Siara_iwj 4 138 Opublikowano 20 kwietnia 2011 Opublikowano 20 kwietnia 2011 Łaadne...zapowiadają się znowu przesiadki w punkcie z jakimś ładnym widokiem przez całą "grową" dobę, żeby zobaczyć jak zmienia się świat. Cytuj
YETI 11 045 Opublikowano 18 maja 2011 Opublikowano 18 maja 2011 Dobra wiadomość, to co drażniło w Oblivionie w Skyrim nie będzie miało miejsca. http://www.ps3site.pl/skyrim-jest-zbyt-duze/72816/#more-72816 Cytuj
YETI 11 045 Opublikowano 19 maja 2011 Opublikowano 19 maja 2011 Walki będę generowane losowo. http://www.ps3site.pl/skyrim-to-prawdziwa-wylegarnia-smokow/72859/#more-72859 Cytuj
MBeniek 3 260 Opublikowano 4 czerwca 2011 Autor Opublikowano 4 czerwca 2011 (edytowane) Nowe info z OPM: artykuł wspomina o kilku nowych smoczych okrzykach - Yol Toor”- Ognisty oddech, “Iiz Slen” – Krszytały lodu, “Strun Bah Qo” – Burza błyskawic. Oprócz tych trzech pojawią się także dwa kolejne – spowolnienie czasu i przyspieszenie, jednak nie opisano ich wymowy w smoczym języku; dostępne będą następujące kombinacje broni: broń + tarcza broń + pochodnia (także posłuży jako oręż) broń + broń zaklęcie + broń zaklęcie + zaklęcie broń dwuręczna; [*] zadania losowe będą inspirowane spotkaniami losowymi znanymi z Fallouta 3;[*] do tworzenia broni posłuży 13 różnych kruszców;[*] w produkcji weźmie udział większa liczba aktorów voice-overowych, łącznie nagrano już 60 tysięcy linii dialogowych;[*] każde miasto będzie nieco inne z gospodarczego punktu widzenia, na koniunkturę wpływ będzie miał także gracz;[*] strażnicy w miastach nie będą tak silni jak w TES IV: Oblivion;[*] podróżować będziemy konno, będzie także system szybkiej podróży;[*] nie będzie walki wręcz;[*] potwierdzono 3 nowe ugrupowania: gildię magów (College of Winterhold), gildię wojowników (Companions), a także gildię złodziei. Razem z Mrocznym Bractwem mamy już cztery frakcje.[*]Walki ze smokami będą nieliniowe (nie będzie skrytpów). Smoki pojawiać się będą losowo, jeśli je zranimy, mogą utracić możliwość lotu źródło - GZ I nowe screeny: P.S. Po co nam Wiedźmin (w tym roku), skoro jest Skyrim :potter: Edytowane 4 czerwca 2011 przez MBeniek Cytuj
Fenikz 89 Opublikowano 4 czerwca 2011 Opublikowano 4 czerwca 2011 nie chcę mi się czytać całego tematu i nie wiem czy było, ale dalej mobki będą "levelować" razem z nami? na wersje PL też chyba nie ma co liczyć? Cytuj
Oldboy 984 Opublikowano 4 czerwca 2011 Opublikowano 4 czerwca 2011 Ale na PC raczej PL będzie ? Ta gra aż sie prosi o lokalizacje.Jak zwykle Tron-y i inne gówna tłumaczą,a nigdy tego co zapowiada się naprawdę dobrze :confused: Cytuj
sosnaa 1 205 Opublikowano 4 czerwca 2011 Opublikowano 4 czerwca 2011 (edytowane) Z tego co wiem to jeszcze nic nie wiadomo na temat polonizacji, ale na oficjalnej stronie gry jest do wyboru PL więc są szanse, że sama gra też będzie po polsku - na co liczę. Ale pewnie będzie tak, że tylko wersja na PC zostanie przetłumaczona. Edytowane 4 czerwca 2011 przez sosnaa Cytuj
