Hum 3 699 Opublikowano 13 maja 2012 Opublikowano 13 maja 2012 A masz ściągnięty patch, który automatycznie wyskoczy przy włączeniu gry będąc online? O ile dobrze pamiętam, to on likwidował m.in. ten problem. Cytuj
_Red_ 12 021 Opublikowano 19 maja 2012 Opublikowano 19 maja 2012 Jeśli dobrze kojarzę, to na ok 130h gry miałem może ze 3-4 freezy podczas loadingów (z patchem) Cytuj
kudlaty88 489 Opublikowano 24 maja 2012 Opublikowano 24 maja 2012 Trzeba przyznać że dotrzymują słowa z usprawnieniami rozgrywki dodawanymi w kolejnych aktualizacjach. W 1.6 będzie można walczyć na wierzchowcach. http://www.bethblog....-skyrim-update/ Cytuj
Hubert249 4 279 Opublikowano 28 maja 2012 Opublikowano 28 maja 2012 Instalacja na dysku pomaga wyeliminować tą pixeloze? Cytuj
kudlaty88 489 Opublikowano 28 maja 2012 Opublikowano 28 maja 2012 Chyba tak bo mam grę na dysku i zadnej pikselozy nie widziałem.. Cytuj
Hubert249 4 279 Opublikowano 28 maja 2012 Opublikowano 28 maja 2012 jest jak cholera. Pierwsza godzina za mną w tych jaskiniach i widać jak się podejdzie do ściany. Jak wyszedłem na zewnątrz, zobaczyłem góry, pozbierałem szczękę z podłogi i na paprotkach też są pixele i ogólnie rozciapkane takie Cytuj
easye 3 373 Opublikowano 28 maja 2012 Opublikowano 28 maja 2012 Pobrales aktualizacje, czy grasz offline? Cytuj
Hubert249 4 279 Opublikowano 29 maja 2012 Opublikowano 29 maja 2012 (edytowane) offline, ale dalej ( ok 4 godzina ) już jest ok w miarę. Gra jest wspaniała, dawno już mnie tak coś nie pochłonęło. Wczoraj zacząłem grać o 22 a skończyłem o 2 i tylko dlatego, że musiałem iść spać. Moja najdłuższa sesja chyba od czasu RDR (starzeje się ) Edytowane 29 maja 2012 przez chris85 Cytuj
kudlaty88 489 Opublikowano 29 maja 2012 Opublikowano 29 maja 2012 Nie pobierałeś żadnych aktualizacji i zapewne masz grę na hdd ? Przed pierwszą łatką xboxowa wersja miała problem z teksturami,lepiej podłącz na chwilę konsolę do sieci i pościągaj aktualizacje. Cytuj
Hubert249 4 279 Opublikowano 29 maja 2012 Opublikowano 29 maja 2012 Nie pobierałeś żadnych aktualizacji i zapewne masz grę na hdd ? Przed pierwszą łatką xboxowa wersja miała problem z teksturami,lepiej podłącz na chwilę konsolę do sieci i pościągaj aktualizacje. Zrobię tak dziś wieczorem, dzięki Cytuj
m0rr0s 3 Opublikowano 29 maja 2012 Opublikowano 29 maja 2012 Czy można stwierdzić, że Skyrim zazwyczaj podboba się bardziej jak się woli Morrowinda od Obliviona (lub na odwrót)? Cytuj
Hum 3 699 Opublikowano 29 maja 2012 Opublikowano 29 maja 2012 (edytowane) Jeśli szukasz rekomendacji "kupić czy nie kupić" i podoba Ci się którykolwiek z poprzedników Skyrima, to niemal pewne, że będziesz przy nim cieszyć michę jak małe dziecko, które właśnie dostało upragnioną zabawkę. Nie ważne jakie są doświadczenia z poprzednikami, po prologu i wyjściu na otwarty świat (poznawanie, odkrywanie go) większość ludzi zbiera szczęki z podłogi. A przynajmniej zbierało świeżo po premierze. Fabularnie Skyrim nie raz odwołuje się do poprzedników, choć może niekoniecznie przy głównych zadaniach. Tak czy siak - warto zagrać w jedną z najlepszych gier tej generacji. A już na pewno w najlepszego multiplatformera. Edytowane 29 maja 2012 przez Humulin Cytuj
Linek 187 Opublikowano 30 maja 2012 Opublikowano 30 maja 2012 Wiadomo, że technicznie jest bliżej Obliviona, ale feeling bliższy jest jednak Morrowindowi. Jeśli w ogóle można to tak określić, bo Skyrim ma własny świat, własny klimat i szczerze mówiąc - nie zważając na upodobania, masz jakieś 95% szansy, że Cię wciągnie. Cytuj
