ziemia1 685 Opublikowano 8 lutego 2011 Opublikowano 8 lutego 2011 Cerberus pack zawiera Kasumi, Zaeeda (dodatkowe postacie), ich misje lojalnościowe (ok. 2-3h), Dodatek Overload (1-2h), Dodatek Firewolker (mniej niż 1h) i najlepszy Liar od the Shadow Broker (ok. 2h). Generalnie, wszystkie te dodatki są integralną częścią gry i urozmaicają gameplay (szczególnie Shadow Broker i misja Kasumi), więc o ile używki nie zeszły poniżej 130zł, bardziej opłaca się kupić nówkę, ewentualnie ściągnąć z PSStore w składce. Cerberus pack zawiera tylko Zaeeda + misja lojalnościowa, Dodatek Firewolker, misja Normandy SR-1 crash site i Cerberus Assault Armor + Eviscerater Shotgun Kasumi, Overlord i Liar są dostępne z płyty 1 Cytuj
Gość Mr. Blue Opublikowano 8 lutego 2011 Opublikowano 8 lutego 2011 Cerberus pack zawiera tylko Zaeeda + misja lojalnościowa, Dodatek Firewolker, misja Normandy SR-1 crash site i Cerberus Assault Armor + Eviscerater ShotgunKasumi, Overlord i Liar są dostępne z płyty Naprawdę? Sorry za wprowadzenie w błąd Cytuj
Oldboy 984 Opublikowano 8 lutego 2011 Opublikowano 8 lutego 2011 (edytowane) I co zatkało kakao ? A teraz wyobraź sobie lepszą od tego jedynkę Nic mnie zatkało. Nigdy wcześniej nie wypowiadałem się o ME, więc niby dlaczego miałoby mnie zatkać? No właśnie to że Tobą pozamiatała inaczej wywarła wrażenie czyli zatkała... Edytowane 8 lutego 2011 przez Bushisan 1 Cytuj
Wielki K 94 Opublikowano 8 lutego 2011 Opublikowano 8 lutego 2011 Dzięki za odpowiedzi Panowie, w takim razie wygląda na to, że trzeba będzie zaopatrzyć się w nówkę ehh, ta krucjata wydawców przeciw używkom jest coraz bardziej irytująca. Cytuj
dżar 166 Opublikowano 8 lutego 2011 Opublikowano 8 lutego 2011 Właśnie wpadła platynka-no to czekamy na dlc w postaci prologu do ME3 Cytuj
Josh the Boy 24 Opublikowano 9 lutego 2011 Opublikowano 9 lutego 2011 Wczoraj zacząłem swoją przygodę z ME. Jedynka niestety przeszła mi koło nosa, tak więc z grubej rury uderzyłem w sequel. A raczej on uderzył we mnie, prosto w łeb z siłą atomówki. Oprawa, filmowość, ciekawie zapowiadające się postacie, świetny klimat, dynamiczna i wciągająca rozgrywka z elementami RPG. Zakochałem się na miejscu. Pierwszego KoTOR'a po dziś dzień uważam za najlepszą grę w dorobku BioWare, a wygląda na to, że ME jest takim jego duchowym spadkobiercą. Zbliżone tematycznie uniwersum (brakuje chyba tylko lightsaberów), podobny gameplay, równie rewelacyjnie rozpisane dialogi, charyzmatyczna postać panny Lawson (w pamięci cały czas mam Bastilę), motyw pomykania po własnym statku kosmicznym, no i ta namacalna atmosfera uczestniczenia w czymś naprawdę WIELKIM (takiego uczucia nie miałem ani podczas grania w Jade Empire ani w Dragon Age'a). Jestem co najmniej podjarany. Cytuj
Karol633 2 Opublikowano 9 lutego 2011 Opublikowano 9 lutego 2011 (edytowane) Pytanka dwa. Jaka drużyna będzie najlepsza dla Vanguarda? Co lepiej wyszkolić Vanguardem: Assault Rifle czy Sniper Rifle? Edytowane 9 lutego 2011 przez Karol633 1 Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 9 lutego 2011 Opublikowano 9 lutego 2011 A ja mam takie skromne pytanie; Jak wasze wrażenia z ME2 w porównaniu do wersji x-boxowej? Grając w demo gra dostawała miejscami potknięć z płynnością animacji, z drugiej strony gameplay działał bez zarzutu, a w recenzji extrima Torba pochwalił iż animacja jest i tak nieco stabilniejsza niż w "pierwowzorze". No i sam nie wiem co myśleć o tej konwersji. Grę kupię i tak, bo to kopalnia replayabity, ale chce być mentalnie przygotowany na wszelkie "niedogodności". Z góry dzięki za odpowiedzi i pozdrówki. Cytuj
