K@t 116 Opublikowano 22 listopada 2011 Opublikowano 22 listopada 2011 W wypadku PS3 wystarczy "najechać" na któregoś save'a - po paru sekundach pojawią się informacje o nim, w tym czas gry właśnie. Cytuj
fashionvictim 6 Opublikowano 22 listopada 2011 Opublikowano 22 listopada 2011 W wypadku PS3 wystarczy "najechać" na któregoś save'a - po paru sekundach pojawią się informacje o nim, w tym czas gry właśnie. wlasnie mam na PS3. Dzieki wielkie..tego mi trza bylo, bo zastanawialam sie ile juz godzin spedzilam w grze Cytuj
K@t 116 Opublikowano 22 listopada 2011 Opublikowano 22 listopada 2011 U mnie stuknęła już sześćdziesiątka i nadal nie byłem w dwóch dużych miastach, a wątek główny czeka Ilekroć odpalam grę z zamiarem zabrania się za coś konkretnego, to i tak kończy się na włażeniu we wszystkie krzaki, ruiny i grobowce. Nawet setka nagród GOTY w pełni nie uhonoruje geniuszu tej gry. Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 22 listopada 2011 Opublikowano 22 listopada 2011 Ktos pisal wczesniej, chyba K@t o miescie wbudowanym w gory. Ktore to jest, bo jeszcze tam nie bylem, a jestem ciekaw tej lokacji Cytuj
grzybu87 2 Opublikowano 22 listopada 2011 Opublikowano 22 listopada 2011 Panowie mam pyatnie, a mianowicie, czy jak nie znam za bardzo angielskiego to poradzę sobie z tą grą, czy też nie ma sensu jej kupowaC?? z góry dzięki za odp Cytuj
K@t 116 Opublikowano 22 listopada 2011 Opublikowano 22 listopada 2011 (edytowane) Cholera jasna, nie wiem co się spieprzyło, ale nie mogę wysysać duszy ze smoków :confused: Już druga walka pod rząd, a smok pada jedynie jak każdy inny przeciwnik, nie rozpadając się już na naszych oczach jak wcześniej, a ja zostaję goły i wesoły. Reloady i ponowne podejścia też nie nie dają, ktoś wie o co chodzi? Do tej pory każdy napotkany przezemnie smok zostawiał duszę. edit Tak w ogóle to chyba sobie wykrakałem tym gadaniem, jak to gra idealnie mi hula. Od wczoraj chrzani się chyba wszystko. Po dobiciu 60h i osiągnięciu 11mb wagi sejwów framerate jest TRAGICZNY. 15FPS to norma, niezależnie czy w mieście, poza miastem, w lesie czy na jakiejś łące. Usuwanie sejwów i robienie porządków nie pomaga. Do tego coś chrzani się dziennik, znikają mi kluczowe dla questow przedmioty, ważni NPC się blokują i często nie chcą w ogóle rozmawiać na temat związany z questem - mimo że powinni (pomaga czasem wczytywanie gry po kilka razy). Oby patch naprawił to jak najszybciej. Edytowane 22 listopada 2011 przez K@t Cytuj
K@t 116 Opublikowano 22 listopada 2011 Opublikowano 22 listopada 2011 (edytowane) Ktos pisal wczesniej, chyba K@t o miescie wbudowanym w gory. Ktore to jest, bo jeszcze tam nie bylem, a jestem ciekaw tej lokacji Markarth, całkiem na zachodzie. A ja się tak właśnie w(pipi)iłem, że miałem ochotę rozwalić pada. Niestety, ale z bolącym sercem odkładam grę na czas nieokreślony, czyli co najmniej do momentu wydania patcha. Tak jak przez te 60h grałem w pełni komfortowo, tak teraz gra stała się NIEGRYWALNA. Framerate z każdą kolejną minuta jest coraz gorszy, nawet w podziemiach i jaskiniach. Co gorsza, walka jest miejscami tak frustrująca przez to, że szkoda gadać - dostaję masakryczne cięgi, bo framerate spada tak bardzo że moja postać w ogóle nie reaguje na komendy. Edytowane 22 listopada 2011 przez K@t 1 Cytuj
kudlaty88 489 Opublikowano 22 listopada 2011 Opublikowano 22 listopada 2011 Reinstalka i czyszczenie cache powinny pomóc, przynajmniej na xboxie mi pomogło. Cytuj
CheeseOfTheDay 47 Opublikowano 22 listopada 2011 Opublikowano 22 listopada 2011 Dlatego odpuściłem sobie wersje na konsole. Ta gra jest super zoptymalizowana na jak na port i warto było sobie sprawdzić wpierw jak chodzi na piecyku. Co do buga ze smokiem to też tak miałem w jednej z wiosek. W sumie jakieś 20h gry temu i z tego co pamiętam to ciało w ogóle nie zniknęło. Teraz już tyle razy obok niego przechodziłem że mi nawet nie przeszkadza, można się przyzwyczaić xD. Wczoraj też miałem buga z teksturami, po 45h gry. Więc to nie tylko bug konsolowy. Tyle że na piecu wystarczy zrobić szybkie f5, f9 i problem znika. Cytuj
