Opublikowano 13 września 201113 l Też planuję nie korzystać z żadnych FAQów, wiki itp. Przynajmniej przez pierwsze 100 godzin Kim planujecie grać? Ja wacham się między czystym magiem (żadnej broni, zbroi, okradania itd.), a magiem ze specjalizacją w lekkiej zbroi i broni jednoręcznej. Nie ma to jak przywołać sobie mieczyk zaklęciem, wykonać kilka finisherów a resztę dobić fireballem ;]
Opublikowano 13 września 201113 l Heh, czytalem w jakims wywiadzie, ze w tes5 magia bedzie odgrywac mniejsza role, niz w pozostalych tes'ach ( oczywiscie nie oznacza to, ze bedzie traktowana po macoszemu). Ja chyba na poczatek wybiore jakiegos "fizycznego" W tes4, gralem sporo skrytobojca i w zasadzie caly czas sie skradalem, dlatego tutaj zastosuje diametralna odmiane. A co do rasy...hmmm, raczej padnie na Norda. Nie tylko na rasowe cechy do bycia wojownikiem, ale rowniez dlatego ze akcja bedzie sie dziac na ich terenie, przez co bede lepiej postrzegany przez kupcow i innych npc ( kto gra w tes'y, ten wie o co chodzi) Edytowane 13 września 201113 l przez genjuro
Opublikowano 13 września 201113 l gra prezentuje sie oblednie (grafa, muza, klimat, epickosc). jak juz ktos wspomnial, idealna gierka na dlugie zimowe wieczory. po ograniu uncharted obowiazkowy zakup.
Opublikowano 13 września 201113 l Ja zawsze grałem Bretonami, więc i tym razem najprawdopodobniej tak będzie. W Morrowindzie miałem jedno przejście jako Dunmer, więc ta opcja też wchodzi w grę ale raczej na drugie przejście - wtedy już jako skrytobójca
Opublikowano 13 września 201113 l Też planuję nie korzystać z żadnych FAQów, wiki itp. Przynajmniej przez pierwsze 100 godzin Kim planujecie grać? Ja wacham się między czystym magiem (żadnej broni, zbroi, okradania itd.), a magiem ze specjalizacją w lekkiej zbroi i broni jednoręcznej. Nie ma to jak przywołać sobie mieczyk zaklęciem, wykonać kilka finisherów a resztę dobić fireballem ;] specialista od tego typu gier nie jestem ale, z tego co widzialem to mechanika upgradów ma wydladac zupełnie inaczej niz w typowych grach tego typu. jak uzywasz magii to ulepsza sieci ona, jesli miecza to one handed sword czy cos takiego. Nie wiem czy nie jestem w błedzie ale tym sposobem mam wrazenie ze daloby sie ulepszyc wszystko na maxa stwarzajac uniwersalnego wojownika (oczywiscie to zajmie o wiele wiecej czasu) a nie tak jak w innych rpgach ograniczenie do jednej porfesjii.
Opublikowano 14 września 201113 l Tak, ale: 1. Dużo zależy od dobraniu odpowiednich perków, a tych będzie można wybrać około 1/3 ze wszystkich dostępnych. 2. Zazwyczaj przyjmuje się jakiś okręslony styl gry, bo im częściej czegoś używasz tym stajesz się lepszy, więc nie opłaca się używać wszystkiego. 3. W poprzednich TESach była możliwość wyboru kilku skilli głównych, które szybciej levelowały. Nie wiem czy coś takiego będzie w Skyrimie.
Opublikowano 14 września 201113 l Skile glowne w poprzednich tesach byly powiazane z odpowiednia klasa ( paladyn, zlodziej, mag etc.), w skyrim nie ma klas. Rozwoj kierowany bedzie przez gracza i to on decyduje ktore drzewka rozwijac, wzbogacajac je o nowe perki.Mozna powiedziec, ze to umownie te drzewka beda glowne. Tak jak Estel napisal - nie da sie zrobic uniwersalnego wojownika z uwagi na perki, ktorych nie bedzie mozna wszystkich wybrac ( jak wybierzemy wieksza czesc perkow dla wojownika,to pozostale sciezki rozwoju beda ograniczone)
Opublikowano 14 września 201113 l Tak, ale: 1. Dużo zależy od dobraniu odpowiednich perków, a tych będzie można wybrać około 1/3 ze wszystkich dostępnych. 2. Zazwyczaj przyjmuje się jakiś okręslony styl gry, bo im częściej czegoś używasz tym stajesz się lepszy, więc nie opłaca się używać wszystkiego. 3. W poprzednich TESach była możliwość wyboru kilku skilli głównych, które szybciej levelowały. Nie wiem czy coś takiego będzie w Skyrimie. perki, czyli te "gwiezdziste drzewka" umiejetnosci ktore widac na filmikach?Z tego co widzialem to kazda umiejetnosc jaka sie leveluje posiada takie drzewko. Czyli, jesli sie nie myle, oddzielnie magia i walka... Dobra koniec dywagacji. W kazdym razie to co zobaczyłem zachwycilo mnie wystarcczajaco zeby Skyrim mial pierwszenstwo w jesiennym wysypie za(pipi)istych gier.
Opublikowano 19 września 201113 l Może trochę nie na temat: http://www.bethblog....rope-this-week/ W Empiku można już zamawiać za 89zł, się chyba skuszę z racji, że Obli przechodziłem lata temu i to na PC. Oczywiście jest również edycja na PS3. Edytowane 19 września 201113 l przez K@t
Opublikowano 19 września 201113 l Dużo ciekawszą informacją jest demo Skyrima na Eurogamerze (Expo) w tym tygodniu. Spodziewam się dużo wycieków gameplayu i informacji zebranych przez fanów. Z otwartymi rękoma przyjmę listę perków dla magów.
