2097 3 Opublikowano 10 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2010 A masz chociaż kierownice? Bo tylko na kierownicy poczujesz wspomniane różnice między oponami, faktycznie jeździ się na nich zupełnie inaczej i mają inną wytrzymałość. Ale żeby posuwać się do podziwiania starć na Replayach? A mnie A-Spec 28 lvl / B-Spec 24 lvl i po wczorajszych Endurance mam dość jazdy na kilka dni Zdobywanie Exp points jest już od tego levelu męczące, albo jazda w kółko albo powtarzanie 2x endurance race gdzie jeden przejazd zajmuje 1 h 40 minut. Dobrze że podczas jazdy w kółko co 7 minut można wpaść do used cars w poszukiwaniu F GT ale to i tak monotonia. U mnie to samo co u ciebie Polaki. Czyli po początkowej ekscytacji przyszła pora na w(pipi) Ale mam jeszcze S Loeb challenges i WRC Challenges więc będę miał jakąś odskocznie. Cytuj Odnośnik do komentarza
Gawlick 7 Opublikowano 10 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2010 (edytowane) Wyścigi w których uwzględnione są i zużycie paliwa i ścieralność opon w a-spec to wyścigi długodystansowe. W sumie to zrozumiałe, bo w 5 okrążeń to nie miało by większego sensu Uwierz mi, miałoby i to dość spory. Z autopsji mogę potwierdzić jeżdżąc w amatorce SS'u, że dogrzanie opon na treningu i ew. objeździe pomaga kierowcy. A nie osiąga się tam jakichś przeogromnych szybkości. Ale ja nie mówiłem o dogrzewaniu, tylko o zużyciu paliwa i ścieralności (zużyciu) Edytowane 10 Grudnia 2010 przez Gawlick Cytuj Odnośnik do komentarza
Emet 1 073 Opublikowano 10 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2010 WRC jest w sumie dosyć ciekawe... Wyzwanie S.Loeba to niestety tylko 3 czasówki, z czego pierwsza to mega banał (złoto za 1 razem z dużym zapasem), druga jest średnio trudna i tylko trzecia jest dosyć wymagająca. Co do opon to dogrzewanie działa zawsze i wszędzie i jak najbardziej jest ważne (jak grałem online to miałem zdziwko jak po zmianie opon, jak były zimne ledwo wyrobiłem się na zakręcie ). Zużywanie można włączyć we własnych wyścigach i czasówkach, w online oraz są w długodystansówkach, W reszcie wyscigów jest nieobecne. Cytuj Odnośnik do komentarza
Andrew21 856 Opublikowano 10 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2010 Udało mi się zaliczyć wszystkie licencje na złoto. Trochę dziwne że najłatwiejsza była licencja S. Większośc eventów w tej licencji przeszedłem za 2-5 podejściem. Cytuj Odnośnik do komentarza
Gattz 217 Opublikowano 10 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2010 ja tam zauwazylem ze opony sie scieraja gdy bylem tak na 20+ lvlu zdaje sie w wyscigach nascar. wczesniej chyba nie ma pitstop wiec gra jakos tam oszukuje i nie daje nam zedrzec opon do konca. po wygraniu toyoty minolta stwierdzam ze race cars to inna liga od pozostalych. patrzac na zonde ktora ma bardzo podobny a nawet lepszy stosunek mocy do wagi to jednak z minolta nie ma szans. jak myslicie wieksza sila dociskowa czy moze lepszej jakosci hamulce ktorych nie mozna ulepszac a daja minolcie znaczna przewage? Cytuj Odnośnik do komentarza
Gawlick 7 Opublikowano 10 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2010 Oczywiście że docisk. W minolcie (i reszcie RC) masz w pełni konfigurowalne przednie jak i tylne skrzydło w bardzo dużym zakresie. W cywilnych wózkach nawet po zrobieniu Racing Modification nie masz takiego zakresu. Cytuj Odnośnik do komentarza
MaroS 289 Opublikowano 10 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2010 Od extreme działa scieranie, bo są ludzie w pitach i można je robić, we wczesniejszych wyścigach tylko przejedziesz przez aleje. Cytuj Odnośnik do komentarza
