Skocz do zawartości

Elder Scrolls V: Skyrim


MBeniek

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Też planuję nie korzystać z żadnych FAQów, wiki itp. Przynajmniej przez pierwsze 100 godzin ;)

 

Kim planujecie grać? Ja wacham się między czystym magiem (żadnej broni, zbroi, okradania itd.), a magiem ze specjalizacją w lekkiej zbroi i broni jednoręcznej. Nie ma to jak przywołać sobie mieczyk zaklęciem, wykonać kilka finisherów a resztę dobić fireballem ;]

Opublikowano (edytowane)

Heh, czytalem w jakims wywiadzie, ze w tes5 magia bedzie odgrywac mniejsza role, niz w pozostalych tes'ach ( oczywiscie nie oznacza to, ze bedzie traktowana po macoszemu). Ja chyba na poczatek wybiore jakiegos "fizycznego" :D W tes4, gralem sporo skrytobojca i w zasadzie caly czas sie skradalem, dlatego tutaj zastosuje diametralna odmiane. A co do rasy...hmmm, raczej padnie na Norda. Nie tylko na rasowe cechy do bycia wojownikiem, ale rowniez dlatego ze akcja bedzie sie dziac na ich terenie, przez co bede lepiej postrzegany przez kupcow i innych npc ( kto gra w tes'y, ten wie o co chodzi)

Edytowane przez genjuro
Opublikowano
Też planuję nie korzystać z żadnych FAQów, wiki itp. Przynajmniej przez pierwsze 100 godzin ;) Kim planujecie grać? Ja wacham się między czystym magiem (żadnej broni, zbroi, okradania itd.), a magiem ze specjalizacją w lekkiej zbroi i broni jednoręcznej. Nie ma to jak przywołać sobie mieczyk zaklęciem, wykonać kilka finisherów a resztę dobić fireballem ;]

 

 

specialista od tego typu gier nie jestem ale, z tego co widzialem to mechanika upgradów ma wydladac zupełnie inaczej niz w typowych grach tego typu.

jak uzywasz magii to ulepsza sieci ona, jesli miecza to one handed sword czy cos takiego. Nie wiem czy nie jestem w błedzie ale tym sposobem mam wrazenie ze daloby sie ulepszyc wszystko na maxa stwarzajac uniwersalnego wojownika (oczywiscie to zajmie o wiele wiecej czasu) a nie tak jak w innych rpgach ograniczenie do jednej porfesjii.

Opublikowano

Tak, ale:

 

1. Dużo zależy od dobraniu odpowiednich perków, a tych będzie można wybrać około 1/3 ze wszystkich dostępnych.

2. Zazwyczaj przyjmuje się jakiś okręslony styl gry, bo im częściej czegoś używasz tym stajesz się lepszy, więc nie opłaca się używać wszystkiego.

3. W poprzednich TESach była możliwość wyboru kilku skilli głównych, które szybciej levelowały. Nie wiem czy coś takiego będzie w Skyrimie.

Opublikowano

Skile glowne w poprzednich tesach byly powiazane z odpowiednia klasa ( paladyn, zlodziej, mag etc.), w skyrim nie ma klas. Rozwoj kierowany bedzie przez gracza i to on decyduje ktore drzewka rozwijac, wzbogacajac je o nowe perki.Mozna powiedziec, ze to umownie te drzewka beda glowne. Tak jak Estel napisal - nie da sie zrobic uniwersalnego wojownika z uwagi na perki, ktorych nie bedzie mozna wszystkich wybrac ( jak wybierzemy wieksza czesc perkow dla wojownika,to pozostale sciezki rozwoju beda ograniczone)

Opublikowano

Tak, ale:

 

1. Dużo zależy od dobraniu odpowiednich perków, a tych będzie można wybrać około 1/3 ze wszystkich dostępnych.

2. Zazwyczaj przyjmuje się jakiś okręslony styl gry, bo im częściej czegoś używasz tym stajesz się lepszy, więc nie opłaca się używać wszystkiego.

3. W poprzednich TESach była możliwość wyboru kilku skilli głównych, które szybciej levelowały. Nie wiem czy coś takiego będzie w Skyrimie.

 

perki, czyli te "gwiezdziste drzewka" umiejetnosci ktore widac na filmikach?Z tego co widzialem to kazda umiejetnosc jaka sie leveluje posiada takie drzewko. Czyli, jesli sie nie myle, oddzielnie magia i walka... Dobra koniec dywagacji.

