Skocz do zawartości

Gran Turismo 5


Rekomendowane odpowiedzi

A ja mam takie pytanie. Nie da się sejwować pomiędzy wyścigami? Jechałem ostatni Mistrzostwa Świata i nie było takiej opcji. Pamiętam że w GT4 dało się sejwować. Czy to oznacza że 24h wyścigi będę musiał jechać non stop??? Wczoraj natrafiłem na niezłego babola w grze. W klasie amatorskiej, wyścigi k-carów jechało Suzuki białe które wyglądało jak z PSX jedynki. Same piksele. Zrobię fotkę to wrzucę. Chyba jakiś grafik czegoś nie dopatrzył:D Wkurza mnie również to że po zakończeniu wyścigu nie mogę dać opcji "ponów". Trzeba wyjść z wyscigu i jeszcze raz wejść. Bezsens.

Odnośnik do komentarza

Panowie uległem...Czyli mimo że mówiłem sobie że kupie jak potanieje to się złamałem i kupiłem w Sobotę GT5 :) Właśnie wróciłem z weekendu u dziewczyny która namówiła mnie do kupna "No co się będziesz męczyć kup sobie jak chcesz" <rotfl> Trwa instalacja i zobaczymy co w trawie piszczy :) Szkoda tylko że do pracy trzeba na 22 iść :/

Odnośnik do komentarza

Pokombinujesz sam to szybciej dojdziesz co dla ciebie lepsze.

W pełni się zgadzam. Ragus przeglądnij filmiki z ubijania licencji, czy zadań specjalnych. Pod wieloma znajdziesz opis "all assist off"... Następnie wyłącz ABS, rozpędź się na prostych Nürburgring, i zahamuj przed ostrym zakrętem... Zrozumiesz o czy mowa. Dla wielu ludzi asysty to coś ich niegodnego. Tylko, że bez wspomagania kierownicy niektórymi wozami nie da się sterować. Nawet w licencjach standardowo masz włączone niektóre asysty, bez możliwości ich wyłączenia.

 

Dostosuj ustawienia do własnych potrzeb. TGM HOLiC aka Jin8 jest tylko jeden na świecie.

 

licencje sa troszeczkę niedopracowane - można wyjeżdżać na piaseczek i obijać sie o bandy, co pomaga zaoszczędzić z 0,5 sec. z łatwością.

najbardziej wymagające są bitwy - 2'a okrążenia w Rzym'ie zostawiłem sobie na koniec bo mi nie idą zupełnie :/

tak, wiec ja wciąż przy Licencjach

:)

 

 

W Szkółce Mercedesa macie już wszystko na Złoto?

co to za szkółka??

 

IC-10 to zdecydowanie najtrudniejsza licencja (nie licząc IA, oraz S). Działanie skryptów nie tylko ciebie przyprawia o ból głowy. Jeśli w ciągu 35 sekund od startu nie będziesz trzeci, to nie masz najmniejszych szans na zdobycie Złotego Pucharu. Inaczej. Jeśli po czwartym zakręcie żółty będzie przed tobą, to nie masz najmniejszych szans na dogonienie lidera. Jeśli natomiast go wyprzedzisz, to już ani razu nie będzie stanowił dla ciebie zagrożenia, pomimo, że ma znacznie szybszy samochód.

 

Szkółka to zadania specjalne na torze Nürburgring. Od lewa do prawa same srebra ;/

Edytowane przez Prezydent
Odnośnik do komentarza

Dla wielu ludzi asysty to coś ich niegodnego. 

Ale żeś to ujął, owszem są ludzie dla których to kara. Ale na pierwszym miejscu, to przede wszystkim odbiera kontrolę nad samochodem. Na Top Gear Track Lotusem nie widzę żadnych szans na dojechanie z ustawionymi wspomagaczami, no na pewno poza Skid Recovery ale warto pomęczyć się samemu pomimo że można oszaleć. Czasy robi się znacznie gorsze samochód zamiast wyrywać z kopyta jest u(pipi)ony przez komputer który nie pozwala koniom pogalopować. 

