Markko 0 Opublikowano 22 stycznia 2011 Opublikowano 22 stycznia 2011 (edytowane) Ja od nie dawna zacząłem grać online. Mam z tym spory problem. Ciągle mnie wywalaja z serwerów zaraz po tym jak sie podłącze. Nigdy nie ma tak że siadam i gram online. Za nim znajde serwer od którego mnie nie odłączy mija przynajmniej 20 min. Pojawia się komunikat: zostałeś odłączony od serwera. Zawsze próbuje się podłączać do serwerów z największą ilością gwiazdek i kresek. O co chodzi?? Mam za dużego laga?? Gra mnie rozłącza automatycznie?? Nie lubią Polaków?? Wam też się to tak często zdarza?? Edytowane 22 stycznia 2011 przez Markko Cytuj
Bumier 25 Opublikowano 22 stycznia 2011 Opublikowano 22 stycznia 2011 (edytowane) Markko napisz cos wiecej o swoim necie, jaka prędkość, rodzaj neta (radiowy, kabel itp), jaki nat podaje konsola, jaki router... Dalej wpisz dnsy w konsole, dmz na routerze + stałe ip dla/na konsoli = brak blokowania portów Gdy jestes już na serwie i dostaniesz komunikat zostałes odlaczony od serwera to: 1. host który zakładał pokój wyłączył gre = wszyscy z pokoju wylatują 2. host Cie wyrzucił (zdarza sie zazwyczaj jak wymiatasz na serwie a host ma chrapkę na bycie najlepszym... ewentualnie źle sie zachowujesz, lub szukają ludzi tylko ze swojego kraju) 3. podczas Twojego łączenia z serwem nie ma wyścigu i host odrazu jak zobaczy na liście że ktoś sie podłącza - wywala Cie (podczas eventów często praktykowane) 4. ... Edytowane 22 stycznia 2011 przez Bumier Cytuj
Markko 0 Opublikowano 22 stycznia 2011 Opublikowano 22 stycznia 2011 net mam po lanie, sieć osiedlowa. Net udostepniony konsoli przez kompa. Lagów wielkich nie mam. Zastanawia mnie to rozłącznie bo pojawia sie bardzo często w 90% do 30 sek po podłączeniu do gry. Konsola podaje NAT 2. Cytuj
Arek_ 20 Opublikowano 22 stycznia 2011 Opublikowano 22 stycznia 2011 Czy ktoś jechał już wyścig Schwimmwagenem w zawodach sezonowych? Ten złom ma 25KM a kosztuje 625'000Cr Rywale w tym wyścigu mają ponad trzy razy mocniejsze silniki. Ile to auto ma po tuningu - koś już go posiada? Od razu go kupiłem wygrałem kasę i podarowałem na drugie konto Najważniejsza jest skrzynia biegów, musi być najdroższa żeby zwiększyć prędkość maksymalną do ok. 150 km/h (pewnie i 130 wystarczy), bo przy 94 km/h lub 100 km/h nie ma szans by wygrać.Gorszy jest ten wyścig do którego nie sposób normalnie kupić bryk (straciłem ze 20 minut), ale na szczęście jest Lexus. Cytuj
Masny 343 Opublikowano 22 stycznia 2011 Opublikowano 22 stycznia 2011 Mały offtop: Ja myślałem, że GT3 i GT2000 to miała być jedna gra, tylko ze względu na poślizg daty wydania po prostu zmienili nazwę na GT3 ;] A tu się nagle dowiaduje, że to zupełnie inny projekt był. Serio, to Gran Turismo prezentuje się fatalnie, gorzej niż GT1 odpalone na dobrym emulatorze. A drzewa... to już nawet te w GT5 wymiękają Koniec offtopu. Wypowiem się jeszcze co do zniszczeń pojazdów: Ostatnio bawiłem się (w odpoczynku oczywiście od normalniej jazdy) w rozwalanie Nascarów. Udało mi się otworzyć bagażnik (od dołu klapa była... prześwitująca) i maskę (pod maską jest silnik, płaski bo płaski, ale jest). Dodatkowo zauważyłem, że gdy uszkodzimy tył (w sensie uniesiemy go) to w widoku z tylnej szyby możemy podziwiać ciekawy błąd ;] Cytuj
