Skocz do zawartości

Elder Scrolls V: Skyrim


MBeniek

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam za sobą już sporo godzin i nie doświadczyłem żadnych poważnych bugów. Gadanie, że ta gra to beta, która powinna być rozdawana za darmo to kpnia. Ta gra jest tak wielka, tak ogromna i tak rozbudowana, że nawet jest warta 500zł.

 

Wiele korytarzowych FPSów ma więcej bugów (np. Battlefield 3, nie mówiąc już o takich crapach jak ostatnie Red Faction), a Skyrim to sanbox pełną gębą z interaktywnym światem.

Opublikowano

Kolekcjonerka kosztowała coś koło tego,a i tak było to, moim zdaniem lekkie przegięcie.Zresztą ktoś tam z Bethesdy wspominał,że gry powinny być tańsze,no ale można sobie tylko pomarzyć aby tak było.Co do samej gry,jest to kawał porządnego kodu i jedna z lepszych gier tej generacji,ale myślę,że cena jest wystarczająca.

Opublikowano

"Ktoś tam z Bethesdy" to, o ile mnie pamięć nie myli, Todd Howard, a kontekst jego wypowiedzi był troszkę inny - większość gier powinna być tańsza ze względu na długość oferowanej rozgrywki w stosunku do Skyrima, który powinien kosztować standardowe $60.

Opublikowano

Mam za sobą już sporo godzin i nie doświadczyłem żadnych poważnych bugów. Gadanie, że ta gra to beta, która powinna być rozdawana za darmo to kpnia. Ta gra jest tak wielka, tak ogromna i tak rozbudowana, że nawet jest warta 500zł.

 

Wiele korytarzowych FPSów ma więcej bugów (np. Battlefield 3, nie mówiąc już o takich crapach jak ostatnie Red Faction), a Skyrim to sanbox pełną gębą z interaktywnym światem.

jestem ciekaw ile godzin? Umnie też wszystko było cacy, a dopiero po około 90h bugi zaczełu uniemożliwiać grę. I nie mówie tutaj o spadkach frame-u tylko o bugach questowych...

Opublikowano

40h i 7,5mb i jedyne problemy to takie, że na 'radarze' nie wyświetlają mi się wszystkie misje i muszę co chwila na mapke patrzeć, żeby zobaczyć w którą stronę się skierować (nawet gdy jestem z 100m od celu) i jeszcze pies jest strasznie wnerwiający :/ ciągle mnie przepycha/przesuwa (bez skojarzeń :P ) i musiałem debila gdzieś zostawić, bo nie raz zatrzymałem się nad przepaścią bo po chwili mnie judasz popchnął w dół :(

Opublikowano

ok, dzięki estel, powino pomóc bo wiem że mam ich z 20 aktywnych. Czy ktoś miał też problemy z psem ??

 

O ile pamiętam to pies jest częścią deandrycznego questa więc jak go zgubiłeś to znajdź sobie zadanie na liście

A Daedra's Best Friend zaznacz sobie a powinno ci pokazać gdzie masz iść czyli lokacje psa. No chyba że gubiąc go zablokowałes sobie tego questa.

Opublikowano (edytowane)

psa zostawiłem sam, już po tym jak

mnie doprowadził do pewnego gościa (ducha którego imienia nie pamiętam) i z tamtąd miałem iść po topór Reful'a ?

i wybrałem żeby ten kundel się do mnie przyłączył co było będem, gdyż co chwila mi przeszkadzał ww. przepychaniem i blokowaniem w tunelach

Edytowane przez Grez
Opublikowano (edytowane)

Patch 1.4 w drodze:

 

Current 1.4 Changelog (all platforms unless noted)



NEW FEATURES



  • Skyrim launcher support for Steam Workshop (PC)

BUG FIXES



  • General optimizations for memory and performance
  • Fixed occasional issue with armor and clothing not displaying properly when placed on mannequin’s in player’s house. (PS3)
  • Improved compiler optimization settings (PC)
  • Long term play optimizations for memory and performance (PS3)
  • Memory optimizations related to scripting
  • Fixed crashes related to pathing and AI
  • Fixed crash in Haemar’s Shame if player had already completed “A Daedra’s Best Friend”
  • Fixed rare crash with loading saved games
  • Fixed issue with accented characters not displaying properly at the end of a line
  • Master Criminal achievement/trophy unlocks properly in French, German, Spanish and Italian
  • Fixed issue where dragon priest masks would not render correctly
  • Fixed issue where quests would incorrectly progress after reloading a save
  • Fixed issues with placing and removing books from bookshelves in the player’s home
  • Fixed issue where weapon racks and plaques would not work correctly in player’s house if player immediately visits their house before purchasing any furnishing.
  • Fixed issue where the player house in Windhelm would not clean up properly
  • Fixed crash related to giant attacks and absorb spells
  • Fixed issue with ash piles not cleaning up properly
  • Fixed occasional issue where overwriting an existing save would fail
  • Fixed memory crash with container menu
  • Fixed infinite loop with bookshelves
  • Fixed issue where traps in Shalidor’s Maze would not work properly in French, German, Spanish and Italian versions
  • Fixed issue where transforming back to human from werewolf would occasionally not fail
  • Bows and daggers will display properly when placed on weapon racks

