Emet 1 100 Opublikowano 17 lutego 2011 Opublikowano 17 lutego 2011 Ciekawy jestem czy wraz z którymś patchem naprawią cienie. Już pomijam to, że mniej elementów (w porównaniu do Prologa) na zewnątrz jak i w środku samochodu rzuca cienie (może zrobią to dobrze w GT6 - czyli jak w Prologu) ale niech przynajmniej naprawią tą pikselozę. Jest to w 100% możliwe na silniku GT5, czego dowodem jest Tsukuba. Na tej trasie cienie wyglądają praktycznie idealnie zarówno podczas gry jak i na replayach (jedynie jak w tle mamy kilka samochód AI cienei się kaszanią jak w Prologu (ale to nawet wtedy wygląda dużo lepiej niz na innych trasach przez prawie cały czas). To jest chyba jakiś bug.. bo na niej są lepsze cienie i mniejszy tering, a przecież nie wygląda ona gorzej od reszty tras. Taka Suzuka w porównaniu z Prologiem, w pełnym GT5 ma dużo mniej trawy na poboczu i w ogóle nie ma drobnej roślinności poza trasą (poza jednym drobnym odcinkiem). Przy tym wszystkim gra ma uproszczone cienie a i tak gubi lekko klatki i tearuje DUŻO mocniej niż Prolog (kiedy na ekranie nie ma w ogóle dymu itd). Ewidentnie spieprzyli coś z silnikiem graficznym. Niestety (jak już kiedyś pisałem) silnik fizyczny jest też mocno okaleczony w porównaniu do demka GT Academy (praca zawieszenia i zachowanie auta przy niskich prędkościach - powiedzmy do.. 20km/h). Cytuj
winner 183 Opublikowano 17 lutego 2011 Opublikowano 17 lutego 2011 Prawdopodobnie na chwilę odetchnę od GT5 bo dzisiaj odebrałem Test Drive Unlimited 2, więc GT5 będzie włączone tylko nocami na B-Spec. Póki co 38,5lvl w A-Spec i mozolnie dobijam do tego 40... PS@mevek: czasy okrążeń nie są liczone jeżeli oszukujesz tj. ścinasz pobocza, obijasz bandy itp. Cytuj
Gość mevek Opublikowano 17 lutego 2011 Opublikowano 17 lutego 2011 Prawdopodobnie na chwilę odetchnę od GT5 bo dzisiaj odebrałem Test Drive Unlimited 2, więc GT5 będzie włączone tylko nocami na B-Spec. Póki co 38,5lvl w A-Spec i mozolnie dobijam do tego 40... PS@mevek: czasy okrążeń nie są liczone jeżeli oszukujesz tj. ścinasz pobocza, obijasz bandy itp. hii.. Cytuj
bombay 0 Opublikowano 17 lutego 2011 Opublikowano 17 lutego 2011 w b -specu gram juz wytrzymalosciowe wyscigi ( glownie wybieram formule do tego i raz mazde na maksa zrobilem) jednym kierowca. Juz zrobilem 4 wyscigi tego typu i wszystkie na zloto za pierwszym podejsciem. Wlasnie mi bodajze daytone 500 robi czy cos takiego. Mimo ze sila fizyczna i psychiczna spada mu do zera to i tak wygrywa wyscigi i jezdzi normalnie. Nie obserwuje go za bardzo tak ogolnie mowiac wiec nie wiem czy robi fikolki i inne takie tam. Grunt ze wygrywa. Jak narazie nie widze wogole sensu robienia wiecej kierowcow. Sprawdzcie sami PS. jak dziala to jestem otwarty na wszelkie dotacje w GT Im wiecej aut tym lepiej bo tego 1000 to nie bedzie latwo uzbierac Cytuj
Gość RejdenForce Opublikowano 18 lutego 2011 Opublikowano 18 lutego 2011 Jest już nowy update 1.06, 301MB. Na szybko: to widać teraz w sklepie auta, które mamy już w garażu(w końcu wywalę kartkę, aczkolwiek mam na niej już 950modeli) Nowy sklep kolekcjonerski, jest teraz w nim więcej aut. Nowe zawody sezonowe, wróciła lepsza kasa i doświadczenie, do tych z zeszłego tygodnia dodali po 2 eventy. Co więcej nie wiem...idę do pracy Cytuj
