Andżej 2 268 Opublikowano 27 września 2013 Opublikowano 27 września 2013 (edytowane) To sie szybko za ten silnik zabrali, nie ma co. Jesli czegos nie rozumiem w branzy growej, to napewno tego, co robi Kojima. Jego czasy swietnosci, z ktorych zapewne wywodzi sie jego nieuzasadniona pewnosc siebie, juz dawno minely, a na chwile obecną jest strasznie niekonkretnym producenciną, bez pier.dolnięcia. Gosc sie poprostu chyba zestarzal. Edytowane 27 września 2013 przez Andżej Cytuj
Kalinho_PL 334 Opublikowano 27 września 2013 Opublikowano 27 września 2013 To sie szybko za ten silnik zabrali, nie ma co. Jesli czegos nie rozumiem w branzy growej, to napewno tego, co robi Kojima. Jego czasy swietnosci, z ktorych zapewne wywodzi sie jego nieuzasadniona pewnosc siebie, juz dawno minely, a na chwile obecną jest strasznie niekonkretnym producenciną, bez pier.dolnięcia. Gosc sie poprostu chyba zestarzal. Cała Japońska myśl developerska ma obecnie pod górkę. Ostatnie dobre gry od skośnookich wychodziły na PS2. Większość żółtych serii na obecne konsole nie lśni już tak jak kiedyś( FF, PES, RE, SH). Oczywiście są wyjątki od reguły takie jak Demon's Souls Cytuj
Andżej 2 268 Opublikowano 28 września 2013 Opublikowano 28 września 2013 (edytowane) No i po co ty mi gadasz cos co wiem od dawna i to w temacie o MGS? Edytowane 28 września 2013 przez Andżej Cytuj
Kalinho_PL 334 Opublikowano 28 września 2013 Opublikowano 28 września 2013 (edytowane) No i po co ty mi gadasz cos co wiem od dawna i to w temacie o MGS? 'mówię jak jest' Edytowane 28 września 2013 przez Kalinho_PL Cytuj
Nemesis 1 271 Opublikowano 28 września 2013 Opublikowano 28 września 2013 (edytowane) Dla mnie jest bardzo ok. Jeśli wersja PS4 zafunduje mi stałe 60 fps i trochę lepszą oprawę to nie mam pytań. Nie oszukujmy się, MGSy nigdy jakoś nie niszczyły pod względem oprawy. Prezentowały się po prostu przyzwoicie i tyle w temacie. Teraz obchodzi mnie tylko jedno - termin premiery. O jakość się nie martwię, bo KojiPro nie są w stanie tego (pipi)ć. Jeszcze na żadnym MGS się nie zawiodłem. A zwłaszcza zaskoczył mnie tak opłakiwany przed laty na forum Guns of the Patriots. Edytowane 28 września 2013 przez Nemesis Cytuj
YETI 11 040 Opublikowano 28 września 2013 Opublikowano 28 września 2013 MGS 1, 2, 3, niszczyły oprawą. Cytuj
Gość Kasias Opublikowano 28 września 2013 Opublikowano 28 września 2013 MGSy nigdy jakoś nie niszczyły pod względem oprawy. Prezentowały się po prostu przyzwoicie i tyle w temacie. Że co? Przecież MGS1, Snake Eater i Peace Walker to jedne z najpiękniejszych gier na platformy, na które się pierwotnie ukazały. MGS4 w 2008 też potrafił pokopać. Cytuj
Nemesis 1 271 Opublikowano 28 września 2013 Opublikowano 28 września 2013 (edytowane) Najbardziej to chyba wybijało się Sons of the Liberty. A wszystko dzięki 60 fps i tej słynnej sekwencji na tankowcu, do tego dochodziło bardzo dobre udźwiękowienie. MGS3 jakoś mi jaj nie urwał, był to wprawdzie bardzo dobry poziom ale w tamtym czasie po RE4 nic nie było w stanie mnie poruszyć (no dobra, zrobił to jeszcze pierwszy God of War). Tak samo świetnie wyglądał Twin Snakes, który śmigał na silniku "dwójeczki". Edytowane 28 września 2013 przez Nemesis Cytuj
Farmer 3 281 Opublikowano 13 października 2013 Opublikowano 13 października 2013 Oprawa oprawą ale ja chętnie widziałbym poprawki drobnych elementów jak np. latający żołnierze po jednym granacie. No i animacje ruchów Snake'a wymagałaby już "odświeżenia" bo czołganie się już mnie trochę irytowało w MGS4. Cytuj
Paliodor 1 817 Opublikowano 31 października 2013 Opublikowano 31 października 2013 Kilka nowych screenów przedstawiających otoczenie: Cytuj
Zarathustra 616 Opublikowano 31 października 2013 Opublikowano 31 października 2013 Jakbym oglądał widoczki z GTA 5 w wyższej rozdziałce i większą ilością detali. Cytuj
Paliodor 1 817 Opublikowano 31 października 2013 Opublikowano 31 października 2013 Mi tam tyle wystarczy, od MGS'ów nigdy nie oczekiwałem w pierwszej kolejności oczo(pipi)nej grafiki, a dobrej wciągającej fabuły, charyzmatycznych postaci i fajnego gameplay'u. Liczę, że tym razem też się nie zawiodę. Choć do premiery jeszcze tyle czasu 2 Cytuj
Zarathustra 616 Opublikowano 31 października 2013 Opublikowano 31 października 2013 Jak dla mnie grafa w GTA 5 wygląda świetnie, więc na plus. Cytuj