 

 

Qra znam ten ból, jak u mnie drugi raz sie pojawiła to myślałem że oszaleje bo nie miałem kasy. A to była druga w nocy :/ Więc położyłem się spać ze zyebanym nastrojem tyle czekać aż tu nagle jest ale nie ma kasy. Gdy rano włączyłem konsole okazało się że nadal tam jest ale tym razem wyprzedałem samochodów na ponad 2.500.000 cr :) warto było. A na gtplanet oferowałem a nią aż 5 rzadkich samochodów jak Sauber 9 Race Car czy Minolta i Bentley Race Car  i nikt się nie pokusił. Ehhh teraz szmal muszę wydawać na jakieś tanie samochody aby nazbierać 1000 sztuk, to trochę potrwa.

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza

pyt.1 ktoś z was zrobił szkołę nascara na złotka? Toż to normalnie masakra jest.

pyt.2 ile kosztują modele RUF? jeszcze nie widziałem ich w używanych do tej pory

 

 

ad1. Już jakiś czas temu, całkiem łatwe (napisz z czym masz problem to może pomogę).

 

ad2. mniej więcej 200-500k, zależy od modelu i przebiegu.

Odnośnik do komentarza

Dla wielu ludzi asysty to coś ich niegodnego.

Ale żeś to ujął, owszem są ludzie dla których to kara. Ale na pierwszym miejscu, to przede wszystkim odbiera kontrolę nad samochodem. Na Top Gear Track Lotusem nie widzę żadnych szans na dojechanie z ustawionymi wspomagaczami, no na pewno poza Skid Recovery ale warto pomęczyć się samemu pomimo że można oszaleć. Czasy robi się znacznie gorsze samochód zamiast wyrywać z kopyta jest u(pipi)ony przez komputer który nie pozwala koniom pogalopować.

Wyzwanie Top Gear ubiłem z włączonymi asystami (TCS:1; ABS: 1; Wychodzenie z poślizgu, oraz silne wspomaganie kierownicy). Konfiguracje "pobrałem" z YouTube.com. Jakiś mędrzec twierdził, że te cyferki gwarantują złoto. Sprawdziło się.

 

 

Obecnie próbuje ubić IC-10. Ostatnie złoto z IC. Na 100 prób 90 razy jest drugi, 10 razy trzeci. Szkopuł w tym, że za cholerę nie mogę pojąć jak się mija ostatnie zakręty. Oglądam filmiki, wszystko robię wg schematu, do feralnego wzniesienia, hamowania, zjazdu, i lekkich zakrętów. Już kilkukrotnie siedziałem nr 1 na dupsku, ale... cholera, nie dałem rady. Tracę tam z 2 sekundy na okrążenie.

 

Jakieś pisemne rady? Oczywiście poza naucz się jeździć :)

Odnośnik do komentarza

Dla wielu ludzi asysty to coś ich niegodnego.

Ale żeś to ujął, owszem są ludzie dla których to kara. Ale na pierwszym miejscu, to przede wszystkim odbiera kontrolę nad samochodem. Na Top Gear Track Lotusem nie widzę żadnych szans na dojechanie z ustawionymi wspomagaczami, no na pewno poza Skid Recovery ale warto pomęczyć się samemu pomimo że można oszaleć. Czasy robi się znacznie gorsze samochód zamiast wyrywać z kopyta jest u(pipi)ony przez komputer który nie pozwala koniom pogalopować.

Wyzwanie Top Gear ubiłem z włączonymi asystami (TCS:1; ABS: 1; Wychodzenie z poślizgu, oraz silne wspomaganie kierownicy). Konfiguracje "pobrałem" z YouTube.com. Jakiś mędrzec twierdził, że te cyferki gwarantują złoto. Sprawdziło się.

 

 

Obecnie próbuje ubić IC-10. Ostatnie złoto z IC. Na 100 prób 90 razy jest drugi, 10 razy trzeci. Szkopuł w tym, że za cholerę nie mogę pojąć jak się mija ostatnie zakręty. Oglądam filmiki, wszystko robię wg schematu, do feralnego wzniesienia, hamowania, zjazdu, i lekkich zakrętów. Już kilkukrotnie siedziałem nr 1 na dupsku, ale... cholera, nie dałem rady. Tracę tam z 2 sekundy na okrążenie.