Andrew21 856 Opublikowano 22 stycznia 2011 Opublikowano 22 stycznia 2011 W końcu po ponad 4 godzinach gry udało mi się zaliczyć Sebastian Vettel Challenge na brąz. Wiem na pewno że nie da się zaliczyć tego wyzwania na złoto grając Dualshockiem. Całą resztę bez problemów zaliczyłem na złoto a tutaj brąz sprawił mi większe problemy. Jednak nagroda w postaci X1 rekompensuje trud. Już wiem co czują kierowcy F1. Cytuj
diolek 43 Opublikowano 22 stycznia 2011 Opublikowano 22 stycznia 2011 licencja IC-10 doprowadzi mnie do szewskiej pasji , wszystkie pozostale licencje na zloto, a tej nie potrafie!! siedzialem juz przy niej z 8h w sumie i zawsze ten pierwszy jest kilka metrow przedemną Cytuj
winner 183 Opublikowano 22 stycznia 2011 Opublikowano 22 stycznia 2011 licencja IC-10 doprowadzi mnie do szewskiej pasji , wszystkie pozostale licencje na zloto, a tej nie potrafie!! siedzialem juz przy niej z 8h w sumie i zawsze ten pierwszy jest kilka metrow przedemną Dziwne... mi wpadło za 3cim razem, bez asyst (abs na 1). Cytuj
Gość mevek Opublikowano 22 stycznia 2011 Opublikowano 22 stycznia 2011 (edytowane) licencja IC-10 doprowadzi mnie do szewskiej pasji , wszystkie pozostale licencje na zloto, a tej nie potrafie!! siedzialem juz przy niej z 8h w sumie i zawsze ten pierwszy jest kilka metrow przedemną Rzym zabral mi ze 1,5h z licznika Gt5 nie bylo latwo, wciaz nie jest. kilka eventow ze Specjala wciaz na mnie czeka -polecam, co jakis czas robic "remont silnika", badz, gdy kasa na to pozwala. zauwazysz w tedy ogromna rozniece. przyrost mocy jest naprawde niewyobrazalny - sam sie przekonalem na Red Bull'u. Edytowane 23 stycznia 2011 przez mevek Cytuj
diolek 43 Opublikowano 23 stycznia 2011 Opublikowano 23 stycznia 2011 licencja IC-10 doprowadzi mnie do szewskiej pasji , wszystkie pozostale licencje na zloto, a tej nie potrafie!! siedzialem juz przy niej z 8h w sumie i zawsze ten pierwszy jest kilka metrow przedemną Dziwne... mi wpadło za 3cim razem, bez asyst (abs na 1). jesli tak, to jestes mistrzem , ja juz nie moge, niemam pojecia jak to wygrac, wlaczylem dla proby przejazd na zloto tej licencji na youtubie, i powiem ze po pierwszym kolku mam o pol sekundy lepszy czas niz koles na filmiku,a i tak nie daj rady. Cytuj
Bumier 25 Opublikowano 23 stycznia 2011 Opublikowano 23 stycznia 2011 (edytowane) licencja IC-10 doprowadzi mnie do szewskiej pasji , wszystkie pozostale licencje na zloto, a tej nie potrafie!! siedzialem juz przy niej z 8h w sumie i zawsze ten pierwszy jest kilka metrow przedemną Dziwne... mi wpadło za 3cim razem, bez asyst (abs na 1). jesli tak, to jestes mistrzem , ja juz nie moge, niemam pojecia jak to wygrac, wlaczylem dla proby przejazd na zloto tej licencji na youtubie, i powiem ze po pierwszym kolku mam o pol sekundy lepszy czas niz koles na filmiku,a i tak nie daj rady. zobacz moj replay z tego postu: http://www.psxextreme.info/topic/92676-gran-turismo-5/page__st__1140__p__2299530#entry2299530może coś pomoże... doganiam pierwszego szybciej niż na jakimkolwiek filmiku z YT Edytowane 23 stycznia 2011 przez Bumier Cytuj
