K@t 116 Opublikowano 22 listopada 2011 Opublikowano 22 listopada 2011 (edytowane) Ja jednak liczę na to, że tym razem nie dadzą ciała. Póki co da się grać, faktycznie po prostu trzeba robić częstsze przerwy. Mam nadzieję, że nie zacznie się całkiem sypać, bo od gry jest się niesamowicie ciężko oderwać. Gdyby nie te cyrki to byłby ideał, ale nawet mimo tego to GOTY. Tak btw - mam nadzieję, że recka Zaxa będzie odpowiednio długa Edytowane 22 listopada 2011 przez K@t Cytuj
kudlaty88 489 Opublikowano 22 listopada 2011 Opublikowano 22 listopada 2011 Recka będzie miała 4 strony zgaduję jakby co Co zrobić z Olava's Token?? Dostałem jako bonus za misję dla Dark Brotherhood a nie zwróciłem uwagi gdzie i do kogo mam go zanieść i co z tego będę miał Cytuj
K@t 116 Opublikowano 22 listopada 2011 Opublikowano 22 listopada 2011 Zanieść jakiejś starej babie w Whiterun, która podobna mieszka (nie wiem, nie robiłem jeszcze tego questa) za domem który można wynająć. Szczegóły powinieneś mieć w dzienniku - w spisie tych pierdółkowatych questów. Cytuj
QTF 8 Opublikowano 23 listopada 2011 Opublikowano 23 listopada 2011 Wyczytałem gdzieś że oprócz tego że z każdym kolejnym lvl dostajemy skill point to w dodatku za misje(nie wiem czy główne czy poboczne) można dostać dodatkowe 20 skill points. Mógłby to ktoś potwierdzić? Cytuj
Paliodor 1 787 Opublikowano 23 listopada 2011 Opublikowano 23 listopada 2011 Może niezbyt w temacie konsolowym, ale zaczynają się pojawiać całkiem fajne mody do Skyrim: Cytuj
rkBrain 28 Opublikowano 23 listopada 2011 Opublikowano 23 listopada 2011 Ach te słynne PC-owe mody. Jedna wielka bzdura. Na co komu takie udziwnienia? To co przygotowała Bethesda starczy na rok grania, więc mi do szczęścia jakieś durne mody są niepotrzebne. 1 5 Cytuj
SimonK 29 Opublikowano 23 listopada 2011 Opublikowano 23 listopada 2011 Nie wiem czy zartujesz czy po prostu jestes takim ignorantem Cytuj
CheeseOfTheDay 47 Opublikowano 23 listopada 2011 Opublikowano 23 listopada 2011 Ach te słynne PC-owe mody. Jedna wielka bzdura. Na co komu takie udziwnienia? To co przygotowała Bethesda starczy na rok grania, więc mi do szczęścia jakieś durne mody są niepotrzebne. Na dzień dzisiejszy tego co przygotowała Bethesda starczy na ok. 11mb sejwa a nie na rok grania ;b. Dobre mody nie są złe. Cytuj
Berion 207 Opublikowano 23 listopada 2011 Opublikowano 23 listopada 2011 @rkBrain Takie to i ja nie wiem na co komu, ale jest np. taki mod do Oliviona, który znosi ten debilny level scalling, mody do Falloutów znoszące niszczenie się broni w kosmicznym tempie. Jedne są głupie, ot tak dla zabawy na 5min, inne dodają lokacje/stwory, modyfikują system. Mody to fajna rzecz, część można bez problemu przenieść na konsole. Cytuj