2097 3 Opublikowano 10 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2010 Zdobyłem ledwo level 24 w B-Spec i odwiedziłem used cars a tam czekały na mnie ........ nie nie FGT ale Sauber C9, Jaguar LeMans, ten zielony, BMW LeMans, chyba nie muszę mówić że się znów wyszczypałem z niemal całej kasy i mam nadzieje że zdążę zarobić 5.000.000 zanim FGT pojawi się w garażu. Ale teraz mój B-Spec Nowak ma łatwiej hehe już nie będzie się tak męczył. Sauber to jest prawdziwa imperatorska maszynka. Cytuj Odnośnik do komentarza
Vril_Dox 152 Opublikowano 10 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2010 Dla prawdziwych hardcorowców powinno być trofeum: "wytrenuj wszystkich swoich kierowców do 40 lvl". Ze też kaz na to nie wpadł Cytuj Odnośnik do komentarza
2097 3 Opublikowano 10 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2010 Vettel Challenge na brąz wystarczy. Mam nadzieje że nie trzeba tego będzie maksować na gold żeby mieć trofeum za wszystkie złota Cytuj Odnośnik do komentarza
winner 183 Opublikowano 10 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2010 Jak wszystko to pewnie wszystko.... ciekawe czy jest już ktoś kto ma platynę. PS: Ja mam narazie 60%. Cytuj Odnośnik do komentarza
AbraHAM 8 Opublikowano 10 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2010 Zdobyłem ledwo level 24 w B-Spec i odwiedziłem used cars a tam czekały na mnie ........ nie nie FGT ale Sauber C9, Jaguar LeMans, ten zielony, BMW LeMans, chyba nie muszę mówić że się znów wyszczypałem z niemal całej kasy i mam nadzieje że zdążę zarobić 5.000.000 zanim FGT pojawi się w garażu. Ale teraz mój B-Spec Nowak ma łatwiej hehe już nie będzie się tak męczył. Sauber to jest prawdziwa imperatorska maszynka. Wczoraj mi sie ukazala F1 G piekna niebieska bryczka , niestety kosztowala 5000000 a ja mialem ledwo 2000000 , moze zrobi ktos zrzutke Cytuj Odnośnik do komentarza
SUMO 3 Opublikowano 10 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2010 Dla tych co ciągle narzekali, że sztuczna inteligencja w GT5 przy Forzie 3 to śmiech na sali, pewne bardziej profesjonalne spojrzenie na ten aspekt. Ponadto mozliwe jest już oglądanie swojego profilu z GT5 również za pośrednictwem internetu. https://www.gran-turismo.com/hk/gt5/signin/ Cytuj Odnośnik do komentarza
2097 3 Opublikowano 10 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2010 Fajnie to wygląda. Przejechałem wyścigi Klasyków w Expercie Toyotą 7 Race car i mi nie zaliczyło pucharu za odtworzenie wyścigu legend. Wygląda na to że trzeba będzie to wygrać Jaguarem wygranym przed chwilą w Endurance Cytuj Odnośnik do komentarza
Daffy 10 529 Opublikowano 10 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2010 jeśli nie dodadzą w patchach nowych eventów do kariery albo możliwości zarabiania i levelowania w multi to prędzej mi chu.j na czole wyrośnie niż kiedykolwiek dobije do tego 40lvl. Podziwiam wytrwałość tych co dzielnie walczą Cytuj Odnośnik do komentarza
bombay 0 Opublikowano 11 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2010 Wracam do tematu vipera z kilku stron wczesniej. Na poczatek na podjaranie maly filmik: Jak go zobaczyłem to weszlem na strone dodge.com Niestety versja voodoo SRT10 kosztuje ponad $ 100.000 - niestety nie moja polka Znalazlem uzywane z uk za ok 30 000 funtow z 2000 wiec nie jest zle...mozna zaczac marzyc. PYTANIE Jak okielznac vipera ??? To jest moja bolaczka. Dobilem mu go do ok 950 koni i chyba az za duzo. Jest on jak wsiekly pies na koksie z mieszana z efedryna = ma za(pipi)isty potencjal. Kocham te auto ale nie da sie nim jezdzic. Mam kilka rzeczy zmienionych na podstawie prob i bledow(opcje trening rzadzi jak ktos ma swoje ulubione zabawki), ale sie zastanawiam czy macie jakies fajne ustawienia dla tego potwora, które wg mnie nr 1 autem w grze. Z góry dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza
