Skocz do zawartości

Metal Gear Solid V: The Phantom Pain


Fuji

Rekomendowane odpowiedzi

Peace Walker był zaje.bisty, ale w(pipi)iały mnie ograniczenia psp =/ komiksowe cutscenki, małe tereny w misjach i powtarzalność tychże... jeśli to poprawią w Ground Zeroes to jestem na tak. I mam nadzieje, że misje fabularne będą jednak jakieś konkretne, a nie na poziomie tych pobocznych jak w PW. Np.: jedna misja fabularna = etap na tankowcu w MGS 2, takie coś mi się marzy. Do tego ciekawe misje poboczne, rozwijanie mother base, które było cholernie wciągające w PW, cutscenki z prawdziwego zdarzenia i jaram się!

 

Szkoda tylko, że nie usłyszymy już tego legendarnego kawałka

http://www.youtube.com/watch?v=DUHJsU_ooWQ

bo jakieś kacapy je.bane znalazły 100 letni kawałek, który trochę przypominał theme z mgs i nie pozwolili kojimie na uzywanie go =/

Edytowane przez Dahaka
Odnośnik do komentarza

Jak Twórca jest znany to przez całe jego życie i 70 lat po jego śmierci. Więc na dobrą sprawę to może być nawet więcej niż 100 lat ;)

 

E: @Yano - nie wiem jak na świecie - ale lata mi w głowe liczba 50 lat więc by sięzgadzało z tymi latami 60tymi.

 

Co do Polski: http://isap.sejm.gov...=WDU19940240083

 

Art. 36 ;)

 

A sam kawałek jest jednym z moich (i pewnie nie tylko) ulubionych.

Edytowane przez Kyo
Odnośnik do komentarza

Szkoda tylko, że nie usłyszymy już tego legendarnego kawałka

bo jakieś kacapy je.bane znalazły 100 letni kawałek, który trochę przypominał theme z mgs i nie pozwolili kojimie na uzywanie go =/

Da fak?! Pierwsze slysze ;/ To dlatego w 4ce nie bylo main theme? Przeciez ten utwor w dwojce tworzyl dla mnie 25% klimatu.

 

Co do nowego MGSa - zadnych sandboksow, openworldow, misji pobocznych i innych chu.jst, ktore zrobilyby z tej gry kolejne Infamous czy GTA. Chce gry, ktora znow bede przezywal i chlonal przez pie.rdolenie przez codec i cutscenki z mozliwoscia zoomu na cycki. Niestety Kojima ma o tyle gorzej, ze juz zrobil genialna trojke, ktora wydana zostala po takiej se (zdaniem wiekszosci) dwojce wiec nie sadze, zeby piatka byla jakas przelomowa bo poprzeczka zostala juz dawno wysoko zawieszona. I nawet czworce nie udalo sie do niej doskoczyc.

Odnośnik do komentarza
WqHWi.jpg

 

Broń trzymana przez BB przypomina izraelskiego Galil'a http://en.wikipedia.org/wiki/Galil , który z kolei był używany od 1972 roku - idąc dalej tym tropem dochodzimy do poprzednich przecieków dotyczacych kolejnego MGS-a (Krwawe diamenty, czarny chłopiec w buszu, pustynne krajobrazy). wszystkie poszlaki doprowadzaja nas do wojen w południowej afryce w latach 1966-90 (czesc zimnej wojny).

 

z historii MGS wiadomo, że Outer Heaven powstawało od 74',a więc wygląda na to, że w nowym MGS spotkają sie praktycznie wszyscy bohaterowie. "Wszystkie snejki", Ninja (Frank), "Biały Diabeł" (Raiden), Naomi.

Byłoby idealnie gdyby nowy MGS obejmował swoimi ramami czasowymi jakieś 20 lat pomiędzy końcem Peace Walkera, a pierwszym MG.

Odnośnik do komentarza

W MGS4 seria zaczęła troszkę zjadać swój własny ogon, IMO dobrze, że kolejny raz podejmują czasy przeszłe. Podchodzę z ogromną rezerwą ale jeżeli ktoś przytemperuje "mistrza" i nie będzie silenia się na z du.py rewelacje wywracające tysięczny raz całą sagę do górny nogami to może być ciekawie.

EDIT: I tak najlepszy byłby rimejk MG1

Edytowane przez Sebas
Odnośnik do komentarza

problem w tym ,ze hideo nie bedzie tylko zadzorowac prac nad grą TYLKO robi przy niej wszystko.

 

Hideo Kojima przy Metal Gear Rising Revengeance pełni rolę eksperta, konsultanta. Natomiast Metal Gear Solid: Ground Zeroes jest już autorskim projektem legendy branży związanej z interaktywną rozrywką. Kreator kultowego uniwersum sam pisze scenariusz, reżyseruje i odpowiada za ogólny design. Zatem Kojima wraca do swoich korzeni. Kontroluje cały deweloping - nie skupia się tylko na elemencie koordynacji produkcji.

Odnośnik do komentarza

Ground Zereos to może być po trochu taki remake MG1 i MG2. Tamte gry gry dały początek serii MGS, a Peace Walker pokazało, że KojiPro chce jeszcze trochę opowiedzieć o Big Bossie, zostawiając historię po MGS4 dla Platinum Games. Nie zdziwiłbym się gdyby po GZ stare Metal Geary miały małe znaczenie dla kanonicznej sagi.

Odnośnik do komentarza

problem w tym ,ze hideo nie bedzie tylko zadzorowac prac nad grą TYLKO robi przy niej wszystko.

