Skocz do zawartości

FIA Formula One World Championship 2011


Magik

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Akurat o psychikę bym się nie martwił , bo to nie pierwszy wypadek Kubicy (fakt , najpoważniejszy , ale nie pierwszy).

Myślę , że wróci szybciej niż się spodziewamy.

Opublikowano (edytowane)

Poczatkowo myslalem ze relacje o tym ze barierka przeszyla cala dlugosc wozu na wylot sa mocno przesadzone ale....

 

skoh.jpg

610x.jpg

:wacko:

Nieprawdopodobne...

Edytowane przez Magik
Gość szpic
Opublikowano

Czy tylko mnie sie wydaje ze nasze barierki sa lepsze?

Tylko wypadków ze ktos wlecial seryjnym samochodem w barierki a nigdy nie bylo slychac aby przeszla na wylot....

Opublikowano

Czy tylko mnie sie wydaje ze nasze barierki sa lepsze?

Tylko wypadków ze ktos wlecial seryjnym samochodem w barierki a nigdy nie bylo slychac aby przeszla na wylot....

 

Bo praktycznie nigdy aż tak nie są nagłośnione tak żadne wypadki. U Robcia też w początkowej fazie nie widziałem żadnej barierki na pierwszych fotkach.

Opublikowano

Ogolnie to bylo tak, ze woz walnal w jedna barierke a obok stala druga. Tylko, ze pomiedzy nimi byla przerwa to i samochod sie nadzial na ta druga. Ciekawo czy ja specjalnie dla wiekszego bezpieczenstwa postawili, to by byla ironia dopiero...

Opublikowano (edytowane)

Testy w Jerez i znowu LRGP na czele tabeli z czasami.

 

N. Heidfeld Renault R31 1.20,361 (86 okr.)

F. Alonso Ferrari F150 1.20,493 (131 okr.)

M. Schumacher Mercedes W02 1.21,054 (114 okr.)

L. Hamilton McLaren MP4-26-Mercedes 1.21,099 (36 okr.)

K. Kobayashi Sauber C30-Ferrari 1.21,242 (84 okr.)

S. Vettel Red Bull RB7-Renault 1.21,574 (98 okr.)

S. Buemi Toro Rosso STR6-Ferrari 1.21,681 (92 okr.)

H. Kovalainen Lotus T128-Renault 1.22,711 (61 okr.)

R. Barrichello Williams FW33-Cosworth 1.22,227 (99 okr.)

P. di Resta Force India VJM04-Mercedes 1.22,945 (64 okr.)

J. D’Ambrosio Virgin MVR-02-Cosworth 1.25,471 (72 okr.)

 

Wyobrażam sobie jak musi czuć się Robert, któremu być może przejdzie koło nosa walka o tytuł. Jakby Heidelfd zdobył mistrza w takich okolicznościach to chyba bym się pochlastał. Nic do chłopa nie mam, ale chodzi mi o zasady ;]

Edytowane przez orion50
  • 2 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)

Pokuszę się o małą analizę układu sił, oraz postaram się wyciągnąć jakieś wnioski z zakończonych testów w Barcelonie. Numerem jeden zdaje się być RBR, który jest szybki, w dodatku poprawili niezawodność. Najbardziej niezawodne jest Ferrari, które niewiele ustępuje Red Bull’owi pod względem szybkości. Może być bardzo ciekawa walka. Jeśli chodzi o siłę zespołu Lotus Renault GP, to tutaj pojawia się duży znak zapytania. Auto jest dość szybkie jednak mogą być problemy z awaryjnością. Kierowcy Renault przejechali podczas testów zaledwie 3700 km, gdzie Ferrari czy RBR najechali około 5000km, a włoska stajnia, prawie w ogóle nie zmagała się z żadnymi defektami.

 

Toro Rosso może wszystkich zaskoczyć. Ich auto prawdopodobnie jest bardzo szybkie. Wydaje mi się, że Algersuari z Buemim będą mogli walczyć z Mercedesami i McLarenami. Czy z Czarnymi Lotusami też ? Wszystko wyjdzie w praniu, a właściwie to w Melbourne.

Mercedes Petronas miał duże problemu, ale przywieźli do Montmelo sporo poprawek i widać duży progres, zarówno w szybkości jak i bezawaryjności. McLaren zmaga się z wieloma problemami. Auto jest dość wolne, w dodatku awaryjne. Projektanci z wysp brytyjskich, chyba poszli w zbyt radykalne rozwiązania. Sądzę jednak, że ekipa z Woking da sobie radę.

