Skocz do zawartości

Gaming World


Gość Mr. Blue

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

No dobra ale już nie pastwy się nad nimi.

 

 

PC MASTER RACE a gdyby nie porty z konsol to by napjerdalali w Minecrafta tylko.

http://pl.thewitcher.com/forum/index.php?/topic/120-gry-komputerowe/page__st__25620

Polecam ten temat. Czasem aż mi ich żal.

 

1280 stron? Oszczędź czasu i powiedz co tam, jest sam butthurt o kąsolki?

Ogólnie to zdarzają się butthurty o kąsoli, ale też podniecanie się starymi gównami, które wydawane były jeszcze na X'a i PS2, a które na tych platformach miały oceny poniżej 6/10. W innych tematach(szczególnie tych o W3) czytam cały czas jakie to konsole są LAAAMEEEE, słabe i nic nie wnoszące do rynku gier, a później wchodzę sobie właśnie do tamtego tematu żeby poczytać i pośmiać się jak jarają się klikanymi platformówkami, w które grają na kompach za 5 tysięcy. Kiedyś mnie ładnie zminusowali jak ich wyśmiałem :D

 

Poczytajcie jeszcze ten temat od początku: http://pl.thewitcher.com/forum/index.php?/topic/32209-wszelakie-pieknosci-uwaga-duze-obrazy/

Ich wersja naszych "Kobiet" z naszego forum. Trochę taki OT, ale warty, bo kilka dziewczyn na tamtym forum ładnie się bulwersowało tym tematem.

Opublikowano

No nie mam pytań na tych manipulantów, porównują PS3 i X360 w momencie premiery do ich szczytowej karty która kosztowała wtedy zdaje się 500$, za to PS4 i nowego X'a do karty która kosztuje 1000$, no ale fanboje blachy już uradowani mają kolejny argument do narzekana na moc next genów.

 

NV_BS_PR_zps9679244c.jpg

Opublikowano (edytowane)

Mnie za to irytuje typek z People Can Fly, który dość często narzekał na GOLu i polygamii na moc obecnych i przyszłych konsol, jak to ograniczają one możliwości gier i ich silników. Jak mu kiedyś napisałem że dzięki tym szrotom ma pracę i zarabia pieniądze to uciekł z dyskusji :]

 

Jego nick to hydzior.

Edytowane przez MaZZeo
Opublikowano (edytowane)

Nvidie strasznie dupa boli, no ale co się dziwić jak nie dostaną nic z tego kawałka tortu.

Zresztą te porównania mocy pecetów do nowych kąsol nie ma sensu bo zamknięta architektura tych drugich ma swoje minusy, ale też i plusy w postaci lepszej optymalizacji i możliwości wyciśnięcia jak najwięcej się da z tych pudełek bo to jedna specyfikacja.

 

Co zaś się tyczy grania na pc to jest w co grać. Nawet sam przymierzam się do kupna nowego sprzętu bo zapowiedziane gry rokują bardzo dobrze. Do tego ładniejsze multiplatformy i masa świetnych gier od niezależnych dev'ów. Mi to wystarczy.

No i gadanie o kompach za 10 000zł to bezcenny widok. Nawet na FPE wczoraj gdzieś taki post znalazłem. Beka jak nie wiem z takich młotów XD

Edytowane przez Paliodor
Opublikowano (edytowane)

Hejt hejtem ale wytlumacz mi czemu chcesz dopalic pieca teraz ? Bo autentycznie nie rozumiem tego. Po pierwsze kompy dobrze "zlozone" sprzed 3/4 lat odpalaja prawie kazda gre bezproblemowo, po drugie (i to jest najbardziej niezrozumiale dla mnie) jakie zapowiedziane gry rokuja tak dobrze, ze az trzeba apgrejdowac kompa ?

Edytowane przez Ins
Opublikowano (edytowane)

Hejt hejtem ale wytlumacz mi czemu chcesz dopalic pieca teraz ? Bo autentycznie nie rozumiem tego. Po pierwsze kompy dobrze "zlozone" sprzed 3/4 lat odpalaja prawie kazda gre bezproblemowo, po drugie (i to jest najbardziej niezrozumiale dla mnie) jakie zapowiedziane gry rokuja tak dobrze, ze az trzeba apgrejdowac kompa ?