Markko 0 Opublikowano 18 lutego 2011 Opublikowano 18 lutego 2011 wprowadzone zmiany: - "Arcade Only" car order swapped - Camber setting in the course maker - Car ballast adjustment - D-pad now changes between cars in replays - Fuel depletion and tyre wear can be turned off in on-line mode - Fully adjustable gear ratios - Game Progress goes down a bit after update. New hidden cars/events? - Garage sort option will stay chosen - HP adjustment when on-line - Increased XP for races - Lend cars to friends without gifting them - Multi-monitor support - Multi select (car garage, photo album, replay theatre, music) - New filters in the on-line lobbies - New pre-GT Life cut-scenes - Notification for already purchased cars in the dealership - On-line dealership has more cars - Paints and/or museum cards are now available to more regions - Performance point system - Power limiter on the tuning menu - Races can be scheduled to start at a specific time - Remote Race icon below the lounge icon - Restart race has a confirm menu - Seasonal events with new created tracks - Stick sensitivity option - TV camera when entering pits - The new seasonal events are back to the old way (Restrictions) - X2010 Challenge, the Bronze pass time increased - You can choose different tires for front and rear - You can use course maker tracks on-line Cytuj
Emet 1 100 Opublikowano 18 lutego 2011 Opublikowano 18 lutego 2011 Dosyć sługa lista zmian po której widać, ze słuchają jednak ludzi Teraz niech tylko poprawią cienie... a potem niech co jakiś czas dorzucają nowe auta i trasy i będzie gitara Cytuj
Daffy 10 652 Opublikowano 18 lutego 2011 Opublikowano 18 lutego 2011 wow na listę zmian...Kaz jest świadom bety jaką wydał w listopadzie ale wręcz wzorcowo dla innych developerów słucha społeczności graczy Cytuj
Markko 0 Opublikowano 18 lutego 2011 Opublikowano 18 lutego 2011 (edytowane) podobno trochę poprawili cienie. Na GT Planet ludzie piszą że po jakimś dystansie jak zatrzymasz furę to widać dymek z hamulców, czy silnika z przodu auta. Nie sprawdzałem tego jeszcze. New filters in the on-line lobbies. Wprowadzili kategorie wyścig na serio, dla zabawy, drift i kilka innych. Edytowane 18 lutego 2011 przez Markko Cytuj
Andrew21 856 Opublikowano 18 lutego 2011 Opublikowano 18 lutego 2011 Trochę głupio że zwiększyli czas na brąz w Vettel Challenge. Ja musiałem się męczyć 3 godziny na padzie nad tym wyzwaniem. Cytuj
Emtebe 2 575 Opublikowano 18 lutego 2011 Opublikowano 18 lutego 2011 Patch dodał też opcję "zdalny wyścig", można się pościgać w B-Spec z poziomu przeglądarki, uprzednio uruchamiając na konsoli specjalny tryb w GT. Cytuj
Redmitsu 991 Opublikowano 18 lutego 2011 Opublikowano 18 lutego 2011 A jak ten patent dokladnie dziala? Cytuj
