Skocz do zawartości

Metal Gear Solid V: The Phantom Pain


Fuji

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

 

 

 

 

Kojima-san, you are famous for breaking the fourth wall in your games. How might you use to features of the next-gen consoles to do this in MGSV?

Specifically for the next-gen and Metal Gear Solid V, it's not necessarily about breaking the fourth wall, but we do have a big surprise for the players in this game. We have challenged and pushed ourselves with something that movies can't do but only games can do. It hasn't been done before.

 

 

 

Kojima się ograną? Nie będzie robił filmu? ;p

Tak gwoli ścisłości, to cytat stąd:

http://www.computerandvideogames.com/414360/interviews/e3-interview-kojima-on-mgs-5/

Kojima potwierdził m. in. powrót MGO, z czego się bardzo cieszę, bo to chyba jedyny multiplayer w TPP, który był IMO grywalny. Powiedział też, że "jeszcze nie jest pewne", jak to dokładnie będzie z Ground Zeroes i The Phantom Pain, czy będą osobno.

  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)

Kojima powiedział, że ten trailer z E3 bazuje na ustawiniach graficznych z wersji na obecne konsole (chociaż, pewnie w mniejszym lub większym stopniu podrasowanych), natomiast wersje na PS4 i Xbone będą wyglądać znacznie lepiej, szczególnie modele postaci i tekstury (obstawiam też, że cienie).

Dodatkowo na next-genach celują w 60fps.

Edytowane przez Emet
Opublikowano

ciśnie kity, jeśli ten trailer z E3 przedstawia jakość grafiki jaką będzie mieć MGSV na ps3 to zjem własne skarpetki, a naughty dog, santa monica, guarilla games, epic czy inni powinni strzelić sobie w łeb bo ten trailer odstaje gigantycznie od najładniejszych gier odchodzącej generacji

Opublikowano

Pewnie, że ciśnie :P

Ale akurat jakosć cieni i modele postaci to poziom PS3. Co innego tekstury, widoki i oświetlenie. Tutaj nie wierzę, że to będzie aż tak wyglądać na obecnych konsolach.

Osobiście biorąc trailer jako bazę obstawiam następujące cięcia  w wersji PS360:

- zauważalne zmiany LOD w otoczeniu i dorsowywanie się obiektów na otwartych przestrzeniach

- cienie mimo wszystko nieco niższej jakości (przynajmniej w otwartych lokacjach)

- znacznie gorsze tekstury

- uproszczone oświetlenie (nie będzie az tak wiele źródeł światła generujacych cienie)

- kulawy AA (lub jego brak)

- rozdzielczosć sub-hd

- dławiący się framerate

Opublikowano

Swoją drogą, czy mi się wydaje, czy Eli to Liquid?

Równie dobrze to może być Solid. W briefingu z MGS1 ma blond włosy - jego naturalny kolor i było także powiedziane, że ma geny recesywne po BB.

Opublikowano (edytowane)

 

Swoją drogą, czy mi się wydaje, czy Eli to Liquid?

Równie dobrze to może być Solid. W briefingu z MGS1 ma blond włosy - jego naturalny kolor i było także powiedziane, że ma geny recesywne po BB.

 

 

Jest w tym sporo racji, bo Liquid otrzymal "the good stuff" od Big Bossa, ale jest powiedziane ze BB i Solid spotkali sie po raz pierwszy chyba w FOXHound dopiero.

Edytowane przez Bansai
Opublikowano (edytowane)

Coś czuję, że w tej części zobaczymy młodego Solida bądź Liquida. Zwłaszcza tego drugiego, bardzo przypomina ten Eli.

 

Co zaś się tyczy tej analizy trailerów to jest ona mega ciekawa, może nie wszystko okaże się prawdą ale niektóre domysły mogą się zgadzać.

Edytowane przez Paliodor
Opublikowano

Analiza trailera i różne domniemania. Koleś mógł rozbić bank Kojimy, więc wrzucam w spoiler.

 

 

 

Jest wielce prawdopodobne, że gość ma racje, Wszystko się bardzo ładnie układa w całość.

Opublikowano

W tej teorii jest jedna rzecz, ktora mi nie pasuje.

Przeciez ten Snake z rogiem to jest ta sama postac, ktora lezy w szpitalu, wiec nie moze byc tym zabandazowanym kolesiem, ktory go stamtad wyprowadza.

 

Gość _Milan_
Opublikowano

plus nie ma reki itd.

Ale moze na potrzeby roli ucieto mu reke i przyklejono rog.

Opublikowano (edytowane)

No robili już takie rzeczy póżniej (vide MGS2) :D

 

Po obejrzeniu analizy: I want to belive!

Edytowane przez Blue
Opublikowano (edytowane)

Moje spostrzezenia/strzaly:

 

- Szpital, w ktorym budzi sie rogaty Snake, jest najprawdopodobniej umiejscowiony gdzies w Wielkiej Brytanii, na co wskazywac moze flaga wiszaca na scianie, brytyjskie gniazdka elektryczne, widoczne podczas gameplayu oraz umieszczona po prawej stronie kierownica ambulansu.

