Opublikowano 17 grudnia 201014 l z calym szacunkiem ale kierownica nie doda wiecej kategori wyscigow, sensownego modelu zniszczen czy tez nie wyeliminuje koniecznosci grindu lvli czy braku kasy ani nie ulepszy ai. a jak dla mnie wlasnie to zabija te gre i sklania mnie do pozbycia sie jej a nie to ze na padzie nie czuje kazdej nierownosci
Opublikowano 17 grudnia 201014 l z calym szacunkiem ale kierownica nie doda wiecej kategori wyscigow, sensownego modelu zniszczen czy tez nie wyeliminuje koniecznosci grindu lvli czy braku kasy ani nie ulepszy ai. a jak dla mnie wlasnie to zabija te gre i sklania mnie do pozbycia sie jej a nie to ze na padzie nie czuje kazdej nierownosci Ale bedzie przynosic frajde z gry po ukonczeniu wszystkich pucharkow - grasz w gre zeby ja zaliczyc i oddac dalej, czy zeby dawala Ci rozrywke?
Opublikowano 17 grudnia 201014 l Gdzie znajdę listę RŚ na wyzwaniach licencyjnych? Na AI-2 chyba dokonałem cudu - 0:29,836 Możliwe . http://db.gtrp.de/gt...icense=5&test=2 Zaraz, zaraz. To znaczy, że co... yyy... o -0:00,387 ustanowiłem RŚ Za cholerę nie potrafie zrobic wyzwania Jeffa Gordona, na poziomie amator, jazda po zewnetrznej. Max mozna miec 13,4s ale chyba godzine probowalem i nic :| jakies porady? gdzie macie gaz i hamowanie? W ogóle nie używaj hamulca. Przed wejściem w zakręt zdejmij nogę z gazu, niech auto delikatnie zwolni, następnie spokojnie kontroluj prędkość. Jeff Gordon wspomina, że tory NASCAR są tak wyprofilowane, że nie ma potrzeby używania hamulców (poza wyścigiem oczywiście). Edytowane 17 grudnia 201014 l przez Prezydent
Opublikowano 17 grudnia 201014 l Gdzie jest trasa Top Gear?? Tak zeby można było swobodnie po niej pojeździć. W dowolnej grze nie ma w treningach też.
Opublikowano 17 grudnia 201014 l musisz chyba zrobić złotko na jakimś wyzwaniu specjalnym TOP GEAR Edytowane 17 grudnia 201014 l przez Master JIN
Opublikowano 17 grudnia 201014 l A właśnie, tak przy okazji tego Top Geara. Jak zrobić ten wyścig z volksvagenami na złoto? Na razie 7 pozycja to dla mnie maximum. Momentami nie realne wydaje mi się wyprzedzenie wszystkich tych busów. Wszystkie systemy mam wyłączone.
Opublikowano 17 grudnia 201014 l JAk sobie nie radzisz to włącz sobie jakieś wspomagacze jakie chcesz to o wiele łatwiej będzie. @4 me - da się Edytowane 18 grudnia 201014 l przez Merson
Opublikowano 18 grudnia 201014 l próbował ktoś z was odtworzyć własna muzykę (z twardziela ps3)podczas race? da sie? oczywiście, ze sie da a nawet więcej... pucharek ku temu jest przeznaczony. "Driving Music" Use the Personal BGM function, and go for a drive while listening to your favorite songs ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ w końcu, własnie teraz zaliczyłem IA - 10 na GOLD'a Special jeszcze tylko. thx za odp. Edytowane 18 grudnia 201014 l przez 4 mE
Opublikowano 18 grudnia 201014 l da sie, ragus: -drafting -przepychanie -opóznianie hamowania -nie doprowadzenie do tego że kiedy kończy się skrzynia biegów, samochód stracił prędkość.
Opublikowano 18 grudnia 201014 l W starych samochodach trzeba uważać na odcięcie zapłonu, w tych VW z 44' najlepiej jechać do prędkości ok. 82-83 km/h bo przy 84 jest odcięcie i samochód jedzie wolniej przez kilka sekund.
Opublikowano 18 grudnia 201014 l Kto ma blisko niech przyjedzie na GT5 Road Show w Katowicach (Silesia City Center). Spróbujemy zrobić 2'09 bez skid recovery .
