Paliodor 1 817 Opublikowano 5 listopada 2013 Opublikowano 5 listopada 2013 Dość sporo, ciekawe na ile grania będzie w tym GZ bo płacić tyle by potem popykać 2-3 godzinki to byłaby porażka. Cytuj
jandersun 4 Opublikowano 5 listopada 2013 Opublikowano 5 listopada 2013 Sądzę, że w okolicach tankowca albo Virtuous Mission + misje poboczne i wyzwania, żeby pokazać możliwości MGS5, które zajmą kilka razy tyle czasu. Ja biorę w ciemno wersję cyfrową, pewnie wymasterowanie całości będzie trwało trochę dłużej niż parę godzin. Cytuj
Bansai 11 198 Opublikowano 9 listopada 2013 Opublikowano 9 listopada 2013 Kojima Productionsa chyba nie sa zaznajomieni z terminem DEMO. Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 11 listopada 2013 Opublikowano 11 listopada 2013 Za to zaznajomi się z terminem "Hajs". Cytuj
Gość Kasias Opublikowano 11 listopada 2013 Opublikowano 11 listopada 2013 (edytowane) Jakiś materiał z MGS V prawie na pewno pojawi się podczas czwartkowego PS4 All Access Event. Może przybliżona data premiery na PS4 i PS3? Wiosenne Ground Zeroes na konsolach Sony będzie miało dodatkową zawartość - http://www.siliconera.com/2013/11/12/metal-gear-solid-ground-zeroes-exclusive-content-playstation/ Edytowane 12 listopada 2013 przez Kasias Cytuj
Paliodor 1 817 Opublikowano 15 listopada 2013 Opublikowano 15 listopada 2013 MGS V Site is Live, Japan gets physical PS4 version of Ground Zeroes + Premium Ed. konami.jp/mgs5 Metal Gear Solid: Ground Zeroes getting PlayStation-exclusive 'Deja Vu' mission - Trailer Retracing 16 years of history, the PlayStation-Exclusive "Déjà Vu" mission brings players back to the 1998 PlayStation classic Metal Gear Solid. In an age when graphics were limited to blocky pixelated polygons, Metal Gear Solid set new standards in videogame storytelling with its memorable characters, cinematic presentation, and complex story. Relive the most memorable moments of the past with this Sony-exclusive mission on PlayStation 3 and PlayStation 4. Past and present collide as the characters and camera angles you remember from the 16-year old classic are brought to life the high-fidelity world of MGS:GZ! Mam nadzieję, że ta okładka jeszcze się zmieni bo ta obecna jest tragiczna Zamiast kontynuować tradycyjny design box artów w wykonaniu Yoji Shinkawy to Konami wyskakuje z dwiema mordami. Jak to nędznie wygląda. Tak czy inaczej czekam na premierę, nie oglądam zbytnio gameplay'ów/trailerów by nie psuć sobie później zabawy ale juz teraz musze napisać, że nie podobają mi się niektóre debilne zagrania typu widzenie przez obiekty. WTF?! Co za czasy oby w samej grze było jak najmniej tego typu oznak naszych czasów jeśli chodzi o gameplay w grach. Cytuj
Kalinho_PL 334 Opublikowano 15 listopada 2013 Opublikowano 15 listopada 2013 Właśnie fakt, że w grze takiej jak MGS pojawiają się rzeczy typu zaznaczanie wrogów, widzenie przez ściany itp. świadczy o tym, że może gameplayowo ta skostniałą seria wreszcie dorówna do obecnie panujących standardów. Ostatnio grałem w SC: Blacklist i tam twórcy pokazali jak się robi nowoczesne gry typu stealth (płynność animacji, masa możliwości ruchowych protagonisty i poziom trudności, którym możemy sami wpłynąć na stopień "casualowatości" gry - świetny balans ogólnie mówiąc!). Ludzie grający w MGSy dla gameplay'u to dla mnie masochiści. W ogóle mam problem ze zrozumieniem czym te Ground Zeros jest. Mniemam, że taki jest właśnie zamysł twórców, bo tytuł ma chyba mało do zaoferowania jawi się jako wysysarka hajsu od lojalnych fanów serii. Cytuj
Paliodor 1 817 Opublikowano 15 listopada 2013 Opublikowano 15 listopada 2013 seria wreszcie dorówna do obecnie panujących standardów A idź pan w h.uj z takimi obecnymi standardami robionymi pod debili. Cytuj