 

Jakieś pisemne rady? Oczywiście poza naucz się jeździć :)

 

 

Wyłącz wszystkie asysty oprócz ABS'u (ustaw na 1). Hamuj późno i zakręty na lekkich driftach, tej trasy trzeba się nauczyć na pamięć, ale IC-10 nie jest najtrudniejszym wyzwaniem. Po wbiciu wszystkiego na gold moge stwierdzić, że najtrudniejsze jak dla mnie było wyzwanie A-5...

Odnośnik do komentarza

wyprzedzić miurę przed długą prostą i mieć czas pierwszego okrążenia ok. 1:23 zdaje się, bez problemu wtedy to zrobisz

To nie jest odpowiedź na moje pytanie.

 

W pierwszym okrążeniu miałem 1:23,718, a w drugim 1:20:015. Sumarycznie niemal identyczny czas co ten pan poniżej, tylko ja byłem jakieś 10 długości za przeciwnikiem. Jakaś po(pipi)ona japońska kpina.

 

Edycja:

(pipi)e to. 1:23:371, oraz 1:18:989. Czas lepszy niż na powyższym filmiki, jednak nadal widzę tylko plecy nr 1. (pipi)no Japońce wyłudzili ode mnie 199 zł.

Edytowane przez Prezydent
Odnośnik do komentarza

W takim razie zmień coś w swoim przejeździe. Bo jeśli utknąłeś w schemacie to będziesz powtarzał to samo okrążenie over and over a wygląda na to że to co robisz nie wystarcza. Więc jak ja mówię musisz być odważniejszy na kilku zakrętach. Wydaje się że nie ma gdzie wiem ale jednak coś możesz poprawić.

 

A z tym B spec to faktycznie przesada, ja też miałem chęć na pełną wersje z małym pomarańczowym SLS'em i wielkim pudłem, całe szczęście opamiętałem się w porę. W dniu premiery widziałem młodziaka jak wydawał 239 zł na podstawową wersję GT w empiku. Biedak gdyby tylko poszukał zapłaciłby 189 :/

 

Dziś już nie gram w Aspec mam dość po porannym maratonie na Suzuce, bite trzy i pół godziny w X1 172 okrążenia. Ale czasy zacząłem robić o 0.000.600 gorsze od tych na złoto i to na nadszarpniętych oponach więc jutro przewiduje atak na złoto, tak samo na Monzy ale najpierw Suzuka.

 

 

Odnośnik do komentarza

W takim razie zmień coś w swoim przejeździe. Bo jeśli utknąłeś w schemacie to będziesz powtarzał to samo okrążenie over and over a wygląda na to że to co robisz nie wystarcza. Więc jak ja mówię musisz być odważniejszy na kilku zakrętach. Wydaje się że nie ma gdzie wiem ale jednak coś możesz poprawić.

Już ostatnie pętle wykonuje prawidłowo, niemalże dościgam w pierwszym okrążeniu samochód nr 2. Nie wiem skąd mam dalej ciąć. Po prostu, tuż za mocnym hamowaniem do zakrętu nr 4, Złoty nagle przyśpiesza - cudowne, nagłe oskryptowane przyśpieszenie - i po ptakach. Notuje lepsze czasy niż nie jeden gość co chwali się Złotem na YouTube.com. Z tą różnicą, że oni zawsze doganiają przeciwnika za szykaną (zakręt 5 i 6).

Ale na razie minimum 4 dni przerwy.

 

Najbardziej mnie doprowadza do szału fakt, że nie ma dobrych gier. Gier w których błędy są na tyle marginalne, że nie przeszkadzają w rozgrywce. Gdzie nie popatrzę to zamiast sztucznej inteligencji są skrypty rodem Lotus Turbo Challenge 2.

 

 

12 odcinek 5 sezonu Dextera i idę spać diablo.gif

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...