Homer S 197 Opublikowano 1 sierpnia 2012 Opublikowano 1 sierpnia 2012 Nie rozumiem pytania. Przecież to będzie "całkowite" F2P. Zawsze muszą być jakieś płatności. No ale w tabelce z posta Heli to nie sa jakies platnosci tylko makroplatnosci za dostep do, moim zdaniem podstawowych elementow gry. Wiec troche nie rozumiem ichniego free2play. Mi chodzilo o model gdzie mam dostep do wszystkiego a realna kase wydaje na wiecej golda, lepsze przedmioty itd. Cos jak z MMO gdzie nie placi sie abonamentu a jedyna oplata jest oplata za kupnie gry. To nie jest model free 2 play tylko pay 2 win, Już wole rozwiązanie EA czy nawet Turbine i ich LOTRO. Poza tym abonament będzie, czytaj ze zrozumieniem. Cytuj
Mejm 15 316 Opublikowano 1 sierpnia 2012 Opublikowano 1 sierpnia 2012 No to wracajac do mojego pierwszego pytania - czy jest mozliwosc zeby za jakis czas swtor stal sie modelem, jak to nazwales, pay 2 win. Bo jak dla mnie to co jest teraz (w porownaniu z abonamentem) to nie jest free 2 play tylko shareware albo demo... Cytuj
Raptor 226 Opublikowano 1 sierpnia 2012 Opublikowano 1 sierpnia 2012 Jesli mozesz kupic gear za prawdziwa kase w tym "F2P" TORze... Pay 2 Win pelna geba. Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 1 sierpnia 2012 Opublikowano 1 sierpnia 2012 Czy Ty serio właśnie napisałeś, że model Pay 2 Win jest tym czego poszukujesz? Bo jak tak.......... I tak lepszy model niż to co mają inne MMO gdzie masz limit wypowiedzi na chacie. limit golda (czy innej waluty) jaką możesz posiadać (jak trial WoW'a, np). Cytuj
Raptor 226 Opublikowano 1 sierpnia 2012 Opublikowano 1 sierpnia 2012 No dobra Kazuun, ale w przypadku triala WoWa to jak sam widzisz... TRIAL. Tutaj masz niby pelna gre. Jesli TOR zmieni sie przez jakies dzikie manewry w Pay2Win... ludzie przestana w to grac. Straca ostatnie suby i bedzie po ptakach. Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 1 sierpnia 2012 Opublikowano 1 sierpnia 2012 No dobra Rapek, ale akurat miałem na myśli DCUO gdzie masz limit ile kasy możesz posiadać mając całkowicie F2P konto. Tak samo jest ilość jak często i jak wiele możesz na chacie pisać /per minute Ale jak sam mówisz - to jest trial gry która ma obecnie system abonamentu (który raczej się nigdzie nie wybiera anytime soon, it seems). Tutaj (ToR) mamy grę F2P. Tutaj aż takich drastycznych ograniczeń nie ma. Niby masz zakaz raidowania (Operations to raidy, nie?) , limit ile inst per week możesz robić etc. Co do stwierdzenia "gra P2W = śmierć gry" - hmmmm...... przykład Lineage 2 którego model F2P jest pure P2W sprawił, że przychód z gry skoczył o 400% względem modelu z abonamentem. Wniosek? Ludzie tego chcą i chcą za takie coś płacić. Ty możesz nie chcieć, ja mogę nie chcieć, Suavek może nie chcieć, ale parę postów wyżej mamy przykład, że niektórzy chcą jak najbardziej Cytuj
Homer S 197 Opublikowano 1 sierpnia 2012 Opublikowano 1 sierpnia 2012 No to wracajac do mojego pierwszego pytania - czy jest mozliwosc zeby za jakis czas swtor stal sie modelem, jak to nazwales, pay 2 win. Przecież dałem wycinek z FAQ ze strony TORa, gdzie jak byk stoi, że można będzie kupić gear za Cartel Pointy. Mało? Ale jak sam mówisz - to jest trial gry która ma obecnie system abonamentu (który raczej się nigdzie nie wybiera anytime soon, it seems). Tutaj (ToR) mamy grę F2P. Tutaj aż takich drastycznych ograniczeń nie ma. Niby