rkBrain 28 Opublikowano 23 listopada 2011 Opublikowano 23 listopada 2011 Nie wiem czy zartujesz czy po prostu jestes takim ignorantem Jestem ignorantem... Do Obliviona stworzono garstkę wartych uwagi modów ale ostatecznie to i tak nie robiło żadnej różnicy. Błędy w systemie rozwoju postaci, nieprzemyślany level-scaling, nieciekawe powtarzające się lokacje, tym wszystkim powinna zająć się Bethesda a nie gracze. Co z tego, że ktoś tam coś poprawił lub polepszył skoro cała reszta nie trzymała się kupy. Nie będę wgrywał całych tuzinów modów bo twórcy nie potrafili sami zadbać o jakość swojego produktu. Modów zmieniających zasady gry lub dodających latające dywany lub inne pierdoły w ogóle nie biorę pod uwagę. To tak jakby wziąć Makbeta i nanosić na niego własne poprawki bo zamiast trzech wiedźm bardziej komuś pasuje dwunastu krasnoludków. Oblivion był świetnym przykładem na to, że do niedawna twórcy mogli zupełnie się nie wysilać. No bo po co skoro gracze sami naprawią system, sami stworzą nowe ciekawsze lokacje oraz sami to wszystko przetestują? Cytuj
SimonK 29 Opublikowano 23 listopada 2011 Opublikowano 23 listopada 2011 Ta "garstka' modow w ostatecznosci doprowadzila do stworzenia tego -> http://nehrim.de/startEV.html Logicznym jest ze na poczatku wychodza gnioty a nie mody (patrz wyzej troll mod). Logicznym jest tez ze jak ktos sie postara to wyjdzie cos epickiego. Do Morrowinda tez wyszly swietne mody ktore jak dla mnie wydluzyly zywotnosc gry o dlugie, dlugie lata. Hell, nawet teraz wychodza mody do Morrowind (patrz; Morrowind 2011) Latwo pocisnac developera za stworzenie "niekompletnej" gry. Jakie masz doswiadczenie z game dev'em? Ja jestem testerem od 4 lat, programista od 1 roku. I uwierz mi, ze Skyrim w wersji w jakiej wyszedl nie jest wcale zly jak na open world RPG. Szczerze mowiac wole zeby wypuscili cos takiego + narzedzia do modowania, niz robili milion open/closed alpha/beta testow, lub gorzej, testowali w swoich studiach testerskich,szczegolnie jesli gra wychodzi rowniez na PC. Cytuj
Paliodor 1 787 Opublikowano 23 listopada 2011 Opublikowano 23 listopada 2011 (edytowane) Ach te słynne PC-owe mody. Jedna wielka bzdura. Na co komu takie udziwnienia? To co przygotowała Bethesda starczy na rok grania, więc mi do szczęścia jakieś durne mody są niepotrzebne. Jednym słowem XD XD XD Akurat w przypadku serii TES, wsparcie sceny modderskiej wychodzi poszczególnym grom z tego cyklu na dobre. W końcu to co skopali bądź niedorobili twórcy, zawsze mogą naprawić gracze za pomocą edytora. Który w przypadku tej serii pozwala na naprawdę wiele. Takie mody jak lepsze tekstury, modele postaci, włosy, animacje, czary itp to tylko góra tego wszystkiego. Każdy znajdzie coś dla siebie i pisanie, że modów nie trzeba to niezła bzdura. Nawet na konsolach dałoby się zapewne część tych modów zainstalować, gdyby tylko twórcą się chciało umieścić odpowiednie narzędzia bądź opcje do tego. Najlepszym przykładem zastosowania modów w TES'ach jest ten filmik z TES III: Morrowind na modach: http://www.youtube.com/watch?v=2r6hilB6Dlc A akurat do Skyrima to się mody przydadzą bo sama gra na PC nie zrobiła na mnie jakiegoś uczucia "wow" tak jak było to w przypadku Obliviona. No ale co się dziwić skoro to tylko prosty port z konsol. Nawet interfejsu nie chciało im się dostosowywać pod PC. No ale od tego już zapewne będzie jakiś mod... Edytowane 23 listopada 2011 przez Paliodor Cytuj
QTF 8 Opublikowano 23 listopada 2011 Opublikowano 23 listopada 2011 Wyczytałem gdzieś że oprócz tego że z każdym kolejnym lvl dostajemy skill point to w dodatku za misje(nie wiem czy główne czy poboczne) można dostać dodatkowe 20 skill points. Mógłby to ktoś potwierdzić? podobno to w main questach się dostaje. możecie potwierdzić? Cytuj