- Podczas sceny reanimacji, Big Boss nie ma na glowie rogu, a cala sekwencja jest pokazana z perspektywy trzeciego rannego zolnierza, ktorym prawdopodobnie jest rogaty Snake, ktorym pozniej uciekamy ze szpitala. Sa to najprawdopodobniej wydarzenia otwierajace Phantom Pain.

 

- Zarowno Big Boss, jak i rogaty Snake, zapadaja w spiaczke. BB budzi sie wczesniej, natomiast rogaty wraca do zywych dopiero po 9 latach. Zabandazowany koles, ktory pomaga rogatemu Snejkowi, to Kaz. Caly czas pilnowal Snejka, udajac jednego z pacjentow i ukrywajac twarz pod bandazami. Podczas proby ucieczki ambulansem, dochodzi do wypadku, w ktorym Kaz zostaje ciezko ranny (traci reke i noge). Pozniej zostaje pojmany przez scigajacych ich wrogich zolnierzy. Snejkowi udaje sie wydostac z samochodu i uciec. Kilka chwil pozniej, Snake trafia na Ocelota, z ktorym ucieka. Jakis czas pozniej, Snake wyrusza z Ocelotem do Afganistanu, aby odbic przetrzymywanego tam Kaza. Pomiedzy ucieczka ze szpitala, a misja uplywa troche czasu (byc moze kilka miesiecy), na co wskazuje spory przyrost masy miesniowej u rogatego Snejka.

- Prawdziwym Big Bossem jest koles w berecie z logo Diamond Dogs (tylko troche gebe ogolil i zmienil kolor wlosow) ;]

 

Edytowane przez RoL
Opublikowano

Moje spostrzezenia/strzaly:

 

 

 

- Szpital, w ktorym budzi sie rogaty Snake, jest najprawdopodobniej umiejscowiony gdzies w Wielkiej Brytanii, na co wskazywac moze flaga wiszaca na scianie, brytyjskie gniazdka elektryczne, widoczne podczas gameplayu oraz umieszczona po prawej stronie kierownica ambulansu.

 

- Podczas sceny reanimacji, Big Boss nie ma na glowie rogu, a cala sekwencja jest pokazana z perspektywy trzeciego rannego zolnierza, ktorym prawdopodobnie jest rogaty Snake, ktorym pozniej uciekamy ze szpitala. Sa to najprawdopodobniej wydarzenia otwierajace Phantom Pain.

 

- Zarowno Big Boss, jak i rogaty Snake, zapadaja w spiaczke. BB budzi sie wczesniej, natomiast rogaty wraca do zywych dopiero po 9 latach. Zabandazowany koles, ktory pomaga rogatemu Snejkowi, to Kaz. Caly czas pilnowal Snejka, udajac jednego z pacjentow i ukrywajac twarz pod bandazami. Podczas proby ucieczki ambulansem, dochodzi do wypadku, w ktorym Kaz zostaje ciezko ranny (traci reke i noge). Pozniej zostaje pojmany przez scigajacych ich wrogich zolnierzy. Snejkowi udaje sie wydostac z samochodu i uciec. Kilka chwil pozniej, Snake trafia na Ocelota, z ktorym ucieka. Jakis czas pozniej, Snake wyrusza z Ocelotem do Afganistanu, aby odbic przetrzymywanego tam Kaza. Pomiedzy ucieczka ze szpitala, a misja uplywa troche czasu (byc moze kilka miesiecy), na co wskazuje spory przyrost masy miesniowej u rogatego Snejka.

 

- Prawdziwym Big Bossem jest koles w berecie z logo Diamond Dogs (tylko troche gebe ogolil i zmienil kolor wlosow) ;]

 

 

Zabandażowany koleś nie może być Kazem, bo mówi głosem Kifa. Kaz to właśnie jest koleś z beretem Diamond Dogs, jak się przyjrzysz to zobaczysz, że nie ma prawej ręki i lewa noga to proteza, gdyż jest zdecydowanie chudsza od prawej.

Opublikowano (edytowane)
https://mega.co.nz/#!9NBWXJRS!ZTUqXnMMZ-CRiOsjG2x3B0Ecp5B40iU1nQrmbAkkCbU 

Trailer do ściągnięcia w 720p i 60 fpsach. Przygotujcie husteczki.

Edytowane przez ragus
Gość _Milan_
Opublikowano

super, szkoda ze nie 9 min.

 

btw: widac dokładnie ze ta grafika to taki podkrecony current gen, nie ma mowy by to było na ps4, zbyt dużo uproszczeń, co nie zmienia faktu ze mi wiecej nie trzeba.

Opublikowano (edytowane)

super, szkoda ze nie 9 min.

 

btw: widac dokładnie ze ta grafika to taki podkrecony current gen, nie ma mowy by to było na ps4, zbyt dużo uproszczeń, co nie zmienia faktu ze mi wiecej nie trzeba.

 

 

ja się tylko obawiam, żeby to właśnie tak na PS4 nie wyglądało, jak doyebana wersja z PC. Niestety crossplatformowe tytuły ze starszych konsol na nowsze mogą się prezentować tylko trochę lepiej. 

Edytowane przez Nemesis US

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...