Gość mevek Opublikowano 1 stycznia 2011 Opublikowano 1 stycznia 2011 (edytowane) Na prostej jeszcze daję radę ale na łukach odjeżdżają mi jak chcą a mnie ten idiotyczny ASM hamuje wylacz ABS - pomoze na bank. ________________________________ nie odswiezylem strony ^ ^ my bad. p.s szukam: Toyote MR-2 G Limited 95/94, najlepiej Biala chce porownac moc, feelings z gry do realu, hii szukalem na gieldzie, ale tam sa same nowe modele, ktore nie intersuja mnie jesli ktos mi ja podaruje, odwdziecze sie tym samym, albo i lepiej. a mam czym poszalec Edytowane 1 stycznia 2011 przez mevek Cytuj
OmerPL 20 Opublikowano 1 stycznia 2011 Opublikowano 1 stycznia 2011 Przecież wystarczy wyłączyć ABS i po problemie, ASM się również wyłączy. Było to już chyba w tym temacie poruszane Faktycznie, zapomniałem o tym. Ktoś już pisał, że to pomaga. Dzięki za przypomnienie. mevek jeśli szukasz tego konkretnego modelu to możesz przestać bo go nie ma na liście aut z GT w ogóle. Jest taka ale z 97 roku (i pewnie się niewiele różni od '95) http://www.gran-turismo.com/local/jp/data1/products/gt5/carlist_en.html Cytuj
Gość mevek Opublikowano 1 stycznia 2011 Opublikowano 1 stycznia 2011 (edytowane) Jest taka ale z 97 roku (i pewnie się niewiele różni od '95) wiec jednak jest rok 97'nie ma znaczenia. wisualnie to samo, a kilka koni wiecej wiele nie zmienia. Edytowane 1 stycznia 2011 przez mevek Cytuj
Gość RejdenForce Opublikowano 1 stycznia 2011 Opublikowano 1 stycznia 2011 Jak się zdobywa X2010 w wersji carbon, ewentualnie jak kolory są dostępne dla tej maszynki? Cytuj
orion50 632 Opublikowano 1 stycznia 2011 Opublikowano 1 stycznia 2011 Trzeba chyba Vettel challenge pyknąc na Złoto i miec jakis okreslony level. nie mam gry, wiec pardon za pomyłke 1 Cytuj
diolek 43 Opublikowano 1 stycznia 2011 Opublikowano 1 stycznia 2011 a-spec przez te idiotyczne braki ograniczen co do mocy aut w wyscigach jest ekstremalnie proste ,niewiem czym oni sie kierowali nie robiac takich ograniczen, ale dzieki temu przejscie a-spec jest na jedno kopyto .co mnie osobiscie troche irytuje, bo jezeli chcemy zwiekszyc sobie poziom trudnosci to trzeba dobierac auta do aut przeciwnika, bo co to za radosc ,ja auto 900koni ,przeciwnicy o 400 mniej Cytuj
Gość Grzegosz Opublikowano 1 stycznia 2011 Opublikowano 1 stycznia 2011 Grzechoo jest kozak i nie ma się co w(pipi)iac, że chłopak ma skilla. Pamiętam mistrzostwa GT4 i czasy Grzechaa, które mnie gnoiły. Sam teraz prezentuje inny level, ale do niego mi daleko. Pozdrawiam Orion to ze Grzechooo ma skila to tylko pogratulowac ale nie uwazasz ze pisanie ze wszystko jest banalne to troche wywyzszanie sie??? Dla Grzecha to banal a ktos inny nie moze dac rady. To troche.........hmmmmmm. Zreszta;)) Poprostu troche pokory;) Nie wywyższam się, po prostu poziom trudności w poprzednich częściach GT był wyższy i tyle (przynajmniej jeśli chodzi o licencje). Niektóre zadania faktycznie przysporzyły mi nieco problemów, jednak były one natury technicznej - gram na 14-calowym telewizorku, stąd w takim wyścigu w Toskanii z serii Grand Tour było cholernie ciemno i musiałem jechać na czuja, podążając za światłami samochodów jadących przede mną. Mimo tego do czołówki światowej bardzo dużo mi brakuje. Do Vettel challenge brakuje mi pięć poziomów, ale jestem pewien, że jest to do zrobienia na padzie. Na forum GTPlanet kilka osób pisało, że zdobyli złoto, właśnie grając na DS3. Cytuj