Paliodor 1 817 Opublikowano 31 października 2013 Opublikowano 31 października 2013 Nie licząc braku AA to rzeczywiście całkiem spoko wygląda to GTAV. No ale koniec offtopu. Cytuj
Gość Kasias Opublikowano 31 października 2013 Opublikowano 31 października 2013 (edytowane) Wracając do samego MGS V, jako niegdyś wielki fan serii, z przykrością stwierdzam, że piątka kompletnie mnie wali. Historia Węży, Ocelota i wielu innych popaprańców została zamknięta w MGS IV, potem Kojima wypuścił bardzo dobrego Peace Walkera, którym - niestety - utorował sobie drogę do robienia kolejnych "missing-linków" z Big Bossem w roli głównej. Edit: stara miłość jednak nie rdzewieje. Po zapowiedzi MGS V: Ground Zeroes szajba wróciła. Z MGS aż do śmierci Edytowane 18 listopada 2013 przez Kasias Cytuj
GwynBleidd_79 114 Opublikowano 4 listopada 2013 Opublikowano 4 listopada 2013 MGS V: Ground Zeroes na wiosnę 2014! http://www.ppe.pl/news-25139-mgs_v__ground_zeroes_ukaze_sie_na_wiosne_przyszlego_roku.html Cytuj
Whisker 1 454 Opublikowano 4 listopada 2013 Opublikowano 4 listopada 2013 Wreszcie dobre info:) , next gen w listopadzie już się zagości w oczekiwaniu na mgsV Cytuj
GwynBleidd_79 114 Opublikowano 4 listopada 2013 Opublikowano 4 listopada 2013 Ja tam jeszcze chyba kupię na obecną generacje Ground Zeroes. Ale The Phantom Pain już się zakręci mi w nowiutkiejPs4 Cytuj
Daffy 10 614 Opublikowano 4 listopada 2013 Opublikowano 4 listopada 2013 ciekaw jestem jak duży będzie prolog do właściwej piątki...trochę mi to śmierdzi obrzydliwym skokiem na kasę, tak jakby w zamierzchłych czasach sprzedawać tanker i plant z mgs2 osobno Cytuj
Gość Kasias Opublikowano 4 listopada 2013 Opublikowano 4 listopada 2013 trochę mi to śmierdzi obrzydliwym skokiem na kasę, tak jakby w zamierzchłych czasach sprzedawać tanker i plant z mgs2 osobno :confused: Bo to jest obrzydliwy skok na kasę Jakby ten prolog dodawano do pudełka z inną grą Konami (np. Lords of Shadow 2) albo za "friko" (np. Plusowiczom), a tak to szkoda gadać... Cytuj
Paliodor 1 817 Opublikowano 5 listopada 2013 Opublikowano 5 listopada 2013 Troszkę większe info: Metal Gear Solid V: Ground Zeroes Releasing Spring 2014 Metal Gear Solid V: Ground Zeroes Breaks Cover in Spring 2014 Konami Digital Entertainment has revealed the unique link between its eagerly-awaited Metal Gear Solid V: Ground Zeroes title and Metal Gear Solid V: The Phantom Pain. Both new additions to the Metal Gear Solid canon, Kojima Productions has created Metal Gear Solid V: Ground Zeroes as an entry experience and prologue to the events of Metal Gear Solid V: The Phantom Pain. It will serve to introduce key gameplay components that will be fully realised in the fifth, full Metal Gear Solid epic, and act as a bridge between the linearity of existing titles and the full open-world environments of Metal Gear Solid V: The Phantom Pain. Explaining the relationship between the two titles, Hideo Kojima – Creator of the Metal Gear Solid series and Head of Kojima Productions – commented: “The advanced capabilities of the FOX Engine have allowed me to tell the new story in a new way. There will be a significant difference in what Metal Gear Solid V: The Phantom Pain brings to the series, so we want to ease players into the new open world environment and its potential. As such, Metal Gear Solid V: Ground Zeroes has been designed to introduce key elements, allowing them to fully benefit from all that the new game will offer.” Metal Gear Solid V: Ground Zeroes charts a rescue mission as users infiltrate a Cuban prison camp, and sets in motion a series of events that culminate in the stunning plotlines of Metal Gear Solid V: The Phantom Pain. The prelude showcases key advances to the series made possible by its use of Kojima Productions’ FOX Engine, with a large open environment, and missions where time of day and weather have a dynamic effect on the game and its missions. These elements will play a vital part in the story set up in Metal Gear Solid V: Ground Zeroes, while familiarising users with the possibilities they offer ahead of MMetal Gear Solid V: The Phantom Pain. Both titles will be released for PlayStation 3, PlayStation 4, the Xbox 360 games and entertainment system and Xbox One, the all-in-one games and entertainment