orion50 632 Opublikowano 30 grudnia 2010 Opublikowano 30 grudnia 2010 Wiadomo, że na padzie można jeździc znakomicie. Wszystko zależy od treningu. Jak ktoś od zawsze ciśnie na padzie to wiadomo, że będzie wymiatał właśnie na nim. To działa w obie strony. Grałem w GT5 też na padzie i przyjemnośc również jest duża. Cytuj
Magik 1 125 Opublikowano 30 grudnia 2010 Opublikowano 30 grudnia 2010 Dokladnie...dla weterana nawet rFactor na padzie jest niestraszny Cytuj
bocian77 0 Opublikowano 30 grudnia 2010 Opublikowano 30 grudnia 2010 Dokladnie zgadzam sie z przedmowcami. Ja po dosc dlugiej zabawie z gt (zaczelo sie od GT1) w koncu sprawilem sobie kierownice. Ot kaprys;)) I o ile fun z gt stal sie zwielokrotniony to chociaz kierownica jest nienajgorsza to do wyzwan vetela na 99% wroce do pada. Jakos nie widze narazie szans zeby zrobic to na kierownicy a 30 lvl juz niedaleko. Tak ze uwiezcie na padzie tez mozna sie niezle bawic ale do kierownicy pad sie nie umywa;)) Cytuj
hubi3366 0 Opublikowano 30 grudnia 2010 Opublikowano 30 grudnia 2010 Opłaca się zbierać na F1 F2010? Cytuj
bocian77 0 Opublikowano 30 grudnia 2010 Opublikowano 30 grudnia 2010 Opłaca się zbierać na F1 F2010? hubi jedynie dla satysfakcji. Z tego co pisza to nie mozna jej uzywac w a-spec. Jedynie trening. Nie wiem tylko jak jest z arcade?? Czy jak dodamy jako ulubiony czy mozna pomykac w arcade?? Moze ktos kto ma sie wypowie?? Cytuj
hubi3366 0 Opublikowano 30 grudnia 2010 Opublikowano 30 grudnia 2010 Tak, jak dodasz do ulubionych to możesz użyć w arcade. A mi chodziło czy F1 2010 czy 2007. Cytuj
bocian77 0 Opublikowano 30 grudnia 2010 Opublikowano 30 grudnia 2010 To juz Ci nie powiem bo nie mam jeszcze ale najlepiej obydwa kup;)) Jestem ciekawy jak bardzo sie w tej grze roznia obydwa bolidy. Jak mial bym wybierac to 2010. 2007 byla w prologu Cytuj
Gość Grzegosz Opublikowano 30 grudnia 2010 Opublikowano 30 grudnia 2010 Zaliczyłem właśnie wszystkie licencje na złoto i muszę przyznać, że trochę się zawiodłem. Zadania były krótkie i zbyt proste, a Superlicencję można przejechać na jedno kopyto. To już chyba nie te czasy, że z licencjami męczy się przez długie godziny, by w końcu z uśmiechem na twarzy zdobyć wymęczony złoty puchar. Cytuj
Mihau_ALU 82 Opublikowano 31 grudnia 2010 Opublikowano 31 grudnia 2010 Co do SI przeciwnikow to boli mnie najbardziej brak popelnianych bledow przez nich, jada idealnie czasem powalcza ze soba i tyle. Jednak np w wyscigach po szutrze zauwazylem ze czesto xdarza sie im wywinac baczka, co pokazuje ze tu i tu si bylo tworzone niezaleznie, a szkoda :-( Dokładnie o tym samym chciałem napisać, że właściwie to nie ma co liczyć na błąd przeciwnika. Chociaż jak wczoraj jechałem Mistrzostwa Formuły GT to jadący przede mną przeciwnik zrobił bączka, ja go wyminąłem ale inni kierowcy SI mięli z tym problem i uciekłem im na kilka sekund Aha, jeszcze odnośnie Mistrzostw Formuły GT. Chyba byłem świadkiem jakiegoś oszustwa SI Na Monzie w deszczu po pierwszym okrążeniu wszyscy zjechali to pitstopu (pewnie na zmianę