Kalinho_PL 334 Opublikowano 15 listopada 2013 Opublikowano 15 listopada 2013 seria wreszcie dorówna do obecnie panujących standardów A idź pan w h.uj z takimi obecnymi standardami robionymi pod debili. wszystkie wspomagacze można wyłączyć i masz #realistik #ekspyrjens dla 'prawdziwych graczy' Cytuj
Paliodor 1 817 Opublikowano 15 listopada 2013 Opublikowano 15 listopada 2013 i masz #realistik #ekspyrjens dla 'prawdziwych graczy' Ja nie chcę "realistik ekspyjens" bo takim MGSy nigdy nie były, chcę tylko Metal Gear Solid ze swoim charakterystycznym gameplay'em, którego można ofc rozbudować ale nie w tą jakże chorą stronę. Cytuj
Kalinho_PL 334 Opublikowano 15 listopada 2013 Opublikowano 15 listopada 2013 'charakterystyczny' to całkiem zmyślny eufemizm seria gameplayowo praktycznie się nie zmieniła od czasów PSX'a Cytuj
CoATI 1 051 Opublikowano 15 listopada 2013 Opublikowano 15 listopada 2013 lul... ej, ale ta gra nie wyjdzie w retailu w EU, więc nie ma wielkiego sensu w lamentowaniu nad okładką 1 1 Cytuj
Gość Kasias Opublikowano 16 listopada 2013 Opublikowano 16 listopada 2013 Ciekawostka - MGS V: Ground Zeroes mogło ukazać się już na... PSP. Na szczęście Metal Gear Rising pokrzyżowało plany Kojimie i kolejny MGS wyjdzie "po bożemu", czyli na stacjonarki. http://www.vg247.com/2013/11/15/metal-gear-solid-5-ground-zeroes-was-almost-released-on-ps3-or-psp/ Cytuj
CoATI 1 051 Opublikowano 16 listopada 2013 Opublikowano 16 listopada 2013 http://www.famitsu.com/news/201311/15043171.htmlThere's a fairly in-depth interview with Kojima on the announcement of Ground Zeroes as a stand alone release. A lot of the stuff are things we've heard before, but he does clear up a few points which I think will help fans keep their expectations in check for what Ground Zeroes will offer.- Ground Zeroes is the prologue to Phantom Pain, and it is intended to be similar to the pre-title sequence of a Hollywood movie, where something major happens to catch the audience's attention, before the real story starts.- The main content in Ground Zeroes is largely meant to be a tutorial for Phantom Pain. He uses the exact word - tutorial, so there's no doubt about this at all. The story content in Ground Zeroes is limited to the night setting in the rain, but you'll be able to see other times of the day via the side op missions. There is no dynamic weather or day/night cycle in Ground Zeroes.- Phantom Pain is the game which will feature the full range of expanded features carried over from Peace Walker - base building, recruiting soldiers, etc. Most of this will not be in Ground Zeroes at all. You will not be able to use the fulton recovery system in Ground Zeroes either, but there are optional captives you can rescue using the helicopter.- The save data in Ground Zeroes will carry over to Phantom Pain, and there will be benefits in the full game for extra stuff you decide to do in Ground Zeroes.- The reason Ground Zeroes is being released as a separate package in the first place is because the main game is taking a long time to develop due to the large amount of content. So the marketing team at Konami worked out this release format with Kojima so gamers can at least experience the prologue segment of the game earlier.- Kojima wants to reward fans who buy both Ground Zeroes and Phantom Pain later on with some sort of content in the full game, but he hasn't worked out the details with the marketing team yet.- Ground Zeroes (and Phantom Pain by extension) will support a secondary display device via smartphones or tablets. It can be used to display stuff like leaderboards. There have also been feedback from people outside of Japan for a map display and so on, but Kojima has some concerns about players diverting their attention between two screens, so he's still looking into it. 2 Cytuj
