Voytec 2 761 Opublikowano 13 listopada 2011 Opublikowano 13 listopada 2011 Same pozytywne opinie o tej grze. Jeszcze chyba nikt nie napisał, że się zawiódł, że gra nie spełniła oczekiwań itd. To przesądziło sprawę. Jutro zamawiam swoję kopię gry. Mam nadzieję, że będę zadowolony. Cytuj
jandersun 4 Opublikowano 13 listopada 2011 Opublikowano 13 listopada 2011 W sumie gry Bethesdy szybko tanieją, poczekam 2-3 miesiące (przy okazji na pewno pojawią się patche) i kupię za połowę obecnej ceny, chyba że wcześniej pojawi się używana. Może będzie to pierwszy TES, który mnie wciągnie na dłużej. Cytuj
estel 806 Opublikowano 13 listopada 2011 Opublikowano 13 listopada 2011 Dla tych co mają kłopoty z kasą. Ja mam ponad 10k na koncie i nie za bardzo na co mam wydać Eksploracja plus odblokowani sprzedawcy w przynajmniej 3 miastach + speech na 50 wzwyż poziomie. Do tego ubiłem już kilka smoków i z każdego łup sprzedawałem a ich kości troszkę sa warte. Sprzedaje też całe uzbrojenie zostawiając sobie tylko najlepszy miecz. Walczę w dualu czarami lub miecz i ogień aby szybciej lvl Mam domek w pełni umeblowany i co poziom wydaje kase na lvl speech P.S. Serio czy ta kasa mi się do czegoś przyda czy mam zbierać dla samego zbierania ? Jest trochę na co wydawać w Brotherhoodzie, czy poprzez kupno domków (nawet do 25k za czysty domek). Ja mam 50k+ i też jakoś nie za bardzo na co mam wydać, ale to było do przewidzenia. No chyba, że na trening, bo tu już kasa idzie z zawrotną prędkością (nawet do 4k za level). Gdzie ćwiczysz Speecha? gdzie do cholery widac lvl przeciwnika jak z nim walczysz? Wszedzie sa jakies donośniki do lvl przeciwnika a (pipi) po 20h gry ani razu go nie widzialem... Nie widać. Powiedzcie mi jedno-mam skilla w smithingu na oba armory z 50 levelu ale w żadnym forgu nie mogę ich wykuć-są od tego jakieś specyficzne forge czy jak? A masz wybrane odpowiednie perki? @blantman Uważaj chojraku, bo później pojawiają się silniejsze odmiany smoków Niektóre potrafią bardzo zajść za skórę. Cytuj
kudlaty88 494 Opublikowano 13 listopada 2011 Opublikowano 13 listopada 2011 Mam dwa pytania: Czy można przyłączyć się do kilku gildii?? Czy gildia wojowników jest w Winterun,to ci co nazywają się Companions (chyba dobrze napisałem)?? Cytuj
Gość kad2 Opublikowano 13 listopada 2011 Opublikowano 13 listopada 2011 w jakie umiejetnosci dawac na poczatku? mam 4lev i dalem troche w 2h weapons i ceny przedmiotow. strasznie duzo jest tych talentow i nie moge sie zdecydowac Cytuj
froncz piotrewski 1 732 Opublikowano 13 listopada 2011 Opublikowano 13 listopada 2011 (edytowane) w jakie umiejetnosci dawac na poczatku? mam 4lev i dalem troche w 2h weapons i ceny przedmiotow. strasznie duzo jest tych talentow i nie moge sie zdecydowac Jak chcesz. Jak chcesz walczyć 2h, ładuj perki w 2h. Ja walczę łuk + dual wield, więc biorę perki z Archery, Sneak i mniej z One-Handed i Light Armor. Granie postacią skradającą się jest epickie. I dual wield też jest mocarny, 2 orkowe topory wyglądają genialnie. Perki wybieraj takie, których będą potrzebne - wiadomo, że jak walczę dual wield/łuk, to mam zerową możliwość bloku i przydaje się dopakowanie jakiegoś armora. Z ciekawszych questów super rozwija się wątek Stormcloaków. Właśnie zdobyłem Whiterun , no kur.wa. Poza tym polecam quest, który dostaje się w Dawnstar(chodzi o senne koszmary). Żeby nie spoilerować powiem tylko, że super zrobiony + fajna nagroda. Mam dwa pytania: Czy można przyłączyć się do kilku gildii?? Czy gildia wojowników jest w Winterun,to ci co nazywają się Companions (chyba dobrze napisałem)?? Tak i tak. Edytowane 13 listopada 2011 przez Khadgar Cytuj