bocian77 0 Opublikowano 1 stycznia 2011 Opublikowano 1 stycznia 2011 Grzegosz teraz to mi zaimponowales z tym 14 calowym telewizorkiem. Respect! Nie odbieraj tego jako osobiste wycieczki, moze poprostu zle odebralem Twojego posta. Mam nadzieje ze jest ok. Pozdrowki i DOSIEGO Cytuj
Magik 1 124 Opublikowano 1 stycznia 2011 Opublikowano 1 stycznia 2011 Nie wywyższam się, po prostu poziom trudności w poprzednich częściach GT był wyższy i tyle (przynajmniej jeśli chodzi o licencje). Powaznie? :o Sledzac komentarze jak trudno zaliczac eventy na zloto odnioslem wrazenie ze jest zncznie trudniej...wkoncu w poprzednich czesciach tez nie bylo zbyt trudno....rzeklbym ze bylo w sam raz. Cytuj
MaroS 289 Opublikowano 2 stycznia 2011 Opublikowano 2 stycznia 2011 (edytowane) HELL YEAH, rb x1 teraz trzeba ćwiczyć do wyzwania vettela. (auto dostałem za 35lvl. b-spec) I to w najlepszym malowaniu, czyli coś na wzór RB6 Edytowane 2 stycznia 2011 przez MaroS Cytuj
Gość pawel_k Opublikowano 2 stycznia 2011 Opublikowano 2 stycznia 2011 a-spec przez te idiotyczne braki ograniczen co do mocy aut w wyscigach jest ekstremalnie proste ,niewiem czym oni sie kierowali nie robiac takich ograniczen, ale dzieki temu przejscie a-spec jest na jedno kopyto .co mnie osobiscie troche irytuje, bo jezeli chcemy zwiekszyc sobie poziom trudnosci to trzeba dobierac auta do aut przeciwnika, bo co to za radosc ,ja auto 900koni ,przeciwnicy o 400 mniej to jest największa wada gry, wszystko powinno być zorganizowana na zasadach tych sezonowych eventów, gdzie w niektórych eventach wyzwanie jest bardzo duże... już nawet w GT5p było pod względem wyzwania lepiej bo nawet jak jechaliśmy lepszym samochodem to musieliśmy w wielu eventach gonić przeciwników i często na pierwsze miejsce wychodziliśmy na ostatniej prostej przed metą... tutaj jest słabo, powinni wszędzie dawać ograniczenia, bo inaczej faktycznie nie ma w większości eventów problemów z wygraniem. nawet w serii GT500 gdzie są 3 wyścigi i jechałem identycznym autem jak przeciwnicy (chociaż oczywiście mogłem sobie dowolnego Japończyka wziąć co jest kolejnym nieporozumieniem), to zjeżdżałem po drodze bo pit-stopu na zmianę opon żeby móc gonić (co i tak odrabiałem w 4 okrążenia) Cytuj
MaroS 289 Opublikowano 2 stycznia 2011 Opublikowano 2 stycznia 2011 Lol, w rb x1 nie ma wycieraczek, xD przez co nie da się jezdzić w deszczu Cytuj
GTPL_X-Mato 1 Opublikowano 2 stycznia 2011 Opublikowano 2 stycznia 2011 (edytowane) Witam Wszystkich To mój pierwszy post na tym forum, ale odwiedzam je codziennie ^_^ Z tego co przeczytałem wiele osób jest zaciekawionych wyzwaniem Sebastiana Vettela Wielu z Was pewnie miało małe problemy np. ze zrobieniem licencji na złoto lub kursem AMG, ale nawet się nie spodziewacie jak trudne jest wyzwanie Vettela Po czterech godzinach udało mi się zaliczyć wszystko na złoto:) Ale było warto. Dostałem trzy typy X2010 (Model Carbonowy jest świetny) Do zdobycia jest też ogromna ilość punktów doświadczenia (6mln) PS. szacun dla podowiczów którzy zaliczyli to wyzwanie na złoto !! Edytowane 2 stycznia 2011 przez GTPL_X-Mato Cytuj
