winner 183 Opublikowano 3 stycznia 2011 Opublikowano 3 stycznia 2011 Od jakiegoś czasu stopuję w GT, kilka razy zapuszczałem B-Spec. Wiszę tak na prawie 29lvl od dawna, ale myślę, że za niedługo wezmę się do działania. nie chciało mi się nic robić po osiągnięciu 28lvl i wygraniu wszystkiego co mam dostępne, została mi połowa Endurance'ów i Seb. Vettel jak dobiję do 30lvl. Najbardziej martwi mnie żmudne dobijanie do 40lvl, bo chociaż gram z przyjemnością czy to multi czy też powtarzam jakieś ciekawsze wyścigi, to i tak denerwuje to, że lvl rosnąć będzie teraz raczej powoli. Mogliby dać jeszcze więcej tych świetnych zawodów sezonowych, z nimi był naprawdę genialny pomysł, bo grzebanie w ustawieniach i testowanie ich w ciężkich wyścigach to dla mnie czysty miód. W dodatku tyle tych gier teraz... No nic, przejdę Prototype i pewnie znowu zacznę ostro młócić w GT (dodam, że czekają na mnie takie gry jak AC2, RDR+UN, DN, Castlevania, GoW Collection, MAG i jeszcze kilka bym wymienił... no cóż, GT5 ma chyba największą siłę przebicia, ale w sumie to się nie dziwię, po tylu latach oczekiwań). Cytuj
Qra 160 Opublikowano 3 stycznia 2011 Opublikowano 3 stycznia 2011 licencje i amg na złoto, teraz zaś mam problem z grand tour z alfą romeo, chyba ostatnim nascarem (na daytonie) i ostatnimi gokartami Cytuj
CHINDOOS 12 Opublikowano 3 stycznia 2011 Opublikowano 3 stycznia 2011 Ja podłamany osiągnięciami kumpla (jak narazie trzaska wszystko na złoto, a ja to nie bardzo ) spróbowałem jak się gra na padzie... Włączyłem sobie Lotusy z TopGear i ku mojemu zdziwieniu udało mi się zrobić złoto już za trzecim podejściem! Na kierce wydawało mi się to niemożliwe, więc dzisiejsze doświadczenie trochę mnie podbudowało. Nie jestem jednak taki cienki jak mi się wydawało Cytuj
Qra 160 Opublikowano 3 stycznia 2011 Opublikowano 3 stycznia 2011 Wiadomo że na padzie spoko. Za psxa mało kto miał kierownicę, a jakoś wszyscy w gt grali. Teraz jakieś herezje prawią, że w gt5 tak grać się nie da. Cytuj
Gość mevek Opublikowano 3 stycznia 2011 Opublikowano 3 stycznia 2011 licencje i amg na złoto pierwszy stopien AMG mam zaliczony(latwy ) i pewnie nastepny tez zalicze, ale na mokrej nawierzchni to sie nie widze zosawiam to na koniec, nie bede strzepal sobie nerwow juz na poczatku roku. Cytuj
Gość Grzegosz Opublikowano 3 stycznia 2011 Opublikowano 3 stycznia 2011 (edytowane) Te zadania w deszczu są naprawdę prostsze, bo nie trzeba tak cisnąć - wystarczy jechać czysto, a niekoniecznie superszybko. Ponadto dla nowicjuszy polecam kilka mniej wyścigowych trików: - na pierwszej szykanie (tam, gdzie jadąc SLS-em wyprzeda się pierwszego przeciwnika) można ciąć zakręt bez hamowania - w drugim sektorze, kiedy podjedziemy pod górę można ciąć ostro w sekwencji lewy-prawy, przejeżdżając przez spory trawiasty obszar - na karuzeli jedziemy "po ścianie", tak jak w starszych częściach GT - na końcu najdłuższej prostej nie hamujemy, tylko wbijamy się w ścianę i wyjeżdżamy z trawy - trzeba to zrobić umiejętnie, ale dzięki temu można elegancko wytracić prędkość w ułamku sekundy Edytowane 3 stycznia 2011 przez Grzegosz Cytuj