Paliodor 1 817 Opublikowano 16 listopada 2013 Opublikowano 16 listopada 2013 Phantom Pain is the game which will feature the full range of expanded features carried over from Peace Walker - base building, recruiting soldiers, etc Świetna wiadomość, akurat te elementy mi się bardzo podobały w PW i spoczko, że znów będzie można się pobawić w zarządzanie Mother Base Cytuj
Dahaka 1 878 Opublikowano 16 listopada 2013 Opublikowano 16 listopada 2013 (edytowane) Czyli możemy spodziewać się kilkudziesięciu godzin rozrywki. Najs. Edytowane 16 listopada 2013 przez Dahaka Cytuj
Gość Kasias Opublikowano 16 listopada 2013 Opublikowano 16 listopada 2013 Rozszerzony (czyt. zupełnie inny) zwiastun misji Deja Vu do MGS V: Ground Zeroes: Cytuj
MEVEK 3 616 Opublikowano 16 listopada 2013 Opublikowano 16 listopada 2013 - Phantom Pain is the game which will feature the full range of expanded features carried over from Peace Walker - base building, recruiting soldiers, etc. Most of this will not be in Ground Zeroes at all. - You will not be able to use the fulton recovery system in Ground Zeroes either, but there are optional captives you can rescue using the helicopter. - The save data in Ground Zeroes will carry over to Phantom Pain, and there will be benefits in the full game for extra stuff you decide to do in Ground Zeroes. skoro budowanie nowej bazy nie będzie możliwe w G0 to na co komu ten helikopter i cały ten bajer z przenoszeniem save'a ? najwięcej czasu zajmuje masterowanie bazy i na to własnie liczyłem, nie widzę innego sensu. Cytuj
hooki 194 Opublikowano 16 listopada 2013 Opublikowano 16 listopada 2013 mnie już samo nazwanie tego "tutorialem" trochę nie napawa Cytuj
Gość Kasias Opublikowano 16 listopada 2013 Opublikowano 16 listopada 2013 ta gra nie wyjdzie w retailu w EU, więc nie ma wielkiego sensu w lamentowaniu nad okładką Tzn. na PS4 i XOne MGS V: Ground Zeroes w pudełku nie wyjdzie tylko w Europie, zgadza się? Bo jak tak, to po prostu będzie sobie można zaimportować wersję pudełkową z USA. Cytuj
CoATI 1 051 Opublikowano 16 listopada 2013 Opublikowano 16 listopada 2013 wersja pudełkowa GZ oficjalnie zapowiedziana została tylko dla Azji. tzn. jakies 2 tyg temu był news, że gra bedzie dostepna tylko w wersji cyfrowej, a dopiero teraz dowiedzielismy sie o retailu ntsc-j wszystko moze sie jeszcze zmienic Cytuj
Drantzell 45 Opublikowano 19 listopada 2013 Opublikowano 19 listopada 2013 Postanowiłem, że nie kupię nowego MGS'a ze względu na brak Davida Hayter'a. Japońce mają łatwość do psucia każdej serii, które uwielbiałem za PSX'a. Cytuj
CoATI 1 051 Opublikowano 19 listopada 2013 Opublikowano 19 listopada 2013 a ja nadal uważam, że brak Davida, to tylko trollowanie Kojimy. tak serio, to sprawdza się domysły o tym, że postac grana przez Kiefera = Frank. serio, sporo na to wskazuje... nawet posty Davida na twitterze są mocno naciągane Cytuj
Farmer 3 281 Opublikowano 19 listopada 2013 Opublikowano 19 listopada 2013 Na pewno coś jest na rzeczy. Zresztą David jest związany z serią od czasów szaraka i całkowite odsunięcie go od postaci Snake'a jest co najmniej dziwnym zabiegiem. Hideo trolował fanów zawsze przy okazji zbliżających się premier kolejnych MGS-ów. Sławetne "No place to Hide" jest tego świetnym przykładem. A ile było spekulacji i domysłów fanów (którzy sami nakręcali korbę) na temat poniższego plakatu? Cytuj
Gość Kasias Opublikowano 19 listopada 2013 Opublikowano 19 listopada 2013 Gdyby Big Boss miał przemówić głosem Sutherlanda w The Phantom Pain, to można byłoby wtedy śmiało założyć, że to tak naprawdę nie jest BB, którego znamy, tylko ktoś, kto się pod niego podszywa / Solidus Snake / inny klon. A tak Kiefer dubbinguje brodacza już w Ground Zeroes, więc sprawa zamknięta. Haytera na 99% nie będzie, bo zastąpił go Kiefer, którego ostry głos jak najbardziej pasuje do starego Węża. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.