Gość Mr. Blue Opublikowano 4 czerwca 2011 Opublikowano 4 czerwca 2011 (edytowane) Skyrim zapowiada się na kolejego, prawdziwego TESa. Czyli grę praktycznie bez fabuły (jak zwykle szlachetny bezimienny pogromca smoków ) z randomowym systemem walki, który (wspomnicie moje słowa) będzie co najwyżej średni. Sytuację ratuje klimat, bo wikin... tfu, Nordowie przepraszam są o wiele bardziej interesującą nacją niż cesarscy. Szkoda jednak, że zabraknie ciekawych postaci drugoplanowych do czego zdążyli się przyznać się sami twórcy... Nie zrozumcie mnie źle, ale dla mnie, zwolennika gier prawdziwie fabularnych, porównywanie tego kolejnego zachodniego RPGa do naszej perełki i prawdziwego skarbu narodowego, jakim jest Wiedźmin ze swoim cynicznym i charakternym światem to obelga, którą mogę skwitować jedynie pustym śmiechem. Edytowane 4 czerwca 2011 przez Mr. Blue 2 2 Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 8 czerwca 2011 Opublikowano 8 czerwca 2011 nie jestem jakims wielkim fanem RPG (chociaz je lubie) , za to jestem wielkim przeciwnikiem rpg fantasy w PFF ;p ale to co widze na tych filmikach tak mnie podnieca i robi wielkie wrazenie, wrazenie tego ze prawdziwa postac łazi sobie w pradziwym swiecie, a nie ze kupa pixeli biega w grze (nie chodzi mi o jakosc grafiki tylko poziom detali i dopracowania roznych elementow) na szczescie widok TPP wyglada o wiele lepiej niz w faloucie, bo pewnie wiekszosc czasu bede go uzywal ogolnie wielkie wrazenie! http://www.ps3site.pl/e3-2011-hot-jeszcze-wiecej-gameplayu-ze-skyrim/75180 Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 23 lipca 2011 Opublikowano 23 lipca 2011 zobaczcie jaki glupi news http://www.ps3site.pl/skyrim-nie-wyglada-tak-jakbysmy-chcieli-foto/79518 ze niby grafika słaba ? moze i niektore tekstury nieco słabsze ale jak na gre takiego rozmiaru to w pelni zrozumiale a chociazby ten screen robi super wrazenie (chociaz zaloze sie ze jest z PC) a tutaj filmik z newsa, tez bardzo ladny, jedyne co mi sie nie podoba to walka w FPP, nigdy nie lubilem machania mieczem w pierwszej osbie, zwykle wyglada to drętwo i bez poweru (tutaj regula sie potwierdza) mam nadzieje że widok TPP bedzie lepszy niż w falloucie bo zamierzam na nim grać wiekszosc czasu http://www.youtube.com/watch?v=5iQ17r9xUwI&feature=player_embedded Cytuj
estel 806 Opublikowano 23 lipca 2011 Opublikowano 23 lipca 2011 Prawdę mówiąc nie potrzebuję grafiki lepszej niż w Oblivionie. Bardziej liczę na większe zróżnicowanie lokacji, ciekawsze questy i lepsze zbalansowanie magii, która w poprzednich częściach zazwyczaj ssała pałkę. No i wypadałoby dodać takie oczywiste rzeczy jak ciągłe skalowanie nagród za questy do poziomu gracza. Inaczej znowu dojdziemy do absurdalnej sytuacji kiedy niektórych questów nie opłaca się robić przed wbiciem określonego poziomu ze względu na otrzymanie słabszej nagrody. Cytuj
Crying_Wolf 56 Opublikowano 5 sierpnia 2011 Opublikowano 5 sierpnia 2011 Kolekcjonerskie wydanie Skyrim: http://gamingeverything.com/?p=7181 http://gamingeverything.com/wp-content/uploads/2011/08/elder_scrolls_v_collectors_edition.jpg Cytuj
Siara_iwj 4 138 Opublikowano 5 sierpnia 2011 Opublikowano 5 sierpnia 2011 Jeśli figurka nie będzie zrobiona z taniego "dmuchanego" plastiku (jak Pip-Boyowy zegarek z Falla), to biorę w ciemno. Cytuj
Ins 5 826 Opublikowano 7 sierpnia 2011 Opublikowano 7 sierpnia 2011 40 Minutes of Skyrim Gameplay http://www.youtube.com/watch?v=QFuUdMsPsK0&feature=player_embedded 1 Cytuj
