Skocz do zawartości

Elder Scrolls V: Skyrim

Featured Replies

Opublikowano
Prace nad Dawnguard na PS3 ruszyły z kopyta

 

 

Dragonborn, czyli jeden z dodatków do The Elder Scrolls V: Skyrim, miał trafić na PlayStation 3 na początku bieżącego roku. Choć Bethesda do tej pory nie podzieliła się z nami datą premiery, Pete Hines postanowił uspokoić zawiedzionych fanów i jednocześnie ujawnić, że na Dawnguard mogą liczyć także posiadacze czarnulek.

Jak napisał na swoim Twitterze:

Zobowiązaliśmy się wydać Dragonborn na PlayStation 3, ale jeszcze nie dysponujemy konkretną datą. Obecnie wciąż pracujemy nad Dawnguard.

Skoro Hines nie wspomniał o tym, iż Dragonborn na PS3 wciąż wymaga pracy, śmiało można założyć, że rozszerzenie jest już gotowe. Dlaczego zatem do tej pory nikt nie podzielił się z nami datą premiery? Cóż winę za taki stan rzeczy może ponosić skomplikowany proces certyfikacji. Miejmy zatem nadzieję, że od debiutu Dragonborn dzielą nas zaledwie dni, a nie tygodnie, czy, o zgrozo, miesiące. Dawnguard jednak to już zupełnie inna bajka, choć skoro twórcom udało się pozyskać niezbędne doświadczenie, możemy mieć nadzieję, że proces konwertowania tego DLC zajmie im nieco mniej czasu...

  • Odpowiedzi 1,6 tys.
  • Wyświetleń 209,4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Most Popular Posts

  • gdyby mi sie chcialo wypelniac ta petycje to zagłosował bym na NIE po cholere psuc klimat gry, czy tak trudno zrozumiec po angielsku "iron sword" albo "hello im dwarf, plis go kill dragon" ?

  • raven_raven
    raven_raven

    Aj, już zapomniałem jak ta gierka robiła. Przez te wszystkie lata, po początkowych zachwytach, mam wrażenie, że o Skyrimie nie pisało się specjalnie pozytywnie. A że gra zabugowana, że głosy podkładaj

  • fashionvictim
    fashionvictim

    To może pare słów ode mnie. Grałam wczoraj około 3 godzin, bo grę (PS3) kupiłam wieczorem. Pierwsze wrażenie- świetne udźwiękowienie, które pojawia się już w menu. Najpierw jak zwykle pogrzebałam w op

Opublikowano

Hmm z tym 50% rabatem to te dodatki to w 60-70pln chyba się zmieszczą.

Bardzo dobry deal :potter:

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Patch 1.8 i 3 DLC przeszly certyfikacje w US. Czekamy na Europe i dokladne daty.

 

Bethesda napisala na Facebooku.

Opublikowano

Coraz bliżej,w końcu :wub:

Opublikowano

Im szybciej wypuszczą dlc na Ps3 tym szybciej zrobią kolejny dodatek na klocka. Dobry news :i_am_so_happy:

Opublikowano

czy ktoś kto bardziej obczaja dodatki (z xa albo pc) molgby opisac co w nich jest? patrzylem na wiki ale w sumie tam jest wszystko porozrzucane

 

wiem że heartfire to głównie możliwosc budowy domu i założenia rodziny

 

downguard to wampiry? ale co jeszcze jakis nowy teren?

 

 

dragonborn ma chyba nowy teren, tak?

 

moglby ktoś w paru słowach opisac zawartość tych dlc? (tak wiecie jak gracz dla gracza a nie marketingowe teksty)

Edytowane przez Yano

Opublikowano

Hearthfire jest nedzny, bo masz mozliwosc budowy domkow, w okreslonych miejscach, nie tam gdzie chcesz. Do tego mozesz zaadoptowac bachora, ale to tez zmarnowany potencjal bo prowadzi sie z nim kilka dialogow i tyle.

 

Dawnguard to nowa kampania na ok 10 godzin. Sa nowe lokacje na znanych terenach (wschodnio-poludniowy zakatek mapy) + takie do ktorych sie trafia wraz z progresem fabuly. Nowe bronie i potwory (sniezny olbrzym!).

 

Dragonborn to tak jak DG kampania na ponoc podobna ilosc czasu. Tym razem odwiedza sie nie tyle nowe zakatki znanego regionu co swiat gry powiekszony jest o cala wyspe. Nowe lokacje zwiazane z fabula i bronie, zbroje i potwory.