Emtebe 2 575 Opublikowano 18 lutego 2011 Opublikowano 18 lutego 2011 (edytowane) Z poziomu PS3 udostępniasz któregoś ze swoich kierowców. Klikasz na niego i wybierasz opcję "Udostępnij znajomym", dalej w GT wchodzisz w zakładkę "Społeczność", tam masz ikonkę "Zdalny wyścig." Dalej klikasz na ikonę "Tryb gotowości serwera" i tak zostawiasz konsole. Dalej odwiedzasz stronę internetową Gran Turismo na komputerze, wchodzisz w zakładkę "Zdalnego wyścigu", wybierasz wyścig i jazda. Wyścigi można też rozegrać z poziomu konsoli, niekoniecznie przez przeglądarkę na komputerze. Uwagi: - samochody i trasa są z góry narzucone - jest to właściwie tryb do pojedynków naszych kierowców z kierowcami znajomych z friends listy - kierowcę, którego udostępnimy on-line, nie można wybrać do wyścigów b-spec w trybie off-line w głównym trybie GT Edit: Ten tryb to jednak wielka kupa Służy on tylko do wyścigów on-line w trybie b-spec, ze znajomymi z friends listy. Nie ma możliwości rozegrania wyścigów b-spec, które są dostępne w GT. Jak ktoś by chciał potestować wyścigi zdalne, a nie ma aktualnie friendsów on-line, to dodajcie mnie, nick Emtebe. Edytowane 18 lutego 2011 przez Emtebe Cytuj
xMAFIA_PLxMICHAL 46 Opublikowano 18 lutego 2011 Opublikowano 18 lutego 2011 zwiekszyli prawie o 300% doświadczenie za wyscigi a ja sie meczylem wczoraj po 4h Cytuj
ted360 17 Opublikowano 18 lutego 2011 Opublikowano 18 lutego 2011 zapomnij o zapisywaniu. 24-godzinny wyścig da się ze spokojem zaliczyć w 2 dni. jeśli jedziesz x2010 to ze spokojem możesz się przespać łącznie ok 6h po zaparkowaniu auta na poboczu - bez pauzy, czyli jedziesz ok 18h. tsukubę 9h zrobiłem "na raz" z przerwami na lanie i jedzenie plus następnego dnia suzukę i Nur 4h. wystarczy tylko troche samozaparcia. No tak, tylko że ja nie chcę ścigać się X2010 z autami 150-konnymi. Przed każdym wyścigiem sprawdzam klasę przeciwników i dobieram pod ich kątem własne auto. Chcę wyzwania, a wytrzymałościowe to jedyne wyścigi w których zużywają się opony & paliwo Chcę takich więcej... 1 Cytuj
Emtebe 2 575 Opublikowano 18 lutego 2011 Opublikowano 18 lutego 2011 (edytowane) Ciąg dalszy testowania Zawodów Zdalnych. Tryb ten służy do ścigania się naszymi kierowcami w b-spec z kierowcami naszych znajomych z listy. Z tym, że wystarczy, że kolega udostępni swojego kierowcę on-line a sam nie musi być fizycznie obecny przy wyścigu, ba! Nie musi być nawet fizycznie on-line, nie musi mieć włączonej PS3. Jak wybierzemy sobie kolegi kierowcę do wyścigu, to on nawet się o tym nie dowie, nic mu się nie pokaże, że rzuciliśmy mu wyzwanie do zawodów. Bo zawody nie rozgrywają się równolegle u nas i u znajomych, tylko niezależnie. Po prostu, możemy się pościągać z udostępnionymi przez znajomych kierowcami ale fizycznie znajomymi nie muszą być przy PS3. Podsumowując: udostępnijcie swojego jednego albo kilku kierowców, a znajomy z Waszej listy będą mogli się z nimi pościągać. To taki sposób na nabijanie kasy. Bo wystawiamy jakiegoś super kierowcę i jak ktoś z nim przegra, to kasa za wyścig trafia na konto naszego kierowcy, gdzie potem możemy ja "przelać" i wykorzystać w trybie GT. Po jakimś czasie jak zajrzymy na listę naszych kierowców, to możemy ujrzeć, że zarobili oni dla nas kasę za wyścigi, bo np. znajomy się z nimi ścigał jak nas nie było Dlatego warto udostępnić swoich kilku kierowców. Edytowane 18 lutego 2011 przez Emtebe Cytuj
Markko 0 Opublikowano 18 lutego 2011 Opublikowano 18 lutego 2011 no dobra, ale co mam zrobić żeby móc się ścigać z kierowcą znajomego?? to się robi z poziomu gry, czy kompa?? Cytuj