masz zakaz raidowania (Operations to raidy, nie?) , limit ile inst per week możesz robić etc. Brak Operations, ograniczone insty, ograniczone PvP, zapewne dadzą limit na czat i kredyty i pewnie niektóre companiony będą do kupienia w sklepie. Ja po EA spodziewam się wszystkiego, po tym jak zobaczyłem ich model "free" to play w Battlefieldzie Heroes... Już wole system z np. Fallen Earth, gdzie kanał mam zablokowany (ale moge jakąś pierdółke kupić, która mi odblokuje), mam wolniejszy crafting, limit na golda ale karva mać, przynajmniej mam dostęp do CAŁEGO contentu, a nie jak tutaj. Chwała Bogu, że nie skopali tego premium i przynajmniej subskrynenci będą mieli wszystko odblokowane i będzie też kupienia itemów i innych pierdółek, nie to co Lotro. Dla mnie to nadal najgorszy model f2p. Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 1 sierpnia 2012 Opublikowano 1 sierpnia 2012 Nie mam pojęcia jak działa LotRO. Nigdy się nim nie interesowałem. Cytuj
Homer S 197 Opublikowano 1 sierpnia 2012 Opublikowano 1 sierpnia 2012 Działa tak, że gra jest darmowa, ale do 20-stego któregoś lvla. Później musisz sobie dokupić quest packi i dodatki (bodajże są trzy), żeby lvlować dalej. Ktoś tam obliczył, że to jest ponad 50 ojro (nie pamiętam ile dokładnie). Masz premke, która daje Ci odpowiednik tych TORowych Cartel Pointów (i jednego questpacka), lecz tych dostaje się jedynie 500 co miesiąc, a pierwszy questpack kosztuje bodaj 400*. Oczywiście można troszkę pokombinować, bo te punkty można też zdobyć poprzez deedy, czyli użycie jakiegoś skilla 1000 razy, zabicia 100 danych wrogów czy zrobienia x questów w lokacji y. Tyle, że trzeba się sporo oklikać, żeby zarobić na quest packa a nawet trzeba sobie zrobić drugą postać (gdzie na darmowym koncie masz tylko 2 sloty). Premka też eliminuje limit na golda i jeszcze tam jakieś głupie blokady. *-z tymi cenami mogłem coś przekombinować, te questpacki równie dobrze mogą kosztować więcej , naprawde nie pamiętam, ile dokładnie wynosi cena każdego. Cytuj
froncz piotrewski 1 732 Opublikowano 1 sierpnia 2012 Opublikowano 1 sierpnia 2012 szkoda, bo gra miała potencjał, który został koncertowo spier.dolony. Cytuj
Raptor 226 Opublikowano 1 sierpnia 2012 Opublikowano 1 sierpnia 2012 No dobra Rapek, ale akurat miałem na myśli DCUO gdzie masz limit ile kasy możesz posiadać mając całkowicie F2P konto. Tak samo jest ilość jak często i jak wiele możesz na chacie pisać /per minute Ale jak sam mówisz - to jest trial gry która ma obecnie system abonamentu (który raczej się nigdzie nie wybiera anytime soon, it seems). Tutaj (ToR) mamy grę F2P. Tutaj aż takich drastycznych ograniczeń nie ma. Niby masz zakaz raidowania (Operations to raidy, nie?) , limit ile inst per week możesz robić etc. Co do stwierdzenia "gra P2W = śmierć gry" - hmmmm...... przykład Lineage 2 którego model F2P jest pure P2W sprawił, że przychód z gry skoczył o 400% względem modelu z abonamentem. Wniosek? Ludzie tego chcą i chcą za takie coś płacić. Ty możesz nie chcieć, ja mogę nie chcieć, Suavek może nie chcieć, ale parę postów wyżej mamy przykład, że niektórzy chcą jak najbardziej Ludzie milujacy P2W to nooby, nie chce grac z podGraczami nigdy :X. Nie wiem jakie dekle musza grac w ten L2 w takim razie lol. Cytuj