opon, bo padał deszcz). Miałem 25 sekund przewagi, jednak zrobiłem dwa błędy i przewaga spadła do 8 sekund. Później zacząłem powiększać przewagę i wahało się pomiędzy 16-9 sekund (wszystko przez te betonowe białe znaki przy zakrętach, które się nie rozwalają tylko zatrzymują auto ). Na 4 okrążenia przed końcem znowu wszyscy SI zjechali do pitstopu i miałem wtedy 35 sekund przewagi. Jechałem cały czas takim samym tempem a kierowcy SI zaczęli odrabiać po 8-10 sekund na okrążeniu I tak z 35 sekund na 3,5 okrążenia przed końcem skończyłem wyścig z jakąś 0,2 s przewagi Więc albo im tam wymienili silniki ( ) w pitstopie albo nie wiem :potter: Dziwne. Miałęś deszczowe? Zakładam że tak. Jak się tor jazdy "wyjeździ" to należy zakładać pośrednie. Tak pewnie zrobili kierowcy SI przy 2 pit stopie i przez to Cię doganiali. Cytuj
Gość mevek Opublikowano 31 grudnia 2010 Opublikowano 31 grudnia 2010 ciekawe czy wpadnie cos kolo godziny 00:00 ? jakas kasa, kolor, oponki hmm... autko ? Sylwek przy GT Cytuj
orion50 632 Opublikowano 31 grudnia 2010 Opublikowano 31 grudnia 2010 Powinni coś rzucic. Ja niestety też spędzę Sylwestra przy konsoli. Najpierw muszę jednak notatki po przepisywc ;/ masakra jakaś. Szczęśliwego Nowego Roku i udanej zabawy życzy wszystkim GT freakom Orion Cytuj
Gość Grzegosz Opublikowano 31 grudnia 2010 Opublikowano 31 grudnia 2010 Niedługo mam urodziny, stąd pytanie - dobrze rozumuję, że aby dostać auto, muszę włączyć grę dokładnie w dzień urodzin? Cytuj
mersi 804 Opublikowano 31 grudnia 2010 Opublikowano 31 grudnia 2010 Tak, ale chyba nawet jak nie włączysz konsoli w dzień urodzin to i tak dostaniesz ticketsa na samochód z okazji urodzin które miałeś. Cytuj
Gość mevek Opublikowano 31 grudnia 2010 Opublikowano 31 grudnia 2010 (edytowane) Powinni coś rzucic. Ja niestety też spędzę Sylwestra przy konsoli. Najpierw muszę jednak notatki po przepisywc ;/ masakra jakaś. Szczęśliwego Nowego Roku i udanej zabawy życzy wszystkim GT freakom Orion wedlug mnie, nie ma nic lepciejszego, jak spedzanie Sylwestra ze znajomymi, ktorzy dziela ze mna podobne hobby czy to GT, czy Jokken' 6(tekken ), czy nawet... Forza MotorSport na X'a. Najlepszego.. 2011'Jedynascie!!! Edytowane 31 grudnia 2010 przez mevek Cytuj
TAILOR 9 Opublikowano 31 grudnia 2010 Opublikowano 31 grudnia 2010 Mam pytanie. Czy to prawda że w karierze w A-Spec jest/są wyścigi gdzie trzeba jechać realne 24 godziny? Cytuj
Danilo1972 91 Opublikowano 31 grudnia 2010 Opublikowano 31 grudnia 2010 Mam pytanie. Czy to prawda że w karierze w A-Spec jest/są wyścigi gdzie trzeba jechać realne 24 godziny? tak Cytuj
Gość mevek Opublikowano 31 grudnia 2010 Opublikowano 31 grudnia 2010 (edytowane) Działa, dostałem kod. mi tez dziala, tylko co innego CHeeRS !!! Edytowane 31 grudnia 2010 przez mevek Cytuj