K@t 116 Opublikowano 22 listopada 2011 Opublikowano 22 listopada 2011 (edytowane) Na moją przypadłość chwilo pomogło po prostu ponowne włączenie gry. Chwilowo, bo po godzinie znowu to samo, ech. Oby ten pierwszy patch poprawił choć minimalnie wydajność :confused: Parę ciekawostek: http://ppsh-41.tumblr.com/post/13145143504/entire-tamriel-landmass-built-into-skyrim Edytowane 22 listopada 2011 przez K@t Cytuj
sentryandy 2 Opublikowano 22 listopada 2011 Opublikowano 22 listopada 2011 Skora gra jest taka jaka jest to jakim cudem recenzenci dali jej 95%, a jeśli ktoś niema netu na update to co.?(oddadzą kase) Z całym szacunkiem dla twórców i miłośników gry, ale to są już w tych czasach jaja... a gra pewnie i tak zbierze mnóstwo nagród,mimo fatalnych błędów. 1 2 Cytuj
fashionvictim 6 Opublikowano 22 listopada 2011 Opublikowano 22 listopada 2011 ja mam już ponad 100 godzin na liczniku, a eksploruje z "nosem po ścianach", sejw waży 11MB i w(pipi)ia mnie na maxa jedna sprawa (poza spadkami framerat'u of course). A mianowicie zaczęly sie koszmarne problemy z loadingami przy przejsciach do miast lub budynków. Czekam juz na ogół po 5-6 minut i bywa, że nie moge sie doczekać. Od tej chwili zaczyna sie dla mnie Skyrim robic kompletnie niegrywalny, bo ileż mozna spędzać czasu na patrzenie w ekran ładowania???!!! No cholera jasna. Od gry za ponad 2 bańki oczekuje sie choćby tak oczywistej sprawy jak szybkie loadingi. Potrafie juz zrozumiec jakieś bledy, etc.. bo w grze o otwartym i tak rozbudowanym świecie jest to normalne, no ale te wczytywania, ktore od wczoraj trwają "wieczność" to przegięcie. Dzis juz mialam dość po ktorymś razie i zwyczajnie zła wylączylam konsole zanim zaladowało mi wejscie do budynku. włączylam multi w MW3 i wyładowalam swoje frustracje na kamperach i biegających po calej mapie "kurczakach" ))) Cytuj
kudlaty88 489 Opublikowano 22 listopada 2011 Opublikowano 22 listopada 2011 (edytowane) Obczajcie to: http://www.cdaction....-obliviona.html Może odwiedzimy tereny znane z Oblivion i Morrowind w DLC A tutaj kilka ciekawostek z tym związanych. Zwłaszcza fimik z YT http://ppsh-41.tumbl...ilt-into-skyrim Edytowane 22 listopada 2011 przez kudlaty88 Cytuj
estel 806 Opublikowano 22 listopada 2011 Opublikowano 22 listopada 2011 To chyba jakaś specyfika wersji na PS3, bo ja przegrałem ponad 100h na Xie i nie miałem problemów z framerate'em ani długimi loadingami. @fashionvictim Nie spoiluj (poprzedni post o gildii złodziei). Cytuj
K@t 116 Opublikowano 22 listopada 2011 Opublikowano 22 listopada 2011 (edytowane) Obczajcie to: Wkleiłem 3 posty wyżej Bardzo możliwe, że w DLC udostępnią nowe tereny - zapowiadali, że dodatki mają być bardzo duże. To chyba jakaś specyfika wersji na PS3, bo ja przegrałem ponad 100h na Xie i nie miałem problemów z framerate'em ani długimi loadingami. Niezupełnie, jeszcze nie dawno była mowa o tym, że to X360 ma problemy ze zwiechami i teksturami. Ja też nie wierzyłem jak na PS3 może się coś chrzanić - aż do dzisiaj. Poczekaj aż Ci sejw jeszcze urośnie ja mam już ponad 100 godzin na liczniku, a eksploruje z "nosem po ścianach", sejw waży 11MB No to i tak dobrze, bo mi niedługo stuknie już 12mb, a na liczniku mam 40h mniej i też wieeeele rzeczy nieodkrytych. Edytowane 22 listopada 2011 przez K@t Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 22 listopada 2011 Opublikowano 22 listopada 2011 Jezeli rozszerzyliby gre o Cyrodill, Vvardenfell i Solstheim to w tym momencie odpadam calkowicie i ta gra stalaby sie tym samym gra z najwiekszym i najbardziej szczegolowym otwartym swiatem ze wszystkich gier. Samo Skyrim jest ogromne. 18 godzin na liczniku, 7 zadan z watku glownego zaliczylem i i jeszcze kilku miast w ogole nie widzialem, mnostwo lokacji nieodwiedzonych. Ogrom jest az przytlaczajacy. Gdzie mozna spotkac dzikie konie, ktore moglbym osiodlac? Zaginal mi ten moj i nie chce mi sie znowu konia za 1000 kupowac. Dopiero co uzbieralem na domek. 1 Cytuj
