McDrive 3 113 Opublikowano 31 marca 2013 Opublikowano 31 marca 2013 No dobra ale już nie pastwy się nad nimi. PC MASTER RACE a gdyby nie porty z konsol to by napjerdalali w Minecrafta tylko. http://pl.thewitcher.com/forum/index.php?/topic/120-gry-komputerowe/page__st__25620 Polecam ten temat. Czasem aż mi ich żal. 1280 stron? Oszczędź czasu i powiedz co tam, jest sam butthurt o kąsolki? Ogólnie to zdarzają się butthurty o kąsoli, ale też podniecanie się starymi gównami, które wydawane były jeszcze na X'a i PS2, a które na tych platformach miały oceny poniżej 6/10. W innych tematach(szczególnie tych o W3) czytam cały czas jakie to konsole są LAAAMEEEE, słabe i nic nie wnoszące do rynku gier, a później wchodzę sobie właśnie do tamtego tematu żeby poczytać i pośmiać się jak jarają się klikanymi platformówkami, w które grają na kompach za 5 tysięcy. Kiedyś mnie ładnie zminusowali jak ich wyśmiałem Poczytajcie jeszcze ten temat od początku: http://pl.thewitcher.com/forum/index.php?/topic/32209-wszelakie-pieknosci-uwaga-duze-obrazy/ Ich wersja naszych "Kobiet" z naszego forum. Trochę taki OT, ale warty, bo kilka dziewczyn na tamtym forum ładnie się bulwersowało tym tematem. Cytuj
Lukas_AT 1 201 Opublikowano 31 marca 2013 Opublikowano 31 marca 2013 No nie mam pytań na tych manipulantów, porównują PS3 i X360 w momencie premiery do ich szczytowej karty która kosztowała wtedy zdaje się 500$, za to PS4 i nowego X'a do karty która kosztuje 1000$, no ale fanboje blachy już uradowani mają kolejny argument do narzekana na moc next genów. Cytuj
MaZZeo 14 240 Opublikowano 31 marca 2013 Opublikowano 31 marca 2013 (edytowane) Mnie za to irytuje typek z People Can Fly, który dość często narzekał na GOLu i polygamii na moc obecnych i przyszłych konsol, jak to ograniczają one możliwości gier i ich silników. Jak mu kiedyś napisałem że dzięki tym szrotom ma pracę i zarabia pieniądze to uciekł z dyskusji :] Jego nick to hydzior. Edytowane 31 marca 2013 przez MaZZeo Cytuj
Paliodor 1 816 Opublikowano 31 marca 2013 Opublikowano 31 marca 2013 (edytowane) Nvidie strasznie dupa boli, no ale co się dziwić jak nie dostaną nic z tego kawałka tortu. Zresztą te porównania mocy pecetów do nowych kąsol nie ma sensu bo zamknięta architektura tych drugich ma swoje minusy, ale też i plusy w postaci lepszej optymalizacji i możliwości wyciśnięcia jak najwięcej się da z tych pudełek bo to jedna specyfikacja. Co zaś się tyczy grania na pc to jest w co grać. Nawet sam przymierzam się do kupna nowego sprzętu bo zapowiedziane gry rokują bardzo dobrze. Do tego ładniejsze multiplatformy i masa świetnych gier od niezależnych dev'ów. Mi to wystarczy. No i gadanie o kompach za 10 000zł to bezcenny widok. Nawet na FPE wczoraj gdzieś taki post znalazłem. Beka jak nie wiem z takich młotów XD Edytowane 31 marca 2013 przez Paliodor Cytuj
Ins 5 816 Opublikowano 31 marca 2013 Opublikowano 31 marca 2013 (edytowane) Hejt hejtem ale wytlumacz mi czemu chcesz dopalic pieca teraz ? Bo autentycznie nie rozumiem tego. Po pierwsze kompy dobrze "zlozone" sprzed 3/4 lat odpalaja prawie kazda gre bezproblemowo, po drugie (i to jest najbardziej niezrozumiale dla mnie) jakie zapowiedziane gry rokuja tak dobrze, ze az trzeba apgrejdowac kompa ? Edytowane 31 marca 2013 przez Ins Cytuj