dżar 166 Opublikowano 13 listopada 2011 Opublikowano 13 listopada 2011 Powiedzcie mi jedno-mam skilla w smithingu na oba armory z 50 levelu ale w żadnym forgu nie mogę ich wykuć-są od tego jakieś specyficzne forge czy jak? A masz wybrane odpowiednie perki? Mam i dlatego właśnie się pytam. Cytuj
standby 1 725 Opublikowano 13 listopada 2011 Opublikowano 13 listopada 2011 Mam pytań pareę. Jak wielki jest świat gry? Jak dokładnie wyglada walka? jest to typowe mashowanie? Cytuj
kudlaty88 494 Opublikowano 13 listopada 2011 Opublikowano 13 listopada 2011 Świat jest mniej więcej tak duży jak w Oblivionie około 40km2 Cytuj
Gość Orzeszek87 Opublikowano 13 listopada 2011 Opublikowano 13 listopada 2011 (edytowane) Same pozytywne opinie o tej grze. Jeszcze chyba nikt nie napisał, że się zawiódł, że gra nie spełniła oczekiwań itd. To przesądziło sprawę. Jutro zamawiam swoję kopię gry. Mam nadzieję, że będę zadowolony. wpis. z skyrimem jest jak z falloutem. seria zmieniła się z biegem lat, poprzednie czesci (od morrowind w dół) sa nie grywalne dla nowych graczy, ogólnie porównując morrowind do skyrim-a to ten drugi to samograj w porównaniu z robudowaniem tes-a 3-ki, (ilość skilli,podstawowa mechanika gry, levelowanie itd) niestety tak sie teraz robi rpg by była bardziej przystępna dla szerszej ilości osób. nie ma co tu płakać nad coraz bardziej "upośledzaniem" rozgrywki w Tes-ach Oceniając grę "samą" skyrim, nie patrząc w przeszłość to bardzo dobra gra, fajna historia i klimat, ale nie dorasta do pięt morrowind-owi. (tak jak fallout new vegas i inne części nie przebiją fallouta 1i2). nie zrozumcie mnie źle, sam aktualnie zagrywam się w skyrima, ale... gdybym nie grał w żadnego innego tesa tylko zaczął przygodę z tesami od skyrima ew obliviona (który imo był mega słaby) widząc progres wzgledem obliviona stwierdziłbym ze gra zrobiła mega postęp, ale mam za sobą setki godzin z morrowindem i jego dodatkami, niestety nie jestem w stanie tego powiedzieć. Edytowane 13 listopada 2011 przez Orzeszek87 Cytuj
genjuro 85 Opublikowano 14 listopada 2011 Opublikowano 14 listopada 2011 (edytowane) Mam takie pytanko - natknal sie ktos w sieci na mapke, gdzie pokazane sa prowincje z sugerowanym levelem postaci? Mam questa, w zasadzie od poczatku ( dotyczy znalezienia trzech fragmentow amuletu) gry, dwa fragmenty juz znalazlem, ale trzeci znajduje sie w katakumbach na pn-wsch czesci mapy. Po drodze dopadly mnie trzy pajaczki, ktore ostro mnie pojechaly ( ja mam lv 14 ). Wiec zawrocilem i quest lezy nieskonczony. Taka mapka byla by wielce pomocna Edytowane 14 listopada 2011 przez genjuro Cytuj
SimonK 29 Opublikowano 14 listopada 2011 Opublikowano 14 listopada 2011 Z cyklu "rzeczy ktore byly, sa i beda do dupy, bo Bethesda ma w (pipi)e graczy": - durne AI - sztywne animacje - nie ma (pipi) dodge'a... chodzenie do tylu srednio pasuje Demons/Dark Souls swietnie pokazaly jak mozna wykorzystac dodge w RPGach. W zwiazku z powyzszym srednio gra sie postacia z light armorem/magiem/lucznikiem... Cytuj
K@t 116 Opublikowano 14 listopada 2011 Opublikowano 14 listopada 2011 (edytowane) nie ma (pipi) dodge'a... chodzenie do tylu srednio pasuje Ale to że DS coś ma nie znaczy, że każdy RPG też musi. Skyrim i tak jest dość "powolny" pod wieloma względami, podobnie jak poprzednie Elder Scrolls. Możliwość blokowania w zupełności tu wystarczy. Jak dokładnie wyglada walka? jest to typowe mashowanie? Prawy trigger odpowiada za atak prawą ręką - dłuższe jego przytrzymanie to mocny atak. Używanie do tego gałki skutkuje "machnięciami" z różnych stron, ewentualnie czymś w rodzaju małej szarży, jeśli biegniemy na przeciwnika trzymając jednocześnie trigger. Pod lewym triggerem z kolei masz albo drugą broń/zaklęcia, albo tarczę której tym razem używa się samemu (co pomaga), chociaż skuteczność naszego bloku zależy oczywiście od rozwinięcia tej umiejętności. Tarczą można też spokojnie komuś przywalić, co na jakieś 2s go ogłuszy dając nam małą przewagę. Ogólnie walka na plus, zwłaszcza w porównaniu z poprzednimi odsłonami, chociaż - jak pisze SimonK - Demon's ani Dark Souls to nie jest ;-) Edytowane 14 listopada 2011 przez K@t Cytuj
