Yano 3 697 Opublikowano 30 sierpnia 2012 Opublikowano 30 sierpnia 2012 ta twarz, a przynajmniej dolna część niezbyt przypomina snejka, jedyne co to że ma brode, usta wydaja sie zupelnie inne ciekawe czy tytyl ground zero nawiązuje do tego że np bedziemy sie zajmowac wystrzeleniem atomówki albo zapomieganiem przed wystrzeleniem, ewentualnie jakimiś działaniami w miejscu wybuchu, moglo by byc ciekawie Cytuj
aux 3 809 Opublikowano 30 sierpnia 2012 Opublikowano 30 sierpnia 2012 Mam nadzieję że filmik z pokazu pojawi się na Youtube. Narobili mi smaka łobuzy i pokazali tylko obrazek z Fisherem. Ciekawe co to będzie za okres w dziejach serii i na jakie platformy wyjdzie. Mam nadzieję że już na next-geny. Cytuj
Figaro 8 302 Opublikowano 30 sierpnia 2012 Opublikowano 30 sierpnia 2012 From FOX....two phantoms were born.. wut Cytuj
Daffy 10 630 Opublikowano 30 sierpnia 2012 Opublikowano 30 sierpnia 2012 cytat z obrazka to fake wg mnie Cytuj
Figaro 8 302 Opublikowano 30 sierpnia 2012 Opublikowano 30 sierpnia 2012 cytat z obrazka to fake wg mnie http://www.konami.jp/mg25th/fox/index.html are you sure? Cytuj
Daffy 10 630 Opublikowano 30 sierpnia 2012 Opublikowano 30 sierpnia 2012 ooo a to zdziwko, ciekaw jestem też czemu literki są tak odwrócone..... DAWAĆ TRAILER DZIFFKI !!!!!!!!! Cytuj
szawello 7 Opublikowano 30 sierpnia 2012 Opublikowano 30 sierpnia 2012 Pierwsze informacje z nadchodzącego Metal Gear Solid: Ground Zeroes - gra ma otwarty świat - powstaje z myślą o obecnej generacji konsol - Fox Engine mimo to jest pozycjonowany pod granie w Chmurze oraz nadchodzącą kolejną generację hardware’u - Big Boss powraca, podobnie jak też organizacja Żołnierzy bez Granic - w trakcie rozgrywki, Big Boss ewakuował się śmigłowce. Jest to związane z konceptem Game without Game Over czyli braku tradycyjnego końca po wykryciu gracza - scenariusz ma traktować o motywie żołnierzy którzy nie mogą powrócić do domu - Mother Base ma powrócić - w grze ma ponownie pojawić się Paz Cytuj
Figaro 8 302 Opublikowano 30 sierpnia 2012 Opublikowano 30 sierpnia 2012 (edytowane) bo już bez napisu ludzie spekulowali, że obrazek jest odwrócony (opaska po drugiej stronie). kojimowskie zagrywki i guess Edytowane 30 sierpnia 2012 przez Figaro Cytuj
Enkidou 300 Opublikowano 30 sierpnia 2012 Opublikowano 30 sierpnia 2012 (edytowane) Relacja z Famitsu.com. Większość się powtarza, ale gdyby to kogoś interesowało: - Pokaz odbył się na PC ale z uwzględnieniem specyfikacji PS60 - Grafika ryła beret - Gra jest wyzwaniem rzuconym światu - Przewijały się takie kwestie jak "armia bez państwa", "Paz" czy "mother base" - KojiPro zapowiedziało zmianę game designu z tradycyjnego sneaking mission na sneaking mission w otwartym świecie, gdzie można m.in. zajumać pojazd opancerzony, wezwać na pomoc helikopter albo wycofać się z pola bitwy (to wszystko pokazano w trailerze); celem jest gra bez "game over" - Była jakaś wzmianka o tym, że samemu można sobie wybrać oprawę audio, chociaż ta jest bardzo filmowa (曲の選択が映画好きの監督らしいが、曲は自分で選べるという) - Kojima na pytanie, ile potrwa developing, odpowiedział, że nie każe czekać zbyt długo. Edytowane 30 sierpnia 2012 przez Enkidou Cytuj
YETI 11 045 Opublikowano 30 sierpnia 2012 Opublikowano 30 sierpnia 2012 Siedzę, przed lapkiem i co jakiś czas klikam F5 zamiast zrobić coś pożytecznego w domu. Cały MGS. Mam nadziej, że Konami się zlituje i dziś dostaniemy ten trailer. Cytuj
Figaro 8 302 Opublikowano 30 sierpnia 2012 Opublikowano 30 sierpnia 2012 Mam nadziej, że Konami się zlituje i dziś dostaniemy ten trailer. Haha. Zapraszam na TGS. Cytuj
Whisker 1 454 Opublikowano 30 sierpnia 2012 Opublikowano 30 sierpnia 2012 Jest niezle czekam jak cholera wreszcie na koniec embargo i ujrzenie FOX Engine w ruchu Cytuj
MBeniek 3 260 Opublikowano 30 sierpnia 2012 Opublikowano 30 sierpnia 2012 Może nie będziemy musieli czekać aż do TGSa i już GameInformer w przyszły czwartek przyniesie nam nowe informacje? Cytuj
