Daffy 10 629 Opublikowano 31 sierpnia 2012 Opublikowano 31 sierpnia 2012 podobno dopiero na TGS zobaczymy to co pokazali wczoraj na evencie Cytuj
MaiorZero 1 400 Opublikowano 31 sierpnia 2012 Opublikowano 31 sierpnia 2012 To będzie Peace Walker na duże konsole... Cytuj
Dahaka 1 878 Opublikowano 31 sierpnia 2012 Opublikowano 31 sierpnia 2012 (edytowane) Peace Walker był zaje.bisty, ale w(pipi)iały mnie ograniczenia psp =/ komiksowe cutscenki, małe tereny w misjach i powtarzalność tychże... jeśli to poprawią w Ground Zeroes to jestem na tak. I mam nadzieje, że misje fabularne będą jednak jakieś konkretne, a nie na poziomie tych pobocznych jak w PW. Np.: jedna misja fabularna = etap na tankowcu w MGS 2, takie coś mi się marzy. Do tego ciekawe misje poboczne, rozwijanie mother base, które było cholernie wciągające w PW, cutscenki z prawdziwego zdarzenia i jaram się! Szkoda tylko, że nie usłyszymy już tego legendarnego kawałka http://www.youtube.com/watch?v=DUHJsU_ooWQ bo jakieś kacapy je.bane znalazły 100 letni kawałek, który trochę przypominał theme z mgs i nie pozwolili kojimie na uzywanie go =/ Edytowane 31 sierpnia 2012 przez Dahaka Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 31 sierpnia 2012 Opublikowano 31 sierpnia 2012 to dziwne bo prawa autorskie chyba nie działają 100 lat wstecz Cytuj
Gość Kyo Opublikowano 31 sierpnia 2012 Opublikowano 31 sierpnia 2012 (edytowane) Jak Twórca jest znany to przez całe jego życie i 70 lat po jego śmierci. Więc na dobrą sprawę to może być nawet więcej niż 100 lat E: @Yano - nie wiem jak na świecie - ale lata mi w głowe liczba 50 lat więc by sięzgadzało z tymi latami 60tymi. Co do Polski: http://isap.sejm.gov...=WDU19940240083 Art. 36 A sam kawałek jest jednym z moich (i pewnie nie tylko) ulubionych. Edytowane 31 sierpnia 2012 przez Kyo Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 31 sierpnia 2012 Opublikowano 31 sierpnia 2012 hm cos slyszalem ze to jest ok 25 lat albo troche wiecej, dlatego można wydawac płyty artystów z lat 60' nie płacąc im kasy, chyba że prawo sie zmienilo , albo poza polską dziala inaczej Cytuj
MaiorZero 1 400 Opublikowano 31 sierpnia 2012 Opublikowano 31 sierpnia 2012 (edytowane) Z tweeta Kojimy. Na tym drugim obrazku widać Old Snake'a? Siwe włosy, no chyba, że to Raiden. A i niech ktoś zmieni tytuł tematu na Ground Zeroes. Edytowane 31 sierpnia 2012 przez MajorZero64 Cytuj
Mejm 15 363 Opublikowano 31 sierpnia 2012 Opublikowano 31 sierpnia 2012 Szkoda tylko, że nie usłyszymy już tego legendarnego kawałka bo jakieś kacapy je.bane znalazły 100 letni kawałek, który trochę przypominał theme z mgs i nie pozwolili kojimie na uzywanie go =/ Da fak?! Pierwsze slysze ;/ To dlatego w 4ce nie bylo main theme? Przeciez ten utwor w dwojce tworzyl dla mnie 25% klimatu. Co do nowego MGSa - zadnych sandboksow, openworldow, misji pobocznych i innych chu.jst, ktore zrobilyby z tej gry kolejne Infamous czy GTA. Chce gry, ktora znow bede przezywal i chlonal przez pie.rdolenie przez codec i cutscenki z mozliwoscia zoomu na cycki. Niestety Kojima ma o tyle gorzej, ze juz zrobil genialna trojke, ktora wydana zostala po takiej se (zdaniem wiekszosci) dwojce wiec nie sadze, zeby piatka byla jakas przelomowa bo poprzeczka zostala juz dawno wysoko zawieszona. I nawet czworce nie udalo sie do niej doskoczyc. Cytuj
Dahaka 1 878 Opublikowano 31 sierpnia 2012 Opublikowano 31 sierpnia 2012 Może przesadziłem z setką lat, ale nie wazne:D macie tu (pipi)y yebane i tak nic na tym nie zarobią to po uj im to =/ Mogli kazać dodać autora do creditsów, a nie =/ Cytuj
CoATI 1 051 Opublikowano 31 sierpnia 2012 Opublikowano 31 sierpnia 2012 Broń trzymana przez BB przypomina izraelskiego Galil'a http://en.wikipedia.org/wiki/Galil , który z kolei był używany od 1972 roku - idąc dalej tym tropem dochodzimy do poprzednich przecieków dotyczacych kolejnego MGS-a (Krwawe diamenty, czarny chłopiec w buszu, pustynne krajobrazy). wszystkie poszlaki doprowadzaja nas do wojen w południowej afryce w latach 1966-90 (czesc zimnej wojny). z historii MGS wiadomo, że Outer Heaven powstawało od 74',a więc wygląda na to, że w nowym MGS spotkają sie praktycznie wszyscy bohaterowie. "Wszystkie snejki", Ninja (Frank), "Biały Diabeł" (Raiden), Naomi. Byłoby idealnie gdyby nowy MGS obejmował swoimi ramami czasowymi jakieś 20 lat pomiędzy końcem Peace Walkera, a pierwszym MG. Cytuj
