Opublikowano 25 sierpnia 201311 l Czyli tak jak pisałem wcześniej. Crytek=super grafa, a cała reszta leży XD
Opublikowano 25 sierpnia 201311 l Mi tam C1 i C2 sie podobalo, ale ten Ryse to bedzie porazka na miare Lair na PS3 ;]
Opublikowano 25 sierpnia 201311 l Macie dla równowagi. Ryse Me and my collegeau went into the little room where they had two HDTVs. One showed the protagonist in a test level and as soon as i saw it..i told my collegeau...dude....turn around and just look at this thing, just look at it. It had Marius standing in a field of grass, every grass piece moved in the wind and the colours were vibrant as hell and beautiful. The environment looked like a next-gen Oblivion, with the awesome colours and grass fields. They had this test map to show off the improved combat and also how enemies don't just wait around to attack you(like in Assassins creed where they just await their turn) but will actually swarm and corner you. Bit like Batman AA and AC, they don't just stand around and waste time. In this whole presentation we didn't see a single QTE, which is good news. They showed some spear throwing, Marius impaling enemies into obstacles and so on. They showed decapitations of arms and i asked if there will be parts where you can behead folks...cause i like gore in games like these. They said there will be some parts with that. You don't necessarily need to kill folks with executions at all. I also asked if this is just straight up hack and slash or if there will be exploration and climbing too. The guy said there will be plenty of climbing and exploration. And to show that off they showed us a new location, which basically was another test map but graphically just blew me the hell away. It looked a bit like a forest location, dead bodies impaled into objects, beautiful colours, lighting, no grainy shadows, awesome water effects and just insanely pretty. They gave a bit of info on multiplayer which is basically gladiators in the roman colleseum. There will be death traps and expect a lot of user generated content. There will be a multiplayer progression system, customizing of your character. Purchase items with ingame currence or real. There's a day/night cycle (not sure if for SP too) and beautiful weather effects. For me and my collegeau without a doubt the best looking next-gen game so far. I honestly did not expect it at all. Best of all...no PC's in sight....only thing in sight was the X1 console with the power light on, and the X1 controller. I asked the dev if these amazing looking test levels will be in the game itself too, similar levels and they responded with....''even better''. They also said that they are currently not yet finished with the graphics cause..get this....they want it to look even prettier! Ryse is my number one of GC, simple as that. If they truly have exploration, climbing etc in this one with the awesome combat and not just hack and slash...this will be a winner. I jeszcze http://www.ign.com/articles/2013/08/20/dont-worry-about-ryse-son-of-rome
Opublikowano 25 sierpnia 201311 l Tak, umieszczajcie teksty od CD Action, bastionu PeCeciarzy, którzy jadą po konsolach kiedy tylko mogą.
Opublikowano 25 sierpnia 201311 l Chyba lepsze to niż od IGNu Można było oczekiwać, że zdania na temat tej gry będą bardzo podzielone, zobaczymy przy premierze, kto miał "większą" rację
Opublikowano 30 sierpnia 201311 l Gameplay który pokazuje, że RYSE wcale nie jest takim samograjem. Edytowane 30 sierpnia 201311 l przez Soul
Opublikowano 30 sierpnia 201311 l Multi niestety wyglada poki co kiepsko. Oby chociaż single pozamiatał.
Opublikowano 1 września 201311 l Na razie to wygląda w ruchu fatalnie, powolne, sztywne sztuczne a ai barbarzyńców to jakaś kpina. Muszą sporo popracować.
Opublikowano 2 września 201311 l http://blogs.halowaypoint.com/Headlines/post/2013/08/31/Watch-the-Halo-4-Global-Championship-Live-Stream-Here.aspx Od ok 1h35m. Nowe urywki z singla. Edytowane 2 września 201311 l przez Magik
Opublikowano 2 września 201311 l MS coś zamula z wrzuceniem direct feeda tego filmiku, więc wyciąłem go ze streama: Jaram się Edytowane 2 września 201311 l przez wrog
Opublikowano 2 września 201311 l Wygląda nieźle (zdecydowanie lepiej niż multi) mam nadzieje że te podświetlanie przeciwnika da się wyłączyć no i dodadzą efekt brudzenia się postaci np. krwią oponentów
Opublikowano 2 września 201311 l Po E3 mówili, że na najwyższym poziomie trudności nie masz żadnych podpowiedzi podczas egzekucji i musisz sam się domyślić na podstawie ruchów postaci.
Opublikowano 2 września 201311 l http://abload.de/img/rysecksht.gif http://i.minus.com/ibwuvs9GgOwl6q.gif http://i.minus.com/ibxdXX6oyNGIYD.gif http://i.minus.com/ibznduiI1tNtep.gif
Opublikowano 3 września 201311 l Hm, nawet jeśli faktycznie będzie to qte-fest, to ta opcja z domyślaniem się co wcisnąć na podstawie ruchów przeciwnika, zamiast klawisza migającego nad głową etc., może nawet fajnie wypaść.Zobaczymy
Opublikowano 3 września 201311 l Wszystko cacy poza tym ciosem który wybija przeciwnika wysoko w powietrze. Wygląda to komicznie i głupio
Opublikowano 3 września 201311 l Generalnie to wszystko w tym jest komiczne bo mieczami to się co najwyżej kości łamało, a nie obcinało członki, no ale to gra
Opublikowano 3 września 201311 l Wygląda nieźle (zdecydowanie lepiej niż multi) mam nadzieje że te podświetlanie przeciwnika da się wyłączyć no i dodadzą efekt brudzenia się postaci np. krwią oponentów w 50 sekundzie widać łeb zakrwawiony.
Opublikowano 3 września 201311 l Jeden z producentów o walce w formie tekstowej: http://news.xbox.com/2013/09/games-ryse-combat-vidoc Ciekawe - „Think you’ve figured out an enemy and things are getting too easy, try taunting them and see what happens. They’ll visibly get more angry and aggressive, but killing an enemy with a raised agro level will benefit your XP and score.”
Opublikowano 28 września 201311 l Poniżej porównanie scen ze starego buildu i tego po redukcji poly w modelach postaci - poly count postaci przehandlowali na lepszy draw distance, shadery itp.
Opublikowano 29 września 201311 l dzieki handlowi mamy kwadratowe ucho z cieniem zamiast okrągłego bez cienia.
Opublikowano 29 września 201311 l Już na fejsie czytałem że różnica w polygonach jest "widoczna gołym okiem" xD
Opublikowano 29 września 201311 l Zapomniałem dodać, że te części z nowego buildu są wzięte ze streama, a stary build to direct feed.
Opublikowano 6 października 201311 l o ile FM5, DR3 i KI to będą hiciory tak to Ryse cały zapowiada się jako wielka niewiadoma ale jedno jest pewne będzie to wyglądało za(pipi)iście http://fc08.deviantart.net/fs70/f/2013/258/1/b/untitled_271_by_dennisk4-d6mdrgu.gif http://www.dailymotion.com/video/x15kjfe_ryse-son-of-rome-silencing-the-barbarians-stage-demo-eb-expo-2013_videogames
Opublikowano 6 października 201311 l Na tym materiale z EG Expo podobało mi się jak te poszczególne elementy zbroi się poruszają.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.