Daffy 10 630 Opublikowano 30 sierpnia 2012 Opublikowano 30 sierpnia 2012 na bank jak wszyscy wrócą z tej konferencji do domu to na necie pojawi się jakiś filmik nakręcony nokią 3210 Cytuj
Mendrek 569 Opublikowano 30 sierpnia 2012 Opublikowano 30 sierpnia 2012 Blah, znowu Big Boss, znowu interquel. Serio tam między MGS 3 a MGS 1 jest strasznie napchane historią, a jeszcze Kojima to chce eksploatować. I w dodatku eskperymentuje. Nie dość że przypomina trochę starego Sama Fishera i z jakiś przyczyn częściowo kojarzy mi się z CoD-em, to jeszcze sandbox. Znaczy pomysł sandboxa-skradanki może być ciekawy, ale jakoś wolałbym po prostu starego, porządnego MGS-a. Cytuj
Daffy 10 630 Opublikowano 30 sierpnia 2012 Opublikowano 30 sierpnia 2012 nie znasz się, ta seria aż prosiła się o odejście od archaizmów i pójście w nową stronę. Choć i tak chciałbym mimo wszystko by cała otoczka groteskowego sf jaką od zawsze ce(pipi)e się ta seria dalej pozostała. Cytuj
Karas 433 Opublikowano 30 sierpnia 2012 Opublikowano 30 sierpnia 2012 (edytowane) Mendrek nawet nie wiesz jak to będzie wyglądać a już marudzisz , poczekaj chociaż do pierwszej prezentacji gameplayu.Po za tym kto stoi w miejscu ten się cofa :blum1: czasy się zmieniają i rynek , cieszy mnie fakt że Kojima nie boi się wprowadzać nowych pomysłów w celu odświeżenia MGS'a Edytowane 30 sierpnia 2012 przez Karas Cytuj
Zwyrodnialec 1 728 Opublikowano 30 sierpnia 2012 Opublikowano 30 sierpnia 2012 Zobaczymy, czy Kojima nauczył się w jaki sposób dzisiaj prowadzi się fabułę w grach. Czyli jakieś dialogi lecą normalnie podczas gameplayu, a nie oglądanie 30 minutowych filmów i słuchanie głupot przez codec gdzie między dialogami fabularnymi ten kretyn umieszczał nieraz zbędny tutorial. Cytuj
humanno 201 Opublikowano 30 sierpnia 2012 Opublikowano 30 sierpnia 2012 Zobaczymy, czy Kojima nauczył się w jaki sposób dzisiaj prowadzi się fabułę w grach. najlepiej w czasie przeładowywania kolejnych magazynków Cytuj
Bansai 11 198 Opublikowano 30 sierpnia 2012 Opublikowano 30 sierpnia 2012 Reasumujac ... -nowy MGS ... -nowy silnik, co owocuje lepszym klimatem i grafa ... -otwarta struktura swiata ... -BIG BOSSSSSSS !!! Cytuj
Musiol 188 Opublikowano 30 sierpnia 2012 Opublikowano 30 sierpnia 2012 ponoć prezentacja jest niesamowita, a na ps3site ( nie wiem skąd oni to wiedzą) twierdzą,że całość chodziła na fox engine na stacji roboczej opartej o architekturę tej generacji konsol więc jest szansa na mgs5 na ps3 Się śledzi, się wie. Z tym Fox, to chodzi o Zero i Big Bossa, przynajmniej tak można wywnioskować z dotychczasowych informacji. A i tytuł to raczej Ground ZERO, tak jest w informacji prasowej Konami. Cytuj
Zwyrodnialec 1 728 Opublikowano 30 sierpnia 2012 Opublikowano 30 sierpnia 2012 Zobaczymy, czy Kojima nauczył się w jaki sposób dzisiaj prowadzi się fabułę w grach. najlepiej w czasie przeładowywania kolejnych magazynków Nie, lepiej prowadzić długie dysputy z radyjkiem przy uchu, gdy dookoła kręci się masa patroli. Ten podział rozgrywki w MGS jest już tak przestarzały, że należy zrobić gruntowne zmiany. Cytuj
Bansai 11 198 Opublikowano 30 sierpnia 2012 Opublikowano 30 sierpnia 2012 (edytowane) Z tym Fox, to chodzi o Zero i Big Bossa, przynajmniej tak można wywnioskować z dotychczasowych informacji. A i tytuł to raczej Ground ZERO, tak jest w informacji prasowej Konami. Raczej na pewno chodzi o ZERO i BB, dotychczas caly czas tylko slyszelismy w dialogach o ich konfliktach, wreszcie moze wezmiemy w nich udzial. BB po zakonczeniu PW (chodzi o motyw z PAZ) pewnie sie niezle na niego w(pipi)... i to posluzy jako fundament do tej ich "wieloletniej batalii" o ktorej wspominala EVA w 4ce. Edytowane 30 sierpnia 2012 przez Bansai Cytuj
Figaro 8 302 Opublikowano 30 sierpnia 2012 Opublikowano 30 sierpnia 2012 coś Kojima ostatnio mówił, że gry nie powinny mieć cutscenek Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.