Mam tylko lapka od ponad 2lat, a on wiadomo nie ma się co równać ze stacjonarką. Niby mobilność itd ale to wszystko kosztem jest wydajności i braku możliwości modernizacji/rozbudowy. Ale wiedziałem w co się pakuję kupując wówczas sprzęt. Chciałem wtedy coś mobilnego, a na stacjonarkę i lapka mnie jednocześnie nie było stać wiec trzeba było iść na kompromis.

Tak jak okres PS2 uznaję za jedne z najlepszych growych momentów jakie mogłem przeżyć,tak jestem generalnie zawiedziony obecną generacją konsol (jedynie jap. gierki mnie jeszcze trzymaja przy PS3) i trendami jakie pewnie będą ponownie przodować w nastepnej stąd decyzja by znów kupić nowy piecyk. Tym bardziej, że multiplatformy są na nie ładniejsze  (co za oczywistość...), indie devy wydają masę genialnych pozycji, które pod względem gameplay'u zjadają większość nadmuchanych hypem i reklamą gier AAA. Lubię też bawić się modami poprawiającymi grafę, czy też gameplay, a one też potrafią swoje wymagać.Scena modderska na pc to dla mnie jeden z ogromnych plusów. Do tego nadal jest wiele świetnych gier, w które zagram tylko na piecach bądź też w lepszej grafie i z możliwym wsparciem właśnie sceny modderskiej.

By wymienić kilka, które z chęcią będę chciał sprawdzić lub ograć na max ustawieniach

Total War Shogun 2

Total War Rome 2

Company of Heroes 2

Torment: Tides of Numerena

Wasteland 2

Cyberpunk 2077

Witcher 3

Legend of Grimlock 2

Starforge

Star Citizen

Limit Theory

Interstellar Marines

Heroes & Generals

Arma III

Hawken

Hotline Miami 2

Routine

Amnesia: A machine for pigs

 

Na obecną chwilę nowe konsole mnie nie interesują. W najbliższym czasie chcę tylko amerykańskiego 3DSa XL kupić i to by było na tyle jeśli chodzi o konsole. No chyba, że Wii gdzieś za grosze wychaczę. Ale w sumie jak będzie nowy komp to sobie mogę emu puścić więc też jakaś oszczędność kasy na sprzęcie.

Edytowane przez Paliodor
  • Plusik 2
Opublikowano

Niby beka z kafelkowców, a konsolowa dyskusja Nvidia vs. AMD rodem z PC...

 

Niektorych pokroju Insa nie ma co przekonywac, ze jest jakis inny wybor niz to co akurat jemu pasuje bo zawsze sie znajdzie jakis powod. Jak powiesz, ze mozna kompa podlaczyc pod TV i wetknac pada to z kolei bedzie narzekanie na gry ktore niedzialaja albo inne bzdury pokroju kompow za 10 tysiecy co roku. Wiadomo, ze nikt normalny na PC nie gra a jednak rynek znowu w tym roku zaliczyl wzrost. Niepojęte dlaczego ludzie nie czekają na Xbox720™ i Dance Central 5™ (patrzcie, ja tez umiem uogólniać!).

  • Plusik 4
Opublikowano (edytowane)

Bardzo ciekawy wywiad (a właściwie to Ask Me Anything z użytkownikami wykopu) z byłym polskim pracownikiem People Can Fly i Epic Games. Zajmował się między innymi Bulletstormem (zrobił m.in. poziom który był dostępny w demie gry) ale też mappackami do Gears of War 3 i ostatnim poziomem Gears of War Judgment. Wiele ciekawostek odnośnie programowania i designu ale też np. o zarobkach w polskiej branży gierek.

 

http://www.wykop.pl/link/1465443/ama-epic-games-people-can-fly-obecnie-techland/

 

Tylko niech z łaski swojej moderator znów mnie nie pokara banem bo nie raczyłem skopiować całej zawartości linka do tematu :sleep:

Edytowane przez MaZZeo
  • Plusik 3
Opublikowano

Disney zamyka LucasArts, kolejne gry będą zlecane innym firmom w ramach licencji

 

 

 

Disney are shutting down their LucasArts games publishing subsidiary, according to a Game Informer report. A LucasArts representative informed the website:

 

“After evaluating our position in the games market, we’ve decided to shift LucasArts from an internal development to a licensing model, minimizing the company’s risk while achieving a broader portfolio of quality
Star Wars
games. As a result of this change, we’ve had layoffs across the organization. We are incredibly appreciative and proud of the talented teams who have been developing our new titles.”