Sebas 1 586 Opublikowano 31 sierpnia 2012 Opublikowano 31 sierpnia 2012 (edytowane) W MGS4 seria zaczęła troszkę zjadać swój własny ogon, IMO dobrze, że kolejny raz podejmują czasy przeszłe. Podchodzę z ogromną rezerwą ale jeżeli ktoś przytemperuje "mistrza" i nie będzie silenia się na z du.py rewelacje wywracające tysięczny raz całą sagę do górny nogami to może być ciekawie. EDIT: I tak najlepszy byłby rimejk MG1 Edytowane 31 sierpnia 2012 przez Sebas Cytuj
CoATI 1 051 Opublikowano 31 sierpnia 2012 Opublikowano 31 sierpnia 2012 problem w tym ,ze hideo nie bedzie tylko zadzorowac prac nad grą TYLKO robi przy niej wszystko. Hideo Kojima przy Metal Gear Rising Revengeance pełni rolę eksperta, konsultanta. Natomiast Metal Gear Solid: Ground Zeroes jest już autorskim projektem legendy branży związanej z interaktywną rozrywką. Kreator kultowego uniwersum sam pisze scenariusz, reżyseruje i odpowiada za ogólny design. Zatem Kojima wraca do swoich korzeni. Kontroluje cały deweloping - nie skupia się tylko na elemencie koordynacji produkcji. Cytuj
MaiorZero 1 400 Opublikowano 31 sierpnia 2012 Opublikowano 31 sierpnia 2012 Ground Zereos to może być po trochu taki remake MG1 i MG2. Tamte gry gry dały początek serii MGS, a Peace Walker pokazało, że KojiPro chce jeszcze trochę opowiedzieć o Big Bossie, zostawiając historię po MGS4 dla Platinum Games. Nie zdziwiłbym się gdyby po GZ stare Metal Geary miały małe znaczenie dla kanonicznej sagi. Cytuj
Farmer 3 281 Opublikowano 31 sierpnia 2012 Opublikowano 31 sierpnia 2012 problem w tym ,ze hideo nie bedzie tylko zadzorowac prac nad grą TYLKO robi przy niej wszystko. Hideo Kojima przy Metal Gear Rising Revengeance pełni rolę eksperta, konsultanta. Natomiast Metal Gear Solid: Ground Zeroes jest już autorskim projektem legendy branży związanej z interaktywną rozrywką. Kreator kultowego uniwersum sam pisze scenariusz, reżyseruje i odpowiada za ogólny design. Zatem Kojima wraca do swoich korzeni. Kontroluje cały deweloping - nie skupia się tylko na elemencie koordynacji produkcji. Ale czy to naprawdę problem? MGS1 był jego dziełem i w razie wpadki to on dostał by po d*pie. Sukces pierwszej części sprawił, że prace nad drugą częścią nadzorowali ludzie przy kasie i stąd wyszło co wyszło. 4 również była pod jako taką kontrolą, no i była zakończeniem serii. Jeśli nad nowym MGS-em będzie dłubał on i nikt mu nosa do projektu nie będzie wściubiał to może z tego wyjść naprawdę dobry kawał kodu. W MGS4 seria zaczęła troszkę zjadać swój własny ogon, IMO dobrze, że kolejny raz podejmują czasy przeszłe. Podchodzę z ogromną rezerwą ale jeżeli ktoś przytemperuje "mistrza" i nie będzie silenia się na z du.py rewelacje wywracające tysięczny raz całą sagę do górny nogami to może być ciekawie. EDIT: I tak najlepszy byłby rimejk MG1 Mam duży sentyment do pierwszych części na MSX-a, a w szczególności do części drugiej. Ale zarąbiście byłoby zagrać w nie jescze raz ale podciągniętych do dzisiejszych standardów. Być może nowy MGS zakończy się mniej więcej w momencie wejścia szczyla Solid Snake'a by skopać pierwszego Metal Gear'a. Cytuj
MaiorZero 1 400 Opublikowano 31 sierpnia 2012 Opublikowano 31 sierpnia 2012 Musi być jeszcze jakiś MGS na nową generację więc możliwe, że będzie się grało młodym Snakiem w czasach MG1/MG2. Kto wie. Cytuj
chlewik12 24 Opublikowano 31 sierpnia 2012 Opublikowano 31 sierpnia 2012 (edytowane) wiadomo coś czy to będzie MGS5 - dalej Snake (młody/stary), jakiś spin-off czy w ogóle nowa seria? sorry, ale już się pogubiłem w tych wszystkich plotach, spekulacjach itd. Edytowane 31 sierpnia 2012 przez chlewik12 Cytuj
