Skocz do zawartości

Metal Gear Solid V: The Phantom Pain


Fuji

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

ta twarz, a przynajmniej dolna część niezbyt przypomina snejka, jedyne co to że ma brode, usta wydaja sie zupelnie inne

 

ciekawe czy tytyl ground zero nawiązuje do tego że np bedziemy sie zajmowac wystrzeleniem atomówki albo zapomieganiem przed wystrzeleniem, ewentualnie jakimiś działaniami w miejscu wybuchu, moglo by byc ciekawie

Opublikowano

Mam nadzieję że filmik z pokazu pojawi się na Youtube. Narobili mi smaka łobuzy i pokazali tylko obrazek z Fisherem. Ciekawe co to będzie za okres w dziejach serii i na jakie platformy wyjdzie. Mam nadzieję że już na next-geny.

Opublikowano

Pierwsze informacje z nadchodzącego Metal Gear Solid: Ground Zeroes

 

- gra ma otwarty świat

- powstaje z myślą o obecnej generacji konsol

- Fox Engine mimo to jest pozycjonowany pod granie w Chmurze oraz nadchodzącą kolejną generację hardware’u

- Big Boss powraca, podobnie jak też organizacja Żołnierzy bez Granic

- w trakcie rozgrywki, Big Boss ewakuował się śmigłowce. Jest to związane z konceptem Game without Game Over czyli braku tradycyjnego końca po wykryciu gracza

- scenariusz ma traktować o motywie żołnierzy którzy nie mogą powrócić do domu

- Mother Base ma powrócić

- w grze ma ponownie pojawić się Paz

Opublikowano (edytowane)

Relacja z Famitsu.com. Większość się powtarza, ale gdyby to kogoś interesowało:

 

- Pokaz odbył się na PC ale z uwzględnieniem specyfikacji PS60

- Grafika ryła beret

- Gra jest wyzwaniem rzuconym światu

- Przewijały się takie kwestie jak "armia bez państwa", "Paz" czy "mother base"

- KojiPro zapowiedziało zmianę game designu z tradycyjnego sneaking mission na sneaking mission w otwartym świecie, gdzie można m.in. zajumać pojazd opancerzony, wezwać na pomoc helikopter albo wycofać się z pola bitwy (to wszystko pokazano w trailerze); celem jest gra bez "game over"

- Była jakaś wzmianka o tym, że samemu można sobie wybrać oprawę audio, chociaż ta jest bardzo filmowa (曲の選択が映画好きの監督らしいが、曲は自分で選べるという)

- Kojima na pytanie, ile potrwa developing, odpowiedział, że nie każe czekać zbyt długo.

Edytowane przez Enkidou
Opublikowano

Blah, znowu Big Boss, znowu interquel. Serio tam między MGS 3 a MGS 1 jest strasznie napchane historią, a jeszcze Kojima to chce eksploatować. I w dodatku eskperymentuje. Nie dość że przypomina trochę starego Sama Fishera i z jakiś przyczyn częściowo kojarzy mi się z CoD-em, to jeszcze sandbox. Znaczy pomysł sandboxa-skradanki może być ciekawy, ale jakoś wolałbym po prostu starego, porządnego MGS-a.

Opublikowano

nie znasz się, ta seria aż prosiła się o odejście od archaizmów i pójście w nową stronę. Choć i tak chciałbym mimo wszystko by cała otoczka groteskowego sf jaką od zawsze ce(pipi)e się ta seria dalej pozostała.

Opublikowano (edytowane)

Mendrek nawet nie wiesz jak to będzie wyglądać a już marudzisz , poczekaj chociaż do pierwszej prezentacji gameplayu.Po za tym kto stoi w miejscu ten się cofa :blum1: czasy się zmieniają i rynek , cieszy mnie fakt że Kojima nie boi się wprowadzać nowych pomysłów w celu odświeżenia MGS'a

Edytowane przez Karas
Opublikowano

Zobaczymy, czy Kojima nauczył się w jaki sposób dzisiaj prowadzi się fabułę w grach. Czyli jakieś dialogi lecą normalnie podczas gameplayu, a nie oglądanie 30 minutowych filmów i słuchanie głupot przez codec gdzie między dialogami fabularnymi ten kretyn umieszczał nieraz zbędny tutorial.

Opublikowano

ponoć prezentacja jest niesamowita, a na ps3site ( nie wiem skąd oni to wiedzą) twierdzą,że całość chodziła na fox engine na stacji roboczej opartej o architekturę tej generacji konsol więc jest szansa na mgs5 na ps3

Się śledzi, się wie.

 

Z tym Fox, to chodzi o Zero i Big Bossa, przynajmniej tak można wywnioskować z dotychczasowych informacji. A i tytuł to raczej Ground ZERO, tak jest w informacji prasowej Konami.

Opublikowano

Zobaczymy, czy Kojima nauczył się w jaki sposób dzisiaj prowadzi się fabułę w grach.

:turned: najlepiej w czasie przeładowywania kolejnych magazynków

 

Nie, lepiej prowadzić długie dysputy z radyjkiem przy uchu, gdy dookoła kręci się masa patroli. Ten podział rozgrywki w MGS jest już tak przestarzały, że należy zrobić gruntowne zmiany.

Opublikowano (edytowane)

Z tym Fox, to chodzi o Zero i Big Bossa, przynajmniej tak można wywnioskować z dotychczasowych informacji. A i tytuł to raczej Ground ZERO, tak jest w informacji prasowej Konami.

 

Raczej na pewno chodzi o ZERO i BB, dotychczas caly czas tylko slyszelismy w dialogach o ich konfliktach, wreszcie moze wezmiemy w nich udzial. BB po zakonczeniu PW (chodzi o motyw z PAZ) pewnie sie niezle na niego w(pipi)... i to posluzy jako fundament do tej ich "wieloletniej batalii" o ktorej wspominala EVA w 4ce.

Edytowane przez Bansai

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...