winner 183 Opublikowano 9 stycznia 2011 Opublikowano 9 stycznia 2011 witam, prosiłbym o wskazówki dotyczące driftu tzn.jakie ustawienia,co tuningowac,jakie opony itp. oraz jakieś ogolne rady co do samej jazdy(kierownica).Męcze sie na ferrari 599 okrutnie;-) Auta tylnonapędowe o mocach ok. 200-300km, ewentualnie 4WD z konfiguracją przeniesienia napędu, jeżeli dopiero chcesz się nauczyć driftu. Opony w zależności od stopnia zaawansowania: komfortowe (dla zaawansowanych), sportowe (dla tych mniej, chociaż w tym przypadku to jest tylko namiastka driftu a nie ślizganie bokiem). Modyfikacji jak najmniej, zazwyczaj najlepiej ustawić turbo pod wysokie lub średnie obroty, balans hamulców 2/10 na tył + lekko obniżyć cały pojazd dla lepszej kontroli. Bardziej szczegółowe modyfikacje zależą od preferencji osoby driftującej. PS: FF ustaw na 10. Cytuj
orion50 632 Opublikowano 10 stycznia 2011 Opublikowano 10 stycznia 2011 Ktoś kto zaliczył wszystko na złoto, mógłby się wypowiedzieć ile godzin to zajmuje? Jak wygląda online? Dużo ludzi szpila? bezlagowo ? Cytuj
Julita 17 Opublikowano 10 stycznia 2011 Opublikowano 10 stycznia 2011 Ktoś kto zaliczył wszystko na złoto, mógłby się wypowiedzieć ile godzin to zajmuje? Jak wygląda online? Dużo ludzi szpila? bezlagowo ? Idź stąd grać w Forze. :potter: zamiast zaśmiecać dobry dział głupimi komentarzami. 1 7 Cytuj
Michał102 870 Opublikowano 10 stycznia 2011 Opublikowano 10 stycznia 2011 Ktoś kto zaliczył wszystko na złoto, mógłby się wypowiedzieć ile godzin to zajmuje? Jak wygląda online? Dużo ludzi szpila? bezlagowo ? Idź stąd grać w Forze. :potter: zamiast zaśmiecać dobry dział głupimi komentarzami. Co za głupia odpowiedź. Chłopak się pyta o proste rzeczy, a Ty mu z takimi tekstami wyskakujesz. 3 Cytuj
OmerPL 20 Opublikowano 10 stycznia 2011 Opublikowano 10 stycznia 2011 (edytowane) Ktoś kto zaliczył wszystko na złoto, mógłby się wypowiedzieć ile godzin to zajmuje? Jak wygląda online? Dużo ludzi szpila? bezlagowo ? Idź stąd grać w Forze. :potter: zamiast zaśmiecać dobry dział głupimi komentarzami. I kto tu zaśmieca dobry dział głupimi komentarzami. A co do pytania to nie wiem ile ale sporo. Ja już gram długo (od dnia premiery, po kilka godzin dziennie) i w A-specu mam wszystkie wyścigi poza Formula-GT i Endurancami (które zajmą najwięcej czasu, 2x24h, 2x9h jeśli dobrze pamiętam) i jeszcze doliczyć do tego B-Spec gdzie brakuje mi tyle samo plus cała klasę ekstremalną. Wyzwania mam na złotko, licencje też. Sądzę, że zaliczenie wszystkiego można liczyć w setkach godzin Online działa elegancko mimo małych, denerwujących błędów. Gra dużo ludzi, ja nie miałem prawie nigdy problemów z onlinem tak jak mój brat. Z reguły jest bezlagowo, da się grać komfortowo. Edytowane 10 stycznia 2011 przez OmerPL 1 Cytuj
adi 189 Opublikowano 10 stycznia 2011 Opublikowano 10 stycznia 2011 Ot, taki mały problemik Nie mogę odczytywać nowych wiadomości.Ostatnią jaką mogę wyswietlić jest dotyczaca suportu kierownic.Od tego czsu licznik powiekszył się o 4 bodajze, ale nie mam mozliwości ich przeczytania. Jakies porady? Cytuj
MeL 34 Opublikowano 10 stycznia 2011 Opublikowano 10 stycznia 2011 jak przeprogramować przyciski w G27? Cytuj
dempsej 28 Opublikowano 10 stycznia 2011 Opublikowano 10 stycznia 2011 Ot, taki mały problemik Nie mogę odczytywać nowych wiadomości.Ostatnią jaką mogę wyswietlić jest dotyczaca suportu kierownic.Od tego czsu licznik powiekszył się o 4 bodajze, ale nie mam mozliwości ich przeczytania. Jakies porady? sprobuj oproznic cache w opcjach internetowych. Cytuj
orion50 632 Opublikowano 10 stycznia 2011 Opublikowano 10 stycznia 2011 Mam pytanie odnoście podziału na A-Spec i B-spec. W GT 4 z tego co pamiętam, B-spec. było opcją. Każdy wyścig można było jechać samemu, a gdy komuś się nie chciało to odpalał B-spec. Czy w GT5 są 2 osobne kariery dla obu trybów ? Dzięki Omer za odpowiedź. A co do wypowiedzi Julity, no cóż. Pozdrawiam serdecznie ;] Cytuj
