Skocz do zawartości

Gran Turismo 5


Rekomendowane odpowiedzi

(...) natomiast z samym padem odradzam kupna... są lepsze sposoby wydania 180zł.

wciąż gram na padzie i nie jestem w stanie opisać swojego zadowolenia, jakie mi towarzyszy podczas zaliczania poszczególnych Licencji na Złoto.

na Kielnie niestety jeszcze poczekam przez nadchodzące Święta, wszystko sie opóźnia.

grę zakupiłem przez Zamiłowanie do serii, bez wgląd na jej wady :)

 

Udało się. Po tysiącach prób w końcu zaliczyłem wszystkie zadania licencyjne na Złoty Puchar. Małe podsumowanie, najtrudniejsze licencje wg mnie:

S-8,

już sie boje tego odcinka dzis w nocy zaliczam S'ke

Trasa sama w sobie nie należy do trudnych. Problem leży po stronie kodu odpowiedzialnego za dyskwalifikacje. Niestety przez całą Super-licencję musiałem zagryzać zęby na widok napisu "dyskwalifikacja". Chyba jedynie S-10 ubiłem bez przymusowej powtórki.

 

czyli wnioskuje, ze Walka jest najprostsza, kiedy to jaj jej sie najbardziej obawiam.

 

Edytowane przez 4 mE
Odnośnik do komentarza

Wyścig to przede wszystkim różnorodność zachowań. W Gran Turismo 5 czy to FF, czy FR, czy 4x4... każdy pojazd sterowany przez SI jedzie tak samo.

Yyy... Bzdura! Tak było w Prologu i poprzednich GT.

Tutaj AI jak się "zestresuje" (jak np. siedzimy dłuższy czas przeciwnikowi na ogonie) lub "zmęczy" popełnia błędy i jak jedzie tylnonapędowym autem (szczególnie dosyć mocnym) to potrafi nie raz pójść zakręt bokiem lub nawet wykręcić bąka (i to nie tylko nasz bot).

Odnośnik do komentarza

Nie każdemu gra musi się podobać, a ta ma swoje plusy i minusy. Ja mam już 95% gry i jestem nią zachwycony. To że na różnych oponach można poczuć inaczej zachowanie samochodu jest rewelacyjne. Za te 180 zł dostajesz jakby kilka gier.

 

95% ? Po niecałym miesiącu ?Strasznie krótkie to GT :(

Odnośnik do komentarza

Nie każdemu gra musi się podobać, a ta ma swoje plusy i minusy. Ja mam już 95% gry i jestem nią zachwycony. To że na różnych oponach można poczuć inaczej zachowanie samochodu jest rewelacyjne. Za te 180 zł dostajesz jakby kilka gier.

 

95% ? Po niecałym miesiącu ?Strasznie krótkie to GT :(

O ile za normalne uznajemy granie +8 godzin dziennie, to rzeczywiście gra jest "krótka", w znaczeniu mało żywotna.

Odnośnik do komentarza

Nie każdemu gra musi się podobać, a ta ma swoje plusy i minusy. Ja mam już 95% gry i jestem nią zachwycony. To że na różnych oponach można poczuć inaczej zachowanie samochodu jest rewelacyjne. Za te 180 zł dostajesz jakby kilka gier.

 

95% ? Po niecałym miesiącu ?Strasznie krótkie to GT :(

O ile za normalne uznajemy granie +8 godzin dziennie, to rzeczywiście gra jest "krótka", w znaczeniu mało żywotna.

 

Mówię o grze a nie o włączonej konsoli z trybem b-spac. Wyranie krotsze od poprzednich GT. Szkoda.

Odnośnik do komentarza

'S-6' najłatwiejsza jaka w życiu widziałem :)

1'szy zakręt 4'ty(prawie 3'ci), 2 zakręt -> 1'szy i przez resztę czyli kolo 1/2, fajnie.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

nie przeszedłem tej 8 :/ jestem w dup.ie

Edytowane przez 4 mE
Odnośnik do komentarza

Wcale nie jest mało żywotna. Zadania są łatwe są i trudne, są czasochłonne jak formuła GT 6 wyścigów po 50 minut każdy, są ekstremalnie trudne dla cyborgów no i na sam koniec jest też tryb online. Przedłużający życie gry o sam nie wiem jak długo. Są też turnieje online, ustawki i zwykłe losowe wyścigi. Więc to GT wcale nie jest takie mało żywotne.