Gość mevek Opublikowano 4 stycznia 2011 Opublikowano 4 stycznia 2011 (edytowane) Te zadania w deszczu są naprawdę prostsze, bo nie trzeba tak cisnąć - wystarczy jechać czysto, a niekoniecznie superszybko. Ponadto dla nowicjuszy polecam kilka mniej wyścigowych trików: - na pierwszej szykanie (tam, gdzie jadąc SLS-em wyprzeda się pierwszego przeciwnika) można ciąć zakręt bez hamowania - w drugim sektorze, kiedy podjedziemy pod górę można ciąć ostro w sekwencji lewy-prawy, przejeżdżając przez spory trawiasty obszar - na karuzeli jedziemy "po ścianie", tak jak w starszych częściach GT - na końcu najdłuższej prostej nie hamujemy, tylko wbijamy się w ścianę i wyjeżdżamy z trawy - trzeba to zrobić umiejętnie, ale dzięki temu można elegancko wytracić prędkość w ułamku sekundy jak mi nie idzie to tez zaczynam kombinowac w 2 strone, jak przytoczone przez ciebie przyklady nie korzystalem tylko z "karuzeli", bo obawiam sie, ze zwalnia za bardzo, przez co trace cenne Sekundy. narazie mecze kategorie-B, potem-A, a nastepnie reszta dzieki, za wsparcie dla Nowicjuszy ________________________________________ ktos, kiedys pisal, ze ujmuja czas za skracanie. dziwne...? bo mi jeszcze ni razu nie odjeli, a skracam.. jak sie da. Edytowane 4 stycznia 2011 przez mevek Cytuj
gigant84 2 Opublikowano 4 stycznia 2011 Opublikowano 4 stycznia 2011 A ja wczoraj jechałem szkolę AMG. Nic nie ścinając jadąc czysto, zaliczyłem za 5 podejściem każdy odcinek. Dobra rada dla tych którzy jeszcze nie jechali tych szkółek. Warto nabić sobie poziom 12 a później wziąć się za AMG. Najpierw jedziemy starym Mercedesem np odcinek nr 1 i gdy go zaliczymy na złoto, przechodzimy na odcinek nr 1 ale mocniejszą furą. Będziemy ograni w danym odcinku po wcześniejszej wolniejszej przejażdżce [stary Merc] i wtedy zaliczymy to bez problemu za 2,3 podejściem. Cytuj
Gość Grzegosz Opublikowano 4 stycznia 2011 Opublikowano 4 stycznia 2011 Strasznie jestem ciekaw jakie czasy można wykręcić tym Red Bullem na Nurburgringu. Za czasów GT4 kręciło się grubo poniżej 4:40 Minoltą, ale od tamtego czasu model jazdy znacząco się zmienił. Rzecz jednak nie dotyczy X1. Ktoś próbował? Cytuj
Julita 17 Opublikowano 4 stycznia 2011 Opublikowano 4 stycznia 2011 (edytowane) Do Vettel challenge brakuje mi pięć poziomów, ale jestem pewien, że jest to do zrobienia na padzie. Na forum GTPlanet kilka osób pisało, że zdobyli złoto, właśnie grając na DS3. Bzdura! Tylko na Monzy można zrobić padem złoto, wszyscy zgodnie piszą że złoto na pozostałych jak i srebro jest nierealne. A czas na pełnej pętli w X12010 to 3:30 a nawet mniej Edytowane 4 stycznia 2011 przez Julita Cytuj
gigant84 2 Opublikowano 4 stycznia 2011 Opublikowano 4 stycznia 2011 No to zobaczymy jak z tym Padem mi pójdzie. Mam coś wam do udowodnienia, bo na kierownicę mnie nie stać. Trzymajcie moooooooooocno kciuki 1 1 Cytuj
nightrunner 11 Opublikowano 4 stycznia 2011 Opublikowano 4 stycznia 2011 Spotkałem się z opiniami osób, które grały długo na kierownicy i po przejściu na pad okazało się, że paradoksalnie na padzie łatwiej było im okiełznać niektóre auta więc z tą trudnością gry na padzie nie wiadomo jak to do końca jest. Cytuj