Wiolku 1 592 Opublikowano 14 listopada 2011 Opublikowano 14 listopada 2011 Niszczą mnie zachowania NPCów w tej grze. Tak, czasem zachowują się jak debile, lecz jak czasem dowalą to na wszelki wypadek sprawdzam czy ta gra nie ma jednak multiplayera. - wyrzuciłem lutnię w pierwszym mieście i PRZYPADKOWO oczywiście podniósł ją ... grajek. Jak rano wstałem stał przy mnie i mi ją oddał o_O - idę z jakimś pielgrzymem do pewnego lasu(zawsze chciał go ujrzeć) i oczywiście po drodze odwiedziłem jakąś jaskinie. Pięknie zaprojektowana(w ogóle lokacje są ogromnie imo różnorodne względem Obliviona), cicha. Skradając się zobaczyłem odwróconego do Nas plecami trolla ... koleś zwiał xD W połowie walki z Nim przybiegł z mieczem i tarczą, dostał trzy strzały i wylądował na ścianie ... koniec pielgrzymki :D - "przypadkowe" spotkanie ze smokami też robią, obecnie jestem w środku rozróby gdzie ten walczy z olbrzymem. Środek lasu, deszcz, wszędzie ogień - coś pięknego. + uderzenie olbrzyma, które zabija mnie od razu i wyrzuca na kilkaset metrów w górę. Beka gwarantowana. Póki co na serio - GOTY i najlepsze RPG ostatnich lat(po 12h gry). Nie zapowiada się na znużenie jak w przypadku Obliviona. Polecam granie na wysokim poziomie trudności, bo np tacy bandyci są banalni ale już smoczek, olbrzym potrafią zajść za skórę - i o to chodzi ;] Cytuj
gacoll 0 Opublikowano 14 listopada 2011 Opublikowano 14 listopada 2011 Tez macie "poszarpane" brzegi cieni? Cytuj
SimonK 29 Opublikowano 14 listopada 2011 Opublikowano 14 listopada 2011 (edytowane) nie ma (pipi) dodge'a... chodzenie do tylu srednio pasuje Ale to że DS coś ma nie znaczy, że każdy RPG też musi. Skyrim i tak jest dość "powolny" pod wieloma względami, podobnie jak poprzednie Elder Scrolls. Możliwość blokowania w zupełności tu wystarczy. NIe mowie ze miec musi, tylko ze to sie swietnie sprawdza w innych grach i boli brak jakiejkolwiek alternatywy od chodzenia do tylu. Czuje sie jakbym gral w morrowinda z lepsza grafa, od Morro czekam na lepszy system walki ktory niewiele sie zmienia w kolejnych iteracjach TESa. Widocznie mialem za duze oczekiwania Edytowane 14 listopada 2011 przez SimonK Cytuj
Hum 3 700 Opublikowano 14 listopada 2011 Opublikowano 14 listopada 2011 Marudzicie, system walki i tak jest o wiele lepszy niż w poprzednich dwóch częściach. A ja mam zwolnienie na caaaały tydzień i będę sobie grał w Skyrima, aż mi oczy wysiądą, podczas gdy Wy bedziecie zapieprzać w pracy lub na studiach myśląc jedynie o powrocie do tego ogromnego świata przy którym zarwaliście cały weekend. 2 Cytuj
blantman 5 780 Opublikowano 14 listopada 2011 Opublikowano 14 listopada 2011 (edytowane) Gdzie ćwiczysz Speecha? Przy samym Riften (tam gdzie gildia złodziei ma swoją siedzibę) a dokładnie obok stajni znajduje sie obóz tych kotopodobnych. Są tam 4 kotopodobne jeden sprzedawca, jeden ma questa a jeden uczy speech. Wiesz ja już na speech wydaje po 2k od lvl ale spoko nadal mam kase Na razie trafiłem na jednego trudnego smoka ale trudny to on był bo oprócz niego pojawił się jakiś mag kościotrup i za chiny nie dało rady obu zabić. Za drugim razem wziąłem kompana i podszedłem smoka tak aby nie obudzić szkieleta Swoją drogą obok tego szkieleta były aż 3 słowa smocze! układające się w jedno zdanie Marudzicie, system walki i tak jest o wiele lepszy niż w poprzednich dwóch częściach. A ja mam zwolnienie na caaaały tydzień i będę sobie grał w Skyrima, aż mi oczy wysiądą, podczas gdy Wy bedziecie zapieprzać w pracy lub na studiach myśląc jedynie o powrocie do tego ogromnego świata przy którym zarwaliście cały weekend. heh spoko nie można cały dzień przy monitorze siedzieć bo to niezdrowo P.s. unboxing dekady Edytowane 14 listopada 2011 przez blantman Cytuj