 

No i każdy niech gra tyle ile może :good:

 

 

Odnośnik do komentarza
nie przeszedłem tej 8 jestem w dup.ie

Zapewne popełniasz ten sam błąd co ja przez ponad 30 prób. Jeden z ostatnich zakrętów, bodajże noszący nazwę Crossover próbujesz pokonać ze zbyt małą prędkością. W moim przypadku ów błąd polegał na zbyt kurczowym trzymaniu się linii pomocniczej. W praktyce okazuje się bowiem, że hamowanie przed tym zakrętem może trwać ledwie 1,5-2 sekundy. Kluczem jest najechanie lewymi kołami na trawę, i mocne ścięcie zakrętu. Siła odśrodkowa wyrzuci auto w taki sposób, że niemalże usiądziesz na tyłku kierowcy nr 2. Następnie to już tylko formalność, czyli Casio Triangle z opóźnionym hamowaniem, i Złoty Puchar twój. Ostatnia szykana to jedyne miejsce, w którym możesz wyprzedzić lidera, i vice lidera wyzwania.

 

Tak w ogóle to rzeczą niewykonalną jest zdobycie tutaj Srebrnego Pucharu. Nie da się wyprzedzić kierowce nr 2, bez wyprzedzenia nr 1.

Edytowane przez Prezydent
Odnośnik do komentarza

Wyścig to przede wszystkim różnorodność zachowań. W Gran Turismo 5 czy to FF, czy FR, czy 4x4... każdy pojazd sterowany przez SI jedzie tak samo.

Yyy... Bzdura! Tak było w Prologu i poprzednich GT.

Tutaj AI jak się "zestresuje" (jak np. siedzimy dłuższy czas przeciwnikowi na ogonie) lub "zmęczy" popełnia błędy i jak jedzie tylnonapędowym autem (szczególnie dosyć mocnym) to potrafi nie raz pójść zakręt bokiem lub nawet wykręcić bąka (i to nie tylko nasz bot).

 

Masz może rację, ale od którego levelu przeciwnicy zachowują się lepiej? Ja opisuję wrażenia z początku gry i nie są pod tym względem jakieś rewelacyjne. Tak samo jak ze zniszczeniami, to że odblokują mi się po kilkudziesięciu godzinach grania mało mnie interesuje. W tej sytuacji dla mnie ich po prostu nie ma.

Odnośnik do komentarza

Masz może rację, ale od którego levelu przeciwnicy zachowują się lepiej? Ja opisuję wrażenia z początku gry i nie są pod tym względem jakieś rewelacyjne. Tak samo jak ze zniszczeniami, to że odblokują mi się po kilkudziesięciu godzinach grania mało mnie interesuje. W tej sytuacji dla mnie ich po prostu nie ma.

ludzie opanujcie sie, zniszczenia pojawiają sie od POCZATKU GRY od 0 levelu i sa takie same jak na 100levelu.....

paru debi** puściło scieme, a inni .... wierzą w te głupoty.... poprostu niektore auta są bardziej podatne na zniszczenia od innych

a pro serwisy nawet newsy na ten temat robią :yucky: :yucky: pozamykac tą bandę oszołomów i tyle

Odnośnik do komentarza

Filmików na Youtube nie mam możliwości ale swoje Replay mogę wrzucić na ftp. wgrasz je sobie na konsole i obejrzysz. Tylko które konkretnie?

Potrzebowałbym filmików z bezpośredniej rozgrywki, najlepiej z linią pomocniczą, aby wyczaić, kiedy dokładnie walnąć lewą stopą w hamulec. No, nic. Ale dzięki za chęci, poczekam na na YouTube.com coś wyjdzie.

Tym czasem uruchomiłem B-Spect. W domu wielkie sprzątanie, a kierowca jedzie, i jedzie, i wali centralnie w ściany. Coś pięknego.

Edytowane przez Prezydent
Odnośnik do komentarza

Ja mogę wstawić na youtube kilka filmików z akademii AMG tylko napisz, które bo nie z wszystkich mam zapisany save (tylko z tych trudniejszych). Najbardziej śmiać mi się chciało jak kończyłem ostatnie wyzwanie w akademii AMG czyli całe kółko po deszczu SLS'em... kompletnie spartoliłem 2 zakręty, a i tak skończyłem z zapasem 3 sekund całe okrążenie. IMHO na deszczu jest łatwiej niż na sucho.

Odnośnik do komentarza

jesli chodzi o ostatnie wyzwanie AMG, czyli cale okr na deszczu slsem to ze wspomagaczy polecam tylko abs na 3 ustawic, nic wiecej,

wymagane jest 8:40 (jesli dobrze pamietam) ja zrobilem 8.10, choć Emet był jeszcze lepszy bo mial 8:07 ;)

zdecydowanie zbyt łatwo to poszło :teehee:

poziom trudności poszczególnych eventów to chyba po pijaku dobierali...

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...