rkBrain 28 Opublikowano 23 listopada 2011 Opublikowano 23 listopada 2011 (edytowane) Oblivion miał całą masę błędów logicznych. Cały system rozwoju postaci jak i level-scaling w pierwotnej postaci nie miały sensu. Nikt tego nie sprawdził ani nie przemyślał. Nadużywano też opcji "kopiuj-wklej". Rozumiem, że przy tak złożonym świecie trzeba trzeba korzystać z gotowych już modeli ale wszystko było robione jakby od niechcenia. Co do sterowania to wystarczy jedynie zmienić jedno. Dać możliwość przypisania pod kierunki kategorie przedmiotów. Co z tego, że jest lista ulubionych skoro i tak jest tam wszystko wrzucone do jednego wora a dwa klawisze skrótu to jakaś pomyłka. Powinno być tak, że jak nacisnę 'górę' to wyświetlają mi się ulubione bronie, 'lewo' ulubione trucizny i tak dalej. Edytowane 23 listopada 2011 przez rkBrain Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 23 listopada 2011 Opublikowano 23 listopada 2011 Cały system rozwoju postaci jak i level-scaling w pierwotnej postaci nie miały sensu. Nikt tego nie sprawdził ani nie przemyślał. Tak. Tez mysle, ze w calej ekipie Bethesdy nikt tego nie sprawdzil i nie przemyslal. Cytuj
rkBrain 28 Opublikowano 23 listopada 2011 Opublikowano 23 listopada 2011 (edytowane) Cały system rozwoju postaci jak i level-scaling w pierwotnej postaci nie miały sensu. Nikt tego nie sprawdził ani nie przemyślał. Tak. Tez mysle, ze w calej ekipie Bethesdy nikt tego nie sprawdzil i nie przemyslal. A grałeś w Obliviona? Na samym początku wybierało się główne i poboczne zdolności. Zdolności główne rozwijały się szybciej niż te poboczne i rzecz jasna częściej się ich używało. Sęk w tym, że przy przejściu na wyższy poziom aby dostać bonusy do statystyk trzeba było rozwinąć również poboczne zdolności. Problem polegał na tym, że zbyt szybkie rozwijanie głównych zdolności powodowało, że zbyt szybko wskakiwało się na wyższy poziom i nie dostawało się żadnych bonusów do statystyk. Albo nie było czasu na rozwinięcie zdolności pobocznych lub po prostu gracz nie chciał ich rozwijać. System ten prowadził do całej masy absurdów i był niezrozumiały dla wielu osób. Nawet jego wytłumaczenie sprawia wiele trudności. Edytowane 23 listopada 2011 przez rkBrain Cytuj
SimonK 29 Opublikowano 23 listopada 2011 Opublikowano 23 listopada 2011 To tak na uspokojenie 2 Cytuj
dc1982 35 Opublikowano 23 listopada 2011 Opublikowano 23 listopada 2011 Ach te słynne PC-owe mody. Jedna wielka bzdura. Na co komu takie udziwnienia? To co przygotowała Bethesda starczy na rok grania, więc mi do szczęścia jakieś durne mody są niepotrzebne. A guzik , dla mnie mody są właśnie konkretnym argumentem grania na PC , wystarczy spojrzeć na filmik powyżej z Morrowinda a można by tak wymieniać i wymieniać (dla mnie choćby Max czy GTA modami stoją) . To że ktoś tego nie umie/nie potrzebuje to luz ale trochę tolerancji w tej kwestii nie zaszkodzi heh. Cytuj