Opublikowano 26 września 201113 l Opis około połowy perków dostępny jest TU. hohoho!!! zapowiada się smakowicie!! dobrze ze roznice w postaciach to tylko ta specjalna(e) zdolnosc no i lvl. uiejetnosci inny - co tak naprawde nie ma znaczenia bo i tak po 2h grania mozesz te 5 lvl.roznicy zredukowac. Jak narazie to breton wydaje się niezle prezentowac no i nord - pomimo tego ze nie wiem co umiejetnosc pt. "battlecry" mialaby oznaczc... Edytowane 26 września 201113 l przez QTF
Opublikowano 26 września 201113 l Powoduje, że przeciwnicy wokół ciebie zaczynają uciekać. Nie wiem tylko czy tworzy taki krąg, jaki można zobaczyć na oficjalnych filmikach, czy jest to raczej coś w rodzaju okrzyku. Też ciekawe, czy Bretoński Dragonskin będzie umiejętnością pasywną, czy taką co wymaga aktywacji. No i ostatnia zagadka, to czy Altmerzy (High Elf) będą bardziej podatni na żywioły i magię tak jak w poprzednich częściach serii, bo jeżeli nie to ja ich biorę
Opublikowano 26 września 201113 l Powoduje, że przeciwnicy wokół ciebie zaczynają uciekać. Nie wiem tylko czy tworzy taki krąg, jaki można zobaczyć na oficjalnych filmikach, czy jest to raczej coś w rodzaju okrzyku. Też ciekawe, czy Bretoński Dragonskin będzie umiejętnością pasywną, czy taką co wymaga aktywacji. No i ostatnia zagadka, to czy Altmerzy (High Elf) będą bardziej podatni na żywioły i magię tak jak w poprzednich częściach serii, bo jeżeli nie to ja ich biorę podobno oprocz tych dodatkowch umiejetnosci to ma nie byc zadnych roznic powiedzy rasami... mowili, ze chca aby gracze tworzyli postac, specjalnie nie zastanawiajac sie nad tym, tylko po prostu grajac tak jak maja na to ochote... Edytowane 26 września 201113 l przez QTF
Opublikowano 26 września 201113 l No nie do końca. Każda rasa dostaje też na początku gry bonusy do określonych umiejętności. Np. Wood Elf zaczyna z Archery +10. Oczywiście nie są to jakieś wielkie dysproporcje biorąc pod uwagę, że i tak każdą umiejętność będzie można dociągnąć do stówki. Poza tym i kilkoma smaczkami - całkiem prawdopodobne jest, że niektórzy NPC będą lepiej reagować na Norda, w końcu akcja gry dzieje się w ich krainie - myślę, że większych róznic nie będzie.
Opublikowano 27 września 201113 l Mi sie podoba pomysl z wyczyszczaniem ruin i dungeonow, gdzie nie beda sie tam respownowaly ponownie moby, a dodatkowo bedzie teraz widac na mapie, ktore juz odwiedzilismy, a ktore nie.
Opublikowano 27 września 201113 l Autor W Polsce Skyrim na konsole będzie dostępny w angielskiej wersji, na PC pełen polski dubbing(w rolach głównych usłyszymy Piotra Fronczewskiego, Henryka Talara, Krzysztofa Kowalewskiego i Wiktora Zborowskiego), ale będzie też opcja wyboru oryginalnego języka: http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=62425
Opublikowano 27 września 201113 l Mi sie podoba pomysl z wyczyszczaniem ruin i dungeonow, gdzie nie beda sie tam respownowaly ponownie moby, a dodatkowo bedzie teraz widac na mapie, ktore juz odwiedzilismy, a ktore nie. czy to nie doprowadzi do tego ze trudniej bedzie sobie poexpić potem? w koncowej fazie gry wiekszosc miejscówek moze byc opustoszała wiec bedzie nudno, i wlasnie ne ebdzie gdzie farmić expa , troche szkoda, mogli by sie respawnowac z jakimś opóźnieniem
Opublikowano 27 września 201113 l Yano, kazda gra z serii Elder Scrolls jest tak potezna, ze nie trzeba grindowac aby podbic lv, czy statystyki. Jest naprawde sporo wszelkich obiektow do zbadania i gracz po prostu czasami gubi sie i zadaje sobie pytanie "czy juz tu bylem?". Teraz juz tego nie bedzie
Opublikowano 27 września 201113 l W Polsce Skyrim na konsole będzie dostępny w angielskiej wersji, na PC pełen polski dubbing(w rolach głównych usłyszymy Piotra Fronczewskiego, Henryka Talara, Krzysztofa Kowalewskiego i Wiktora Zborowskiego), ale będzie też opcja wyboru oryginalnego języka: http://www.gry-onlin...13.asp?ID=62425 Piotr Fronczewski czego się nie dotknie zamienia w złoto, we're good.
Opublikowano 27 września 201113 l Dungeony będą się respawnować. Nie wiem genjuro skąd wziąłeś swoje info. Edit: moje źródło Edytowane 27 września 201113 l przez estel
Opublikowano 27 września 201113 l Hmm, no ja generalnie sledze newsy ze stronki www.skyrim.pl , ktore maja zawsze oficjalne potwierdzenie. Musialem to tam przeczytac, ale teraz nie moge tego znalezc...
Opublikowano 27 września 201113 l Wiesz jak to jest z polskimi stronami. Lepiej sprawdzić bezpośrednio u źródła, a akurat Pete Hines z racji funkcji jaką pełni w Bethesdzie myślę, że wie co mówi
Opublikowano 28 września 201113 l Dla mnie duży minus z brakiem polonizacji na konsole. Po cichu liczyłem na to, a tak przemyślę zakup.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.