Crying_Wolf 56 Opublikowano 9 lutego 2011 Opublikowano 9 lutego 2011 (edytowane) Pytanka dwa. Jaka drużyna będzie najlepsza dla Vanguarda? Co lepiej wyszkolić Vanguardem: Assault Rifle czy Sniper Rifle? Sniper Rifle. Co do drużyny to zależy też od misji ale ogólnie najlepsi do wszystkiego są Miranda(Unstable Warp i Area Overload), Samara(Area Reave), Thane, Garrus na Gethy i Kasumi (Shadow Strike to jeden z najmocniejszych ataków w grze). A ja mam takie skromne pytanie; Jak wasze wrażenia z ME2 w porównaniu do wersji x-boxowej? Grając w demo gra dostawała miejscami potknięć z płynnością animacji, z drugiej strony gameplay działał bez zarzutu, a w recenzji extrima Torba pochwalił iż animacja jest i tak nieco stabilniejsza niż w "pierwowzorze". No i sam nie wiem co myśleć o tej konwersji. Grę kupię i tak, bo to kopalnia replayabity, ale chce być mentalnie przygotowany na wszelkie "niedogodności". Z góry dzięki za odpowiedzi i pozdrówki. Framerate względem wersji demo na PS3 został poprawiony, tearingu nie ma. Jedyne z czym jest problem to synchronizacja dźwięku i czasami (może się w ogóle nie pojawić) gra gubi klatki i się freezuje, ale z moich obserwacji to raczej wina UnrealEngine na PS3. Edytowane 9 lutego 2011 przez Crying_Wolf Cytuj
Gość Mr. Blue Opublikowano 9 lutego 2011 Opublikowano 9 lutego 2011 (edytowane) Moje kompilacja dla Vanguarda (Bezproblemowe przejście HC): Najważniejsze umiejętności: Charge - Heavy Charge. Vanguard to klasa, która walczy z zwarciu, wali prosto w środek zadymy i olewa ciepłym moczem wszelkich przeciwników. Krogan, inny Vanguard czy jakakolwiek silniejsza jednostka to zmora np. dla Infiltratorów, którzy muszą kombinować jak tu utrzymać wroga na dystans. Tymczasem dla naszego Vanguarda są tylko przekąską. Why? Heavy Charge zapewnia chwilowe Slow Motion, które pozwala wycelować Shotgunem prosto w głowę adwersarza (lub jeżeli przeciwnik stracił tarczę i wyleciał w powietrze, pozwala ustrzelić go w locie). Do tego, na 4 sekundy dostajemy 100% tarczę a przy odpowiednich ulepszeniach i ekwipunku, po tych 4 sek. już regeneruje się stała tarcza (którą często tracimy w środku bitwy). Do tego, Charge pozwala uniknąć wszelkich pocisków wroga (nawet potężnych pocisków biotycznych Harbingera). Incendiary Ammo - Inferno Ammo. Podstawą walki Vanguarda jest Charge i Shotgun, który w momencie rozrywa tarcze i neutralizuje wrogie jednostki. Fundamentem jest więc ogromna siła ognia, którą zapewniają pociski zapalające. Szczególnie śmiertelne przeciw jednostkom organicznym, nie dość że tracą zdolność regeneracji to jeszcze panikują, jeżeli nie mają tarcz. Assault Mastery - Champion. Wybór prosty dla Vanguarda polegającego na Charge: Tymczasowa tarcza trwa pół sekundy dłużej (To Dużo!), a cooldown charge trwa o sekundę mniej. (Jeszcze mniej z odpowiednimi ulepszeniami ) Reszta umiejętności jest opcjonalna, choć Shockwave przyda się z nich najbardziej. Trening Broni: Assault Rifle - Vanguard nie walczy z dystansu! Po co mu Sniper Rifle? Ustaw dobrze snajperów z swojej drużyny, sam rób burdel na polu walki! Chcesz korzystać z snajperki? Bierz Infiltratora! :potter: Czasami trzeba przez chwilę tak powalczyć jednak o wiele lepszym wyborem będzie karabin maszynowy, bo lepiej sobie radzi z tarczami i barierami. Do tego, jest zdolny zastąpić Shotgun w walce przy pomocy Heavy Charge. Dzięki slow down, możemy posłać potężną serię w głowę oponenta, co kończy się dla niego równie wielkimi obrażeniami jak przy użyciu strzelby. Edytowane 9 lutego 2011 przez Mr. Blue Cytuj