 

Hideo Kojima przy Metal Gear Rising Revengeance pełni rolę eksperta, konsultanta. Natomiast Metal Gear Solid: Ground Zeroes jest już autorskim projektem legendy branży związanej z interaktywną rozrywką. Kreator kultowego uniwersum sam pisze scenariusz, reżyseruje i odpowiada za ogólny design. Zatem Kojima wraca do swoich korzeni. Kontroluje cały deweloping - nie skupia się tylko na elemencie koordynacji produkcji.

 

Ale czy to naprawdę problem? MGS1 był jego dziełem i w razie wpadki to on dostał by po d*pie. Sukces pierwszej części sprawił, że prace nad drugą częścią nadzorowali ludzie przy kasie i stąd wyszło co wyszło. 4 również była pod jako taką kontrolą, no i była zakończeniem serii. Jeśli nad nowym MGS-em będzie dłubał on i nikt mu nosa do projektu nie będzie wściubiał to może z tego wyjść naprawdę dobry kawał kodu.

 

 

W MGS4 seria zaczęła troszkę zjadać swój własny ogon, IMO dobrze, że kolejny raz podejmują czasy przeszłe. Podchodzę z ogromną rezerwą ale jeżeli ktoś przytemperuje "mistrza" i nie będzie silenia się na z du.py rewelacje wywracające tysięczny raz całą sagę do górny nogami to może być ciekawie.

EDIT: I tak najlepszy byłby rimejk MG1

Mam duży sentyment do pierwszych części na MSX-a, a w szczególności do części drugiej. Ale zarąbiście byłoby zagrać w nie jescze raz ale podciągniętych do dzisiejszych standardów. Być może nowy MGS zakończy się mniej więcej w momencie wejścia szczyla Solid Snake'a by skopać pierwszego Metal Gear'a.

Odnośnik do komentarza
Szczególnie dużo Hideo Kojima obiecuje sobie po przyszłej generacji. Podczas rozgrywki jednym z mankamentów było to, iż Snake nie odbijał się w lustrze, zamiast tego widzieliśmy rozmazany obraz. Coś takiego nie powtórzy się na nowych konsolach – powiedział Hideo Kojima.

nie wiem, czy sie smiac, czy plakac

Edytowane przez komar737
Odnośnik do komentarza

Za kilkanascie godzin bedziemy mogli zobaczyc material z nowego MGSa:

 

Ground Zeroes' game play footage will be shown at Panel by Hideo Kojima tomorrow at Paramount Auditoriam starting from 1pm. Open to public!

https://twitter.com/...709817616531456

 

More confirmation

 

 

@HIDEO_KOJIMA_EN 11:19 PM

 

It will be available at 3pm PST tomorrow. RT @J_Martinez2012 @HIDEO_KOJIMA_EN Mr. Kojima please upload the Groud Zeroes video to Youtube

Edytowane przez Ins
Odnośnik do komentarza

Musi być jeszcze jakiś MGS na nową generację więc możliwe, że będzie się grało młodym Snakiem w czasach MG1/MG2. Kto wie.

 

Na to właśnie czekam chce SNAKE, a nie big bosa, raidena i starego cepa (sorry snake) chce takiego jaki był w MGS1/2 !!!

Edytowane przez Soul
Odnośnik do komentarza

przeciez big boss w mgs3 był najlepszym snejkiem ze wszystkich, a ten młody leszczyk bez twarzy ktory zamienił sie w wąsatego starca to nie jest jakas wielka atrakcja

nie mowie ze byl zly ale znamy go glownie z gry gdzie nie mial nawet wizerunku, oraz z gry gdzie był starcem, jakos nie mam do niego takiego sentymentu jak do kozackiego naked snejka

Edytowane przez Yano
Odnośnik do komentarza

Może dla Ciebie jest, ale dla mnie nie, to MGS na PSX mną pozamiatał to dzięki tej grze pokochałem tą serią i grałem w nią po 3 razy dziennie i za każdym razem czułem się niesamowicie to były najlepsze lata grania, a MGS3 to już nie ta liga. Owszem to bardzo dobra gra może nawet i wyśmienita ale do MGSa jej daleko.

Edytowane przez Soul
  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza

przeciez big boss w mgs3 był najlepszym snejkiem ze wszystkich, a ten młody leszczyk bez twarzy ktory zamienił sie w wąsatego starca to nie jest jakas wielka atrakcja

nie mowie ze byl zly ale znamy go glownie z gry gdzie nie mial nawet wizerunku, oraz z gry gdzie był starcem, jakos nie mam do niego takiego sentymentu jak do kozackiego naked snejka

snake > big boss

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

MGS 3 > MGS > MGS4 > MGS2

 

Trójka dzieje się w idealnych miejscówkach do skradania i tego nic nie zmieni, stąd z automatu przygody Big Bossa są najlepsze pod względem rozgrywki. Jakby w Snake Eater występował Solid, a w jedynce BB to ranking byłby taki sam.

Edytowane przez Square
  • Plusik 1
  • Minusik 1
Odnośnik do komentarza
Gość _Milan_

Widze sami fani mgsa, jeden zapomina ze snake był też w dwójce i twierdzi ze w jedynce nie mial twarzy ( wersja piracka bez codeca pewnie), a drugi swobodnie wstawiłby w rok 64 bohatera z lat 90tych.

Niezle, zamiast głupoich wyliczanek które nikogo nie obchodza, napisze tylko ze ten pstryczek w nos fanów w mgs2 oddziela tych którzy naprawde czuja ta serie , od tych którzy tak tylko mysla.

Zagrywka ze snejkiem przez 5 % gry jest wspaniała, szanuje twórców za takie posuniecie, postac Raidena to strzał w dziesiątke, i tylko buraki beda pisac ze snejka nie ma w mgs2 a raiden to pedał.

  • Plusik 5
  • Minusik 2
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...