system from Microsoft, highlighting the groundbreaking capabilities that the FOX Engine brings to current and next generation consoles. Metal Gear Solid V: Ground Zeroes will be released for PlayStation 3, PlayStation 4, Xbox 360 and Xbox One in Spring 2014. The boxed PlayStation 3 and Xbox 360 versions will retail at $29.99 / £29.99, while the digital versions will retail for $19.99 / £19.99. The PlayStation 4 and Xbox One digital versions will retail for $29.99 / £29.99.Game Overview Metal Gear Solid V: Ground Zeroes acts as a prologue to Metal Gear Solid V: The Phantom Pain and takes place one year after the events of Metal Gear Solid: Peace Walker. Assuming control of the legendary Snake (a.k.a. Big Boss), players are charged with the infiltration of Camp Omega where both Paz and Chico are held. The hostages hold key information concerning Snake and his private military organisation that Snake and his ally Kaz Miller must prevent from being exposed. Ground Zeroes charts the rescue and the subsequent fallout that leads into the beginning of the The Phantom Pain. Ground Zeroes also acts as a bridge between previous Metal Gear Solid titles, easing players into the vaunted open world of MGSV.Key Features • The power of Fox Engine – Ground Zeroes showcases Kojima Productions’ stunning FOX Engine, a true next-generation game engine which revolutionizes the Metal Gear Solid experience. • Introduction to Open World design – The first Metal Gear Solid title to offer open world gameplay. Ground Zeroes offers total freedom of play: how missions are undertaken is entirely down to the user. • Unrestricted Stealth – Imagine classic Metal Gear gameplay but with no restrictions or boundaries. Players use intelligence and cerebral strategy to sneak their way through entire missions, or go in all guns blazing. Each will have different effects on game consequences and advancement. • Multiple missions and tasks – Ground Zeroes boasts a central story mode and additional side-missions ranging from tactical action, aerial assaults and “covert” stages that will be sure to surprise. • Redesigned interface – Ground Zeroes users will benefit from a clean in-game HUD that shows the minimal amount of on-screen data to give a more intense gaming experience. • Various in-game weather settings – Ground Zeroes will test the player in a variety of time and weather environments that will be central to Metal Gear Solid V: The Phantom Pain. Use night conditions to your advantage, or poor weather as strategic cover. • True next generation gaming – Available simultaneously with the current generation of gaming consoles, Ground Zeroes will give PS4 and Xbox One consumers the chance to showcase the power of their new machines. Czyli stało się, na wiosnę muszę mieć PS4. Myślałem, że później to wyjdzie i nie będę musiał kupować nowego pudełka do grania ale cóż... No chyba, że the Ground Zero będzie poza paroma bajerami wyglądało podobnie na PS3 to wtedy się jeszcze wstrzymam Cytuj
RajuPL 129 Opublikowano 5 listopada 2013 Opublikowano 5 listopada 2013 Metal Gear Solid V: Ground Zeroes charts a rescue mission as users infiltrate a Cuban prison camp, and sets in motion a series of events that culminate in the stunning plotlines of Metal Gear Solid V: The Phantom Pain. Czyli pewnie tylko ta jedna misja nocna w bazie. Jak dla mnie skok na kasę i wolę kupić full package później niż grać w częściach. Dodatkowo dostępne będzie tylko digital copy "gry". Cytuj
saptis 620 Opublikowano 5 listopada 2013 Opublikowano 5 listopada 2013 No to mozliwe, ze zrobi sie z tego seria sprzedawana w kawalkach, zaczekam na Complete Edition, nie mam zamiaru przeplacac za odcinki bo to zwykly wyciagacz kasy. Cytuj
Paliodor 1 817 Opublikowano 5 listopada 2013 Opublikowano 5 listopada 2013 (edytowane) A to skoro tak ma być to się wstrzymam, nie dość, że jakaś jedna misja to jeszcze digital only Wersja Complete MGS5 to pewnie będzie potem kwestia czasu Edytowane 5 listopada 2013 przez Paliodor Cytuj
saptis 620 Opublikowano 5 listopada 2013 Opublikowano 5 listopada 2013 Jak pisze Eurogamer - wersje pudelkowe na PS3 i X360 maja kosztowac £29.99: http://www.eurogamer.net/articles/2013-11-04-metal-gear-solid-5-ground-zeroes-due-spring-2014 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.