CoATI 1 051 Opublikowano 31 sierpnia 2012 Opublikowano 31 sierpnia 2012 to jest BB. na obrazku jest widoczna opaska na prawym oku. Cytuj
Andżej 2 268 Opublikowano 1 września 2012 Opublikowano 1 września 2012 (edytowane) Szczególnie dużo Hideo Kojima obiecuje sobie po przyszłej generacji. Podczas rozgrywki jednym z mankamentów było to, iż Snake nie odbijał się w lustrze, zamiast tego widzieliśmy rozmazany obraz. Coś takiego nie powtórzy się na nowych konsolach – powiedział Hideo Kojima. nie wiem, czy sie smiac, czy plakac Edytowane 1 września 2012 przez komar737 Cytuj
Ins 5 824 Opublikowano 1 września 2012 Opublikowano 1 września 2012 (edytowane) Za kilkanascie godzin bedziemy mogli zobaczyc material z nowego MGSa: Ground Zeroes' game play footage will be shown at Panel by Hideo Kojima tomorrow at Paramount Auditoriam starting from 1pm. Open to public! https://twitter.com/...709817616531456 More confirmation @HIDEO_KOJIMA_EN 11:19 PM It will be available at 3pm PST tomorrow. RT @J_Martinez2012 @HIDEO_KOJIMA_EN Mr. Kojima please upload the Groud Zeroes video to Youtube Edytowane 1 września 2012 przez Ins Cytuj
Gość Soul Opublikowano 1 września 2012 Opublikowano 1 września 2012 (edytowane) Musi być jeszcze jakiś MGS na nową generację więc możliwe, że będzie się grało młodym Snakiem w czasach MG1/MG2. Kto wie. Na to właśnie czekam chce SNAKE, a nie big bosa, raidena i starego cepa (sorry snake) chce takiego jaki był w MGS1/2 !!! Edytowane 1 września 2012 przez Soul Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 1 września 2012 Opublikowano 1 września 2012 (edytowane) przeciez big boss w mgs3 był najlepszym snejkiem ze wszystkich, a ten młody leszczyk bez twarzy ktory zamienił sie w wąsatego starca to nie jest jakas wielka atrakcja nie mowie ze byl zly ale znamy go glownie z gry gdzie nie mial nawet wizerunku, oraz z gry gdzie był starcem, jakos nie mam do niego takiego sentymentu jak do kozackiego naked snejka Edytowane 1 września 2012 przez Yano Cytuj
Gość Soul Opublikowano 1 września 2012 Opublikowano 1 września 2012 (edytowane) Może dla Ciebie jest, ale dla mnie nie, to MGS na PSX mną pozamiatał to dzięki tej grze pokochałem tą serią i grałem w nią po 3 razy dziennie i za każdym razem czułem się niesamowicie to były najlepsze lata grania, a MGS3 to już nie ta liga. Owszem to bardzo dobra gra może nawet i wyśmienita ale do MGSa jej daleko. Edytowane 1 września 2012 przez Soul 2 Cytuj
Ölschmitz 1 543 Opublikowano 1 września 2012 Opublikowano 1 września 2012 przeciez big boss w mgs3 był najlepszym snejkiem ze wszystkich, a ten młody leszczyk bez twarzy ktory zamienił sie w wąsatego starca to nie jest jakas wielka atrakcja nie mowie ze byl zly ale znamy go glownie z gry gdzie nie mial nawet wizerunku, oraz z gry gdzie był starcem, jakos nie mam do niego takiego sentymentu jak do kozackiego naked snejka snake > big boss 1 Cytuj
Square 8 711 Opublikowano 1 września 2012 Opublikowano 1 września 2012 (edytowane) MGS 3 > MGS > MGS4 > MGS2 Trójka dzieje się w idealnych miejscówkach do skradania i tego nic nie zmieni, stąd z automatu przygody Big Bossa są najlepsze pod względem rozgrywki. Jakby w Snake Eater występował Solid, a w jedynce BB to ranking byłby taki sam. Edytowane 1 września 2012 przez Square 1 1 Cytuj
Gość _Milan_ Opublikowano 1 września 2012 Opublikowano 1 września 2012 Widze sami fani mgsa, jeden zapomina ze snake był też w dwójce i twierdzi ze w jedynce nie mial twarzy ( wersja piracka bez codeca pewnie), a drugi swobodnie wstawiłby w rok 64 bohatera z lat 90tych. Niezle, zamiast głupoich wyliczanek które nikogo nie obchodza, napisze tylko ze ten pstryczek w nos fanów w mgs2 oddziela tych którzy naprawde czuja ta serie , od tych którzy tak tylko mysla. Zagrywka ze snejkiem przez 5 % gry jest wspaniała, szanuje twórców za takie posuniecie, postac Raidena to strzał w dziesiątke, i tylko buraki beda pisac ze snejka nie ma w mgs2 a raiden to pedał. 5 2 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.