Skocz do zawartości

Metal Gear Solid V: The Phantom Pain


Fuji

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

To sie szybko za ten silnik zabrali, nie ma co. Jesli czegos nie rozumiem w branzy growej, to napewno tego, co robi Kojima. Jego czasy swietnosci, z ktorych zapewne wywodzi sie jego nieuzasadniona pewnosc siebie, juz dawno minely, a na chwile obecną jest strasznie niekonkretnym producenciną, bez pier.dolnięcia. Gosc sie poprostu chyba zestarzal.

Edytowane przez Andżej
Opublikowano

To sie szybko za ten silnik zabrali, nie ma co. Jesli czegos nie rozumiem w branzy growej, to napewno tego, co robi Kojima. Jego czasy swietnosci, z ktorych zapewne wywodzi sie jego nieuzasadniona pewnosc siebie, juz dawno minely, a na chwile obecną jest strasznie niekonkretnym producenciną, bez pier.dolnięcia. Gosc sie poprostu chyba zestarzal.

Cała Japońska myśl developerska ma obecnie pod górkę. Ostatnie dobre gry od skośnookich wychodziły na PS2. Większość żółtych serii na obecne konsole nie lśni już tak jak kiedyś( FF, PES, RE, SH). Oczywiście są wyjątki od reguły takie jak Demon's Souls :)

Opublikowano (edytowane)

Dla mnie jest bardzo ok. Jeśli wersja PS4 zafunduje mi stałe 60 fps i trochę lepszą oprawę to nie mam pytań. Nie oszukujmy się, MGSy nigdy jakoś nie niszczyły pod względem oprawy. Prezentowały się po prostu przyzwoicie i tyle w temacie.

 

Teraz obchodzi mnie tylko jedno - termin premiery. O jakość się nie martwię, bo KojiPro nie są w stanie tego (pipi)ć. Jeszcze na żadnym MGS się nie zawiodłem. A zwłaszcza zaskoczył mnie tak opłakiwany przed laty na forum Guns of the Patriots.

Edytowane przez Nemesis
Opublikowano

MGSy nigdy jakoś nie niszczyły pod względem oprawy. Prezentowały się po prostu przyzwoicie i tyle w temacie.

 

Że co? Przecież MGS1, Snake Eater i Peace Walker to jedne z najpiękniejszych gier na platformy, na które się pierwotnie ukazały. MGS4 w 2008 też potrafił pokopać.

Opublikowano (edytowane)

Najbardziej to chyba wybijało się Sons of the Liberty. A wszystko dzięki 60 fps i tej słynnej sekwencji na tankowcu, do tego dochodziło bardzo dobre udźwiękowienie. MGS3 jakoś mi jaj nie urwał, był to wprawdzie bardzo dobry poziom ale w tamtym czasie po RE4 nic nie było w stanie mnie poruszyć (no dobra, zrobił to jeszcze pierwszy God of War). 

 

Tak samo świetnie wyglądał Twin Snakes, który śmigał na silniku "dwójeczki". 

Edytowane przez Nemesis
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Oprawa oprawą ale ja chętnie widziałbym poprawki drobnych elementów jak np. latający żołnierze po jednym granacie. No i animacje ruchów Snake'a wymagałaby już "odświeżenia" bo czołganie się już mnie trochę irytowało w MGS4.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Mi tam tyle wystarczy, od MGS'ów nigdy nie oczekiwałem w pierwszej kolejności oczo(pipi)nej grafiki, a dobrej wciągającej fabuły, charyzmatycznych postaci i fajnego gameplay'u. Liczę, że tym razem też się nie zawiodę.

Choć do premiery jeszcze tyle czasu :/

  • Plusik 2
Opublikowano (edytowane)

Wracając do samego MGS V, jako niegdyś wielki fan serii, z przykrością stwierdzam, że piątka kompletnie mnie wali. Historia Węży, Ocelota i wielu innych popaprańców została zamknięta w MGS IV, potem Kojima wypuścił bardzo dobrego Peace Walkera, którym - niestety - utorował sobie drogę do robienia kolejnych "missing-linków" z Big Bossem w roli głównej.

 

Edit: stara miłość jednak nie rdzewieje. Po zapowiedzi MGS V: Ground Zeroes szajba wróciła. Z MGS aż do śmierci :D

Edytowane przez Kasias
Opublikowano

ciekaw jestem jak duży będzie prolog do właściwej piątki...trochę mi to śmierdzi obrzydliwym skokiem na kasę, tak jakby w zamierzchłych czasach sprzedawać tanker i plant z mgs2 osobno :/

Opublikowano

trochę mi to śmierdzi obrzydliwym skokiem na kasę, tak jakby w zamierzchłych czasach sprzedawać tanker i plant z mgs2 osobno :confused:

 

Bo to jest obrzydliwy skok na kasę ;) Jakby ten prolog dodawano do pudełka z inną grą Konami (np. Lords of Shadow 2) albo za "friko" (np. Plusowiczom), a tak to szkoda gadać...

Opublikowano

Troszkę większe info:

 

Metal Gear Solid V: Ground Zeroes Releasing Spring 2014

 
1383575188-fox-mgs-zeroes.jpg 1383575189-mgsvgz-ss-demo.jpg
Metal Gear Solid V: Ground Zeroes Breaks Cover in Spring 2014

Konami Digital Entertainment has revealed the unique link between its eagerly-awaited Metal Gear Solid V: Ground Zeroes title and Metal Gear Solid V: The Phantom Pain.

