Skocz do zawartości

Gaming World


Gość Mr. Blue

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Zastanawia mnie pewna rzecz. Skoro gry na PS Vita znajdują się na kartach przypominających karty SD to po kiego grzyba wsadzają je do tak dużych pudełek? Ze względu na ekologiczne kroki jakie podejmują wszystkie firmy, w środku oprócz gry nie ma nic. Jedynie jakaś broszurka, którą ciężko nazwać instrukcją.

 

http://konsolowisko....ot/24283/269330

 

PS. Jeśli ktoś zamierza kupić swojemu dziecku PS Vita to życzę powodzenia? Jeśli w ciągu tygodnia nie pogubi ono połowy gier to można to nazwać sukcesem.

Edytowane przez rkBrain
Opublikowano (edytowane)

Zastanawia mnie pewna rzecz. Skoro gry na PS Vita znajdują się na kartach przypominających karty SD to po kiego grzyba wsadzają je do tak dużych pudełek?

Żeby na półce sklepowej / domowej jako tako wyglądało.

Edytowane przez Pryxfus
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Ta, sam zwiastun jest tak zenujacy, ze glowa mala. Teraz tylko czekac na rage jakie to gry sa oglupiajace i wladajace zyciem mlodych ludzi, ktorzy zatracaja sie w wirtualnym swiecie i traca kontakt z rzeczywistoscia.

 

Swoja droga ile razy to slyszelismy?

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano (edytowane)

Blizzard zawsze kojarzył mi się z segmentem PC. Firma ma wiele wybitnych gier w dorobku ale nigdy mnie jakoś nie porywały. Może dlatego, że nigdy nie grywałem na PC. Widziałem kiedyś niektóre ich hity ale nie paliłem się do ich natychmiastowego ukończenia.

Edytowane przez Nemesis US
Opublikowano (edytowane)

Specyfikacja PS4 pochodząca z alpha dev kitów wysłanych do developerów. Podobno specyfikacja tych alpha dev kitów ma 10 miesięcy a finalnie PS4 będzie 10 razy mocniejsze od PS3.

 

CPU

  • 4 core (2 core pairs) 3.2 GHz AMD x86 (Steamroller)
  • aggregate, 10x PS3 PPU performance
  • 512 KByte L2 per core pair
  • 64 bit pointers

GPU

  • AMD R10x series GPU @ 800 MHz (Tahiti)
  • aggregate 10x RSX performance, 1.84 TFlops
  • DX”11.5″
  • cheap branching
  • 18 compute units, focus on fine grained compute & tessellation

MEMORY:

  • 2 GByte UMA, pushing for 4 GByte
  • 192 GByte/ sec non-coherent access for e.g. GPU
  • 12 GByte/ sec coherent access for CPU
  • >50% longer memory latency for CPU/ GPU compared to PC!!!
  • DXT is lowest bpp texture compression format

MEDIA:

  • 50 GByte BD drive
  • PCAV, between 3.3 and 8x BD, most likely clamped to 6x
  • automatic background caching to HDD
  • HDD SKU with at least 380 GByte
  • downloadable games

EXTRA HARDWARE:

  • video encoder/ decoder
  • audio processing unit, ~200 concurrent MP3 streams
  • HW zlib decompressor

Żródło: http://www.vgleaks.c...ep-first-specs/

Edytowane przez Andrew21
Opublikowano

Nie za dużo jak na domowy sprzet? 10 razy mocniejsze? W takim razie koszta produkcji będą w chvj wysokie co może z kolei przełożyć się na cenę samej konsoli.

 

Wszystko byłoby git gdyby po raz kolejny powoływano się na "bardzo dobrze poinformowane źródło". Odnośnie next-genów jest za dużo takich przecieków, żeby we wszystko wierzyć.

Gość Szprota
Opublikowano

Nie za dużo jak na domowy sprzet? 10 razy mocniejsze? W takim razie koszta produkcji będą w chvj wysokie co może z kolei przełożyć się na cenę samej konsoli.

 

Wszystko byłoby git gdyby po raz kolejny powoływano się na "bardzo dobrze poinformowane źródło". Odnośnie next-genów jest za dużo takich przecieków, żeby we wszystko wierzyć.

 

Nextgeny muszą być bardzo mocne aby było widać przskok między ps3/x360.

