Opublikowano 25 stycznia 201411 l To możliwe, że poczekasz sobie nawet do końca 2016, a może i dłużej.
Opublikowano 30 stycznia 201411 l http://www.play-asia.com/metal-gear-solid-v-ground-zeroes-english-paOS-13-49-en-70-7exj.html wiecie jak to jest? Brał ktoś kiedyś coś takiego? Czy może nie warto? Jak jest z wysyłką, gra jest w dzień premiery czy kilka dni później?
Opublikowano 30 stycznia 201411 l Brałem kilka razy i wszystko jest tip-top, tyle że poczekasz sobie co najmniej okrągły tydzień aż gra dotrze do Polandu.
Opublikowano 30 stycznia 201411 l W ogóle wiadomo kto wyda w Polsce tego MGS?cdp będzie dystrybutorem
Opublikowano 4 lutego 201411 l MGS V: Ground Zeroes głównym tematem nowego GameInformera. Będzie też coś o The Phantom Pain - http://www.gameinformer.com/b/news/archive/2014/02/04/march-cover-revealed-2014-3151321.aspx
Opublikowano 4 lutego 201411 l http://kotaku.com/metal-gear-solid-ground-zeroes-is-short-really-short-1516004297 kampania 2 h
Opublikowano 4 lutego 201411 l Trzeba czekać na wersję YouTube. Dobrze, że za czasów PS2 Konami nie wypuściło w tej formie Virtuos Mission z MGS3.
Opublikowano 5 lutego 201411 l Phantom Pain zmierza jedynie na next geny (PS4, Xbox One). PS. Powinniście zrobic osobny temat dla GZ. Edytowane 5 lutego 201411 l przez Figaro
Opublikowano 5 lutego 201411 l Phantom Pain zmierza jedynie na next geny (PS4, Xbox One). Jakieś źródło do tej informacji?
Opublikowano 5 lutego 201411 l gameInformer. nie dałem linka gdyż numeru oficjalnie jeszcze nie ma. edit: heh, teraz ktoś z Konami mówi, że nastała pomyłka w gazecie, i że gra wyjdzie również na last geny. Szkoda. Edytowane 5 lutego 201411 l przez Figaro
Opublikowano 5 lutego 201411 l Czemu szkoda? Od dawna wiadomo, że to cross-gen i co by to dało, gdyby skasowali wersję na poprzedną generację?
Opublikowano 6 lutego 201411 l Ciekawe czy Ground Zeroes to 2h gameplay'u, czy może 2h oglądania cut-scenek, czy może 0,5 grania i 1,5h filmików??
Opublikowano 6 lutego 201411 l Misja Ground Zeroes + misje poboczne, które robi się po kilka razy, żeby uzyskać "S" + znajdźki = kilkanaście godzin zabawy łapiąc trofiki i wewnętrzne osiągnięcia. No ale w świat już poszło "płatne demo na 2h", więc do usranej śmierci będzie to zapewne wałkowane. Ja tam łykam za 150 zł w dniu premiery na PS4 i będę się świetnie bawił.
Opublikowano 6 lutego 201411 l Misja Ground Zeroes + misje poboczne, które robi się po kilka razy, żeby uzyskać "S" + znajdźki = kilkanaście godzin zabawy łapiąc trofiki i wewnętrzne osiągnięcia. No ale w świat już poszło "płatne demo na 2h", więc do usranej śmierci będzie to zapewne wałkowane. Ja tam łykam za 150 zł w dniu premiery na PS4 i będę się świetnie bawił. wow, 150 zł żeby miec mozliwosc przechodzenia kilka razy misji pobocznych i ten super ficzer usprawiedliwający cenę i czas gry - TROFIKI, AWW YISS. Niech zrobią je jeszcze super trudne, to też doda parę godzin do zabawy, aw yiss <3
Opublikowano 6 lutego 201411 l Misja Ground Zeroes + misje poboczne, które robi się po kilka razy, żeby uzyskać "S" + znajdźki = kilkanaście godzin zabawy łapiąc trofiki i wewnętrzne osiągnięcia. No ale w świat już poszło "płatne demo na 2h", więc do usranej śmierci będzie to zapewne wałkowane. Ja tam łykam za 150 zł w dniu premiery na PS4 i będę się świetnie bawił. Gdzie można kupić na PS4 za 150zł? Bo najtaniej widziałem w ultimie za 159,90zł.