QUEST FIXES



  • The Unusual Gem inside the Thalmor Embassy is now accessible after finishing “Diplomatic Immunity”
  • In “Breaching Security”, the quest token is no longer required to receive a fortune reading from Olava the Feeble
  • Fixed issue where Galmar would not complete Joining the Stormcloaks properly if “Season Unending” was an active quest
  • Fixed issue where starting “Season Unending” after finishing “Joining the Stormcloaks” would prevent “The Jagged Crown” from starting properly.
  • Fixed issue progressing through “Message to Whiterun” while “Season Unending” was still open would block progression for both quests.
  • In “Arniel’s Endeavor”, fixed issue where a quest journal would trigger multiple times
  • In “Forbidden Legend”, the amulet fragment can no longer disappear after player leaves a dungeon without taking it
  • Fixed rare issue in “Forbidden Legend” where killing Mikrul Gauldurson while sneaking would make his corpose unaccessible
  • In “The White Phial”, the phial can no longer disappear if player leaves dungeon without taking it
  • “The White Phial” will now start properly if player already has a briar heart in their inventory
  • Player can no longer get stuck in Misty Grove after completing “A Night to Remember”
  • Fixed issue where leaving Riften during “A Chance Arrangement” would prevent quest from progressing
  • In “Darkness Returns”, a door in Twilight Sepulcher will properly open if the player leaves the dungeon for an extended period of time before completing the quest
  • In “Under New Management”, if the player leaves the Oculory for an extended period of time after placing the focusing crystal and returns, the quest will proceed correctly
  • “Onmund’s Request” will now start properly if player has already found Enthir’s staff before receiving this quest
  • Fixed instance where Tonilia would stop buying stolen items and also would not give Guild Leader Armor
  • “Repairing the Phial” will start properly if player already has unmelting snow or mammoth tusk in their inventory
  • Finding Pantea’s Flute before speaking with Pantea no longer prevents her quest from updating
  • In “The Coming of the Dawn”, fixed rare instance where a quest object would spawn incorrectly on the Katariah during Hail Sithis
  • Fixed rare issue in “The Mind of Madness” where player is unable to equip the Wabbajack
  • Fixed issue in “Pieces of the Past” where Mehrunes Dagon’s Razor will not trigger properly if player leaves the cell for extended period of time before activating it
  • “Blood’s Honor” will start properly if you visited and completed Driftshade and an extended period of time passes before starting the quest.
  • Fixed rare issue where “Dampened Spirits” would not start properly
  • Fixed issue where player would be unable to become Thane of Riften if they purchased a home first
  • Fixed issue where killing guards in Cidhna Mine woud block progression for “No One Escapes Cidhna Mine”
  • Fixed numerous issues with “Blood on the Ice” not triggering properly
  • In “Blood on the Ice”, Calixto can now be killed if player owns a house in Windhelm
  • In “The Cure for Madness”, killing Cicero then resurrecting him no longer impedes quest progress
  • Fixed rare issue in “To Kill an Empire” where an NPC would fail to die properly
  • Clearing Knifepoint Ridge before starting “Boethiah’s Champion” no longer prevents quest from starting.

Edytowane przez kudlaty88
Opublikowano

Jeszcze ze 3 takie patche i mogę myśleć o kupnie, hyhy.

 

Ja tez na to czekam... bo na razie chyba nie ma sensu, a gra to must have - jednak chce sie nia w pelni cieszyc, wiec poczekam, a mam w co grac.

Opublikowano

Jeszcze ze 3 takie patche i mogę myśleć o kupnie, hyhy.

 

Ja tez na to czekam... bo na razie chyba nie ma sensu, a gra to must have - jednak chce sie nia w pelni cieszyc, wiec poczekam, a mam w co grac.

 

 

 

ja mam 50h i 8mb i poza ww. psem nic mnie nie spotkało złego

Opublikowano (edytowane)

Problem pojawił się jak miałem 80 h na liczniku i 4 savey (razem ważyły dobre 60MB) framerate ucierpiał niemiłosiernie i nie chciało mi się grać w ten pokaz slajdów. Wykasowałem wszystkie zbędne savey (pozostał 1) w opcjach wyłączyłem wszystkie autosavey. Obecnie za mną 100 h grania i 12 MB save zero bugów (PS3 slim).

Ta gra to potęga jeśli chodzi o klimat.

Edytowane przez a_di1
Opublikowano (edytowane)

W jednym i w drugim wypadku to praktycznie bez różnicy.

 

 

 

Wszystko polega jedynie na odbiciu poszczególnych fortów i miast dla jednej ze stron

 

 

Ja sam zdecydowałem się na współpracę z Imperium, bo uważam Ulfrika za nadętego dupka.

Edytowane przez K@t

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...