MaroS 289 Opublikowano 11 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2010 Lepiej zapytać, skąd wziać kase na benzyne ;p chyba że tylko na tor. Cytuj Odnośnik do komentarza
2097 3 Opublikowano 11 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2010 Fuck Yea nieopisane szczęście za rynkową cenę 4.819.100 + 500.000 za remont silnika. Teraz nareszcie ja i mój B-Spec ruszymy do przodu. Cytuj Odnośnik do komentarza
czapa 651 Opublikowano 11 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2010 (edytowane) Pomóżcie mi z Lambo Murcialago LP640. Jak go ustawić żeby przy hamowaniu nie wpadał w poślizg? Jak hamuje z ok.200 km/h to jest jeszcze dobrze, ale jak z 300 to samochód traci przyczepność. P.S. Tryb B-Spec z poziomu kompa już jest? Edytowane 11 Grudnia 2010 przez czapa Cytuj Odnośnik do komentarza
winner 183 Opublikowano 11 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2010 Włącz ABS i zmień balans hamowania na 70-30 Cytuj Odnośnik do komentarza
CHINDOOS 7 Opublikowano 11 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2010 Panie i Panowie! Po nieustannym śledzeniu Waszych (i nie tylko) opinii postanowiłem kupić GT5 oraz kierownicę DFGT. Zastanawiałem się czy w pierwszej kolejności nie kupić NFS: HP, ale po ostatnich problemach z onlinem wybór padł ostatecznie na GT+kiera Z Tego co czytam nie jest tak najgorzej jakby się mogło na pierwszy rzut oka wydawać, bo fizyka prowadzenia auta "maskuje" błędy w grze, więc chyba warto. Zwłaszcza, że ostatnio miałem okazję pograć w Dirta2 na właśnie na DFGT i byłem zachwycony, chociaż samą grę wcześniej olałem po ograniu dema na padzie. Poza tym w przyszłym roku wychodzi parę konkretnych tytułów, które nie pozwolą kierownicy się kurzyć (TDU2, Dirt3, Shift2) Podsumowując najdalej za tydzień dołączę do Waszego grona "ścigantów" w GT5 i są spore szanse, że się nie zawiodę Cytuj Odnośnik do komentarza
Terrago 3 Opublikowano 11 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2010 Pomóżcie mi z Lambo Murcialago LP640. Jak go ustawić żeby przy hamowaniu nie wpadał w poślizg? Jak hamuje z ok.200 km/h to jest jeszcze dobrze, ale jak z 300 to samochód traci przyczepność. P.S. Tryb B-Spec z poziomu kompa już jest? ABS na 1 i poczatek hamowania delikatny - to sie u mnie sprawdza. Na Romie bruk - slisko. Cytuj Odnośnik do komentarza
Prezydent 1 Opublikowano 11 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2010 (edytowane) Powracam do pytania, kwestii drugiego zadania na torze Top Gear. Czy mógłby ktoś sprawdzić/potwierdzić, że w teście model jazdy Lotus Elte, jest zupełnie inny niż podczas treningu? Za cholerę w teście nie jestem wstanie zbliżyć się do czasów osiąganych podczas treningu. Samochód mam identyczny, identycznie ustawiony, ale prowadzi się go zupełnie inaczej. W teście: Wolniej przyśpiesza, Gorzej hamuje, Wpada w poślizg w miejscach, gdzie na treningu jedzie prawie jak po sznurku. Japoński żart, czy też jakieś moje niedopatrzenie? Edytowane 11 Grudnia 2010 przez Prezydent Cytuj Odnośnik do komentarza
MaroS 289 Opublikowano 11 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2010 A opony masz te same? oraz czy są dogrzane? Cytuj Odnośnik do komentarza
Prezydent 1 Opublikowano 11 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2010 (edytowane) A opony masz te same? oraz czy są dogrzane? Wymaż, wymaluj ten sam samochód. Nawet kolor. 2 krople wody. Zasadniczo to przed napisaniem tego posta ubiłem Złoty Puchar (kierownica), więc nie będę już dochodził, dlaczego Japończycy "reżyserują" grę. Edytowane 11 Grudnia 2010 przez Prezydent Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.