winner 183 Opublikowano 23 stycznia 2011 Opublikowano 23 stycznia 2011 licencja IC-10 doprowadzi mnie do szewskiej pasji , wszystkie pozostale licencje na zloto, a tej nie potrafie!! siedzialem juz przy niej z 8h w sumie i zawsze ten pierwszy jest kilka metrow przedemną Dziwne... mi wpadło za 3cim razem, bez asyst (abs na 1). jesli tak, to jestes mistrzem , ja juz nie moge, niemam pojecia jak to wygrac, wlaczylem dla proby przejazd na zloto tej licencji na youtubie, i powiem ze po pierwszym kolku mam o pol sekundy lepszy czas niz koles na filmiku,a i tak nie daj rady. Dziwna sprawa... może za wcześnie hamujesz? Wiedz, że zawsze możesz poocierać się (do pewnego stopnia) o innych i wyścig nie zostanie przerwany, chyba że uderzysz w róg samochodu bo tam są najczulsze. Cytuj
OmerPL 20 Opublikowano 23 stycznia 2011 Opublikowano 23 stycznia 2011 (...)Już wiem co czują kierowcy F1. Kierowcy F1 nie odczuwają takich przeciążeń jakich jesteśmy świadkami jadąc X1. Chcesz mieć namiastkę tego co czują kierowcy bolidów to polecam przejażdżkę bolidem Ferrari. licencja IC-10 doprowadzi mnie do szewskiej pasji , wszystkie pozostale licencje na zloto, a tej nie potrafie!! siedzialem juz przy niej z 8h w sumie i zawsze ten pierwszy jest kilka metrow przedemną Rzym zabral mi ze 1,5h z licznika Gt5 nie bylo latwo, wciaz nie jest. kilka eventow ze Specjala wciaz na mnie czeka -polecam, co jakis czas robic "remont silnika", badz, gdy kasa na to pozwala. zauwazysz w tedy ogromna rozniece. przyrost mocy jest naprawde niewyobrazalny - sam sie przekonalem na Red Bull'u. Nie wiem mevek, ja jak robiłem remont silnika w bolidzie(kupiony jako używka oczywiście więc skatowany był) moc nawet nie drgnęła. Jedyne co odczułem to minimalnie szybsze przyśpieszenie przy prędkości 350km/h i wzwyż. Więcej dała mi zmiana oleju za 250 Cr . Od tego momentu dałem sobie spokój z remontami Cytuj
kasper 3 Opublikowano 23 stycznia 2011 Opublikowano 23 stycznia 2011 (edytowane) Przy licencjach chyba lepiej korzystać z youtube ,bo przykładowe przejazdy zapisane w grze to jakaś masakra.tam chyba niewiele przejazdów jest na złoto Też nie mam jeszcze IC-10 Na złoto ...Ale nie jest to najgorsza licencja ,jest kilka innych bardziej popierdzielonych,na pierwszy rzut oka prostych przejazdów do zaliczenia. Choć mam już niemalże 50 licek na złoto ,to powiem wam ,ze nic mnie tak nie rozwala jak druga licencja ze slalomem. Ps.Nie wiemIA-1 i IA-2 tez mnie wk.rwia,przy czym wszystkie następne nie są trudne. Edytowane 27 stycznia 2011 przez kasper Cytuj
winner 183 Opublikowano 23 stycznia 2011 Opublikowano 23 stycznia 2011 Wymiana oleju co 5tys. km wystarcza w zupełności. W moim X2010 mam już zrobione prawie 30tys, a dalej jeździ jak nowy (mam porównanie bo w garażu stoją jeszcze 2 - 1 prawie nie jeżdżony, tylko, żeby porównać moc po eksploatacji, a 2gi igła z przebiegiem 0km). Cytuj
Gość mevek Opublikowano 23 stycznia 2011 Opublikowano 23 stycznia 2011 (edytowane) Nie wiem mevek, ja jak robiłem remont silnika w bolidzie(kupiony jako używka oczywiście więc skatowany był) moc nawet nie drgnęła. Jedyne co odczułem to minimalnie szybsze przyśpieszenie przy prędkości 350km/h i wzwyż. Więcej dała mi zmiana oleju za 250 Cr . Od tego momentu dałem sobie spokój z remontami widzialem na wlasne oczy widzialem, jak red bulla P.Zonda LM wyprzedzala na lukach, jeszcze przed remontem. teraz znow ja dubluje na torze owalnym przy 10 kulkach, takze mam jasno na bialym(jedno, by nie bylo nieporozumienia - w aucie nie bylo kierowcy ). to bylo jakies 2 tygi, jak nie grzebalem przy niej nic, a jezdzi 23h na dobe, o oleju juz nie wspomne, by chyba takiego czarnego to jeszcze nie widzialem, sam mechanik mi mowil z service'u Edytowane 23 stycznia 2011 przez mevek Cytuj
