Gosiek 0 Opublikowano 9 lutego 2008 Opublikowano 9 lutego 2008 A wersja oficjalna na razie tylko w japońskim PSP store, w europejskim ma być dopiero 21 lutego. Cytuj
Gość Grzehoo Opublikowano 10 lutego 2008 Opublikowano 10 lutego 2008 Przeszedłem to demo, jakiś nudny mi się wydaje ten Patapon. Wersja demonstracyjna zapewne nie ukaże wszystkich zalet gry, ale spodziewałem się czegoś więcej, bo samo granie sprowadza się do schematycznego wciskania przycisków jedną ręką i popijaniu herbatki drugą. Czekam na pełną wersję, ale już teraz mówię, że Patapon nie będzie miał startu do LocoRoco. Cytuj
Gresh 5 Opublikowano 11 lutego 2008 Opublikowano 11 lutego 2008 mnie tez wydaje sie nudne - ale tak: - cale menu jest po japonsku, a w tym menu mozna dobierac jednostki, przydzielac im jakies dodatkowe atrybuty czy tez je tworzyc - na filmikach z youtube'a widac ze pozniej akcja sie bardzo rozkreca, trzeba wydawac non stop komendy różne - bronic sie, atakowac, isc naprzod, - moze fabuła jest fajna i smieszna - gierka ma niesamowite walory wizualne i super bossow. Ja tam bym jej nie skreślał po demie z japonii. Cytuj
Jakim 1 791 Opublikowano 11 lutego 2008 Opublikowano 11 lutego 2008 Na nieoficjalnym rynku jest już dawno pełana wersja;) Nie ma co do tego podchodzić bo nic nie zrozumiesz a później robi się dosc ciężko i bez przygotowania swoich jednostek możemy po prostu utknać i nie ukończyć misji. Cytuj
Suavek 4 714 Opublikowano 11 lutego 2008 Opublikowano 11 lutego 2008 Widzę opinię różne, ale tak jak wcześniej ten tytuł był mi obojętny tak teraz po ukończeniu amerykańskiego demka nie mogę się Pataponów doczekać. Niby wszystko sprowadza się do schematów wciskania paru kombinacji, ale mnie sprawiało to niemałą frajdę, szczególnie, że przyśpiewki ludków włażą do głowy i zaczynają się podobać ;>. No i mile przyjąłem aspekt strategiczny polegający na zdobywaniu jedzenia, rekrutowaniu nowych ludków oraz ich uzbrajania i dobierania w zależności od misji. Może i jest to gra schematyczna ale demko mnie nie znudziło i chętnie pogram w pełną wersję. Jedyne co mogę grze zarzucić to (przynajmniej w moim przypadku) problemy z utrzymaniem statusu Fever - po jego osiągnięciu Patapony zmieniają nieco rodzaj śpiewania i nieraz musiałem zaczynać combo od nowa właśnie przez tą zmianę rytmu. No ale prawdopodobnie jest to kwestia przyzwyczajenia. No i w demie drażnił brak możliwości zapisania gry - a ukończenie zajmuje jakieś 2h (nie spiesząc się). Osobiście czekam na tę produkcję i mam nadzieję, że pojawi się w Europie po przystępnej cenie (czy to oficjalnej czy to z importu). Cytuj
Redmitsu 985 Opublikowano 11 lutego 2008 Opublikowano 11 lutego 2008 Takze skonczylem grac w demo ( nie ukonczylem , poniewaz nie przeszedlem walki ze smokiem ;D ) i moge co nieco powiedziec o tym tytule . Z poczatku mialem nastawienie ze gra jest bardzo muzykalna i co sie z tym wiaze , wiecej motywow z wciskaniem klawiszow jednak w demie spotykamy sie z tylko 3 ukladami , ktore musisz podczas gry wklikac do ekraniku . W sumie to jest wystarczajaca ilosc ale mam nadzieje ze w pelnej wersji czyms jeszcze nas zaskocza . Gra wciaga . Rekrutowanie nowych wojownikow ( a raczej tworzeniem ich ) , szukanie dla nich zbroi oraz polowan i oczywiscie pokonywanie coraz mocniejszych przeciwnikow jest bardzo sympatyczne . Wyspiewane melodie bitewne przez naszego herosa sa proste ale jednak wpadaja w ucho :} Jedynie co mnie denerwuje i nie wiem czy to jest bug czy tak jest stworzone to to samo co nizej napisal Suavek . Pasek Fever , po ktorym ciezko mi dalej go utrzymac . Kiedy juz pierwszy Fever utrzymam to gra gitara ale wlasnie z poczatku mam z nim problem . Wydaje sie ze tak samo spiewaja a jednak rytm jest minimalnie inny ( dokladniej trzeba wciskac rytm? ) . Trzeba potrenowac :} Cytuj