Hubert249 4 279 Opublikowano 31 maja 2012 Opublikowano 31 maja 2012 Ja po dwóch dniach grania w Skyrim mam prawie 7h na zegarze. Wczoraj miałem przerwę i dzisiaj łapy mi się trzęsą na samom myśl o tym, że znowu zarwę noc dla niej. Gra jest rewelacyjna. Póki co z minusów dla mnie te kilkusekundowe zwiechy ( mam alergie na to ), konna jazda jest do bani, a przy tej z RDR czy nawet z AC wypada fatalnie. No i wiadomo, długie loadingi w osadach i miastach, za każdym otwarciem drzwi. Ale w takich grach po prostu tak musi być. Oby następna generacja pozbyła się tego cholerstwa. Cytuj
kudlaty88 489 Opublikowano 31 maja 2012 Opublikowano 31 maja 2012 (edytowane) Na to (pipi)a czekałem wreszcie normalny wampiryzm. Zjarałem sie jak zapałka...<Skyrim Hype On> Edytowane 31 maja 2012 przez kudlaty88 Cytuj
MYSZa7 8 920 Opublikowano 31 maja 2012 Opublikowano 31 maja 2012 A co jeśli sprzedałem Elder Scrolla? xd Cytuj
easye 3 373 Opublikowano 31 maja 2012 Opublikowano 31 maja 2012 takich gier nie mozna sprzedawac ! Mega ! Kiedy dokladna data premiery ? Cytuj
Kre3k 581 Opublikowano 31 maja 2012 Opublikowano 31 maja 2012 Pewnie na E3, obecnie jest jedynie mowa o lecie. Cytuj
Keymaker 25 Opublikowano 1 czerwca 2012 Opublikowano 1 czerwca 2012 Latem okaże się na Rynku Xbox LIVE jako miesięczny exclusive dla X360. IN YO FACE, MENDREK! :potter: 1 Cytuj
dApo 313 Opublikowano 2 czerwca 2012 Opublikowano 2 czerwca 2012 coś dla was miśki http://www.gram.pl/news_8APeG,,2_Alarm_betowy_The_Elder_Scrolls_V_Skyrim_Dawnguard_DLC.html Cytuj
raven_raven 12 013 Opublikowano 2 czerwca 2012 Opublikowano 2 czerwca 2012 Ja po dwóch dniach grania w Skyrim mam prawie 7h na zegarze. Wczoraj miałem przerwę i dzisiaj łapy mi się trzęsą na samom myśl o tym, że znowu zarwę noc dla niej. Gra jest rewelacyjna. Póki co z minusów dla mnie te kilkusekundowe zwiechy ( mam alergie na to ), konna jazda jest do bani, a przy tej z RDR czy nawet z AC wypada fatalnie. No i wiadomo, długie loadingi w osadach i miastach, za każdym otwarciem drzwi. Ale w takich grach po prostu tak musi być. Oby następna generacja pozbyła się tego cholerstwa. Chciałbym, żeby tak było. Niestety nie będzie. Tak samo jak zawsze będą ścinki i spadki animacji. To jest prosty wybór - albo poświęcić całą moc na płynną animację i nie zostanie nic na zaawansowaną grafikę, albo poświęci się kilka FPS i wyciśnie trochę wiecej polygonów. Takie sandboxy będą cierpiały na loadingi zawsze. Nikt przy ocenie grafiki nie zastanawia się, czy to oskryptowany i korytarzowy samograj, czy wielka i otwarta gra RPG - grafikę mierzy się tą samą miarą. Dlatego aby dorównać do standardów wyznaczanych przez najładniejsze gry trzeba pociąć grę na kawałki. RAM się nie rozciągnie i albo zrobimy ogromny świat z paskudnymi teksturami albo mnóstwo małych obszarów z ostrymi teksturami. Gdybyśmy chcieli mieć grę o wielkim świecie bez loadingów, to pewnie Skyrim miałby grafikę Morrowinda teraz. Cytuj
kudlaty88 489 Opublikowano 3 czerwca 2012 Opublikowano 3 czerwca 2012 (edytowane) No ten dodatek zapowiada się coraz lepiej. Podobno będzie można zmienić wygląd postaci. Oby to była prawda bo już te krzywe nie dopracowane ryje moich postaci mnie załamują. A wampiry i wilkołaki dostaną własne drzewka rozwoju. http://gamezilla.kom...d-dlc-do-skyrim Edytowane 3 czerwca 2012 przez kudlaty88 Cytuj
raven_raven 12 013 Opublikowano 7 czerwca 2012 Opublikowano 7 czerwca 2012 (edytowane) Dzisiaj robię sobie dzień patchowania, tj. podłączam konsolę do Xbox Live! i włączam wszystkie gry po kolei sprawdzając, czy są nowe patche. Przy okazji Skyrima dostałem info o patchu o całkiem sporej wielkości, tj. 34 MB. Stary on już jest? Co poprawia? Ach, jeszcze jedno. Jak sprawdzić aktualną wersję gry? Edytowane 7 czerwca 2012 przez raven_raven Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.