Opublikowano 18 grudnia 201014 l Kto ma blisko niech przyjedzie na GT5 Road Show w Katowicach (Silesia City Center). Spróbujemy zrobić 2'09 bez skid recovery . jadę a co TOPGEAR na Ogórkach. Ja to zrobiłem za 2gim razem bez problemu. Tak jak pisali wyżej. Drafting po pierwsze, a po drugie opóźniać hamowanie. Gościa z pierwsze pozycji wyprzedziłem na zakręcie Banarach Edytowane 18 grudnia 201014 l przez MeL
Opublikowano 18 grudnia 201014 l bylem wczoraj to sie zalamalem jechalem wczoraj na kierownicy "turniejowej" i byle z(pipi)ana Kierownica nie dawala zadnego oporu ( nie wiem czy s(pipi)a czy 0 FF bo nie mozna ustawien zmieniac) a hamulec mial chyba silowniczek ulamany bo wpadal do dna bez oporu i nie ma sls'a ..... Edytowane 18 grudnia 201014 l przez szpic
Opublikowano 18 grudnia 201014 l A jak to trasa i jaki samochód ? Poćwiczę najpierw to będę wiedział na co mnie stać
Opublikowano 18 grudnia 201014 l Udało się. Po tysiącach prób w końcu zaliczyłem wszystkie zadania licencyjne na Złoty Puchar. Małe podsumowanie, najtrudniejsze licencje wg mnie: IC-10; IC-3; S-8. Edytowane 18 grudnia 201014 l przez Prezydent
Opublikowano 18 grudnia 201014 l Udało się. Po tysiącach prób w końcu zaliczyłem wszystkie zadania licencyjne na Złoty Puchar. Małe podsumowanie, najtrudniejsze licencje wg mnie: S-8, już sie boje tego odcinka dzis w nocy zaliczam S'ke
Opublikowano 18 grudnia 201014 l DFGT jest, GT5 jest, ok 10 godz na liczniku jest, więc pora na jakieś przemyślenia. Po pierwsze, wrażenia z grania na kierownicy niesamowite i to jest główna zaleta tej gry! Grafika... hmmm... Doszedłem do wniosku, że premiumy są przesadzone. Po co są zrobione takie detale jak malutkie napisy na szkle reflektorów skoro kanciaste cienie i aliasing powoduje, że w czasie wyścigu trudno je odróżnić od standardów?! Bez sensu. Mogli to jakoś wypośrodkować. Ubogie tory i ich tekstury wcale nie przeszkadzają w trakcie ścigania więc są do przełknięcia, ale po zatrzymaniu się widać, że niektóre tekstury pamiętają czasy PS2. Do tego widoczne spadki framerate'u. Na szczęście nie są duże i nie przeszkadzają. Największą wadą GT5 są niestety same wyścigi, które prawdziwych wyścigów nie przypominają wcale niestety. Wynalazek w postaci lotnego startu to jakaś kpina, Ridge Racer pełną gębą. Do tego tryb B-spec jest tak nudny, że szkoda na niego czasu, chyba że ktoś jest na emeryturze i ma go pod dostatkiem Podsumowując, z kierownicą mimo wszystko polecam, bo żadna gra na PS3 nie dostarczy takich wrażeń, natomiast z samym padem odradzam kupna... są lepsze sposoby wydania 180zł.
Opublikowano 18 grudnia 201014 l Z ani jednym stwierdzeniem z Twojego postu się nie zgadzam, ale nie chcę mi się dyskutować. No może to na początku o kierownicy jest OK, ale reszta
Opublikowano 18 grudnia 201014 l Z ani jednym stwierdzeniem z Twojego postu się nie zgadzam, ale nie chcę mi się dyskutować. No może to na początku o kierownicy jest OK, ale reszta dokładnie,jak ktoś nie lubi samochodówek to będzie miał taką opinię,każdy inny fan samochodów zakocha się w tej grze.
Opublikowano 18 grudnia 201014 l Największą wadą GT5 są niestety same wyścigi, które prawdziwych wyścigów nie przypominają wcale niestety. Przytaczając tekst z mojej ulubionej reklamy "true, true". Udało się. Po tysiącach prób w końcu zaliczyłem wszystkie zadania licencyjne na Złoty Puchar. Małe podsumowanie, najtrudniejsze licencje wg mnie: S-8, już sie boje tego odcinka dzis w nocy zaliczam S'ke Trasa sama w sobie nie należy do trudnych. Problem leży po stronie kodu odpowiedzialnego za dyskwalifikacje. Niestety przez całą Super-licencję musiałem zagryzać zęby na widok napisu "dyskwalifikacja". Chyba jedynie S-10 ubiłem bez przymusowej powtórki. Edytowane 18 grudnia 201014 l przez Prezydent
Opublikowano 18 grudnia 201014 l Jezeli le mans 24h z LM carami wyścigu nie przypomina lub nascar to ja się pytam co to jest wyścig?
Opublikowano 18 grudnia 201014 l Nie każdemu gra musi się podobać, a ta ma swoje plusy i minusy. Ja mam już 95% gry i jestem nią zachwycony. To że na różnych oponach można poczuć inaczej zachowanie samochodu jest rewelacyjne. Za te 180 zł dostajesz jakby kilka gier.
Opublikowano 18 grudnia 201014 l Jezeli le mans 24h z LM carami wyścigu nie przypomina lub nascar to ja się pytam co to jest wyścig? Nie sztuką jest wrzucić na tor 12 pojazdów, ale sztuką jest nadać każdemu kierowcy z osobna pewne cechy. Umiejętności, które pozwalają mu na prowadzenia auta w dany sposób. Niektórzy to nazywają sztuczną inteligencją. Wyścig to przede wszystkim różnorodność zachowań. W Gran Turismo 5 czy to FF, czy FR, czy 4x4... każdy pojazd sterowany przez SI jedzie tak samo. Edytowane 18 grudnia 201014 l przez Prezydent
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.