rkBrain 28 Opublikowano 23 listopada 2011 Opublikowano 23 listopada 2011 Tylko kto będzie teraz grał w Morrowinda jak jest Skyrim? Z resztą w Morrowindzie grafika nie była największym problemem. Mnie najbardziej zniechęciła od tego tytuły architektura miast, która przytłaczała swoim ogromem i brakiem punktów orientacyjnych. Do tego powtarzalność lokacji i mało pasjonujące walki. 1 Cytuj
MozayKnows 55 Opublikowano 23 listopada 2011 Opublikowano 23 listopada 2011 (edytowane) Tylko kto będzie teraz grał w Morrowinda jak jest Skyrim? Z resztą w Morrowindzie grafika nie była największym problemem. Mnie najbardziej zniechęciła od tego tytuły architektura miast, która przytłaczała swoim ogromem i brakiem punktów orientacyjnych. Do tego powtarzalność lokacji i mało pasjonujące walki. Zabijasz swoimi kipiącymi inteligencją tekstami. Tylko kto będzie teraz grał w GTA SA jak jest IV? Przecież nikt nie gra w stare szroty c'nie. A to dziwne, bo na przykład ja i niektórzy znajomi grywamy w Morrowinda do dziś. Edytowane 23 listopada 2011 przez Empro 2 Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 23 listopada 2011 Opublikowano 23 listopada 2011 (edytowane) rkBrain - proszę Cię, nie pisz nic więcej na temat Obliviona i Morrowinda. Swoją opinię wyraziłeś, dobrze, ale nie pogrążaj się dalej swoimi wypowiedziami i uszanuj do (pipi)Y NEDZY zdanie innych. Jezeli cos Tobie sie nie podoba, nie znaczy, ze nie spodoba sie innym. PIS z Tobą. To jest EPICKIE Edytowane 23 listopada 2011 przez Voytec Cytuj
estel 806 Opublikowano 23 listopada 2011 Opublikowano 23 listopada 2011 @k@t To nie był zarzut. Jesteś przeczulony. @Paliodor Beth chciała umieścić mody na konsoli, ale MS i Sony się nie zgodzili. Cytuj
K@t 116 Opublikowano 24 listopada 2011 Opublikowano 24 listopada 2011 (edytowane) To nie był zarzut. Jesteś przeczulony. O co chodzi, bo nawet nie wiem? Dobra już odkopałem poprzednią stronę - ja nie jestem przeczulony. Napisałeś tylko, że coś tam jest specyfiką PS3, a ja odpisałem, że nie, bo takie same błędy występują na Xie. Nie odebrałem tego jako zarzutu, ani też nie chciałem w żaden sposób Cię atakować ;-) Problemem Skyrim jest to, że masa błędów pojawia się u każdego w zupełnie innych momentach gry. Kiedy zaraz po premierze Bethesda potwierdziła, że X360 ma problemy z teksturami, to odetchnąłem z ulgą że na PS3 jest wszystko w porządku. Nie na długo jednak, bo po jakimś czasie błędy te pojawiły się i na PS3. To samo tyczy zwiech, problemów z frameratem itd. Nawet użytkownicy PC piszą o tych samych problemach. To już niestety specyfika gier Bethesdy raczej, niż jakiejkolwiek platformy. Edytowane 24 listopada 2011 przez K@t Cytuj
nemesis0_PL 9 Opublikowano 24 listopada 2011 Opublikowano 24 listopada 2011 od prawie początku mam takie zadanko że musze sie dostać do jakiegoś drzewa...ale drogę blokują jego chyba korzenie...jak to przejść?? Cytuj
noxious33 71 Opublikowano 24 listopada 2011 Opublikowano 24 listopada 2011 (edytowane) od prawie początku mam takie zadanko że musze sie dostać do jakiegoś drzewa...ale drogę blokują jego chyba korzenie...jak to przejść?? Wcześniej powinieneś zdobyć Nettlebane (magiczny mieczyk) i nim uderzyć w te korzenie Edytowane 24 listopada 2011 przez noxious33 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.