Mihau_ALU 82 Opublikowano 2 stycznia 2011 Opublikowano 2 stycznia 2011 Witam Wszystkich To mój pierwszy post na tym forum, ale odwiedzam je codziennie ^_^ Z tego co przeczytałem wiele osób jest zaciekawionych wyzwaniem Sebastiana Vettela Wielu z Was pewnie miało małe problemy np. ze zrobieniem licencji na złoto lub kursem AMG, ale nawet się nie spodziewacie jak trudne jest wyzwanie Vettela Po czterech godzinach udało mi się zaliczyć wszystko na złoto:) Ale było warto. Dostałem trzy typy X2010 (Model Carbonowy jest świetny) Do zdobycia jest też ogromna ilość punktów doświadczenia (6mln) PS. szacun dla podowiczów którzy zaliczyli to wyzwanie na złoto !! Witam. Skoro już zaliczyłeś na złoto, to może dasz jakieś wskazówki Cytuj
GTPL_X-Mato 1 Opublikowano 2 stycznia 2011 Opublikowano 2 stycznia 2011 (edytowane) Witam. Skoro już zaliczyłeś na złoto, to może dasz jakieś wskazówki Myślę że te trzy rady które są podane w wyzwaniu Sebestina Vettela są najważniejsze Od siebie dodam, że trzeba bardzo mocno kręcić kierownicą Tak aż ręcę się skrzyżują. Edytowane 2 stycznia 2011 przez GTPL_X-Mato 1 Cytuj
winner 183 Opublikowano 2 stycznia 2011 Opublikowano 2 stycznia 2011 @Grzesiek: 60 złotych licencji to już coś, ale powiedz mi czy zrobiłeś już całą akademię AMG na złoto ? Cytuj
Qra 160 Opublikowano 2 stycznia 2011 Opublikowano 2 stycznia 2011 ja sie mecze z czwartym zadaniem z 300sl na suchym, 1,2s mi brakuje ; c Cytuj
diolek 43 Opublikowano 2 stycznia 2011 Opublikowano 2 stycznia 2011 dlamnie przejazd 300sl na mokrym nurburgringu w szkolce amg to koszmar Cytuj
ryder 0 Opublikowano 2 stycznia 2011 Opublikowano 2 stycznia 2011 poradzi ktoś jak wygrać mistrzostwa formułą gran turismo? jakieś ustawienia na poszczególne trasy? jak dla mnie ten samochód prowadzi sie beznadziejnie... Cytuj
winner 183 Opublikowano 2 stycznia 2011 Opublikowano 2 stycznia 2011 dlamnie przejazd 300sl na mokrym nurburgringu w szkolce amg to koszmar Gorzej będzie z SLS'em, tam to praktycznie cały czas na półgazie jechałem. Cytuj
Qra 160 Opublikowano 2 stycznia 2011 Opublikowano 2 stycznia 2011 dla mnie z sls nie było aż tak trudne, a całe kółko to chyba najłatwiesze zadanie ze wszystkich, za 1szym podejściem złoto z 15 sekundami zapasu Cytuj
Gość Grzegosz Opublikowano 2 stycznia 2011 Opublikowano 2 stycznia 2011 @Grzesiek: 60 złotych licencji to już coś, ale powiedz mi czy zrobiłeś już całą akademię AMG na złoto ? Tak. Kilka razy musiałem powtarzać ostatni sektor starym Gullwingiem, potem trochę pomęczyłem się na suchym okrążeniu SLS-em (ostatecznie udało się zaliczyć czyste kółko z czasem 7:01, gdzie 7:05 potrzeba na złoto). Cytuj
Gość mevek Opublikowano 3 stycznia 2011 Opublikowano 3 stycznia 2011 jak myslicie, kiedy dostajemy najwieksza ilosc punktow Doswiadczen, za race: kiedy rywalizajemy z przeciwnikami, czy udajac sie, jak najszybciej na 1 pozycje i utrzymujac ja? mysle, ze opcja 1 bez watpienia, a ty? Cytuj
MaroS 289 Opublikowano 3 stycznia 2011 Opublikowano 3 stycznia 2011 Imo to jest z góry przydzielone, Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.