Accoun 252 Opublikowano 12 czerwca 2013 Opublikowano 12 czerwca 2013 I absolutely love all the metaphors that Kojima works into his games and trailers, adds so much flavor. I'm probably not the only who noticed this, but "Punished Snake" is clearly a reference to the Adam and Eve story, where God punished the snake for tempting Adam and Eve by taking away his limbs. Snake has lost his arm, Miller also loses arm and leg. Also, Ocelote's code name in MGS3 was Adam and Eva's was Eve. THE CONNECTIONS! Cytuj
Nemesis 1 272 Opublikowano 12 czerwca 2013 Opublikowano 12 czerwca 2013 (edytowane) trajler rozje.bal. teraz jest beka z tych co kiedys pisali, ze kojima powinien odpuscic mgsy. Ja kiedyś często pisałem, że Kojma nie potrafi stworzyć niczego nowego. Jednak Phantom Pain wzbudza nadzieje na kolejnego epokowego Metala, pozbawionego archaizmów (co nieprzerwanie zarzucano MGS4) i pełnego świeżych rozwiązań. Bardzo ciekawią mnie nowe animacje mojego ukochanego CQC i nie wiem czy wytrzymam bez MGSV aż do PS4. Wyebany jest ten utwór ze zwiastuna - "Sins of the Father" Edytowane 12 czerwca 2013 przez Nemesis US Cytuj
Gość ragus Opublikowano 12 czerwca 2013 Opublikowano 12 czerwca 2013 Ciekawe czy na końcu gry zmieni się nasza opinia o Big Bossie i zaczniemy postrzegać go, jako tego złego. Cytuj
Nemesis 1 272 Opublikowano 12 czerwca 2013 Opublikowano 12 czerwca 2013 (edytowane) Nie do końca. Podejrzewam, że ten promowany "upadek legendy" wiąże się z odejściem Naked Snake'a od swoich idei, porzucenie tego wszystkiego (co z kolei tłumaczyłoby jego wyjaśnienia pod koniec MGS4). Legenda po prostu odejdzie lecz nie przeminie. Może twórcy zafundują fabularnie motywację Big Bossa do przejścia na ciemną stronę, w taki sposób że będziemy w 100% rozumieć jego motyw. Być może okaże się, że wszyscy go oszukają a ideały o które walczył i o których zawsze wspominała legendarna The Boss przestaną mieć rację bytu. Edytowane 12 czerwca 2013 przez Nemesis US Cytuj
hooki 194 Opublikowano 12 czerwca 2013 Opublikowano 12 czerwca 2013 no i jest nadzieja że premiera nie jest odległa, raczej nie wydadzą tego za rok na x360 i ps3. Cytuj
Nemesis 1 272 Opublikowano 12 czerwca 2013 Opublikowano 12 czerwca 2013 Stawiam na przełom lutego i marca 2014 lub po rozpoczęciu nowego roku fiskalnego. Cytuj
Accoun 252 Opublikowano 12 czerwca 2013 Opublikowano 12 czerwca 2013 (edytowane) Wywiad z Kojimą: http://www.gametrailers.com/videos/lpco6n/metal-gear-solid-v--the-phantom-pain-e3-2013--kojima-interview - Np. Ground Zeroes ma być wprowadzeniem nie tylko fabularnie - ma też przygotować graczy do sealthu w otwartym świecie. W przeciwieństwie do The Phantom Pain, nie będzie w pełni otwarty, ale będzie rozgrywać się na kilku osobnych, dość otwartych obszarach - coś pomiędzy starym, liniowym MGSem i TPP. - Robią "coś" na PC, jeszcze tego nie ujawniają. Edytowane 12 czerwca 2013 przez Accoun Cytuj
Gość _Milan_ Opublikowano 12 czerwca 2013 Opublikowano 12 czerwca 2013 że wtrące, jak słysze pseudofanów zarzucających archaizmy to może niech lepiej przejda na te cybergówna od ubisoftu typu ac i wd. MGS to seria autorska, zarzucajac cokolwiek twórcom zarzucacie autorowi książki styl pisania, czy zespołowi że nie uzywa podkładów dubstepowych jak inni. W przypadku mgsa trzeba byc slepym pelikanem który polknie sledzia lub staregop buta i tylko bedzie cieszyl miche ;] Cytuj
Dahaka 1 878 Opublikowano 12 czerwca 2013 Opublikowano 12 czerwca 2013 (edytowane) Mam coraz mocniejsze wrażenie, że MGS V: Ground Zeroes będzie grą na ps360 co sugeruje ten cytat - "W przeciwieństwie do The Phantom Pain, nie będzie w pełni otwarty, ale będzie rozgrywać się na kilku osobnych, dość otwartych obszarach"A MGS V: Phantom Pain będzie na next genyGZ wyjdzie jako pierwsze na ps360, a PP pare miesięcy później na next geny.W innym wypadku jaki jest sens DWÓCH gier, gdzie jedna będzie lekko okrojona, bo nie będzie w pełni otwartego świata i ma przygotować do PP? Edytowane 12 czerwca 2013 przez Dahaka Cytuj
Gość _Milan_ Opublikowano 12 czerwca 2013 Opublikowano 12 czerwca 2013 no w sumie sprytne, obie sa pod szyldem mgsv, i w sumie wyjdzie ze mowili prawde ale nie całą. Mi to by całkowicie odpowiadało, a najlepiej jakby grounds zero był krótki ale za tydzien na półkach. Cytuj