Suavek 4 714 Opublikowano 11 lutego 2008 Opublikowano 11 lutego 2008 Kiedy juz pierwszy Fever utrzymam to gra gitara ale wlasnie z poczatku mam z nim problem.Dokładnie o to mi chodziło. Próbowałem nawet wciskać klawisze zgodnie z "otoczką" ekranu a czasem i tak mi resetowało całość. Nie wiem czy coś źle robiłem czy faktycznie kwestia przypadku, bo gdy już pierwszy utrzymam to dalej leci bez problemów. Cytuj
Redmitsu 985 Opublikowano 11 lutego 2008 Opublikowano 11 lutego 2008 Mozliwe ze jakis bug wlecial w demko Usa , badz trzeba na poczatku Fevera zmienic minimalnie rytm . Jezeli ktos gral w jap. wersje i moze to samo powiedziec to niech napisze ;} Cytuj
ghost. 60 Opublikowano 11 lutego 2008 Opublikowano 11 lutego 2008 zaden bug, nie raz przelazłem te etap z polowaniem (kilka razy inna misje jakas) z naładowanym feverem przez cały czas (od pierwszego comba 10x), kwestia wyczucia rytmu, po prostu. Demko amerykanskie jest pierwszym moim kontaktem z tym szpilem, po jego przejsciu nie mam pytan i nie moge sie doczekac pełnej wersji Cytuj
Pan Pieczarka 167 Opublikowano 11 lutego 2008 Opublikowano 11 lutego 2008 Jak nie możecie utrzymać rytmu, to sugeruję śpiewanie pod nosem - mi pomaga, chociaż komicznie wygląda. I bez słuchawek ciężko będzie też wyczuć rytm. Ciekawe, za ile będzie ta gra dostępna w naszym pięknym kraju... Cytuj
Kornolio 1 053 Opublikowano 13 lutego 2008 Opublikowano 13 lutego 2008 Ja w rytm potrząsam swoim PSP-ekiem ;], zabawnie to wygląda jak brat mówił ;p, ja również czekam na pełna wersje choć dema nie skończyłem jeszcze (obowiązki) Cytuj
Mikes 65 Opublikowano 14 lutego 2008 Opublikowano 14 lutego 2008 Oficjalne demo bedzie dzisiaj na amerykanskim store, na naszym za tydzien. Cytuj
Mikes 65 Opublikowano 14 lutego 2008 Opublikowano 14 lutego 2008 A jednak nie, na naszym tez juz jest, sciagac! Cytuj
Hela 1 962 Opublikowano 15 lutego 2008 Opublikowano 15 lutego 2008 Recka IGN'u: http://psp.ign.com/articles/852/852601p1.html Cytuj
Mikes 65 Opublikowano 16 lutego 2008 Opublikowano 16 lutego 2008 katuje do demko bez przerwy, powtarzam wciąż drugą misje zdobywajac mieso, kamienie i jakies patyki, w sumie nie wiem po co to jest ale mam nadzieje ze przejdzie w sejwie z dema. Gierka naprawdę rządzi, ktoś tu wyzej pisał ze nie ma startu do locoroco, moim zdaniem locoroco moze przy pataponie co najwyzej załosnie popiszczeć(pomimo że to w sumie inne gatunki). Muzyka, którą patapony spiewają gdy długo utrzyma sie fevera jest zaje.bista : O Trochę żałuje ze kupiłem 4GB bo premiera na dniach a ja nie mam kasy ;/ Cytuj
ghost. 60 Opublikowano 16 lutego 2008 Opublikowano 16 lutego 2008 Patapon jest juz do kupienia w internecie w wersji ogólnozrozumiałej. Cytuj
zibi5490 0 Opublikowano 17 lutego 2008 Opublikowano 17 lutego 2008 Świeżość nie tylko na rynku psp ale ogólnie w temacie gier. Z gier typu "inne" tylko REZ na ps2 mnie tak wciągnął swoją drogą mogliby go wydać w wersji na psp Gra wkręca jest jedną z fajniejszych na psp oczywiście w wersji bez krzaczków pozamiata ostro Mam pierwszego bosa pokonanego na LV10 sądziłem że jestem cool i zobaczyłem na you tube (na psp też jest you tube )jednego z końcowych bossów na LV30 ... moje pytanie brzmi: czy broń można gdzieś produkować czy tylko da się ją zdobyć na polu walki po niektórych przeciwnikach?? pozdr Cytuj