OmerPL 20 Opublikowano 10 stycznia 2011 Opublikowano 10 stycznia 2011 Mam pytanie odnoście podziału na A-Spec i B-spec. W GT 4 z tego co pamiętam, B-spec. było opcją. Każdy wyścig można było jechać samemu, a gdy komuś się nie chciało to odpalał B-spec. Czy w GT5 są 2 osobne kariery dla obu trybów ? Dzięki Omer za odpowiedź. A co do wypowiedzi Julity, no cóż. Pozdrawiam serdecznie ;] Tak i niestety(wg mnie:) trzeba jechać obydwa tryby jeśli się chce zdobyć pucharek za wszystkie złota i co ważniejsze, lepsze, rzadsze(choć nie zawsze) fury. Cytuj
Emtebe 2 554 Opublikowano 10 stycznia 2011 Opublikowano 10 stycznia 2011 Jakie polecacie ustawienia dla Toyoty 7, do wyścigu starych samochodów z roczników '79 i starszych w trybie b-spec? Cytuj
orion50 632 Opublikowano 10 stycznia 2011 Opublikowano 10 stycznia 2011 Mam pytanie odnoście podziału na A-Spec i B-spec. W GT 4 z tego co pamiętam, B-spec. było opcją. Każdy wyścig można było jechać samemu, a gdy komuś się nie chciało to odpalał B-spec. Czy w GT5 są 2 osobne kariery dla obu trybów ? Dzięki Omer za odpowiedź. A co do wypowiedzi Julity, no cóż. Pozdrawiam serdecznie ;] Tak i niestety(wg mnie:) trzeba jechać obydwa tryby jeśli się chce zdobyć pucharek za wszystkie złota i co ważniejsze, lepsze, rzadsze(choć nie zawsze) fury. No to spory minus. W takim razie platyna w GT5 jak dla mnie odpada, bo zabawa w menadżera nigdy mnie nie bawiła. Dobrze, że gra oferuje cuda w kwestii modelu jazdy i fizyki. Jak ma się kwestia jazdy na padzie autami o mocy >350 KM bez żadnych asyst ? Da się to w miarę okiełznać ? Wiem, że kierownica w tej grze jest nieodzowna, ale po kupnie konsoli raczej nie będę w stanie od razu nabyć kółka. Cytuj
Bumier 25 Opublikowano 10 stycznia 2011 Opublikowano 10 stycznia 2011 Jak ma się kwestia jazdy na padzie autami o mocy >350 KM bez żadnych asyst ? Da się to w miarę okiełznać ? Wiem, że kierownica w tej grze jest nieodzowna, ale po kupnie konsoli raczej nie będę w stanie od razu nabyć kółka. jak masz pojęcie o jezdzie samochodem to każda furę opanujesz, ba... jak sie skupisz to będziesz łoił specjalistów na kierownicy na to nie ma reguły... Cytuj
Magik 1 124 Opublikowano 10 stycznia 2011 Opublikowano 10 stycznia 2011 Spokojnie dasz rade Orion. Nie jest az tak trudno. Jest trudniej niz w FM3 ale jak radzisz sobie z FM2 bez asyst to i w GT sobie poradzisz (ale abs bedziesz prawdopodobnie ustawic na 1). Zatem kupuj smialo:) Cytuj
Krychuone 14 Opublikowano 10 stycznia 2011 Opublikowano 10 stycznia 2011 mam taki internet, ze gdybym podlaczyl ps3 to i tak by nie dzialal, dzieki czemu nie mam patchy do GT5 i tu pytanie: ile jest patchy i co poprawiaja Cytuj
Krzys PL 28 Opublikowano 10 stycznia 2011 Opublikowano 10 stycznia 2011 (edytowane) Takie szybkie pytanko. Czy mogę przełożyć części z jednego auta do drugiego takiego samego? Jeśli tak to jak to zrobić? EDIT: Szkoda, dzięki za odpowiedź. Edytowane 10 stycznia 2011 przez Krzys PL Cytuj
Gość mevek Opublikowano 10 stycznia 2011 Opublikowano 10 stycznia 2011 Wiem, że kierownica w tej grze jest nieodzowna, ale po kupnie konsoli raczej nie będę w stanie od razu nabyć kółka. no prosze, co za mile zaskoczenie. Orion50 - jestes na granicy zostania dobrym posiadaczem ps3, do czego b.zachecam oraz witam w skromnych progach a wracajac do GT - zauwazylem, ze podczas turnieju przeciwnicy nie zmieniaja opon przed startem, tylko po pierwszym okrazeniu zjezdzaja do Pit'u, jezeli warunki pogodowe sie zminiaja z race'u na race, co daje nam przewage. czy zawsze sie tak dzieje? Cytuj
