Bumier 25 Opublikowano 28 grudnia 2010 Opublikowano 28 grudnia 2010 mevek - wychodzi na to ze jak kupujemy nowe auto z salonu to mimo wszystko zmiana oleju dodaje troche mocy, troche to nielogiczne, gdyż nowe auto = nowy olej np m5 e60 nowe z salonu powinno miec 507 koni, kupilem je to mialo cos koło 49x koni, zmienilem olej to pokazało 51x koni uwzględnione jest też docieranie sie silnika i tym samym przybywa kilka koni --- tak czy siak nie powinieneś zmieniać oleju, gdyż wiadomo było że przekroczysz tym samym wymagania dotyczące max mocy w tym wyscigu Cytuj
MeL 34 Opublikowano 28 grudnia 2010 Opublikowano 28 grudnia 2010 edit - mam wała. Nie mogę już wejść do wyścigu bo zmieniłem olej i moje auto ma 67 koni..... i co teraz mam zrobić??? kupujesz nowego fiata i nie zmieniasz oleju czyz Nowy Fiat nie = sie Nowy Olej? jaki w tym wiec sens zmieniana go? ----------------------------------- dzieki MaroS + miałem 64 konie chciałem podciągnąć go o te "parę" kucy. Focusa zrobiłem ale na srebro. Nie wiem czemu ale mam 20 sek straty Najlepsze jest to, że jak zaczynam wyścig to dochodzę do +11 s straty. W momencie jak na 3 cim okrążeniu jestem 3 to koleś nagle tak zaczyna przyspieszać, że momentalnie mam 20 s straty Cytuj
Bumier 25 Opublikowano 28 grudnia 2010 Opublikowano 28 grudnia 2010 MeL - a skrzynie skróciłeś do 210km/h ? polecam tez obniżyć zawieszenie, dokładnie juz nie pamietam o ile (-20/-10) LSD zmień na 25/40/20 oraz hamulce 6/4 (przod/tyl) jest ciężko ale do zrobienia na złoto Cytuj
Gość mevek Opublikowano 28 grudnia 2010 Opublikowano 28 grudnia 2010 (edytowane) edit - mam wała. Nie mogę już wejść do wyścigu bo zmieniłem olej i moje auto ma 67 koni..... i co teraz mam zrobić??? kupujesz nowego fiata i nie zmieniasz oleju czyz Nowy Fiat nie = sie Nowy Olej? jaki w tym wiec sens zmieniana go? ----------------------------------- dzieki MaroS + miałem 64 konie chciałem podciągnąć go o te "parę" kucy. Focusa zrobiłem ale na srebro. Nie wiem czemu ale mam 20 sek straty Najlepsze jest to, że jak zaczynam wyścig to dochodzę do +11 s straty. W momencie jak na 3 cim okrążeniu jestem 3 to koleś nagle tak zaczyna przyspieszać, że momentalnie mam 20 s straty jak widac, najlepsze dopiero przede mna a tak sie cieszylem z zaliczonych L na zloto, a jak sie okazuje to byl pikus - Pan Pikus. od dzis zawsze wymieniam olej przed kazdym waznym wyscigiem w GT aha... dlaczego nie moge sprzedac drogo zakupionych samochodow ? wyswietla sie kmentarz: "tego auta nie mozna sprzedac, czy chcesz usunac auto z garazu?" wrr.. Edytowane 28 grudnia 2010 przez mevek Cytuj
Hal Emmerich 277 Opublikowano 28 grudnia 2010 Opublikowano 28 grudnia 2010 Ile dokładnie zajmuje plik instalacyjny GT5 wraz z wszystkimi pobranymi updejtami (ten znajdujący się w Game Utility - Narzędzie Zapisanych Gier)? Cytuj
MeL 34 Opublikowano 28 grudnia 2010 Opublikowano 28 grudnia 2010 MeL - a skrzynie skróciłeś do 210km/h ? polecam tez obniżyć zawieszenie, dokładnie juz nie pamietam o ile (-20/-10) LSD zmień na 25/40/20 oraz hamulce 6/4 (przod/tyl) jest ciężko ale do zrobienia na złoto skracałem skrzynię. obniżyłem gnoja i jeszcze czymś się tam bawiłem Póki co Fiat 500 na złoto. Mazda Rx7 na Tsukubie za 1szym razem na srebro. Ciężko będzie na złoto ale spróbujemy. Cytuj
Qra 160 Opublikowano 28 grudnia 2010 Opublikowano 28 grudnia 2010 Zaliczyłem wszystkie sezonowe na złoto, najtrudniejszy bez wątpienia event z focusem. Chociaż z drugiej strony aż tak wymagający nie był - najważniejszy okazał się pierwszy zakręt, na którym nie powinno się za bardzo hamować, a przejeżdżać z jak najwyższą prędkością, nawet uderzając w bandę. Okrążenia kręciłem w granicach 1:42.200 - 1.43.500 zdaje się (oprócz pierwszego) i ostatecznie wyprzedziłem focusa w połowie ostatniego okrążenia. Ale i tak z włączonym wychodzeniem z poślizgu, bez tego zdobycie złota chyba jest niewykonalne. Ogółem fajne te eventy, kupa hajsu wpada i szybko levele lecą, liczę na kolejne w najbliższym czasie. Cytuj
