Skocz do zawartości

FIA Formula One World Championship 2011


Magik

Rekomendowane odpowiedzi

Gość szpic
Opublikowano

i kubice bedzie miec nowe malowanie kasku, wiec nie bedzie takiej symbiozy jak teraz

Opublikowano (edytowane)

Nowe nie nowe, ale czerwony pozostanie. Pewnie dlatego, żeby pasowało do malowań auta. No wygląda to nieźle. Trochę się wczoraj bałem jak to z awaryjnością, ale dzisiejszy dzień pozwala przypuszczać, że wczorajszy wyciek płynu hamulcowego to tylko pojedynczy incydent.

 

"Zawsze trudno jest ocenić sytuację po zaledwie jednym dniu w bolidzie, szczególnie biorąc pod uwagę tak wiele zmian w porównaniu z ubiegłym rokiem" - powiedział Robert Kubica po środowych testach w Hiszpanii.

 

"Głównym czynnikiem są zdecydowanie nowe opony Pirelli, które mają duży wpływ na zachowanie bolidu, dlatego jeździliśmy na różnych mieszankach, aby zacząć je wyczuwać. Mieliśmy kilka usterek mechanicznych w bolidzie i nie mogliśmy zrealizować całego programu, ale mimo to przejechaliśmy wiele okrążeń".

 

"Jest to bardzo ważne, ponieważ udało nam się ukończyć zwyczajowe sprawdzanie systemów i niezawodności, czego dokonuje się z nowym bolidem i upewniliśmy się, że nie ma żadnych problemów związanych z przegrzewaniem się auta" - podsumował polski kierowca.

Edytowane przez orion50
Opublikowano

W wywiadzie dla autosport Robert troche narzekal na drastyczne zuzywanie sie tylnych opon. Powiedzial tez ze ruchome tylne skrzydlo daje ogromna przewage. Znacznir wieksza niz f-duct czy kers. Mowil ze jak mechanizm zawiedzie i na koncu prostej skrzydlo nie wroci do pierwotnej pozycji to "skonczy sie to bolesnie"

Opublikowano

Ta super szybka degradacja opon też według mnie będzie głupia, jeśli bolidy na niektórych torach będą (nie wliczając wypadków losowych) zjeżdżać po 4-5 razy na pit stop to sam nie wiem czy to pomoże jakoś widowisku. Z drugiej strony zobaczymy, kto najlepiej przystosował brykę pod nowe ogumienie i jak długo utrzyma się na torze.

Opublikowano

Robert stwierdzil ze ta degradacja moze byc bardzo niebezpieczna....to juz nie jest graining tyko po kilku kolkach opony sie praktycznie koncza.

Robert obawia sie ze opony moga po prostu wybuchnac podczas jazdy.

Opublikowano (edytowane)

No to wychodzi na to, że Pirelli dało dupy po całości. Moim zdaniem jest to bez sensu. Bridgestone miały idealną żywotność moim zdaniem. Dzisiaj Robert jak na razie z pierwszym czasem. W tej chwili wszyscy w Boksie, Polak sam na torze.

Edytowane przez orion50
Opublikowano

Robert poki co z najlepszym czasem...choc to nieistotne.

Przeraza pewnosc siebie Red Bulla.

Dr Helmut Marko (Red Bull) :"Gdyby wyscig odbyl sie teraz, zdublowalibysmy kazdego. To jak nasz samochod pokonuje zakrety jest niesamowite"

Opublikowano (edytowane)

Dla mnie to gierka.. Szkopy zawsze tacy są. Jak na mój gust to Red Bull się boi, bo widzi co przygotowali Renault czy inne teamy. Weźmy pod uwagę też to, że RBR ma problem z kierowcami. Mark czasem już nie daje rady, a Vettel jest ^%&%^^ z gorącą głową. RBR na pewno ma szybki bolid, ale szczerze wątpie, że mają pakiet lepszy niż rok temu.

Edytowane przez orion50
Opublikowano

Ja mimo to sądzę, że RBR utrzyma się w czołówce mając tych średnich kierowców. McLaren pewnie będzie bardziej konkurencyjny, niż w poprzednim roku, Ross Brawn również jakiś taki optymistyczny. Z kolei Massie się bryka sfajczyła trochę, pomimo, że Alonso zachwalał niezawodność nowego modelu.

Opublikowano

McLaren zaprezentował swój bolid, chyba najbardziej dupna z odsłon, gdyż zrobili to w Berlinie pod dyktando Vodafone (normalnie lol). Nie zastosowali takiego wydechu jak w RLGP, ale ich maszynka i tak się trochę wyróżnia od reszty.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...