Homer S 197 Opublikowano 1 sierpnia 2012 Opublikowano 1 sierpnia 2012 (edytowane) Nie wiem jakie dekle musza grac w ten L2 w takim razie lol. Nie wiem jakie dekle musza grac w tibie lol. http://www.youtube.com/watch?v=SWIX3YT0nPA&feature=player_embedded Genialne. Edytowane 2 sierpnia 2012 przez Homer S Cytuj
django 549 Opublikowano 24 października 2012 Opublikowano 24 października 2012 Surprising nobody (except Kotaku), Star Wars: The Old Republic has gone free-to-play less than a year after its initial launch. The soon-to-be-implemented cash shop, the Cartel Market, has recently hit the test server for bugtesting. Considering not even new raid instances received proper testing before going live back when I played, one can only assume that Bioware considers this to be by far the most important thing to ever be added to the game. The Cartel Market will work much like your standard free-to-play MMO shop. Players can purchase a variety of items, equipment and services using a currency called Cartel Coins which are either purchased using real-world money or doled out monthly to those that choose to continue to pay a subscription fee. I’ve combed extensively through the list of goods and services that will soon be available via the Cartel Market, and can safely say that this is one of the worst implementations of the free-to-play model I have ever seen. Don’t believe me? Take a look at some of these “services” that will be up for sale: Authorization: Artifact Equipment: This Authorization allows you to equip and use most Artifact quality gear and item modifications. Subscribers automatically gain this Authorization. Applies to Story and PvP Equipment. 1200 CC Unlock: Cargo Hold Access: Unlock access to your ship’s cargo hold. Gain storage for 80 items. Your Cargo Hold can be accessed on your Ship or from the Fleet. Subscribers and Prefered Status Players have automatic access to this feature. Makes a great gift for another player. 475 CC Customization Control: Hide Head Slot: Unlock the ability to toggle the display of your helmet equipment. The cosmetic feature allows you to better control the look of your character. Subscribers have automatic access to this feature. 350 CC Unlock: Additional Quickbar: Unlocks an additional Quick Bar for abilities. Can be used to acquire a total of 6 Quick Bars. Subscribers automatically have the maximum number of Quick Bars. 250 CC Weekly Pass: Flashpoints: Allows unlimited access to Boss Loot from Flashpoints for 7 days. Duration begins on use of this item. 240 CC Weekly Pass: Operations: Allows unlimited access to Operations for 7 days. Duration begins on use of this item. 240 CC Things like paying to expand your inventory and bank capacity or speed up your leveling progress for convenience’s sake is one thing, but paying to have a bank in the first place? Paying for hotbars? For the ability to hide your helmet? Paying week-by-week to able to loot bosses in dungeons, and to even be able to zone into raid dungeons? Paying to be able to equip loot? Each and every facet of the game has been sectioned off behind a pay wall such that you would likely pay several hundred dollars just to be able to have the same basic features as a subscriber. http://www.gatheryou...is-truly-awful/ Cytuj
piecia997 39 Opublikowano 25 października 2012 Opublikowano 25 października 2012 L O L ... to ja zostaję przy WoWie ;p Chciałem wypróbować ToRa na F2p z ciekawości ale płacenie za ELEMENTY INTERFEJSU ?! Cytuj