Sauber i Williams też poczyniły pewien progres, co może owocować niezwykle ciekawymi wyścigami i najmniejszymi różnicami czasowymi w historii F1. Wszystkie teamy poczyniły postępy, co jest niezwykłe. Ekip walczących w pierwszej 10 – tce może być więcej niż zwykle, czego życzę sobie i Wam wszystkim. Spodziewam się bardzo emocjonującego sezonu. Brakuje tylko jednego bardzo ważnego elementu… - Roberta. Miejmy nadzieję, że KUB powróci szybciej niż się spodziewamy. Na razie najważniejsze jest ogólno pojęte zdrowie, oraz sprawność jako taka.

 

Układ sił :

1. Red Bull Racing (niewielka przewaga nad drugim Ferrari)

2. Scuderia Ferrari (geniusz w postaci Fernando Alonso, może zniwelować różnicę w szybkości bolidów)

3. Lotus Renault GP (problem z kierowcami, solidny Nick, niewiadomo jak będzie jeździł Witalij)

4. Mercedes/McLaren/ToroRosso (tutaj mam wielki problem.. w sumie wszystkie te zespoły mogą walczyć o bycie czwartą siłą,

przy czym różnicę będą tworzyć kierowcy)

 

5. Sauber/Williams ( Sauber ma świetnego Kobayashiego, Williams ma bardzo dobrego Maldonado, będzie ciekawie)

6. Force India

7. Reszta stawki.

 

To zestawienie to oczywiście moja prywatna interpretacja, nie należy się nią sugerować. Lubię sobie przed sezonem powróżyć z fusów.

 

Na koniec zajmę się jeszcze czynnikiem ludzkim czyli kierowcami.

W RBR zawodnicy potrafią wygrywać jeśli auto deklasuje inne bolidy.. W tym roku może nie być już tak różowo.

 

Ferrari ma dwóch kierowców z podrażnionymi ambicjami.. mają szybkie auto. Będzie gorąco.

 

Lotus ma solidnego Nicka i zagadkę Pietrowa. Tutaj rewelacji raczej nie będzie, bez Roberta ta stajnia nie osiągnie raczej jakichś wielkich sukcesów.

 

Toro Rosso – dwaj młodzi gniewni, ze wskazaniem na Hiszpana.

 

Mercedes – niezły Rosberg oraz wypalony mistrz. Zobaczymy

 

McLaren – bardzo szybki Lewis, oraz Button, który ma świetny styl jazdy. Jednak bez szybkiego bolidu, chłopacy będą w trudnej sytuacji

 

Ilość kilometrów przejechanych podczas testów przez zespoły :

 

Ferrari: 5221km

Red Bull: 4407 km

Mercedes: 4297 km

Sauber: 4099 km

Williams: 3787 km

Force India: 3745 km

Toro Rosso: 3737 km

Renault: 3700 km

McLaren: 3690 km

Virgin: 3361 km

Lotus: 2403 km

HRT: 1949 km (ubiegłoroczne auto)

Edytowane przez orion50
Opublikowano

Ten film dokumentalny chyba w Japonii miał swoją premierę, został puszczany też w Brazylii i teraz chyba USA, ale tak jak pisze Orion są to pokazy dla ludzi z branży bardziej. Może za rok film wyląduje na DVD/BD, bo w kinach raczej go nie będą puszczać (na pewno nie naszym).

Opublikowano

No właśnie. W Japonii pokazy były najbardziej wzmożone, jak wiadomo Japończycy kochają Ayrtona. Film po przez szacunek dla zmarłego nie jest tak skomercjalizowany, jak większość produkcji. Docierające głosy mówią, że jest to bardzo dobra produkcja. Myślę, że każdy prawdziwy fan F1 powinien nabyć film legalnie, gdy ten pojawi się w oficjalnej dystrybucji.

Opublikowano (edytowane)

Pirelli zaprezentowało oznaczenia tegorocznego ogumienia. Przyznam szczerze, że bardzo mi się takie coś podoba, wprowadza różnorodność. Teraz każdy będzie wiedział jakie dokładnie mieszanki zostały udostępnione na dane Grand Prix.

 

pirellif1group.jpg

 

opony deszczowe – napisy w kolorze pomarańczowym

opony przejściowe – napisy w kolorze niebieskim

opony z supermiękkiej mieszanki – napisy w kolorze czerwonym

opony z miękkiej mieszanki – napisy w kolorze żółtym

opony ze średniej mieszanki – napisy w kolorze białym

opony z twardej mieszanki – napisy w kolorze srebrnym

 

pirellif1intermediaatec.th.jpg

Edytowane przez orion50
Opublikowano

Dużego problemu nie ma bo, obie i tak są twardsze, więc kontrastują z miększymi :) Plan dobry, bo białe, zielone paseczki już się wszystkim przejadały. Borowczyk będzie miał o czym pierdzielić :D GP w Melbourne zostanie zdominowane przez gadanie o oponach, na bank.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...