mersi 804 Opublikowano 28 grudnia 2010 Opublikowano 28 grudnia 2010 No właśnie, kiedy następne takie eventy? Cytuj
Andreas 0 Opublikowano 28 grudnia 2010 Opublikowano 28 grudnia 2010 Ale jaja.Z okazji dnia moich urodzin dostałem w GT5 auto Odpalam grę, a tu informacja, że w dniu urodzin dostaje kupon na auto z mojego rocznika.Mazda RX-7 GT-LIMITED To miło ze strony twórców gry heh Cytuj
mersi 804 Opublikowano 28 grudnia 2010 Opublikowano 28 grudnia 2010 (edytowane) O no to fajnie, ciekawe jakie ja dostane auto na urodziny Edytowane 28 grudnia 2010 przez Merson Cytuj
Gość mevek Opublikowano 28 grudnia 2010 Opublikowano 28 grudnia 2010 Ale jaja.Z okazji dnia moich urodzin dostałem w GT5 auto Odpalam grę, a tu informacja, że w dniu urodzin dostaje kupon na auto z mojego rocznika.Mazda RX-7 GT-LIMITED To miło ze strony twórców gry heh co za mile zaskoczenie p.s Najlepszego z okazji urodzin oraz Sylwestra nadchodzacego. Cytuj
Andreas 0 Opublikowano 28 grudnia 2010 Opublikowano 28 grudnia 2010 co za mile zaskoczenie p.s Najlepszego z okazji urodzin oraz Sylwestra nadchodzacego. No,fajna sprawa.Ciekawe jakie auta wy dostaniecie? Wzajemnie udanego sylwestra Cytuj
mersi 804 Opublikowano 28 grudnia 2010 Opublikowano 28 grudnia 2010 (edytowane) Auta dostaje sie takie, w którym roku sie dana osoba urodziła, czy jak wpisaliście w PSN przy rejestracji. Np. ktoś sie urodził w 1980 r. to dostaje jakiegoś starego nissana z 1980, lub w 1967 r. to dostaje sie auto też z 1967 np. Forda Marka czy Ferrari Race Car itd Edytowane 28 grudnia 2010 przez Merson Cytuj
MaroS 289 Opublikowano 28 grudnia 2010 Opublikowano 28 grudnia 2010 No to wpisze 2010 ;p może trafi się x1 Cytuj
Redmitsu 991 Opublikowano 28 grudnia 2010 Opublikowano 28 grudnia 2010 Co do grania na DFGT. Gram juz okolo tygodnia na FF x10 i wrazenia niesamowite. W kazda wyscigi jak i w kazda czesc gt gralem tylko i wylacznie na padzie. Jedyna stycznosc jaka mialem na kierownicy to grajac na automatach w jakies arcadowki. Jestem zadowolony bo aktualnie wczoraj na kierze wykrecilem złoto w szkolce dla AMG SLS'em na suchej i mokrej nawierzchni w 1 zadaniu i to na manualu! wow ;D Sprawdzalem sobie jeszcze roznice grajac na padzie i na kierze, to jadac mini cooperem na padzie mialem wykrecony identyczny czas co na padzie wiec jestem bardzo z siebie zadowolony. Oczywiscie dalej sprawiaja mi problemy samochody z napedem na tyl z wieksza iloscia koni pod maska ( oczywiscie grajac z wylaczona trakcja oraz co najwazniejsze wychodzenie z poslizgu ) gdy chce jechac na granicach przyczepnosci. Stwierdzilem rowniez co pewnie i tak juz wszyscy wiedza ze skrzynia automatyczna ma beznadziejne AI ( na manualu niekiedy mam lepszy czas o sekunde porownujac z manualem ); p Kiedys bodajze w GT4 byl taki myk ze grajac na AT moglem przetrzymac bieg zeby go komputer nie wrzucal, teraz nie ma takiej opcji? Cytuj
Gość mevek Opublikowano 29 grudnia 2010 Opublikowano 29 grudnia 2010 (edytowane) co za mile zaskoczenie p.s Najlepszego z okazji urodzin oraz Sylwestra nadchodzacego. No,fajna sprawa.Ciekawe jakie auta wy dostaniecie? Wzajemnie udanego sylwestra mam smiecha.. heh.. poniewaz twoja data rejstracji to moja data urodzenia(bez kilku dni). _________________________________________________________________________ a tu cos ode mnnie, co musicie zobaczyc koniecznie.. MITSUBISHI HSR-ll CONCEPT '89 z ruchoma pletwa. Edytowane 29 grudnia 2010 przez mevek Cytuj