chojny 4 Opublikowano 18 lutego 2011 Opublikowano 18 lutego 2011 (edytowane) Dwa pytania związane z nowym patchem: 1. Co to za wartości "PO" widniejące przy każdym aucie na giełdzie samochodów używanych oraz salonie sezonowym? 2. Jakie czasy były przy Vettelu poprzednio a jakie są po korekcji? Edit: ... oooo!! Dodali opcje sterowania czułością kontrolera przed wyścigiem Edytowane 18 lutego 2011 przez chojny Cytuj
Emtebe 2 575 Opublikowano 18 lutego 2011 Opublikowano 18 lutego 2011 no dobra, ale co mam zrobić żeby móc się ścigać z kierowcą znajomego?? to się robi z poziomu gry, czy kompa?? Możesz albo z poziomu konsoli, albo kompa. Jak wolisz. Ale, żeby można było z poziomu kompa, to musisz mieć odpalone na PS3 Gran Turismo i w grze wejść do wyścigu zdalnego i połączyć się z serwerem. Więc jeśli siedzisz przed PS3 to lepiej z poziomu konsoli się ścigać. A jak jesteś poza domem, to włączasz PS3 z GT, wychodzisz z domu i tam gdzie jesteś odpalasz kompa i wchodzisz na stronę internetową GT by się pościgać. Gdy zacznie się wyścig, wtedy na ekranie TV masz normalnie przedstawiony wyścig tak jak w b-spec, a na kompie na stronie GT, masz live tracking, taki bajer jak podczas offline wyścigów b-spec na konsoli. Możesz śledzić pozycję, czasy, okrążenia i inne pierdoły swojego kierowcy. Cytuj
Markko 0 Opublikowano 18 lutego 2011 Opublikowano 18 lutego 2011 fajna sprawa. Już ktoś mi nabił kase na jednym udostępnionym kierowcy. Cytuj
Emet 1 100 Opublikowano 18 lutego 2011 Opublikowano 18 lutego 2011 (edytowane) Dwa pytania związane z nowym patchem: 1. Co to za wartości "PO" widniejące przy każdym aucie na giełdzie samochodów używanych oraz salonie sezonowym? [...] Pamiętasz Performance Points (PP) z Prologa? PO (chyba punkty osiągów..?) to są właśnie one. Określają wyliczone niby rzeczywiste możliwości danego samochodu. Widnieją nie tylko tam ale i w ustawieniach samochodu itd.. W online można teraz oprócz mocy i masy ustawić też ograniczenie PO. Edytowane 18 lutego 2011 przez Emet Cytuj
Gawlick 7 Opublikowano 18 lutego 2011 Opublikowano 18 lutego 2011 Niby rzeczywiste osiągi, ale nie ma to jak mieć 550 punktów PO w suzuki Swift i 550 punktów PO w wyścigowym nissanie GT-R Cos im się pokićkało gdzie niegdzie Cytuj
chojny 4 Opublikowano 18 lutego 2011 Opublikowano 18 lutego 2011 Dzięki Emet za odpowiedź... Niestety prologa nie miałem (jedyna część GT której nie mam - demówkom za kase mówię stanowcze nie )... ale już wszystko jasne co do PO... choć jak dla mnie to tylko zbędne cyferki... Czy mi się wydaje czy wyścigi sezonowe można teraz trzaskać do bólu za każdym razem dostając Cr. oraz Exp. ? Cytuj
Andrew21 856 Opublikowano 18 lutego 2011 Opublikowano 18 lutego 2011 Dwa pytania związane z nowym patchem: 1. Co to za wartości "PO" widniejące przy każdym aucie na giełdzie samochodów używanych oraz salonie sezonowym? 2. Jakie czasy były przy Vettelu poprzednio a jakie są po korekcji? Edit: ... oooo!! Dodali opcje sterowania czułością kontrolera przed wyścigiem Wcześniej na Suzuce trzeba było mieć 2:16:500 na brąz a teraz 2:22:000. Śmiech na sali, na darmo męczyłem się z tym wyzwaniem. Cytuj