Raptor 226 Opublikowano 25 października 2012 Opublikowano 25 października 2012 BUAHAHAHAHAHAHAHAHA. O (pipi)a... i pomyslec, ze ktos zgarnia niezly bonus w firmie za ten "gwozdz do trumny" . Teraz to ta gra naprawde bedzie DEAD. Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 25 października 2012 Opublikowano 25 października 2012 No ale kurfa.... ADYSZYNAL KŁIKBARZ !!!! Cytuj
Suavek 4 717 Opublikowano 25 października 2012 Opublikowano 25 października 2012 Biorąc pod uwagę, że mamy do czynienia z EA, to będę tylko udawał, że jestem tak samo zaskoczony jak Wy. Nic się tak naprawdę nie zmieni. Większość "darmozjadów" zagra głównie dla singla (wtedy oczywiście EA będzie się chwalić jaki to ich model F2P jest "popularny") po czym zapomni, podczas gdy reszta i tak lepiej wyjdzie płacąc abonament, o ile wcześniej też gry nie porzuci. Cytuj
Suavek 4 717 Opublikowano 31 października 2012 Opublikowano 31 października 2012 W TOR pobiegamy (dosłownie) sobie dopiero od 15 levelu - http://www.rockpapershotgun.com/2012/10/30/bioware-force-tweaks-swtors-f2p-restrictions/ Cóż, przynajmniej zrezygnowali z dokupowania qucikslotów. ;p Cytuj
Suboshi 3 Opublikowano 17 listopada 2012 Opublikowano 17 listopada 2012 W TOR pobiegamy (dosłownie) sobie dopiero od 15 levelu - http://www.rockpaper...p-restrictions/ Cóż, przynajmniej zrezygnowali z dokupowania qucikslotów. ;p Podobnie było od samego początku. Grałem od premiery i nie pamiętam dokłądnie kiedy ale zdobyłem je po 12 lvl. Dopiero w trialu było bardzo szybko odblokowywane. Cytuj
SpacierShark123 1 507 Opublikowano 17 listopada 2012 Opublikowano 17 listopada 2012 A jak sytuacja z battleground/raidami/instancjami w f2p? Gra mi się dość przyjemnie ciekawa odskocznia od wow-a. Cytuj
Suboshi 3 Opublikowano 18 listopada 2012 Opublikowano 18 listopada 2012 Jak wygląda przejscie z abonamentu na F2p? do tej pory wykupywałem raz na jakiśczas abonament ale chciałbym przejsć na f2p. Czy jak to zrobie to dalej bede mógł raz na jakiś czas wykupić abonament? Na koncie mam 100 Cartel pointsów ale za wszystkie subskrypcje i kolekcjonerke pisze ze moge dostać 2150pkt jak tylko wykupie subskrypcje, więc myślałem o kupnie za 30zł abonamentu na miesiac, wykozystaniu tych punktów i powrocie do f2p. Cytuj
Suavek 4 717 Opublikowano 19 listopada 2012 Opublikowano 19 listopada 2012 (edytowane) http://www.swtor.com/free/features Pfffffffffhehehehehehehe... Na drzewo EA. I jednak nie zrezygnowali z dokupywania quickslotów... Lolowe też wyższe ceny u vendorów i zmniejszona ilość zdobywanego exp - makes perfect sense! Edytowane 19 listopada 2012 przez Suavek Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 20 listopada 2012 Opublikowano 20 listopada 2012 To, że miało się kupować quickbary to było na bank już zapewnione. Oni dywagowali nad tym czy zmienić fakt, że startujesz z jednym lub dwoma quickbarami na starcie gry. Początkowo był to jeden bar na 10 (czy ileś slotów). Teraz w dobroci swego serca zmienili i masz całe "dwaścia slotuf" !! Cytuj
Suavek 4 717 Opublikowano 16 stycznia 2013 Opublikowano 16 stycznia 2013 SWTOR goes Pay-to-Gay Śmiechłem gromko. Gra w to ktoś jeszcze w ogóle? Czy tak jak przewidywano, przeszli ludzie "story" i zapomnieli? Są jakieś statystyki porównujące populację graczy ze SW Galaxies przed śmiercią? Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.