mataman 35 Opublikowano 29 grudnia 2010 Opublikowano 29 grudnia 2010 Kurka nie daje rady tego Focusa ze sezonowych eventów zrobić. Trzeba robić kółka po 1:42, mi wychodzi 1:44 max. Generalnie tylko mini zrobiłem na złoto, reszta srebro. Natomiast nascara olałem bo tego moje nerwy nie wytrzymają. Jest trudniej niż w poprzedniej seri eventów, tam wpadły złota bez większego problemu. Cytuj
gigant84 2 Opublikowano 29 grudnia 2010 Opublikowano 29 grudnia 2010 Cześć!Mam pytanie czy jest już jakaś strona internetowa, na której podawane są optymalne ustawiania po dany samochód??? Szukam ustawień do McLarena F1 tej starszej wersji. Cytuj
Gość Grzegosz Opublikowano 29 grudnia 2010 Opublikowano 29 grudnia 2010 co za mile zaskoczenie p.s Najlepszego z okazji urodzin oraz Sylwestra nadchodzacego. No,fajna sprawa.Ciekawe jakie auta wy dostaniecie? Wzajemnie udanego sylwestra mam smiecha.. heh.. poniewaz twoja data rejstracji to moja data urodzenia(bez kilku dni). _________________________________________________________________________ a tu cos ode mnnie, co musicie zobaczyc koniecznie.. MITSUBISHI HSR-ll CONCEPT '89 z ruchoma pletwa. To Mitsubishi było już w GT4. Cytuj
BuLLiT 2 Opublikowano 29 grudnia 2010 Opublikowano 29 grudnia 2010 Eventy to banał przynajmniej na kierce, jedynie nascar to mały problem ale do ogarniecia za 3-4 razem Cytuj
orion50 632 Opublikowano 29 grudnia 2010 Opublikowano 29 grudnia 2010 (edytowane) Dobra panowie, jestem po całonocnej sesji z Gran Turismo 5 mogę powiedziec tylko jedno. Forza 4 ma piekielnie trudne zadanie przed sobą. (mówi to zagorzały fan tej serii). Jestem na prawdę bardzo pozytywnie zaskoczony. Graliśmy na dobrym monitorze 24', HDMI i DFGT. Ja miałem stycznośc tylko z Drive FX na Xbox'a i mogę tylko powiedziec, że obie te zabaweczki dzieli przepaśc, PRZEPASC. Przez pierwsze kilkadziesiąt kółek Force Feedback mnie tak gnoił, nie umiałem dac sobie rady, potem zaczęło iśc lepiej. Miód wylewał się z ekranu, z głośników. Czad. Problemem jest 900 stopniowy skręt. Dla mnie to nieporozumienie. Na nawrotach trzeba kręcic jak w tirze. Da się przyzwyczaic pewnie, ale imo dziwnie. Nie podoba mi się to, że Kaz zrobił z tej gry RPG. Menusy jakieś pokombinowane, nie mam dostępu to większości aut w szybkiej grze, porażka. Jednak to co najważniejsze nie zawodzi. Dźwiek, fizyka jazdy, model jazdy miażdży cyce . Grafika mnie trochę zawiodła, ale to nie jest istotne.Wielka gra. Zazdroszcze Wam tego szpila. Muszę to dopisac. Pop up i screen tearing do poprawki. Aż kłuje w oczy Edytowane 29 grudnia 2010 przez orion50 Cytuj
saptis 620 Opublikowano 29 grudnia 2010 Opublikowano 29 grudnia 2010 Czy remont silnika (naprawa, bez ulepszen) cos konkretnego daje, w grze pisza, ze przywraca to jego sprawnosc, ale jak to sie ma do rzeczywistosci ? Przeprowadzilem remont, ale nie wiem czy faktycznie sa jakies odczuwalne zmiany. Cytuj
poli_x 1 Opublikowano 29 grudnia 2010 Opublikowano 29 grudnia 2010 przywraca jego kondycję,czyt. więcej koni,acz kolwiek na początku będzie musiał się dotrzeć Cytuj
diolek 43 Opublikowano 29 grudnia 2010 Opublikowano 29 grudnia 2010 jak zrobilem remont silnika mojego clk amg to doszlo 38koników do stadniny Cytuj
nightrunner 11 Opublikowano 29 grudnia 2010 Opublikowano 29 grudnia 2010 (...) Problemem jest 900 stopniowy skręt. Dla mnie to nieporozumienie. Na nawrotach trzeba kręcic jak w tirze. Da się przyzwyczaic pewnie, ale imo dziwnie. (...) Huh? nie rozumiem tego problemu, dla mnie kręcenie kierownicą w ogóle się nie skojarzyło się z TIRem. Do 99% zakrętów w grze wystarcza zakres do 300 stopni bez potrzeby robienia przeplatanki rękoma dlatego dziwi mnie Twój zarzut w tym aspekcie. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.