Skocz do zawartości

Metal Gear Solid V: The Phantom Pain


Fuji

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Jak na PS3 to ujdzie. Ale nie wyobrazam sobie takiej animacji lądowania po skoku ze skarpy na next genie. turbo buty, (pipi)o.

Edytowane przez Andżej
Opublikowano (edytowane)

OOO, widać typowa zagrywka Kojimy. Najpierw  robi trailer na pokaz, a potem dopiero zaczyna grzebać przy grze;] Piękne trailery nie mające wiele wspólnego z grą są puszczane kilka lat na wszystkich targach, a miesiąc przed premierą dostajemy trailer z PRAWDZIWEJ gry i jest znacznie gorzej. Tak było z MGS, MGS2, bardzooo z MGS3, z MGS4 no i oczywiście będzie tak z MGS5. Przecież te pierwsze trailery, niby na silniku gry i nawet sam "NIBY" gameplay był przepiękny. 

 

To co widziałem powyżej to możliwości Xoboxa 1 + charakterystyczna dla serii animacja Snake rodem z ...hm, Gameboya chyba

Edytowane przez gekon
Opublikowano

Zauważyliście, że interface i w ogóle niektóre elementy gry są żywcem zaczerpnięte z nowego Splinter Cella Blacklist?

 

Dobrze, niech ściągają od gry, która dawno przerosła serię. Tylko, że mogli ściagać elementy rozgrywki i darować sobie identyczny interface

Opublikowano (edytowane)

Nie podoba mi się zamysł tej gry. W poprzednich odsłonach sekcje z dużym otwartym terenem były dla mnie najnudniejsze ( szczególnie wielka baza w MGS3 ), a tutaj chyba cała gra się na tym opiera. Dodatkowo środowisko, wystroje tych baz są tak sztampowe, ograne , że aż zęby bolą. Ktoś popiera moje zdanie ?

Edytowane przez Sibian
Opublikowano

Spoko akcja z zestrzeleniem helikoptera, widać trzeba będzie sobie dobrze zaplanować ewakuację. Motyw jak Snake rzuca granat między trzech żołnierzy a tym nagle wyskakuję wykrzykniki nad głowami ale dalej stoją jak kołki i grzecznie czekają na wybuch żenada. ;/

Gość _Milan_
Opublikowano

e, cos tu chyba nie wyglada tak jak oczekiwalismy.

Inteligencja i zachowanie przeciwników jest strasznie mocno zacofane, tak naprawde od czasu psxa dostali tylko płynniejszych animacji.

Opublikowano

e, cos tu chyba nie wyglada tak jak oczekiwalismy.

Inteligencja i zachowanie przeciwników jest strasznie mocno zacofane, tak naprawde od czasu psxa dostali tylko płynniejszych animacji.

i chyba lepiej nie będzie, bo akcja tej gry dzieje sie jeszcze sprzed PSX'a - innego uzasadnienia tu nie widzę ;)  

Opublikowano (edytowane)

Może to był najniższy poziom trudności? Bo w takim MGS4 na The Boss Extreme grało się ekstra. Wystarczył jeden niepewny ruch i strażnicy od razu byli zaalarmowani. Ostatnio zapuściłem sobie na pierwszym Xboksie kultowego Chaos Theory i tam wierzcie mi, że wcale nie było lepiej z AI wrogów niż w MGSach. Poza tym porównajcie sobie kompletnie debilne AI z takich gier jak Assassin's Creed. Ba, nawet moje ukochane Dishonored na Easy funduje festiwal pikselowatych idiotów, którzy nie widzą mnie z odległości 5 metrów. 

 

Nie ma co narzekać, trzeba zaczekać na efekt końcowy. Wierzę, że szykuje się najlepsza odsłona w serii. 

Edytowane przez Nemesis
  • Plusik 1
Opublikowano

Ale tam nawet nie chodziło o AI tylko o s(pipi)ony całokształt z grafiką jak w snake eater i kijową animacją snakea

 

Jeszcze tylko dodać ze dwa wątki homoseksualne. Człowieka ogórka jako bossa i 24godzinne rozmowy przez codec i mamy typowego MGSa

Gość _Milan_
Opublikowano

czy ktos wie gdzie jest tłumaczenie dialogu z  gameplayu ground zeros?

nie moge znalezc.

 

no mi sie wydaje ze jak byk to sa gameplaye z  ps3, wtedy jest baaardzo ok.

Opublikowano

Na filmiku gra wygląda bardzo ładnie, ale własnie wiadomo czy to wersja z tej generacji czy z następnej? Bo jak następna to nic nadzwyczajnego w sumie, jak ta to łał, że takie coś działa na obecnych maszynach. 

Gość _Milan_
Opublikowano

no nie wiem, mnostwo rzeczy wskazuje obecna generacje, a te błyszczace kałuze i  powierzchnie to chyba własnie ten element ktory ma robic.

Na betonowych zaporach nie ma zadnych sladów po kulach, fruzyra snakea to pare tekstur,  a namioty na wietrze też na to wskazuja.

Ja tam nie widze nic ponad poziom innych debesciaków graficznych na ps3.

Opublikowano

To demo z TGS było puszczane z PS4 (podobno). To jest ta sama sytaucja co z ACIV, gra jest pisana pod PS3/X360, a wersja na next-geny to wyższa rozdzielczość, 60fps, lepsze tekstury i jakieś dodatkowe efekty.

Opublikowano (edytowane)

Ten pierwszy gameplay w nocy, nie bardzo dostaje od tego co widzimy w tym za dnia, a byl puszczany z Xbox One, mowiono o tym przeciez, nawet ikony LS+Y byly pokazane podczas gry. Takze za dnia to PS4 prawdopodobnie, nie oczekujcie cudow, kojima mowil w wywiadze ze FOX byl tworzony z mysla o obecnej generacji.

Edytowane przez Bansai

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...