Crying_Wolf 56 Opublikowano 9 lutego 2011 Opublikowano 9 lutego 2011 (edytowane) Assault Rifle jest bezużyteczny moim zdaniem. Na zwarcie Shotgun + ewentualnie SMG(czyli 90% gry Vanguardem), na średni dystans pistolet od czasu do czasu, a na upierdliwych przeciwników na większym dystansie Sniper Rifle(Viper). Do tego snajperka zadaje mase DMG(idealna na bossów, Collectors i cięższych przeciwników) i możesz tym nawet w zwarciu walczyć. Shockwave też bezużyteczny, jeżeli ma zamiar polegać na Heavy Charge. Zamiast tego Squad Cryo Ammo i nie ma ch.uja żeby się zaciąć. Ekipa będzie zamrażać, a sobie zmienić ammo na Inferno. Do tego Area Reave i jesteś przygotowany dosłownie na wszystko. http://www.youtube.com/watch?v=axuS3U_pFZI&fmt=22 Inna opcja to jeszcze wziąć Claymore, jeżeli lubi się melee, ale z tą bronią jest trudniej bo każdy strzał się liczy. Edytowane 9 lutego 2011 przez Crying_Wolf Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 9 lutego 2011 Opublikowano 9 lutego 2011 Dzięki za info Wolf, cóż trza będzie to przełknąć, bo uniwersum jest tego warte. Cytuj
Danonek 2 Opublikowano 14 lutego 2011 Opublikowano 14 lutego 2011 Podano już jakieś dane odnośnie sprzedaży ? Cytuj
Stinkmeaner 12 Opublikowano 14 lutego 2011 Opublikowano 14 lutego 2011 Dziwne jazdy ma ta gra w wersji na PS3. Wczoraj Shepard mi biegał tyłem do przodu na Normandy SR1 Crash site. Nawet jak celowałem to był odwrócony w przeciwna stronę, a strzelał we właściwą. Potem po Normandii biegał z pochylona głowa , tak jakby parzył sobie na stopy. No i te loadingi - na XO też były takie długie? Bo na obu konsolach gram z HDD, i chyba w przypadku wersji na X360 mnie tak bardzo nie drażniły... Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 14 lutego 2011 Opublikowano 14 lutego 2011 (edytowane) Oba wymienione przez ciebie bugi trapia pozostale wersje. Z loadingami to niestety, ale PS3 ma jednak je dluzsze. Wyobrazcie sobie teraz tego rodzyna. W momencie premiery ME2 w magazynie Neo+ dostal bodajze 9.5. Teraz, na PS3 skupiali sie w recenzji glownie na komiksie i jego wadach (wg nich dla prawdziwego fana ten komiks to skandal ) ale mniejsza z tym. Teraz po roku ta sama gra dostaje ocene 8.5 a w minusach zawieraja, że cala gre zbiera sie ekipe i jest duzo strzelania. To rok temu to nie przeszkadzalo? Co za paranoja, ta sama gra - 2 inne oceny. Ten magazyn to szmatlawiec... Edytowane 14 lutego 2011 przez VoytecCFC Cytuj
Josh the Boy 24 Opublikowano 14 lutego 2011 Opublikowano 14 lutego 2011 Osobiście po blisko dwudziestu godzinach spędzonych z ME2 byłbym skłonny bardziej zgodzić się z tym "8.5" niż "9.5". Scenariusz w rzeczy samej, jak na razie nie poraża, a gdyby nie ciekawy zbiór postaci i niektóre wybory moralne, to byłby wręcz kiepski (zdecydowanie brakuje mocnych, zapadających w pamięci zwrotów akcji). Sam gameplay natomiast potrafi znużyć, w końcu ile można biegać po sterylnych lokacjach (niestety, dominują nudne, metalowe wnętrza stacji kosmicznych) i grzać do wylewających się zewsząd robotów i kosmitów. RPG jest w tym tyle co kot napłakał, rozwój postaci jest bardzo ograniczony, a walki sprowadzają się jedynie do prostego strzelania. Z zasadzie żenująco w tym momencie brzmią słowa gości z Bioware, którzy krytykowali takiego FFXIII czy nawet nowego Fallouta o brak elementów typowych dla gier RPG. Również stopień trudności jest śmiesznie niski - nie żebym uważał się za jakiegoś wielkiego hardkorowca, ale skoro nawet na Insane gra nie stanowi większego wyzwania, to wybaczcie ("for players seeking ultimate challenge", tiiiia). Daremne jest skanowanie planet, a bugi to już w ogóle paranoja (o braku synchronizacji obrazu z dźwiękami nawet nie wspomnę). Z ogólnym werdyktem wstrzymam się do ukończenia gry, być może co do pewnych elementów jeszcze zmienię zdanie. Jednak raczej już teraz jestem przekonany, że nie jest to killer-hit na jaki czekałem tyle czasu. Niestety. Cytuj