Emtebe 2 575 Opublikowano 18 lutego 2011 Opublikowano 18 lutego 2011 Cytat ze strony Gran Turismo: Pojawiła się aktualizacja do Gran Turismo 5. Poniżej opisano wprowadzone w niej zmiany: [Większe zmiany i nowe funkcje] ・Wyścig zdalny Po lewej stronie ekranu [Świata GT] - [społeczności], dodano opcję [Wyścigi zdalne]. Dzięki niej możesz kazać "Mojemu kierowcy" zmierzyć się w automatycznym wyścigu B-Spec z kierowcami innych graczy. W przypadku wygranej otrzymasz nagrody i doświadczenie. Szczegółowe informacje znajdziesz w sekcji 8-4 [Wyścigi zdalne], w [instrukcji] dostępnej w górnym menu oraz na nowej stronie "Wyścig zdalny" w sekcji informacji o produkcie GT5 na stronie gran-turismo.com. ・Wyścigi zdalne przez przeglądarkę internetową [Wyścigi zdalne] możesz uruchomić, odwiedzając stronę "gran-turismo.com" przez przeglądarkę internetową i zdalnie obsługując systemem PS3®, który został w domu. Na stronie możesz rozpocząć wyścig, sprawdzić jego przebieg i wyniki. Ten tryb rozgrywki pozwoli ci grać w Gran Turismo dosłownie wszędzie! Zaloguj się, wciskając przycisk [Moje Centrum GT5] w prawym górnym rogu strony. ・Wykorzystywanie Kreatora tras w wyścigach sieciowych Teraz możesz się ścigać w sieci (przez Otwartą poczekalnię i Moją poczekalnię) po "Moich torach", stworzonych w [Kreatorze tras], albo po losowo generowanych torach (dotyczy to tylko torów stworzonych po wypuszczeniu tej aktualizacji). ・Wprowadzenie w wyścigach sieciowych punktów osiągów Wprowadziliśmy punkty osiągów (PO), których zadaniem jest ocena możliwości każdego auta w wyścigach sieciowych. Możesz ustalić ograniczenie PO w regulaminie wyścigów sieciowych (przez Otwartą poczekalnię i Moją poczekalnię), żeby określić, jakie samochody mogą brać w nim udział. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w sekcji 6-15 [Punkty osiągów], w [instrukcji] dostępnej w górnym menu. ・Więcej nagród i punktów doświadczenia za wyścigi sieciowe Wzrosła liczba nagród i punktów doświadczenia otrzymywanych za wyścigi sieciowe (przez Otwartą poczekalnię i Moją poczekalnię). ・Więcej Ustawień zawodów dostępnych podczas Wyścigów sieciowych Do ustawień wyścigów sieciowych (przez Otwartą poczekalnię i Moją poczekalnię) dodano opcje [Cykl automatycznego rozpoczynania wyścigu] i [Zużycie opon i paliwa]. ・Wyższe kary w Zawodach specjalnych Kary za nieregulaminową jazdę, na przykład zjeżdżanie z trasy i uderzanie w ściany, zostały zwiększone w [Zawodach specjalnych] dostępnych w [Świecie GT] - [Życiu GT]. ・Zmiana nagród i doświadczenia za Zawody Zmieniono liczbę nagród i punktów doświadczenia za [Licencje] i [Zawody specjalne] [Świata GT] - [Życia GT]. Zwiększono punkty doświadczenia za Zawody A-Spec i B-Spec, a nagrody spadły do poziomu sprzed aktualizacji 1.05. ・Wynajem samochodów na Zawody Możesz teraz wypożyczać od znajomych samochody na zawody A-Spec i B-Spec w [Świecie GT] - [Życiu GT] oraz [Zawody Specjalne]. Wystarczy, że znajomi udostępnią ci swoje auta. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w sekcji 6-16 [Wynajem Samochodów], w [instrukcji] dostępnej w górnym menu. ・Ustawienia Można teraz zmienić przełożenie każdego biegu, ograniczenia mocy i modyfikacji masy. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w sekcji [18. Przewodnik po Ustawieniach], w [instrukcji] dostępnej w górnym menu. ・Wiele ekranów Jeśli posiadasz kilka systemów PS3™, możesz wybrać funkcję wyświetlania obrazu na wielu ekranach poprzez [Opcje] - [sprzęt] - [Wiele ekranów]. Łącząc systemy PS3™ i monitory/telewizory, możesz teraz grać w Gran Turismo 5, mając dużo większy kąt widzenia. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w sekcji wsparcie na stronie gran-turismo.com. [Zmiany i dodatki wprowadzone do gry] - Można teraz oglądać i zapisywać powtórki [Wyścigów dla 2 graczy]. - Do [Opcji jazdy] dodano [Czułość sterowania kontrolerem]. - Do ustawień sekcji w [Kreatorze tras] dodano opcję [Pochylenie zakrętów]. - W zawodach A-Spec, wliczając w to wyścigi wytrzymałościowe, dodano komunikat zatwierdzający ponowne rozpoczęcie wyścigu. - Podczas powtórek, wyścigów B-Spec oraz w trybie obserwatora, możesz zmienić cel obserwacji bez konieczności otwierania listy w nowym oknie. - Muzyka wybrana przez użytkownika może być teraz odtwarzana w [Poczekalni] po wyłączeniu czatu głosowego. - Możesz teraz korzystać w [Poczekalni] z samochodów, które nie są oznaczone jako ulubione. - Jeśli w regulaminie poczekalni ustalono ograniczenie opon, na ekranie garażu będą wyświetlane tylko samochody spełniające wymagania. - Ustawienia kierowcy i wyświetlania samochodu podczas wyścigu są zapisywane. - W [szybkim menu] można teraz zmieniać ustawienia gokartów. - Dodano możliwość zaznaczenia wielu przedmiotów na kilku ważnych ekranach, na przykład podczas wyboru ulubionych w [Garażu]. [ustawienia SI] - Przebieg wyścigu i SI przeciwników podczas testów na licencje i wyścigów A-Spec zostały zmienione. - Umiejętności kierowców SI w trakcie wyścigów B-Spec zostały poprawione. - Kierowcy SI lepiej sobie radzą w przypadku blokowania trasy przez gracza. [Poprawienie błędów] - Poprawiono błąd, który pozwalał na nieuczciwe zdobywanie punktów w Próbach driftu. - Poprawiono błąd, który uniemożliwiał obejrzenie czwartego sektora w podglądzie na żywo. - Poprawiono błąd, który sprawiał, że po wymianie układu wydechowego lub turbosprężarki odgłos pracy auta się nie zmieniał. - Poprawiono błąd, który sprawiał, że nie dało się wczytać pliku zapisu po przekroczeniu przez niego określonego rozmiaru. [inne zmiany] - Do opcji tworzenia [Otwartej poczekalni] dodano kategorię wyszukiwania [Typ wyścigu]. - Zmieniono czasy okrążeń podczas [Zawodów specjalnych] - [Wyzwania X]. - Prędkość zapisywania gry została zoptymalizowana. - Wiadomość ostrzegawcza o dostępie do dysku twardego (HDD), wyświetlona podczas uruchamiania gry, została usunięta, żeby przyspieszyć proces startowy. - Tło wyświetlane podczas [Demonstracji samochodu] ma teraz jeden z czterech losowych podtypów (Ranek/Dzień/Noc/Białe), tak samo w [salonach]. - Ustawienia zintegrowanego systemu napędu na cztery koła "S-AWC" modelu Mitsubishi Lancer Evolution X zostały zmienione. - Ustawienia [siły wibracji force feedback] kierownicy Thrustmaster T500RS mogą być teraz lepiej dostrojone. [sprawdzanie wersji gry] Aby sprawdzić swoją wersję gry, wciśnij przycisk "Instrukcja" w dolnej części ekranu menu głównego. Numer twojej wersji znajdzie się w lewym górnym rogu strony spisu treści. Jeśli numer zaczyna się od 1.06, grasz w najnowszą wersję gry. Jeśli nie, wciśnij przycisk PS i wyjdź z gry. Jeśli twój system PS3™ jest podłączony do Internetu, gra zostanie automatycznie zaktualizowana po ponownym uruchomieniu. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.