W kazdym razie to co zobaczyłem zachwycilo mnie wystarcczajaco zeby Skyrim mial pierwszenstwo w jesiennym wysypie za(pipi)istych gier.

Opublikowano (edytowane)

Opis około połowy perków dostępny jest TU.

 

hohoho!!! zapowiada się smakowicie!! dobrze ze roznice w postaciach to tylko ta specjalna(e) zdolnosc no i lvl. uiejetnosci inny - co tak naprawde nie ma znaczenia bo i tak po 2h grania mozesz te 5 lvl.roznicy zredukowac.

 

Jak narazie to breton wydaje się niezle prezentowac no i nord - pomimo tego ze nie wiem co umiejetnosc pt. "battlecry" mialaby oznaczc...

Edytowane przez QTF
Opublikowano

Powoduje, że przeciwnicy wokół ciebie zaczynają uciekać. Nie wiem tylko czy tworzy taki krąg, jaki można zobaczyć na oficjalnych filmikach, czy jest to raczej coś w rodzaju okrzyku. Też ciekawe, czy Bretoński Dragonskin będzie umiejętnością pasywną, czy taką co wymaga aktywacji. No i ostatnia zagadka, to czy Altmerzy (High Elf) będą bardziej podatni na żywioły i magię tak jak w poprzednich częściach serii, bo jeżeli nie to ja ich biorę ;)

Opublikowano (edytowane)
Powoduje, że przeciwnicy wokół ciebie zaczynają uciekać. Nie wiem tylko czy tworzy taki krąg, jaki można zobaczyć na oficjalnych filmikach, czy jest to raczej coś w rodzaju okrzyku. Też ciekawe, czy Bretoński Dragonskin będzie umiejętnością pasywną, czy taką co wymaga aktywacji. No i ostatnia zagadka, to czy Altmerzy (High Elf) będą bardziej podatni na żywioły i magię tak jak w poprzednich częściach serii, bo jeżeli nie to ja ich biorę ;)

 

podobno oprocz tych dodatkowch umiejetnosci to ma nie byc zadnych roznic powiedzy rasami... mowili, ze chca aby gracze tworzyli postac, specjalnie nie zastanawiajac sie nad tym, tylko po prostu grajac tak jak maja na to ochote...

Edytowane przez QTF
Opublikowano

No nie do końca. Każda rasa dostaje też na początku gry bonusy do określonych umiejętności. Np. Wood Elf zaczyna z Archery +10. Oczywiście nie są to jakieś wielkie dysproporcje biorąc pod uwagę, że i tak każdą umiejętność będzie można dociągnąć do stówki.

 

Poza tym i kilkoma smaczkami - całkiem prawdopodobne jest, że niektórzy NPC będą lepiej reagować na Norda, w końcu akcja gry dzieje się w ich krainie - myślę, że większych róznic nie będzie.

Opublikowano

Mi sie podoba pomysl z wyczyszczaniem ruin i dungeonow, gdzie nie beda sie tam respownowaly ponownie moby, a dodatkowo bedzie teraz widac na mapie, ktore juz odwiedzilismy, a ktore nie.

czy to nie doprowadzi do tego ze trudniej bedzie sobie poexpić potem? w koncowej fazie gry wiekszosc miejscówek moze byc opustoszała wiec bedzie nudno, i wlasnie ne ebdzie gdzie farmić expa , troche szkoda, mogli by sie respawnowac z jakimś opóźnieniem

Opublikowano

Yano, kazda gra z serii Elder Scrolls jest tak potezna, ze nie trzeba grindowac aby podbic lv, czy statystyki. Jest naprawde sporo wszelkich obiektow do zbadania i gracz po prostu czasami gubi sie i zadaje sobie pytanie "czy juz tu bylem?". Teraz juz tego nie bedzie

Opublikowano

W Polsce Skyrim na konsole będzie dostępny w angielskiej wersji, na PC pełen polski dubbing(w rolach głównych usłyszymy Piotra Fronczewskiego, Henryka Talara, Krzysztofa Kowalewskiego i Wiktora Zborowskiego), ale będzie też opcja wyboru oryginalnego języka:

 

http://www.gry-onlin...13.asp?ID=62425

Piotr Fronczewski czego się nie dotknie zamienia w złoto, we're good.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...