SimonK 29 Opublikowano 14 listopada 2011 Opublikowano 14 listopada 2011 (edytowane) Oni sie "kotopodobni" nazywaja po polsku ? Chyba sobie po polsku odpale dla "smaczkow" tlumaczeniowych Edytowane 14 listopada 2011 przez SimonK Cytuj
QTF 8 Opublikowano 14 listopada 2011 Opublikowano 14 listopada 2011 Gdzie ćwiczysz Speecha? Przy samym Riften (tam gdzie gildia złodziei ma swoją siedzibę) a dokładnie obok stajni znajduje sie obóz tych kotopodobnych. Są tam 4 kotopodobne jeden sprzedawca, jeden ma questa a jeden uczy speech. Wiesz ja już na speech wydaje po 2k od lvl ale spoko nadal mam kase Na razie trafiłem na jednego trudnego smoka ale trudny to on był bo oprócz niego pojawił się jakiś mag kościotrup i za chiny nie dało rady obu zabić. Za drugim razem wziąłem kompana i podszedłem smoka tak aby nie obudzić szkieleta Swoją drogą obok tego szkieleta były aż 3 słowa smocze! układające się w jedno zdanie Marudzicie, system walki i tak jest o wiele lepszy niż w poprzednich dwóch częściach. A ja mam zwolnienie na caaaały tydzień i będę sobie grał w Skyrima, aż mi oczy wysiądą, podczas gdy Wy bedziecie zapieprzać w pracy lub na studiach myśląc jedynie o powrocie do tego ogromnego świata przy którym zarwaliście cały weekend. heh spoko nie można cały dzień przy monitorze siedzieć bo to niezdrowo P.s. unboxing dekady gdzie byla ta miejscówka z 3 słowami smoczymi? Cytuj
Daffy 10 628 Opublikowano 14 listopada 2011 Opublikowano 14 listopada 2011 jak z framerate'm w wersji na ps3? Cytuj
K@t 116 Opublikowano 14 listopada 2011 Opublikowano 14 listopada 2011 (edytowane) Khajiit'ci? Kolega raczej skrótu myślowego użył, wątpię by cenega tak to przetłumaczyła (chociaż po Uszatkach z BioShocka nic mnie nie zdziwi). jak z framerate'm w wersji na ps3? Nierówny. W akcji otwierającej gra się dławiła, potem śmiga już bez zwolnień, a w miastch znowu pojawią się okazjonalne problemy. Mam na liczniku 20h i gra jeszcze - odpukać - nie zaliczyła zwisu. Całe szczęście też, że na PS3 nie ma takiego potwornego aliasingu, jak to miało miejsce w Falloucie 3 i New Vegas. Edytowane 14 listopada 2011 przez K@t Cytuj
sentryandy 2 Opublikowano 14 listopada 2011 Opublikowano 14 listopada 2011 jak z framerate'm w wersji na ps3? Lubi spadać w pierwszych momentach gry, potem jest lepiej. Cytuj
genjuro 85 Opublikowano 14 listopada 2011 Opublikowano 14 listopada 2011 Ok, so far, so greeeeaaat. Ta gra jest nie sa mo wi ta Jak na razie okolo 25h rozgrywki - ZERO, powtarzam ZERO zwiech konsoli ,czy innych bugow. Jedna rzecz mnie niepokoi - save'y. Zauwazyliscie jak one rosna pojemnosciowo? Moje waza juz ponad 5 mb. Ta gra jest ogromna i starcza na setki godzin, to ile beda wazyc save'y? Po kilkaset mb? wtf? Cytuj
K@t 116 Opublikowano 14 listopada 2011 Opublikowano 14 listopada 2011 (edytowane) Moje waza juz ponad 5 mb Moje już ponad 6, ale to samo było z Falloutami. Zresztą to nie jest nietypowa sytuacja - identycznie było z Gothic III, czy Two Worlds na PC. Przeraziłem się kiedyś widząc, że folder z sejwami waży 2GB. Zapisuję jednie na kilku slotach, żeby uniknąć bałaganu, który tez podobno wpływał na zwiechy ostatnio. Edytowane 14 listopada 2011 przez K@t Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.