Paliodor 1 816 Opublikowano 31 marca 2013 Opublikowano 31 marca 2013 (edytowane) Hejt hejtem ale wytlumacz mi czemu chcesz dopalic pieca teraz ? Bo autentycznie nie rozumiem tego. Po pierwsze kompy dobrze "zlozone" sprzed 3/4 lat odpalaja prawie kazda gre bezproblemowo, po drugie (i to jest najbardziej niezrozumiale dla mnie) jakie zapowiedziane gry rokuja tak dobrze, ze az trzeba apgrejdowac kompa ? Mam tylko lapka od ponad 2lat, a on wiadomo nie ma się co równać ze stacjonarką. Niby mobilność itd ale to wszystko kosztem jest wydajności i braku możliwości modernizacji/rozbudowy. Ale wiedziałem w co się pakuję kupując wówczas sprzęt. Chciałem wtedy coś mobilnego, a na stacjonarkę i lapka mnie jednocześnie nie było stać wiec trzeba było iść na kompromis. Tak jak okres PS2 uznaję za jedne z najlepszych growych momentów jakie mogłem przeżyć,tak jestem generalnie zawiedziony obecną generacją konsol (jedynie jap. gierki mnie jeszcze trzymaja przy PS3) i trendami jakie pewnie będą ponownie przodować w nastepnej stąd decyzja by znów kupić nowy piecyk. Tym bardziej, że multiplatformy są na nie ładniejsze (co za oczywistość...), indie devy wydają masę genialnych pozycji, które pod względem gameplay'u zjadają większość nadmuchanych hypem i reklamą gier AAA. Lubię też bawić się modami poprawiającymi grafę, czy też gameplay, a one też potrafią swoje wymagać.Scena modderska na pc to dla mnie jeden z ogromnych plusów. Do tego nadal jest wiele świetnych gier, w które zagram tylko na piecach bądź też w lepszej grafie i z możliwym wsparciem właśnie sceny modderskiej. By wymienić kilka, które z chęcią będę chciał sprawdzić lub ograć na max ustawieniach Total War Shogun 2 Total War Rome 2 Company of Heroes 2 Torment: Tides of Numerena Wasteland 2 Cyberpunk 2077 Witcher 3 Legend of Grimlock 2 Starforge Star Citizen Limit Theory Interstellar Marines Heroes & Generals Arma III Hawken Hotline Miami 2 Routine Amnesia: A machine for pigs Na obecną chwilę nowe konsole mnie nie interesują. W najbliższym czasie chcę tylko amerykańskiego 3DSa XL kupić i to by było na tyle jeśli chodzi o konsole. No chyba, że Wii gdzieś za grosze wychaczę. Ale w sumie jak będzie nowy komp to sobie mogę emu puścić więc też jakaś oszczędność kasy na sprzęcie. Edytowane 31 marca 2013 przez Paliodor 2 Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 31 marca 2013 Opublikowano 31 marca 2013 PC MASTER RACE a gdyby nie porty z konsol to by napjerdalali w Minecrafta tylko. http://pl.thewitcher.com/forum/index.php?/topic/120-gry-komputerowe/page__st__25620 Polecam ten temat. Czasem aż mi ich żal. Czemu żal? Jak zje'bana optymalizacja to chyba dobrze, że o tym mówią. Cytuj
django 549 Opublikowano 31 marca 2013 Opublikowano 31 marca 2013 Niby beka z kafelkowców, a konsolowa dyskusja Nvidia vs. AMD rodem z PC... Niektorych pokroju Insa nie ma co przekonywac, ze jest jakis inny wybor niz to co akurat jemu pasuje bo zawsze sie znajdzie jakis powod. Jak powiesz, ze mozna kompa podlaczyc pod TV i wetknac pada to z kolei bedzie narzekanie na gry ktore niedzialaja albo inne bzdury pokroju kompow za 10 tysiecy co roku. Wiadomo, ze nikt normalny na PC nie gra a jednak rynek znowu w tym roku zaliczyl wzrost. Niepojęte dlaczego ludzie nie czekają na Xbox720™ i Dance Central 5™ (patrzcie, ja tez umiem uogólniać!). 4 Cytuj
