Opublikowano 6 listopada 201113 l zastanawiam się na jaką platformę łyknąć Skyrim'a. mam ps3 i x360 i póki co cały czas jestem niemal zdecydowana na wersje x360. Przemawia za tym fakt, że oblivion byl technicznie lepszy na x'a, szybciej bylo dlc i bethesda też pokazuje zawsze gejmpleje na sprzęcie Bill'a. jakieś sugestie w tej kwestii? Sugestie nasuwaja sie same, jak masz wybor bierz na X360. Gdybym nie mial PCta na pewno bym wybral te wersje.
Opublikowano 6 listopada 201113 l Które sugestie? Oblivion był lepszy na PS3, jedynie z Falloutami były problemy. Jest szansa że nowy silnik = lepsza optymalizacja względem PS3. Edytowane 6 listopada 201113 l przez K@t
Opublikowano 6 listopada 201113 l ehh wszystko pieknie tylko szkoda że bez polskiej lokalizajci na konsole:( http://www.petycje.pl/7657 Edytowane 6 listopada 201113 l przez maydayPL
Opublikowano 6 listopada 201113 l Jaki jest sens pisania petycji, skoro Cenega wyjaśniła wprost, że: a) brak spolszczenia na konsolach nie zależy od nich b) być może po polsku wydana zostanie dopiero wersja GOTY Edytowane 6 listopada 201113 l przez K@t
Opublikowano 6 listopada 201113 l jak nie zależy od nich??jakby chcieli to by było spolszczenie i tyle
Opublikowano 6 listopada 201113 l Nie, nie zależy, bo pozwolenie na umieszczenie w grze spolszczenia wydaje w tym wypadku Bethesda. Nie wiem dlaczego tak jest, ale podobne cyrki były zawsze ze śp. Eidosem i obecnie Square, co wiem niestety aż nadto dobrze.
Opublikowano 6 listopada 201113 l tak Bethesda wydaje pozwolenie....ale musi być jakieś pismo/rozmowy od strony wydawcy że by pasowało bo jest na to zapotrzebowanie....co jak co ale polski rynek jest naprawdę duży....
Opublikowano 6 listopada 201113 l tak Bethesda wydaje pozwolenie....ale musi być jakieś pismo/rozmowy od strony wydawcy że by pasowało bo jest na to zapotrzebowanie....co jak co ale polski rynek jest naprawdę duży.... i dlatego pozwolenie dostali ale na wersje PC...
Opublikowano 6 listopada 201113 l Polski rynek nie jest duży w oczach Bethesdy, w tym problem. Nie wiem niestety co ryzykuje Bethesda i ile inwestuje w lokalizacje wykonywane przez niezależnych dystrybutorów, że ma takie opory, ale niestety - taki jest fakt. Ile w tym winy/zaniedbań ze strony Cenegi, to już inna kwestia
Opublikowano 6 listopada 201113 l przypominam sobie teraz obliviona na konsoli i jakoś radzę sobie w całości po angielsku. Naprawdę nie spodziewajcie się cudów skoro w naszym kraju Skyrim kupi na konsole mały odsetek graczy.
Opublikowano 7 listopada 201113 l Wilkołaki w Skyrim?? I to nie jako DLC no nie wierzę<biegnie złożyć preorder> http://www.youtube.com/watch?v=icSG1d6W4Ws Edit: Nie śledziłem tematu przez kilka dni więc to dla mnie niespodzianka:) Edytowane 7 listopada 201113 l przez kudlaty88
Opublikowano 7 listopada 201113 l Potwierdzili to już kilka dni temu:) Niestety nie kupię gry na premierę, ale mam nadzieję załapać się na pierwsze używki.
Opublikowano 7 listopada 201113 l Ta, są wilkołaki i wampiry. Słyszałem, że te pierwsze nie są jakoś super wykonane, ale z osądem powstrzymam się do momementu, gdy moja postać sama nie złapie likantropii
Opublikowano 7 listopada 201113 l Kupuję ten tytuł. Jedynie poczekam kilka dni, by zobaczyć, czy nie są jakieś błędy/bugi, które twórcy obiecują poprawić patchem. Wtedy poczekam na niego i wtedy kupię.
Opublikowano 7 listopada 201113 l Pierwsze noty i już mamy 95/100 . Nie mogę się doczekać i mam nadzieję, że będą wysyłać już w środę.
Opublikowano 7 listopada 201113 l Myślicie, że jest szansa żeby skyrim pojawił się na ps store, wzorem Battlefielda?
Opublikowano 7 listopada 201113 l Wątpię bethesda to nie EA ale kto tam dzisiaj wie, ale jeśli tak się stanie to już nigdy nie kupie gry w pre orderze na płytę.
Opublikowano 7 listopada 201113 l Nawet jak sie pojawi na pss to spodziewaj sie ceny o conajmniej 40 zl wyzszej niz w sklepie tradycyjnym. Sugerowane ceny gier przez sony poland to jeden wielki fail.
Opublikowano 7 listopada 201113 l Gameplay z widoku tpp wyglada imponujaco. Widac ze go bardzo dopracowali wzgledem Morrowinda, Obliviona i Fallouta 3. Bardziej preferuje gry tpp, wiec tym bardziej jestem zadowolony.
Opublikowano 7 listopada 201113 l Z tego filmiku najbardziej podoba mi się muzyka od 07:00 !! coś wspaniałego
Opublikowano 7 listopada 201113 l Cholera pięknie to wygląda , szkoda że gry nie uda mi się na premierę dorwać .
Opublikowano 7 listopada 201113 l Wyjaśnienie level capa Some people may be wondering how the enemy level system exactly works... while most people know that enemies can be both preset and level with the character, I thought you'd appreciate some further details: A given dungeon might have a level range of 20-30, for instance. If the first time you enter it you are level 10, It will scale the dungeon to level 20 and stay that way for the rest of your game, even if you come back at level 50. If the first time you enter it you are level 24, It will scale the dungeon to level 24 and stay that way for the rest of your game, even if you come back at level 50. If the first time you enter it you are level 45, It will scale the dungeon to level 30 and stay that way for the rest of your game, even if you come back at level 50. Areas outside of dungeons work almost the same way. They tend to have larger level ranges and do not lock-in. Example: A given area has a level range of 1-30 At level 1, It will spawn enemies between 1-4, but if you come back at level 10 it will spawn enemies between 1-14, and if you come back at level 40 it will spawn enemies between 1-30 where it is capped. So there you go, some ares will be all but inaccessible at early levels, but when you get closer to their predesignated level range it will continue to challenge you until you leave the level range. Once you enter an area the enemy levels are locked-in. Farewell frustrating oblivion enemy scaling... you will not be missed!! 4 dni biczes !!!
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.