MaroS 289 Opublikowano 23 stycznia 2011 Opublikowano 23 stycznia 2011 paliwo się nie kończy, samochód nie staje tylko zwalnia do 80km/h Cytuj
OmerPL 20 Opublikowano 24 stycznia 2011 Opublikowano 24 stycznia 2011 Nie wiem mevek, ja jak robiłem remont silnika w bolidzie(kupiony jako używka oczywiście więc skatowany był) moc nawet nie drgnęła. Jedyne co odczułem to minimalnie szybsze przyśpieszenie przy prędkości 350km/h i wzwyż. Więcej dała mi zmiana oleju za 250 Cr . Od tego momentu dałem sobie spokój z remontami widzialem na wlasne oczy widzialem, jak red bulla P.Zonda LM wyprzedzala na lukach, jeszcze przed remontem. teraz znow ja dubluje na torze owalnym przy 10 kulkach, takze mam jasno na bialym(jedno, by nie bylo nieporozumienia - w aucie nie bylo kierowcy ). to bylo jakies 2 tygi, jak nie grzebalem przy niej nic, a jezdzi 23h na dobe, o oleju juz nie wspomne, by chyba takiego czarnego to jeszcze nie widzialem, sam mechanik mi mowil z service'u Skoro wyprzedzała Cię Zonda to do jakiego poziomu spadła Ci moc w X1:o? Chwilę gram w tą grę ale przypadku, żeby moc spadła z 1500KM do ok. 700(a może nawet i mniej skoro wyprzedzała Cię Zonda) nie widziałem <_< W ogóle to mam problem ze zrozumieniem Twojego postu Grałeś w B-Spec czy A gdy stało się to co opisałeś? "W aucie nie było kierowcy" - o co chodzi? Cytuj
Hal Emmerich 257 Opublikowano 24 stycznia 2011 Opublikowano 24 stycznia 2011 Czy każda wydana w Europie wersja GT5 posiada nagraną polską wersję językową? Konkretnie mam na myśli egzemplarze wypuszczone na rynek angielski. Cytuj
hubi3366 0 Opublikowano 24 stycznia 2011 Opublikowano 24 stycznia 2011 Język w GT5 zależy od języka w XMB Cytuj
hubi3366 0 Opublikowano 24 stycznia 2011 Opublikowano 24 stycznia 2011 (edytowane) http://www.ps3trophi...profile/BJTango Pierwsza platyna w GT5 Edytowane 24 stycznia 2011 przez hubi3366 Cytuj
chojny 4 Opublikowano 24 stycznia 2011 Opublikowano 24 stycznia 2011 (edytowane) Oj bo będę zaraz bluzgać ... Czy ktoś już przeszedł szkołę Jeffa Gordona - a konkretnie ostatnia lekcję na najwyższym poziomie trudności?... Na początku jadę za całą stawką i mimo że staram się jechać za biało-niebieskim samochodem (na początku 10. w stawce) to tuż po pierwszym łuku wszyscy zaczynają mi odjeżdżać... a w trakcie 2 okrążenia także czerwone auto... Jakieś rady jak to pyknąć na padzie? Edytowane 24 stycznia 2011 przez chojny Cytuj
Masny 343 Opublikowano 24 stycznia 2011 Opublikowano 24 stycznia 2011 (edytowane) Ja wYlaczylem wszystkie wspomagania, metoda draftingu i zloto bez problemu. edit - tez gram na padzie. Edytowane 24 stycznia 2011 przez łosion Cytuj
winner 183 Opublikowano 24 stycznia 2011 Opublikowano 24 stycznia 2011 Draft + manualny gearbox i wpada bez problemu. Cytuj
chojny 4 Opublikowano 24 stycznia 2011 Opublikowano 24 stycznia 2011 (edytowane) Ja wYlaczylem wszystkie wspomagania, metoda draftingu i zloto bez problemu. edit - tez gram na padzie. Dzięki łosion! Faktycznie pomogły Twoje rady... a szczególnie ta żeby wszystko powyłączać (miałem włączone wspomaganie kierowania) bo draftingu przestrzegałem... Złoto już w kieszeni edit: winner - nawet manualna nie jest wtedy już potrzebna:) Edytowane 24 stycznia 2011 przez chojny Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.