DaN3000 80 Opublikowano 10 stycznia 2011 Opublikowano 10 stycznia 2011 Mam pytanie odnoście podziału na A-Spec i B-spec. W GT 4 z tego co pamiętam, B-spec. było opcją. Każdy wyścig można było jechać samemu, a gdy komuś się nie chciało to odpalał B-spec. Czy w GT5 są 2 osobne kariery dla obu trybów ? Dzięki Omer za odpowiedź. A co do wypowiedzi Julity, no cóż. Pozdrawiam serdecznie ;] Tak i niestety(wg mnie:) trzeba jechać obydwa tryby jeśli się chce zdobyć pucharek za wszystkie złota i co ważniejsze, lepsze, rzadsze(choć nie zawsze) fury. No to spory minus. W takim razie platyna w GT5 jak dla mnie odpada, bo zabawa w menadżera nigdy mnie nie bawiła. Do Gold Standard wystarczy, że wyścig zaliczy się w A-Spec albo w B-Spec, nie trzeba tego robić w obydwu. Na GTPlanet jest osoba, która ma już to trofeum, 4 razy przechodziła Le mans 24h, raz Nurburgring 24h Z drugiej strony do platyny i tak trzeba mieć 40 lv w B-Spec. a wracajac do GT - zauwazylem, ze podczas turnieju przeciwnicy nie zmieniaja opon przed startem, tylko po pierwszym okrazeniu zjezdzaja do Pit'u, jezeli warunki pogodowe sie zminiaja z race'u na race, co daje nam przewage. czy zawsze sie tak dzieje? Też to zauważyłem, dziwne, że nie poprawili jeszcze tak ewidentnego błędu. Cytuj
winner 183 Opublikowano 10 stycznia 2011 Opublikowano 10 stycznia 2011 a wracajac do GT - zauwazylem, ze podczas turnieju przeciwnicy nie zmieniaja opon przed startem, tylko po pierwszym okrazeniu zjezdzaja do Pit'u, jezeli warunki pogodowe sie zminiaja z race'u na race, co daje nam przewage. czy zawsze sie tak dzieje? Nie zawsze, aczkolwiek często, a w trybie B-Spec nawet nasz kierowca tak robi czasami jak mu dobrze opon nie ustawimy przed startem... Cytuj
Julita 17 Opublikowano 11 stycznia 2011 Opublikowano 11 stycznia 2011 Ktoś może potwierdzić, czy prawdą jest otrzymanie Red Bull X2010 za zdobycie 35 lvl w B-Spec? Tak to prawda! To jest Czwarty X1, który można zdobyć w grze, pomalowany jest tak samo jak model Sebastian Vettel, w zasadzie to jest ten sam X1, piątym jest ostatni model, który można kupić w sklepie po zdobyciu levelu 40 i wpłaceniu 20.000.000cr. A poprzednie trzy są do zdobycia w Vettel Challenge. RedBull X1 2010 Sebastian Vettel za brąz, to taki niebieski w barwach redbull racing, za brąz. RedBull X1 pomalowany na losowy kolor, przeważnie czarny ale zdarzają się też inne, za srebro. RedBull X1 Prototype, Carbonowy najrzadszy model w bez farby za złoto. roznia sie moca ? Tak różnią się mocą, orion jak nie grał gre to (pipi) wie i niech sie nie udziela w temacie jak nie ma pojęcia. Najmocniejszy jest model podstawowy dwa pozostałe mają niższą taką samą moc, podobnie ten w sklepie Cytuj
fatalfps 1 Opublikowano 11 stycznia 2011 Opublikowano 11 stycznia 2011 Mam pytanie czy w licencjach samochody są premium ? Bo mam wrażenie że są trochę gorszej jakości kokpit i na zewnątrz aut,co o tym sądzicie ? Cytuj
SzczurekPB 2 254 Opublikowano 11 stycznia 2011 Opublikowano 11 stycznia 2011 Gdyby to nie były auta premium to by kokpitów nie miały Cytuj
Gość mevek Opublikowano 11 stycznia 2011 Opublikowano 11 stycznia 2011 (edytowane) Nie zawsze, aczkolwiek często, a w trybie B-Spec nawet nasz kierowca tak robi czasami jak mu dobrze opon nie ustawimy przed startem... tylko w tedy to bedzie nasza wina, a on zrobi to, co bedzie musial. Tak różnią się mocą, orion jak nie grał gre to (pipi) wie i niech sie nie udziela w temacie jak nie ma pojęcia. Najmocniejszy jest model podstawowy dwa pozostałe mają niższą taką samą moc, podobnie ten w sklepie a jednak! wlasciwie interesuje mnie tylko versja Carbonowa - Sliczna. ________________________________________________________________________ A > 25, B > 23, jak u was? Edit: jak ustawic zbieznosc by auto znosilo w prawa strone z osi jezdni? gdyby kola byly wyodrebnione nie pytal bym. Edytowane 11 stycznia 2011 przez mevek Cytuj
Qra 160 Opublikowano 11 stycznia 2011 Opublikowano 11 stycznia 2011 Jakieś porady na temat nascar na grand valley speedway w b-spec? Ciężko wygrać. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.