kudlaty88 489 Opublikowano 22 listopada 2011 Opublikowano 22 listopada 2011 Voytec pograj jeszcze z 20-30h,jak lista dostępnych zadań zacznie ci zajmować dwa ekrany to wtedy dopiero poczujesz ogrom tej gry. Cytuj
nemesis0_PL 9 Opublikowano 22 listopada 2011 Opublikowano 22 listopada 2011 jest tragedia z tym framerate.....przeszedłem dwie misje co się walczy w bitwach o jakieś małe zameczki....gra tak cięła że aż strach....nie dało się grać ...żadnej satysfakcji....a co loadingów to rzeczywiście...może nie mam po parę minut ale często się wchodzi....loading...zaraz wychodzisz...loading...a już chyba najbardziej denerwuje wkładanie do skrzynek przedmiotów....przecież to powinno odbywać się błyskawicznie a nie że dajesz przedmiot -zwiecha co 5 sekund...następny przedmiot 5 sekund....jakaś masakra... Cytuj
Soban 4 060 Opublikowano 22 listopada 2011 Opublikowano 22 listopada 2011 Mi przy sejwie ponad 12mb gra zamulała dopiero po 2-3h ciągłego grania,a zaczęło się to po ok.50h. Polecam metode sejw+restart konsoli i znowu mamy 2-3h spokoju. Cytuj
SimonK 29 Opublikowano 22 listopada 2011 Opublikowano 22 listopada 2011 Wielkoscia i tak nie pobije poprzednika, TES II: Daggerfall http://www.jceason.dircon.co.uk/dagger/province/daggerfall.htm Ja sobie spokojnie poczekam na Skyrim: modders edition. Zadna czesc TES'a w wersji vanilla nie byla dobra IMO.. Cytuj
estel 806 Opublikowano 22 listopada 2011 Opublikowano 22 listopada 2011 To chyba jakaś specyfika wersji na PS3, bo ja przegrałem ponad 100h na Xie i nie miałem problemów z framerate'em ani długimi loadingami. Niezupełnie, jeszcze nie dawno była mowa o tym, że to X360 ma problemy ze zwiechami i teksturami. Ja też nie wierzyłem jak na PS3 może się coś chrzanić - aż do dzisiaj. Poczekaj aż Ci sejw jeszcze urośnie Na razie mam 15MB. Na Xie gra zawiesiła mi się 3 razy przez te ponad 100h, więc akceptowalnie. Tekstury nigdy mi się nie doczytywały przed oczami, ale są słabej jakości. Z tego co czytałem na PS3 też, więc nie wiem o co chodzi. Cytuj
K@t 116 Opublikowano 22 listopada 2011 Opublikowano 22 listopada 2011 (edytowane) Z tego co czytałem na PS3 też, więc nie wiem o co chodzi. No a mnie się z kolei na PS3 nie zwiesiła ani razu ;-) Nie chodzi mi o wytykanie błędów, po prostu odpowiedziałem na ten zarzut, że cośtam jest specyfiką danej konsoli. Wychodzi na to, że Skyrim sprawia identyczne problemy na każdej platformie, ale różni gracze spotykają je częściej lub rzadziej i w różnych konfiguracjach. Nie zwalałbym tu wszystkiego tylko na PS3 albo Xa. Zwłaszcza że sam nie miałem żadnych problemów przez te 60h i dziwiły mnie narzekania innych. Edytowane 22 listopada 2011 przez K@t Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 22 listopada 2011 Opublikowano 22 listopada 2011 Gra jest niesamowita. Markath urywa dupsko swoim designem i umiejscowieniem. Caly czas jak wlaczam gre to mowie sobie, ze cos zrobie konkretnego po czym po prostu zwiedzam swiat, powalcze troche z napotkanymi zwierzetami/potworami. Po 18 godzinach gry dopiero pierwszy raz spotkalem Trolla. Nie chce bawic sie w licytowanie czy GOTY czy nie. W tym roku ukazało się tak wiele urywajacych jajca gier, ze na dzien dzisiejszy nie jestem w stanie wybrac najlepszej gry (a przede mna jeszcze Revelations). Zdecydowanie jedna z lepszych gier 2011 i czolowka, jak nie najlepsze RPG generacji. A co do zwiech to gra zawiesila mi sie tylko i moze az jeden raz. Cytuj
KrYcHu_89 2 298 Opublikowano 22 listopada 2011 Opublikowano 22 listopada 2011 (edytowane) Na PC też są problemy ze spadkami FPS a nawet crashami gry. Po około 100h gry występują spore problemy. Im starszy save tym gorzej gra działa, taka jest analogia na wszystkich platformach. Czekamy na patcha...ma być w grudniu Edytowane 22 listopada 2011 przez krystekPL Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 22 listopada 2011 Opublikowano 22 listopada 2011 Ja bym sie nie nastawial, ze ten patch cos zmieni. Moze po 5 beda jakies zmiany Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.