Gość mevek Opublikowano 4 stycznia 2011 Opublikowano 4 stycznia 2011 (edytowane) A ja wczoraj jechałem szkolę AMG. Nic nie ścinając jadąc czysto, zaliczyłem za 5 podejściem każdy odcinek. Dobra rada dla tych którzy jeszcze nie jechali tych szkółek. Warto nabić sobie poziom 12 a później wziąć się za AMG. Najpierw jedziemy starym Mercedesem np odcinek nr 1 i gdy go zaliczymy na złoto, przechodzimy na odcinek nr 1 ale mocniejszą furą. Będziemy ograni w danym odcinku po wcześniejszej wolniejszej przejażdżce [stary Merc] i wtedy zaliczymy to bez problemu za 2,3 podejściem. cala?! to ja tez, zaraz sie zabieram za przejazd zainspirowales mnie Kumpel. Edytowane 4 stycznia 2011 przez mevek Cytuj
fatalfps 1 Opublikowano 4 stycznia 2011 Opublikowano 4 stycznia 2011 Ja dopiero za godzinę będę miał GT5 już się doczekać nie mogę ale zanim się zainstaluje i pobierze patcha to zagram późnym wieczorkiem Cytuj
orion50 632 Opublikowano 4 stycznia 2011 Opublikowano 4 stycznia 2011 Do Vettel challenge brakuje mi pięć poziomów, ale jestem pewien, że jest to do zrobienia na padzie. Na forum GTPlanet kilka osób pisało, że zdobyli złoto, właśnie grając na DS3. Bzdura! Tylko na Monzy można zrobić padem złoto, wszyscy zgodnie piszą że złoto na pozostałych jak i srebro jest nierealne. A czas na pełnej pętli w X12010 to 3:30 a nawet mniej Bzdurą to jest to co piszesz. Pozdrawiam 1 Cytuj
MaroS 289 Opublikowano 4 stycznia 2011 Opublikowano 4 stycznia 2011 Dokładnie, wszystko się da. Cytuj
rydziu87 5 Opublikowano 4 stycznia 2011 Opublikowano 4 stycznia 2011 (edytowane) Trzeba się nauczyć jeździć tym X1 2010 i go wyczaić. Wczoraj trochę pojeździłem tym bolidem i z restartu na restart szło mi coraz lepiej Na razie brąz na Monzie, ale myślę że cały event jest do przejścia na padzie. Edytowane 4 stycznia 2011 przez rydziu87 Cytuj
Qra 160 Opublikowano 4 stycznia 2011 Opublikowano 4 stycznia 2011 ma ktoś jakiś dobry patent na wywrócenie auta? Cytuj
Gość mevek Opublikowano 4 stycznia 2011 Opublikowano 4 stycznia 2011 ma ktoś jakiś dobry patent na wywrócenie auta? mysle, ze pomoze, a jak nie to mam inny, latwiejszy sposob http://www.youtube.com/watch?v=4CxRxVgKyP4&feature=related Cytuj
szejdj 2 804 Opublikowano 4 stycznia 2011 Opublikowano 4 stycznia 2011 Ja zaliczyłem trophy jak walnąłem Veyronem w ścianę przy 400km/h Cytuj
Gość mevek Opublikowano 4 stycznia 2011 Opublikowano 4 stycznia 2011 na jednej z tras jest wzniesienie przy szykanie z ktorej mozemy zrobic dachowanie, gwiazde, cokolwiek, tylko nie pamietam nazwy - skoncze wyscig to napisze. Cytuj
diolek 43 Opublikowano 4 stycznia 2011 Opublikowano 4 stycznia 2011 wystarczy wziasc jakiegos pickupa wysokiego badz audi q7,ktore w grze nazywa sie jakos pikeas peak , utwradzic zawieszenie na maksa , rozpedzic sie i ostry zakret i juz lecimy na plecy Cytuj
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 4 stycznia 2011 Opublikowano 4 stycznia 2011 A ja dziś dostałem JAY LENO- TANK wspaniały potwór aż żal że tylko standard Cytuj
MaroS 289 Opublikowano 4 stycznia 2011 Opublikowano 4 stycznia 2011 ma ktoś jakiś dobry patent na wywrócenie auta? Szybkie auto (nie f1, fgt) -> trenning -> trialmoutain -> na pierwszej szykanie jest górka Cytuj
fatalfps 1 Opublikowano 4 stycznia 2011 Opublikowano 4 stycznia 2011 Mam pytanie nie wiem jak zainstalować GT5 proszę o pomoc tylko szybko jak co zrobić po włożeniu płytki do napędu żeby gra się zainst. na HDD ??? Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.