ghost. 60 Opublikowano 17 lutego 2008 Opublikowano 17 lutego 2008 Co tu dużo gadać, warto było poczekać na anglika - gra jest przecudowna, odpowiednio trudna i wciaga jak diabli, czyli ma wszystko czego potrzebuje ;] Teraz takie pytanko - czy patapony mozna poddawać jakiemuś 'recyclingowi'? tzn jak mam np pełen oddział łuczników, ale kilku z nich zrobionych jest z podstawowych surowców (bodaj z gałęzi i kamienia) to moge jakos je skasować, żeby zrobić sobie miejsce wolne na łucznika z Titanium i Cedar'u albo Cherry Tree? Cytuj
CoATI 1 051 Opublikowano 17 lutego 2008 Opublikowano 17 lutego 2008 (edytowane) pamietam, ze w wersji ntsc-j jakos kasowalem powinno gdzies tam byc Edytowane 17 lutego 2008 przez Coati Cytuj
Redmitsu 985 Opublikowano 17 lutego 2008 Opublikowano 17 lutego 2008 Oczywiscie ze mozna usuwac danego patapona z oddzialu , robisz to wchodzac w headquarters najezdzasz na danego patopoma i wciskasz select bodajze . Przedchwila stworzylem sobie chyba legendarnego lucznika ( kolor niebiesko-fioletowy i posiada rogi ) i niezle sie nim koksi ;} dmg wiekszy niz u moich barbarzyncow ;D Aktualnie jestem w misji , w ktorej napadam na jakas fortece , wiatr mi w niej przeszkadza i lucznicy moga possac . Btw : Nienawidze czerwonego smoka , ktory zjada mi patapomy , ktorych juz nie mozna odrodzic i inne tego typu mobki :< Cytuj
rushman 4 Opublikowano 17 lutego 2008 Opublikowano 17 lutego 2008 Próbuje wlasnie sciągnac demo Patapom i mam komunikat "communication with the serwer faild".... mial ktos takie cos?? Trailer FF: CC sciągnąlem bez problemow Help..... Cytuj
Redmitsu 985 Opublikowano 17 lutego 2008 Opublikowano 17 lutego 2008 Ech utknalem w misji "Battle! Bachikoi Fort" i nie mam pojecia co mam zrobic . Jest to misja w ktorej przeszkadza nam wiatr i nasze patopany z lukami i wloczniami ssaja . Trza rozwalic wielka "machine do tworzenia wiatrow" ale przeszkadzaja nam w tym wciac pojawiajace sie czerwone duze mongoly ;P Kto to przeszedl i da jakas rade? :} Cytuj
Dark Serge 80 Opublikowano 18 lutego 2008 Opublikowano 18 lutego 2008 Jestem pod wielkim wrażeniem ... Nie spodziewałem się, że Patapon to będzie aż tak grywalna produkcja - załączyłem sobie jedną misje ok. 1 w nocy i skonczyłem o 4 nad ranem ;D muzyczno rytmiczna strategia akcji czasu rzeczywistego xD - coś w ten deseń by było, jakby opisać gatunek tej gry Piękna gra . Cytuj
ghost. 60 Opublikowano 18 lutego 2008 Opublikowano 18 lutego 2008 Ech utknalem w misji "Battle! Bachikoi Fort" i nie mam pojecia co mam zrobic . Jest to misja w ktorej przeszkadza nam wiatr i nasze patopany z lukami i wloczniami ssaja . Trza rozwalic wielka "machine do tworzenia wiatrow" ale przeszkadzaja nam w tym wciac pojawiajace sie czerwone duze mongoly ;P Kto to przeszedl i da jakas rade? :} wałsnie bede miał teraz tą misję, jeszcze co prawda do niej nie podchodziłem, ale domyslam się, że trzeba bedzie wykorzystać Tailwind Miracle - mozesz go zdobyć na jednym z pól do polowan, bodajrze tam gdzie są raki - trzeba zabić upolować takiego żółtego ptaka z ozdobnym ogonem... nie jestem pewien na 100%, ale wydaje mi sie ze własnie tak sie to zdobywa, no a jak juz bedziesz miał cud wiatru wiejacego od pleców to nie powinno byc problemów. Cytuj
Dark Serge 80 Opublikowano 18 lutego 2008 Opublikowano 18 lutego 2008 hmh denerwuje mnie jedna sprawa - chcesz zrobić sobie patapona z lepszego drewna ijakiegoś super kamienia, ale masz w inwentory oprócz tego zwykłe kamienie i zwykłe gałęzie - nijak nie można wywalić tych podstawowych surowców, przez co nie da się zrobić lepszych wojów. Czemu oni nie dali nam możliwości wyboru jakości surowca podczas tworzenia pataponów ? Chyba, że ja czegos nie dojrzałem... Tak samo nie można wywalać jednostek - czyli jak masz np. maksymalną ilość łuczników to nie możesz zrobić nowszych i lepszych bo się nie da i już... strasznie niewygodne ;/ Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.