MaZZeo 14 240 Opublikowano 2 kwietnia 2013 Opublikowano 2 kwietnia 2013 (edytowane) Bardzo ciekawy wywiad (a właściwie to Ask Me Anything z użytkownikami wykopu) z byłym polskim pracownikiem People Can Fly i Epic Games. Zajmował się między innymi Bulletstormem (zrobił m.in. poziom który był dostępny w demie gry) ale też mappackami do Gears of War 3 i ostatnim poziomem Gears of War Judgment. Wiele ciekawostek odnośnie programowania i designu ale też np. o zarobkach w polskiej branży gierek. http://www.wykop.pl/link/1465443/ama-epic-games-people-can-fly-obecnie-techland/ Tylko niech z łaski swojej moderator znów mnie nie pokara banem bo nie raczyłem skopiować całej zawartości linka do tematu Edytowane 2 kwietnia 2013 przez MaZZeo 3 Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 2 kwietnia 2013 Opublikowano 2 kwietnia 2013 Czytalem zanim to wrzuciles, najbardziej rozbroil mnie o tym, jak powiedzial ze pierwsza pensje w PCF po skoku do 3500 przepil, ale sie nie przejmuje bo w PCF wszyscy przepijali Cytuj
Suavek 4 805 Opublikowano 3 kwietnia 2013 Opublikowano 3 kwietnia 2013 Disney zamyka LucasArts, kolejne gry będą zlecane innym firmom w ramach licencji Disney are shutting down their LucasArts games publishing subsidiary, according to a Game Informer report. A LucasArts representative informed the website: “After evaluating our position in the games market, we’ve decided to shift LucasArts from an internal development to a licensing model, minimizing the company’s risk while achieving a broader portfolio of quality Star Wars games. As a result of this change, we’ve had layoffs across the organization. We are incredibly appreciative and proud of the talented teams who have been developing our new titles.” Meanwhile, Kotaku report that Star Wars 1313 and Star Wars: First Assault, two LucasArts games that were in development, have been cancelled, and around 150 people laid off. Read more at http://www.siliconera.com/2013/04/03/disney-shuts-down-lucasarts-star-wars-1313-cancelled/#BEhfqCsbUS7w50KZ.99 wow... just, wow...[`]Aha, 1313 anulowano przy tym. Cytuj
MaiorZero 1 400 Opublikowano 3 kwietnia 2013 Opublikowano 3 kwietnia 2013 Disney to wielki gracz i nie będzie utrzymywał studia, które jakiś czas temu zrobiło średnią grę w uniwersum. Zresztą dobre czasy LA dawno się skończyły i nie wydają też już dobrych przygodówek. Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 3 kwietnia 2013 Opublikowano 3 kwietnia 2013 Szkoda tylko Star Wars: First Assault, które miało wyjść w cyfrowej dystrybucji. Cytuj
MaiorZero 1 400 Opublikowano 3 kwietnia 2013 Opublikowano 3 kwietnia 2013 Może dzięki temu Disney będzie sprzedawać prawa do marki bądź pozwoli robić na kontrakcie gry innym studiom. Cytuj
Suavek 4 805 Opublikowano 3 kwietnia 2013 Opublikowano 3 kwietnia 2013 Tak. I na pewno gry te wcale nie skończą jak każda inna produkcja na licencji tworzona w pół roku przez mało znane studia... Nu-uh... Poza tym LucasArts to nie tylko Star Wars, pragnę zauważyć. Cytuj
Ins 5 816 Opublikowano 3 kwietnia 2013 Opublikowano 3 kwietnia 2013 (edytowane) lol bylem pewny, ze posty pokasowal jakis mod, a to byl po prostu inny temat <facepalm> Niektorych pokroju Insa nie ma co przekonywac, ze jest jakis inny wybor niz to co akurat jemu pasuje (...) Czytajac cos takiego mam wrazenie, ze wg ciebie posiadam tylko jeden sprzet, na ktorym gram xD@PaliNo jezeli jedziesz na lapku to rozumiem chec apgejdu, myslalem ze masz cos na czym da sie w tej chwili grac, a chcesz dopalic bo zapowiedzane jakies mega wymagajace tytuly, o ktorych nie wiem. Jezeli chodzi o LucasArts to szkoda, bo bylem ciekaw 1313, no ale pewnie bylby to klon anczarted, wiec mala strata. Edytowane 3 kwietnia 2013 przez Ins Cytuj