mataman 35 Opublikowano 31 grudnia 2010 Opublikowano 31 grudnia 2010 Zaliczyłem właśnie wszystkie licencje na złoto i muszę przyznać, że trochę się zawiodłem. Zadania były krótkie i zbyt proste, a Superlicencję można przejechać na jedno kopyto. To już chyba nie te czasy, że z licencjami męczy się przez długie godziny, by w końcu z uśmiechem na twarzy zdobyć wymęczony złoty puchar. Ty to wogóle weź daj spokój. Nie każdy jest taki kozak jak ty i przechodzi wszystko w GT5 jedną reką. Vettela tez przeszedłeś na złoto? Cytuj
orion50 632 Opublikowano 31 grudnia 2010 Opublikowano 31 grudnia 2010 Grzechoo jest kozak i nie ma się co w(pipi)iac, że chłopak ma skilla. Pamiętam mistrzostwa GT4 i czasy Grzechaa, które mnie gnoiły. Sam teraz prezentuje inny level, ale do niego mi daleko. Pozdrawiam Cytuj
bocian77 0 Opublikowano 1 stycznia 2011 Opublikowano 1 stycznia 2011 Grzechoo jest kozak i nie ma się co w(pipi)iac, że chłopak ma skilla. Pamiętam mistrzostwa GT4 i czasy Grzechaa, które mnie gnoiły. Sam teraz prezentuje inny level, ale do niego mi daleko. Pozdrawiam Orion to ze Grzechooo ma skila to tylko pogratulowac ale nie uwazasz ze pisanie ze wszystko jest banalne to troche wywyzszanie sie??? Dla Grzecha to banal a ktos inny nie moze dac rady. To troche.........hmmmmmm. Zreszta;)) Poprostu troche pokory;) Cytuj
OmerPL 20 Opublikowano 1 stycznia 2011 Opublikowano 1 stycznia 2011 Wie ktoś może co daje remont silnika w GT Auto? Przedwczoraj jeździłem Formulą GT i po kilku wyścigach wymieniłem jej olej bo był czarny już (chyba zapomniałem jej zmienić po zakupie ) Pomyślałem, że od razu przeprowadzę jej remont silnika bo miałem trochę kasy na zbyciu. Po wymianie oleju skoczyłem do garażu zobaczyć ile ma KM żeby ewentualną zmianę po remoncie zanotować. Wyremontowałem silnik ("tylko" 500 tysięcy) i niestety zmiany w mocy bolidu nie zobaczyłem aczkolwiek w wyścigu zauważalne było szybsze przyśpieszanie (zwłaszcza na wysokich prędkościach). Lekko podjarany, że jednak 500k nie poszło do końca na marne wyłączyłem konsolę. Wczoraj włączyłem GT (jak zwykle zresztą ) i co ciekawe... Moc spadła mi do poziomu sprzed wymiany silnika a nawet samego oleju który dodał bagatela 44KM bodajże. Co jeszcze lepsze, myślałem, że może gra się nie zapisała ale kasy po wyremontowaniu nie było, wyścigi które zaliczyłem po remoncie były zaliczone więc nie wiem o co chodzi. Miał ktoś taką sytuację albo może wie co dokładnie daje remont silnika? Aha i ASMu już nie mogę w samochodach NASCAR wyłączyć w ogóle. Wcześniej jeszcze mogłem na normalnych wyścigach (tak jak pisałem kilka postów wyżej) ale teraz już nie da rady za żadne skarby. Nie wiem jak z tym wygrać serię NASCAR w A-Specu na Daytonie. Na prostej jeszcze daję radę ale na łukach odjeżdżają mi jak chcą a mnie ten idiotyczny ASM hamuje Cytuj
Mihau_ALU 82 Opublikowano 1 stycznia 2011 Opublikowano 1 stycznia 2011 Wie ktoś może co daje remont silnika w GT Auto? Przedwczoraj jeździłem Formulą GT i po kilku wyścigach wymieniłem jej olej bo był czarny już (chyba zapomniałem jej zmienić po zakupie ) Pomyślałem, że od razu przeprowadzę jej remont silnika bo miałem trochę kasy na zbyciu. Po wymianie oleju skoczyłem do garażu zobaczyć ile ma KM żeby ewentualną zmianę po remoncie zanotować. Wyremontowałem silnik ("tylko" 500 