Both new additions to the Metal Gear Solid canon, Kojima Productions has created Metal Gear Solid V: Ground Zeroes as an entry experience and prologue to the events of Metal Gear Solid V: The Phantom Pain. It will serve to introduce key gameplay components that will be fully realised in the fifth, full Metal Gear Solid epic, and act as a bridge between the linearity of existing titles and the full open-world environments of Metal Gear Solid V: The Phantom Pain.

Explaining the relationship between the two titles, Hideo Kojima – Creator of the Metal Gear Solid series and Head of Kojima Productions – commented: “The advanced capabilities of the FOX Engine have allowed me to tell the new story in a new way. There will be a significant difference in what Metal Gear Solid V: The Phantom Pain brings to the series, so we want to ease players into the new open world environment and its potential. As such, Metal Gear Solid V: Ground Zeroes has been designed to introduce key elements, allowing them to fully benefit from all that the new game will offer.”

Metal Gear Solid V: Ground Zeroes charts a rescue mission as users infiltrate a Cuban prison camp, and sets in motion a series of events that culminate in the stunning plotlines of Metal Gear Solid V: The Phantom Pain. The prelude showcases key advances to the series made possible by its use of Kojima Productions’ FOX Engine, with a large open environment, and missions where time of day and weather have a dynamic effect on the game and its missions. These elements will play a vital part in the story set up in Metal Gear Solid V: Ground Zeroes, while familiarising users with the possibilities they offer ahead of MMetal Gear Solid V: The Phantom Pain.

Both titles will be released for PlayStation 3, PlayStation 4, the Xbox 360 games and entertainment system and Xbox One, the all-in-one games and entertainment system from Microsoft, highlighting the groundbreaking capabilities that the FOX Engine brings to current and next generation consoles.

Metal Gear Solid V: Ground Zeroes will be released for PlayStation 3, PlayStation 4, Xbox 360 and Xbox One in Spring 2014. The boxed PlayStation 3 and Xbox 360 versions will retail at $29.99 / £29.99, while the digital versions will retail for $19.99 / £19.99. The PlayStation 4 and Xbox One digital versions will retail for $29.99 / £29.99.

Game Overview

Metal Gear Solid V: Ground Zeroes acts as a prologue to Metal Gear Solid V: The Phantom Pain and takes place one year after the events of Metal Gear Solid: Peace Walker. Assuming control of the legendary Snake (a.k.a. Big Boss), players are charged with the infiltration of Camp Omega where both Paz and Chico are held. The hostages hold key information concerning Snake and his private military organisation that Snake and his ally Kaz Miller must prevent from being exposed. Ground Zeroes charts the rescue and the subsequent fallout that leads into the beginning of the The Phantom Pain. Ground Zeroes also acts as a bridge between previous Metal Gear Solid titles, easing players into the vaunted open world of MGSV.

Key Features

The power of Fox Engine – Ground Zeroes showcases Kojima Productions’ stunning FOX Engine, a true next-generation game engine which revolutionizes the Metal Gear Solid experience.

Introduction to Open World design – The first Metal Gear Solid title to offer open world gameplay. Ground Zeroes offers total freedom of play: how missions are undertaken is entirely down to the user.

Unrestricted Stealth – Imagine classic Metal Gear gameplay but with no restrictions or boundaries. Players use intelligence and cerebral strategy to sneak their way through entire missions, or go in all guns blazing. Each will have different effects on game consequences and advancement.

Multiple missions and tasks – Ground Zeroes boasts a central story mode and additional side-missions ranging from tactical action, aerial assaults and “covert” stages that will be sure to surprise.

Redesigned interface – Ground Zeroes users will benefit from a clean in-game HUD that shows the minimal amount of on-screen data to give a more intense gaming experience.

Various in-game weather settings – Ground Zeroes will test the player in a variety of time and weather environments that will be central to Metal Gear Solid V: The Phantom Pain. Use night conditions to your advantage, or poor weather as strategic cover.

True next generation gaming – Available simultaneously with the current generation of gaming consoles, Ground Zeroes will give PS4 and Xbox One consumers the chance to showcase the power of their new machines.
1383575189-mgsvgz-ss-game-003.jpg 1383575190-mgsvgz-ss-game-006.jpg

1383575189-mgsvgz-ss-game-002.jpg 1383575190-mgsvgz-ss-game-001.jpg 1383575189-mgsvgz-ss-game-005.jpg

Czyli stało się, na wiosnę muszę mieć PS4. Myślałem, że później to wyjdzie i nie będę musiał kupować nowego pudełka do grania ale cóż...

No chyba, że the Ground Zero będzie poza paroma bajerami wyglądało podobnie na PS3 to wtedy się jeszcze wstrzymam :D

Opublikowano

 

 

Metal Gear Solid V: Ground Zeroes charts a rescue mission as users infiltrate a Cuban prison camp, and sets in motion a series of events that culminate in the stunning plotlines of Metal Gear Solid V: The Phantom Pain.

 

Czyli pewnie tylko ta jedna misja nocna w bazie. Jak dla mnie skok na kasę i wolę kupić full package później niż grać w częściach. Dodatkowo dostępne będzie tylko digital copy "gry".

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...