MaiorZero 1 400 Opublikowano 3 kwietnia 2013 Opublikowano 3 kwietnia 2013 Tak. I na pewno gry te wcale nie skończą jak każda inna produkcja na licencji tworzona w pół roku przez mało znane studia... Nu-uh... Poza tym LucasArts to nie tylko Star Wars, pragnę zauważyć. Zależy od samego Disney oraz developera. Bethesda miała okazję zrobić Grę o Tron, ale zrezygnowali ze względu na pracę nad Skyrim. Jeśli za ich marki weźmie się dobre studio i będą mieli czas to ok. Pewnie i tak się skupią na grach na iOS. Cytuj
Zwyrodnialec 1 723 Opublikowano 3 kwietnia 2013 Opublikowano 3 kwietnia 2013 No to niech zrobią remake Grim Fandango, może być i na iOS. Cytuj
Andreal 2 123 Opublikowano 15 kwietnia 2013 Opublikowano 15 kwietnia 2013 Po co remake? Gra jest dość specyficzna i nie wymaga upiększania. A do przypomnienia sobie Grim Fandango polecam ResidualVM Cytuj
Paliodor 1 816 Opublikowano 30 kwietnia 2013 Opublikowano 30 kwietnia 2013 (edytowane) First ever website brought back to life at its original URL The World Wide Web entered the public domain exactly 20 years ago By Vlad Savov on April 30, 2013 04:33 amEmail @vladsavov 15Comments Don't miss any stories Follow The Verge April 30th may seem as ordinary as any other date, but in 1993 it marked an important milestone in the development of global communications: it was on that day that the World Wide Web entered the public domain. CERN, the same research group that's presently busy smashing protons together using the Large Hadron Collider, made World Wide Web technologies available to everyone on a royalty-free basis. Without that enlightened decision, backed by web inventor Sir Tim Berners-Lee, we might never have enjoyed the glories of GIFs, ubiquitous social networking, and instant music streaming. In a celebration of the web's proud history, the CERN team has started up a new project to revive the very first website at its original URL. A 1992 copy of the spartan web page — describing what the web was and how it could be used — had already been available on the W3C servers, but now it's back at its original location. Alongside the website restoration, CERN aims to dig up and preserve all digital assets associated with the inception of the web, with the ultimate goal being to turn info.CERN.ch into a historical archive for future generations. Pierwsza na świecie strona internetowa znów działa. Może nie do końca związane z gierkami ale też wart poczytania i zobaczenia news. Edytowane 30 kwietnia 2013 przez Paliodor Cytuj
selene 3 367 Opublikowano 23 maja 2013 Opublikowano 23 maja 2013 Square Enix już przygotowuje się na E3. Cytuj
Paliodor 1 816 Opublikowano 18 czerwca 2013 Opublikowano 18 czerwca 2013 Historia 10 niewydanych gier z serii Legacy of Kain: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=594576 Nie wrzucam całego tekstu bo jest go za dużo i grafik nie chce dodatkowo pokazać. Cytuj
MaZZeo 14 240 Opublikowano 11 sierpnia 2013 Opublikowano 11 sierpnia 2013 (edytowane) grą ma już tyle lat na karku, a ludzie nadal tworzą takie perełki. Potęgą HL2. Edytowane 11 sierpnia 2013 przez MaZZeo 1 Cytuj
Suavek 4 805 Opublikowano 28 sierpnia 2013 Opublikowano 28 sierpnia 2013 (edytowane) Squeenix/japończycy jak zwykle odcięci od rzeczywistości: FINAL FANTASY® XIV Materials Usage License Final Fantasy XIV implements bizarre restrictions EDIT: A z innej beczki: Dungeon Keeper on iOS, Android is online-only and free-to-play Fuck you EA... Edytowane 28 sierpnia 2013 przez Suavek Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.