K@t 116 Opublikowano 7 sierpnia 2011 Opublikowano 7 sierpnia 2011 (edytowane) Oho, czyli na PS3Site szykuje się już kolejny news pt. "HOT: Skyrim wygląda jak Daggerfall"? :> Po takiej jakości nagrania ciężko cokolwiek osądzić, ale ta walka w czasie burza wygląda świetnie. Edytowane 7 sierpnia 2011 przez K@t Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 7 sierpnia 2011 Opublikowano 7 sierpnia 2011 kurde tak jak sie spodziewalem walka wręcz z FPP wyglada bardzo nędznie mam nadzieje ze ebdzie sie spokojnie dalo grać w TPP caly czas (lepiej niz w falloucie) cala reszta wyglada super Cytuj
Crying_Wolf 56 Opublikowano 7 sierpnia 2011 Opublikowano 7 sierpnia 2011 W sumie to tylko końcówka i walka z yeti (?) to coś nowego. Resztę pokazali jakiś czas temu w jakimś programie. A sama gra miazga. Myślałem że TPP będzie gorzej się prezentować, ale jest bardzo dobrze. Nie mogę się doczekać premiery. Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 8 sierpnia 2011 Opublikowano 8 sierpnia 2011 poogladalem troche dokladniej filmik fajnie ze to wersja konsolowa, oczywiscie jakość filmiku nie pozwala na ocene datali ale widac ze na konsolach też wyglada spoko walka z FPP nadal mi sie nie podoba (machanie mieczem, detekcja kolizji (tzn jej wizualny aspekt) ogolnie mysle ze to bedzie wkurzajace i kazdy kto probowal nożem skasować kogoś w strzelankach FPP (cod, bc2) wie jak wkurzjace jest to gdy postacie sie minął i trzeba sie szybko odwrocic zeby walnąć znowu, ogolnie powstaje chaos i lduzie sie krecą w kółko obok siebie probujac cokolwiek zobaczyc, tutaj moze byc podobnie dlatego nastawiam sie na TPP , a fpp ewentualnie do czarów i strzelania z łuku moze byc spoko podoba mi sie (mam nadzieje ze jest prawdą) informacja że mozna pdejmowac sie wszystkich prac jakie wykonują NPCe, np zostac kowalem, albo pracowac w tartaku itp, to rzadko spotykany w rpg bajer a pozwala sie wczuc w klimat i świat, pozwala naprawde odgrywać role (skoro to RPG) a nie tylko biegac i zabijać jak w wielu grach mam nadzieje ze te prace zarobkowe beda jakos sensownie zrobione i wplecione w rozgrywke, no i że w ogole bedzie sens je wykonywać - tzn że kasa bedzie potrzbna i nie bedzie tak że możemy albo żmudnie pracowac przez godizne w tartaku albo wyskoczyć na pare potworów i z nich zgarnąć tą samą kase w 10min zastanawiam sie jak rozwiążą klasy postaci, mamy jednego wojaka i wydaje sie on być "wszystko w jednym" moze na przemian walic mieczem, strzelac z łuku i czarować, mam nadzieje że sensownie rozwiążą możliwosci rozwoju postaci tak zbye mozna bylo sie skupić na jakiejś drodze rozwoju i czerpac z niej wyrazne korzysci (czesto jest tak ze te poboczne mniej oczywiste "klasy" sa zaniedbane i malo przydatne i np nie opyla sie rozwijac w kierunku łotrzyka bo skradanie słabo działa a sztylety maja mały DMG wiec o wiele prosciej jest isc łopatologicznie w cieżko zbrojnego rycerza nawalajacego mieczem od frontu) inna sprawa czy magia nie bedzie przepakowana - w koncu skoro "mag" może przywołać burze z piorunami i nawalać w latajacego smoka na odległosc na rozne sposoby a co wtedy ma zrobić wojak specjalizujacy sie w walcze mieczem? czekać na dole i przyjmować na klate kolejne zionięcia ogniem, w nadziei że smok w koncu wyląduje i bedzie mozna go sieknąć w morde? mozliwe ze w ogole rozmyje sie podział na klasy i bedzie sie grało wszechpotrzbnym bogiem ktory z daleka wali łukiem i