Ölschmitz 1 521 Opublikowano 14 lutego 2011 Opublikowano 14 lutego 2011 no ja podobnie, przez jakis czas bylem zachwycony ale im dluzej gram tym gorzej. na liczniku niespelna 40 godzin, koncze robic lojalki dla ekipy. do tej pory scenariusz jest nieciekawy (ale nie oceniam poki nie skoncze), gra jest monotonna, gameplay prostacki. wszystkie walki wygladaja identycznie, lokacje sa do siebie podobne. fajna gra, ale. 1 Cytuj
adi 189 Opublikowano 14 lutego 2011 Opublikowano 14 lutego 2011 no ja podobnie, przez jakis czas bylem zachwycony ale im dluzej gram tym gorzej. na liczniku niespelna 40 godzin, koncze robic lojalki dla ekipy. do tej pory scenariusz jest nieciekawy (ale nie oceniam poki nie skoncze), gra jest monotonna, gameplay prostacki. wszystkie walki wygladaja identycznie, lokacje sa do siebie podobne. fajna gra, ale. "gra jest monotonna, gameplay prostacki. wszystkie walki wygladaja identycznie, lokacje sa do siebie podobne"....a na liczniku niespełna 40 godzin- po co się męczysz? Cytuj
Ölschmitz 1 521 Opublikowano 14 lutego 2011 Opublikowano 14 lutego 2011 bo nie napisalem, ze jest zla. jest fajna a i troche ciekaw jestem co dalej. tak jak mowie, fajna gra, ale bez podniety. nie rozumiem zachwytow tylu ludzi. nie daje zadnej oceny bo jeszcze nie skonczylem, ale jak narazie nie umywa sie do tuzow gatunku (torment, czy chocby kotor). Cytuj
Prahas 1 Opublikowano 14 lutego 2011 Opublikowano 14 lutego 2011 Mam jedno pytanie a nie chce zakładać nowego tematu, kupiłem mass 2 z ps store i był on w 2 plikach ten drugi to DLC Cerberus pack, pytanie jest takie bo chce łyknąć platynke za pierwszym razem i jest trofeum "Long Service Medal" gdzie trzeba przejść grę 2 razy, albo ukończyć grę z interaktywnym komiksem (Cerberus pack), z tym że dopiero niedawno zainstalowałem dodatek, a gdzieś wyczytałem że ten komiks będzie dostępny we wczesnym stadium gry.............. tylko że jestem już trochę daleko kończę misje lojalnościowe i pytanie czy tego już nie ominąłem co prawda była tam jakaś misja gdzie zbierało się nieśmiertelniki po wypadku statku Normandy i jakieś przebłyski z pamięci bohatera ale czy o to chodzi ?? to jest ten interaktywny komiks ??? Dzięki wielkie za pomoc Cytuj
MaroS 289 Opublikowano 14 lutego 2011 Opublikowano 14 lutego 2011 Komiks jest po ataku na normadie 1 a przed akcją w centrum medycznym cerberusa. (ok 15min gry.) Cytuj
Crying_Wolf 56 Opublikowano 14 lutego 2011 Opublikowano 14 lutego 2011 Komiks masz zaraz po pierwszej akcji na starej Normandii, także już go ominąłeś. Może wystarczy obejrzeć go przy następnym przejściu i trophy wpadnie ale tego nie jestem pewien. Cytuj
Prahas 1 Opublikowano 14 lutego 2011 Opublikowano 14 lutego 2011 No to kiepsko coś mi się wydaję że to nie przejdzie ale sprawdzę wielkie dzięki ............. o jak boli Cytuj
Gość Mr. Blue Opublikowano 14 lutego 2011 Opublikowano 14 lutego 2011 Jaki trzeba mieć poziom Renegade, żeby odeprzeć grożeniem urok Morinth? Mam już ponad 4 pasek a ostatnia opcja groźby nadal nie jest podświetlona... :confused: Cytuj
MYSZa7 8 920 Opublikowano 14 lutego 2011 Opublikowano 14 lutego 2011 Możliwe,że musisz więcej pogadać z Samarą na statku jak i tuż przed wejściem do klubu. Miałem podobnie,ale przy kłótni Jack i Mirandy. Mimo nabicia prawie wszystkich pasków Paragona nie mogłem pokojowo rozwiązać konfliktu pomiędzy dwiema kobitami. Dopiero,gdy zacząłem więcej gadać z obydwiema przed ich lojalkami opcja się pojawiła Możliwe,że w tym tkwi problem. A może też w jakiś sposób źle prowadziłeś dialog? Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.