Blue 245 Opublikowano 12 czerwca 2013 Opublikowano 12 czerwca 2013 Ja tam nie wiem jak wy, ale najbardziej cieszę się z powrotu przepakowanych Bossów na miejsce maszyn z PW. Cytuj
Dahaka 1 878 Opublikowano 12 czerwca 2013 Opublikowano 12 czerwca 2013 Już sobie wyobrażam walkę z metal gearem na next genach...to będzie piękne. Cytuj
MYSZa7 8 962 Opublikowano 12 czerwca 2013 Opublikowano 12 czerwca 2013 Dla mnie to bezsens totalny wydawanie Ground Zeroes i Phantom Pain oddzielnie. Jak dla mnie coś tu śmierdzi i to będzie po prostu jedna gra. Cytuj
walek 96 Opublikowano 12 czerwca 2013 Opublikowano 12 czerwca 2013 Sorry, nie sledze tematu, ale maja byc dwa MGS'y? Pahantom Pain na next-gen, i Ground Zero na current-gen? Cytuj
Gość _Milan_ Opublikowano 12 czerwca 2013 Opublikowano 12 czerwca 2013 domysły forumowiczów, nie wiadomo do konca czy beda oddzielnie, raczej tak, i czy beda na ta sama generacje konsol. Tak naprawde nic nie wiemy poza tym co nam mowi hideo, czyli nic, zielony napis w prawym gornym rogu. Cytuj
Gość ragus Opublikowano 12 czerwca 2013 Opublikowano 12 czerwca 2013 Dla mnie to jest ta sama gra, a GZ i PP to nazwy misji/segmentów gry. Był Tanker Incident i Big Shell, było Virtuous Mission i Snake Eater, także teraz będziemy mieli wstępną misję Ground Zeroes, no a potem Phantom Pain. Cytuj
Gość _Milan_ Opublikowano 12 czerwca 2013 Opublikowano 12 czerwca 2013 hideo mowil o przygotowaniu graczy na otwarty swiat, i raczej chodzilo mu o wczesniejsze wydanie grounds zeros jako gry, niz grounds zeros jako wczesniejszy etap w 1 grze. Cytuj
MYSZa7 8 962 Opublikowano 13 czerwca 2013 Opublikowano 13 czerwca 2013 to by było bez sensu, zresztą na trailerach Phantom Pain mamy fragmenty w których jest ten sam czas akcji co z domniemanego Ground Zeroes Cytuj
Daffy 10 630 Opublikowano 13 czerwca 2013 Opublikowano 13 czerwca 2013 Polygon przytacza jakiś wywiad z E3 z Kojimą, który niby twierdzi, że ten cały pokaz MGSV pochodził z pc, o architekturze zbliżonej do current genów(czyli ta sama śpiewka co przy pierwszym pokazanie na początku roku), wersja na next geny jest niby pieśnią przyszłości i ma wyglądać o wiele lepiej od tego co widzieliśmy,obecnie koncertują się na wersji na current genach, wersja na pc może kiedyś wyjdzie, może nie Cytuj
Farmer 3 281 Opublikowano 13 czerwca 2013 Opublikowano 13 czerwca 2013 Skłaniam się ku opinii Ragusa. Ground Zeroes może być prologiem do właściwej rozgrywki czyli Phantom Pain. Choć równie możliwe jest, że oba podtytuły będą funkcjonować osobno na PS3 i PS4. Podobnie jak to miało miejsce z MGS3: Snake Eater na PS2 oraz późniejszą, ulepszoną wersją o podtytule Subsitence (również na PS2). GZ będzie na PS3, a PP na PS4. Ale co nam zaserwuje Hideo to już pokaże przyszłość. Tak czy siak machina ruszyła i kolejne konkretne info powinniśmy ujrzeć najpóźniej jesienią. Na razie wciąż zachwycam się trailerem.Obłęd na kółkach. BTW, czas by obok lasek z serii (czyli EVA i Meryl) zawisła Quiet Cytuj
Suavek 4 816 Opublikowano 13 czerwca 2013 Opublikowano 13 czerwca 2013 Swoją drogą, czy mi się wydaje, czy Eli to Liquid? Cytuj
MYSZa7 8 962 Opublikowano 13 czerwca 2013 Opublikowano 13 czerwca 2013 http://metalgear.wikia.com/wiki/Thread:32233 <3 3 Cytuj
Ölschmitz 1 543 Opublikowano 13 czerwca 2013 Opublikowano 13 czerwca 2013 ja czytalem, ze ground zeroes to wstep do phantom pain w obrebie jednej gry. tak jak tankowiec i big shell w dwojce, albo virtous mission i operation snake eater w trojce. Cytuj
Wiolku 1 592 Opublikowano 13 czerwca 2013 Opublikowano 13 czerwca 2013 Da ktoś linka do RED BAND trailera z downloadem? Chciałbym to zobaczyć na Ps3, bez zwiech <3 Cytuj
MaiorZero 1 400 Opublikowano 13 czerwca 2013 Opublikowano 13 czerwca 2013 Kojima-san, you are famous for breaking the fourth wall in your games. How might you use to features of the next-gen consoles to do this in MGSV? Specifically for the next-gen and Metal Gear Solid V, it's not necessarily about breaking the fourth wall, but we do have a big surprise for the players in this game. We have challenged and pushed ourselves with something that movies can't do but only games can do. It hasn't been done before. Kojima się ograną? Nie będzie robił filmu? ;p Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.