czarami a z bliska tak samo skutecznie toporem, ma to swoje zalety, ale takie rozmycie postaci powoduje że nie bedzie sie chcialo przechodzić gry kilka razy na rozne sposoby (jako mag albo wojownik) , pozatym taki wszechstronny typek moze budzic mniej sympatii, bo jak cos jest do wszystkiego to jest do niczego jednak mam nadzieje ze moje watpliwosci sie nie sprawdzą i giera bedzie super, bo zapowiada sie naprawde mocarnie, na jednego z najlepszych RPGów z bajerami ktorych juz dawno zadna gra nie miala (bo wiekszosc teraz jest bardzo uproszczona i schematyczna) Cytuj
Crying_Wolf 56 Opublikowano 8 sierpnia 2011 Opublikowano 8 sierpnia 2011 O ile się nie mylę to Stormcall jest dostępny dla każdej klasy. To są chyba takie perki, które można ulepszać za smocze dusze. Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 8 sierpnia 2011 Opublikowano 8 sierpnia 2011 (edytowane) no wlasnie o to chodzi że dostepny jest dla kazdego bo chyba nie bedzie takich prawdziwych klas, bedzie mozna rozwijac kazda scieżke, pytanie tylko czy kazda bedzie miala sens, balans, i czy bedzie mozna rozwinac wszystko na maxa czy trzeba bedzie sie na cos zdecydować bo "punktów" starczy na 100% jednego albo po 30% każdego itp swoboda wyboru jest spoko, ale zeby te wybory byly zbalansowane i mialy sens no i pytanie czy jak sie jest magikiem to czary typu storm call sa mocniejsze, czy wojownik ktory wcale nie rozwijał magii bedzie mogl tak samo mocno przywalić - jesli tak po co robić maga ktory jest słabszy w walce wręcz skoro wojownikiem mozna miec i to i to o tego typu rozważania mi chodziło ;p Edytowane 8 sierpnia 2011 przez Yano Cytuj
kudlaty88 494 Opublikowano 9 sierpnia 2011 Opublikowano 9 sierpnia 2011 Petycja o napisy PL w Skyrimie: http://www.petycje.p...podpis_rodzaj=1 2 Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 9 sierpnia 2011 Opublikowano 9 sierpnia 2011 gdyby mi sie chcialo wypelniac ta petycje to zagłosował bym na NIE po cholere psuc klimat gry, czy tak trudno zrozumiec po angielsku "iron sword" albo "hello im dwarf, plis go kill dragon" ? 2 12 Cytuj
kudlaty88 494 Opublikowano 9 sierpnia 2011 Opublikowano 9 sierpnia 2011 No czy ja wiem żeby polskie napisy psuły klimat?? I zapewniam cię że będą trudniejsze zwroty niż "iron sword" albo "hello im dwarf, plis go kill dragon".. 2 Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 9 sierpnia 2011 Opublikowano 9 sierpnia 2011 (edytowane) fajnie mnie zminusowali, nieuki cholerne, angielskiego sie uczyc! moze i beda trudniejsze zwroty ale bez przesady pozatym cenega pewnie nie dała by mozliwosci wyboru jezyka i jak juz by zrobili napisy to by dalo sie grac tylko po polsku i trzeba by szukać gdzies angielskiej wersji , na szczescie przy tak wielkiej grze jest mala szansa że bedzie im sie chciało bawic w tłumaczenie wiec ci co znają i lubią angielski nie maja sie czego obawiać Edytowane 9 sierpnia 2011 przez Yano Cytuj
Dahaka 1 878 Opublikowano 9 sierpnia 2011 Opublikowano 9 sierpnia 2011 Tu nawet nie chodzi o znanie angielskiego, tylko o to, że po prostu w gry z taką ilością tekstu o wiele przyjemniej gra się w rodzimym języku. Bo jednak zrozumienie tekstu angielskiego wymaga minimalnej koncentracji, a polski to wchodzi jak nóż w masło. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.