 

Meanwhile, Kotaku report that Star Wars 1313 and Star Wars: First Assault, two LucasArts games that were in development, have been cancelled, and around 150 people laid off.

 

 



wow... just, wow...

[`]

Aha, 1313 anulowano przy tym.

Gość DonSterydo
Opublikowano

Szkoda tylko Star Wars: First Assault, które miało wyjść w cyfrowej dystrybucji.

Opublikowano

Tak. I na pewno gry te wcale nie skończą jak każda inna produkcja na licencji tworzona w pół roku przez mało znane studia... Nu-uh...

 

Poza tym LucasArts to nie tylko Star Wars, pragnę zauważyć.

Opublikowano (edytowane)

lol bylem pewny, ze posty pokasowal jakis mod, a to byl po prostu inny temat <facepalm>

Niektorych pokroju Insa nie ma co przekonywac, ze jest jakis inny wybor niz to co akurat jemu pasuje (...)

Czytajac cos takiego mam wrazenie, ze wg ciebie posiadam tylko jeden sprzet, na ktorym gram xD

@Pali

No jezeli jedziesz na lapku to rozumiem chec apgejdu, myslalem ze masz cos na czym da sie w tej chwili grac, a chcesz dopalic bo zapowiedzane jakies mega wymagajace tytuly, o ktorych nie wiem.

 

Jezeli chodzi o LucasArts to szkoda, bo bylem ciekaw 1313, no ale pewnie bylby to klon anczarted, wiec mala strata.

Edytowane przez Ins
Opublikowano

Tak. I na pewno gry te wcale nie skończą jak każda inna produkcja na licencji tworzona w pół roku przez mało znane studia... Nu-uh...

 

Poza tym LucasArts to nie tylko Star Wars, pragnę zauważyć.

 

Zależy od samego Disney oraz developera. Bethesda miała okazję zrobić Grę o Tron, ale zrezygnowali ze względu na pracę nad Skyrim. Jeśli za ich marki weźmie się dobre studio i będą mieli czas to ok. Pewnie i tak się skupią na grach na iOS.

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)

 

First ever website brought back to life at its original URL  

The World Wide Web entered the public domain exactly 20 years ago

By Vlad Savov on

April 30, 2013 04:33 amEmail @vladsavov 15Comments

Don't miss any stories Follow The Verge

 
screensnap2_24c_large_verge_medium_lands
April 30th may seem as ordinary as any other date, but in 1993 it marked an important milestone in the development of global communications: it was on that day that the World Wide Web entered the public domain. CERN, the same research group that's presently busy smashing protons together using the Large Hadron Collider, made World Wide Web technologies available to everyone on a royalty-free basis. Without that enlightened decision, backed by web inventor Sir Tim Berners-Lee, we might never have enjoyed the glories of GIFs, ubiquitous social networking, and instant music streaming.

In a celebration of the web's proud history, the CERN team has started up a new project to revive the very first website at its original URL. A 1992 copy of the spartan web page — describing what the web was and how it could be used — had already been available on the W3C servers, but now it's back at its original location. Alongside the website restoration, CERN aims to dig up and preserve all digital assets associated with the inception of the web, with the ultimate goal being to turn info.CERN.ch into a historical archive for future generations.

 

 

Pierwsza na świecie strona internetowa znów działa. Może nie do końca związane z gierkami ale też wart poczytania i zobaczenia news.

Edytowane przez Paliodor
  • 4 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)

Squeenix/japończycy jak zwykle odcięci od rzeczywistości:

 

FINAL FANTASY® XIV Materials Usage License

 

Final Fantasy XIV implements bizarre restrictions

 

EDIT:

A z innej beczki: Dungeon Keeper on iOS, Android is online-only and free-to-play

Fuck you EA...

Edytowane przez Suavek

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...