 

To tyle z mojej strony, bo wiecej wiedziec nie chcialem, bo w nie nie gralem :P Moze uzupelni to jeszcze ktos kto faktycznie ma je ograne i mnie poprawi albo uzupelni info.

Edytowane przez Voytec

Opublikowano

To może ja coś naskrobię.

 

Dawnguard wystarczy jakieś 12-15h z czego główna fabuła na 6-8h,kilka sub questwó i nowych randomowych wydarzeń.

Dwie nowe gildie,kilka nowych lokacji w tym dwie dość duże,nowa przemiana,drzewka rozwoju wilkołaka i wampirzego lorda,legendarne smoki(dla postaci powyżej 70 albo 75lvl),nowe zbroje,bronie i przeciwnicy.Nowe zaklęcia np przywołania widmowego rumaka, kilka nowych krzyków.

 

Dragonborn ma dość krótką główną fabułę 4-6h za to wnosi masę questów,sub questów i randomowych wydarzeń których ukończenie może zająć ok 30h.

Nowa wyspa ma wielkość 10-15% całej mapy Skyrim(może troszkę więcej) na wyspie jest z 50 nowych lokacji.Tona nowych zabawek,zaklęć i przeciwników,genialny krzyk Dragon Aspect tworzący metafizyczny smoczy pancerz. Pojawia sie dwóch potężnych przeciwników jeden jest zastrzeżony dla postaci na 81lvl,drugi jest nieźle ukrytym sekretem dla fanów morrowinda.Imo najlepszy dlc do Skyrim.

Opublikowano

dzięki za info:)

jeszcze tylko jedno - zwiększa sie level cap?

Opublikowano

Daty wydania w USA

Dragonborn 12 luty

Hearthfire 19 luty

Dawnguard 26 luty

 

i w Europie ;)

 

 

Dragonborn - 13 lutego

Heathfire - 20 lutego

Dawnguard - 27 lutego

Opublikowano

a nie dochodza jakies poboczne skille? wampiryzm i wilkołak?

 

swoją droga - w takiej sytuacji - żeby miec max level i trzeba miec wszystko na 100, ale jak to jest z perkami? 81 lvli = 81 perków do zdobycia tak? (a perków jest chyba z 200?)

więc żeby jak najlepiej skorzystać z drzewek z perkami których sie chce używać trzeba maxować też skille ktorych sie nie chce używac żeby zdoobyć level i uzyskac punkty perków dla przydatnych skilli?

Edytowane przez Yano

Opublikowano

Drzewka rozwoju wampira/wilkołaka są osobno liczone i nie wpływają na lvl postaci.

Opublikowano

Teoretycznie, jeżeli grasz tak jak lubisz to wymaksujesz się do około 50 lvlu. I dostaniesz 50 perków. W zupełności wystarczy, żeby być OP. Wyższe levele są raczej przewidziane dla ludzi, którzy się zaczęli już trochę powoli nudzić i np. przemieniają postać z łuczniko-złodzieja na bronie dwuręczne z ciężkim pancerzem. Żeby ci ludzie nie musieli zaczynać od nowa, gra dalej pozwala na rozwój postaci, chociaż w znacznie zwolnionym tempie.

 

Patrzyłbym raczej na to jak na zaletę, a nie przymus ;)

 

No i Dragonborn DLC pozwala, po ukończeniu wątku głównego, na reset perków. Bardzo przydatna rzecz.

Opublikowano

watpie betha nie naprawila tego w falloutach i nie naprawi raczej tutaj;) zal mi bo i skyrim i fnv to gry z ogromnym klimatem a sa niestety totalna spier.dolina techniczna ktora spowodowala ze kupilem je 3 razy i 3 razy sprzedalem:)

Opublikowano

Wzruszylem sie, bo DLC naprawde nadchodzi.

 

Juz jutro...

Edytowane przez Voytec

Opublikowano

danielski poodobno ma poprawiac wydajnosc i dostep do pamieci, dlatego napisalem ze moze cos sie ruszy w temacie mulenia

 

osobiscie nie zauwazylem roznicy ale moj save ma ok 5.5mb narazie

 

 

jedyna roznica jaka widze to gra ponownie wyświetliła mi instrukcje kupowania/kowalstwa/alchemii , czyli to co normalnie sie pojawialo za pierwszym razem na poczatku gry

Opublikowano

już dziś ma byc dragonborn?

 

to jakoś niepokolei, bo on chyba wyszedł na koncu, ciekawe czemu od końca wrzucają

 

na amerykaańskim PSS już jest za 9.99$ wiec pewnie u nas bedzie za 36-40zł , i to jest jednotygodniowa cena promocyjna!

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.