Opublikowano 6 lutego 201411 l Czyli jednak lipa jak z prologiem wiec lepiej poczekac na pelna wersja a prologa przejsc na youtube Na szczescie teraz wiedza jak robic gdry i sie ludzie ciesza z trofeuw bo potem sie chwala tym wsrod kolegow ze tak mocna grinduja gierki za jakies odznaki
Opublikowano 6 lutego 201411 l Misja Ground Zeroes + misje poboczne, które robi się po kilka razy, żeby uzyskać "S" + znajdźki = kilkanaście godzin zabawy łapiąc trofiki i wewnętrzne osiągnięcia. No ale w świat już poszło "płatne demo na 2h", więc do usranej śmierci będzie to zapewne wałkowane. Ja tam łykam za 150 zł w dniu premiery na PS4 i będę się świetnie bawił. wow, 150 zł żeby miec mozliwosc przechodzenia kilka razy misji pobocznych i ten super ficzer usprawiedliwający cenę i czas gry - TROFIKI, AWW YISS. Niech zrobią je jeszcze super trudne, to też doda parę godzin do zabawy, aw yiss <3 Za to lepiej jest mieć ból rzyci i się spinać na forach . Kto chce ten kupi, jak komuś się nie podoba to niech nie kupuje...Ja tam kupię bo znając Kojime to i tak zafunduje nam 2h ciekawej i wciągającej historii. Plus gameplaye wyglądają zachęcająco.
Opublikowano 6 lutego 201411 l Nie że się spinam... w sumie trochę tak, bo jak dużo ludzi to kupi, toto zachęci kolejnych wydawców do takiego drogiego dema. Teraz inni dziennikarze pograli, jeden skończył w półtora godziny i to nie spiesząc się, lol.
Opublikowano 7 lutego 201411 l Tez zamierzam zaryzykować z kupnem tego dema, bez specjalnej podniety.Jednakże stęskniłem sie za MGSem, co jest główna przyczyna. Mam tylko nadzieje ze produkt będzie dopracowany, bez żadnych wpadek itp.Obyś wiedział co czynisz Kojima. Edytowane 7 lutego 201411 l przez MEVEK
Opublikowano 7 lutego 201411 l Bez komentarza Metal Gear Solid V: The Phantom Pain could not see the light of day until as late as December 2015, according to a Konami investment call attended by industry analyst David Gibson. "MGS5 could be released in FY3/2015 or FY3/2016 depending on the development stage," said Gibson on Twitter after Konami announced its latest financial results. That puts the game in pretty massive potential release window, ranging from the lucrative October to December period in 2014 or 2015 when mapped out from Konami's financial year and placed into the real calendar. Może jeszcze dostaniecie do tego czasu 5 prologów za 160 zł
Opublikowano 7 lutego 201411 l No i? Przecież to było oczywiste, że The Phantom Pain wyjdzie 2016-17. Kilka stron temu sam o tym pisałem.
Opublikowano 7 lutego 201411 l No i to, że po cholere zapowiadają grę na etapie, kiedy istnieje tylko jako logo i ewentualnie kilkuminutowa prezentacja? Przecież to nie jest nowa marka, nie muszą sprawdzać czy się przyjmie. Japie.rdole, to jest nawet gorsze niż wysyp DLC i cinematic experience. Dla januszy i tak najważniejsze jest kilka miesięcy przed pojawieniem się gry na półkach sklepowych, wtedy najbardziej nakręca się kampanię marketingową, po co więc zapowiadać gierkę 5 lat przed?
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.