 

Wolisz raz wydać dużo aby potem konsola ci służyła na 10-12lat czy trochę mniej i zmienić konsole po 5-6 latach ;)

Opublikowano

Wolisz raz wydać dużo aby potem konsola ci służyła na 10-12lat czy trochę mniej i zmienić konsole po 5-6 latach ;)

 

Hehe dobre, uśmiałem się.

Opublikowano

Nie za dużo jak na domowy sprzet? 10 razy mocniejsze? W takim razie koszta produkcji będą w chvj wysokie co może z kolei przełożyć się na cenę samej konsoli.

 

Bardziej bym się martwił o koszt produkcji gier, bo już przy obecnych budżetach studia zamykane są na prawo i lewo.

  • Plusik 1
Opublikowano

Czyli mielibyśmy jeszcze mniej tytułów niż teraz, i ciekawe jaki byłby model dystrybucji, bo coś mi się wydaje, że dla developerów i wydawców najbardziej opłacałyby się e-gzemplarze.

Opublikowano

Nie za dużo jak na domowy sprzet? 10 razy mocniejsze? W takim razie koszta produkcji będą w chvj wysokie co może z kolei przełożyć się na cenę samej konsoli.

 

Bardziej bym się martwił o koszt produkcji gier, bo już przy obecnych budżetach studia zamykane są na prawo i lewo.

a niby czemu, przecież dostaniemy obecne gry, tyle że na najwyższych detalach co teraz są na kompie
Opublikowano

Nawet jeśli, to koszta momentalnie idą w górę, co oznacza jeszcze mnie gier i same blockbustery, w sumie teraz już tak prawie jest. Wiadomo, nowa generacja, nowe prawa rynku.

 

Choć zapewne FPSy wciąż będą na topie.

Opublikowano

Nie za dużo jak na domowy sprzet? 10 razy mocniejsze? W takim razie koszta produkcji będą w chvj wysokie co może z kolei przełożyć się na cenę samej konsoli.

 

Bardziej bym się martwił o koszt produkcji gier, bo już przy obecnych budżetach studia zamykane są na prawo i lewo.

a niby czemu, przecież dostaniemy obecne gry, tyle że na najwyższych detalach co teraz są na kompie

 

To słabo jak na przyszłą generację, żeby "tylko" dorównywała obecnym grom na PC. Coś takiego to może na sam start przejdzie, konsole mają trzymać poziom przez kilka kolejnych lat, a kto wie czy to nie będzie ostatnia, skoro wszystko zmierza do chmurki.

Opublikowano (edytowane)

Nie za dużo jak na domowy sprzet? 10 razy mocniejsze? W takim razie koszta produkcji będą w chvj wysokie co może z kolei przełożyć się na cenę samej konsoli.

 

Bardziej bym się martwił o koszt produkcji gier, bo już przy obecnych budżetach studia zamykane są na prawo i lewo.

a niby czemu, przecież dostaniemy obecne gry, tyle że na najwyższych detalach co teraz są na kompie

To by oznaczało, że następne konsole byłyby tylko minimalnie lepsze od tych, które mamy dzisiaj, w sumie samo podwojenie ramu rozwiązałoby ten problem.

UE4 jednak oferuje znacznie więcej.

Edytowane przez Hela
Opublikowano

Nie za dużo jak na domowy sprzet? 10 razy mocniejsze? W takim razie koszta produkcji będą w chvj wysokie co może z kolei przełożyć się na cenę samej konsoli.

 

Bardziej bym się martwił o koszt produkcji gier, bo już przy obecnych budżetach studia zamykane są na prawo i lewo.

UE4 ma uprościć tworzenie gier co ma przełożyć się na zmniejszenie kosztów stricte w tworzeniu, bo o marketingu ciężko powiedzieć jak będzie wyglądał.
Gość _Be_
Opublikowano

Nemesis, mało Ci teraz gier? :)

Ta, ale wiekszość to durne szczelanki niestety

Gość DonSterydo
Opublikowano (edytowane)

Nemesis, mało Ci teraz gier? :)

Ta, ale wiekszość to durne szczelanki niestety

 

Bez przesady. Jest sporo różnorodnych gier w najróżniejszych gatunkach. Jedyna różnica to ta, że część produkcji przeszła do dystrybucji cyfrowej. Wiem, że to modne narzekać na szutery, ale innych gier nie brakuje.

Edytowane przez DonSterydo
  • Plusik 1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...