tysięcy) i niestety zmiany w mocy bolidu nie zobaczyłem aczkolwiek w wyścigu zauważalne było szybsze przyśpieszanie (zwłaszcza na wysokich prędkościach). Lekko podjarany, że jednak 500k nie poszło do końca na marne wyłączyłem konsolę. Wczoraj włączyłem GT (jak zwykle zresztą ) i co ciekawe... Moc spadła mi do poziomu sprzed wymiany silnika a nawet samego oleju który dodał bagatela 44KM bodajże. Co jeszcze lepsze, myślałem, że może gra się nie zapisała ale kasy po wyremontowaniu nie było, wyścigi które zaliczyłem po remoncie były zaliczone więc nie wiem o co chodzi. Miał ktoś taką sytuację albo może wie co dokładnie daje remont silnika? Aha i ASMu już nie mogę w samochodach NASCAR wyłączyć w ogóle. Wcześniej jeszcze mogłem na normalnych wyścigach (tak jak pisałem kilka postów wyżej) ale teraz już nie da rady za żadne skarby. Nie wiem jak z tym wygrać serię NASCAR w A-Specu na Daytonie. Na prostej jeszcze daję radę ale na łukach odjeżdżają mi jak chcą a mnie ten idiotyczny ASM hamuje Co do NASCARa to ja dałem w ustawieniach spoilerów +10 na przód i tył (lepszy docisk na zakrętach, przez co szybciej na wewnętrznej da się polecieć od reszty i nie wyrzuca na zewnątrz). Jest to kosztem prędkości maksymalnej, ale strata nie jest duża. Silnik - ja wymieniam olej co 3 wyścigi i remont mnie omija. Co daje sam remont? Pewnie przywraca właściwości sprzed niego (przyspieszenie/prędkość), ale tak naprawdę nie opłaca się moim zdaniem wydawać 500.000. Lepiej wymienić sam olej. Chyba że Formułą startujesz w zawodach Formula GT, to raczej dobrze jest mieć w pełni sprawny bolid Ja zauważyłem że np. driftując i zostawiając za sobą chmurę nie widać jej w lusterkach... mała pierdoła, ale jest. Cytuj
saptis 620 Opublikowano 1 stycznia 2011 Opublikowano 1 stycznia 2011 Remont silnika i wymiana oleju dodaje kilka koni mechanicznych - czyli przywraca jego sprawnosc. Remontowalem samochody kupione w gieldzie samochodow uzywanych i tak wlasnie bylo. Cytuj
OmerPL 20 Opublikowano 1 stycznia 2011 Opublikowano 1 stycznia 2011 Próbowałem się bawić z ustawieniami i mi najlepiej idzie z najmniejszym dociskiem przód i tył ale wciąż to tylko 6 miejsce. Trzeba będzie zacisnąć zęby i przemęczyć za którymś razem na złoto. Z remontem po bolidzie sobie dam spokój bo dla kilku KM nie będę tracił tyle pieniążków hehe. Mihau_ALU: nie tylko driftując. Jadąc w deszczu nie widać mgły z tyłu ciągnącej się za samochodem przez co czasem widać to czego nie widać patrząc do tyłu normalnie (błąd ale pomaga czasem). W sumie to w lusterku nie widać żadnych efektów. Aha ostatnio grałem w TRIALS HD na X360 i zauważyłem, że motocykl "ząbkuje" identycznie w dymie jak fury w GT. Oczywiście nie na taką skalę ale efekt jest ten sam. Widocznie nie jest taką prostą sprawą sobie poradzić z takim bugiem <_< Cytuj
Fernando_PT 0 Opublikowano 1 stycznia 2011 Opublikowano 1 stycznia 2011 Przecież wystarczy wyłączyć ABS i po problemie, ASM się również wyłączy. Było to już chyba w tym temacie poruszane Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.