Skocz do zawartości

Metal Gear Solid V: The Phantom Pain


Fuji

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ale z MGS V: The Phantom Pain dzieje się dokładnie to samo co z MGS4. Jak dobrze pamiętam, to czwórkę  zapowiedzieli na E3 2005, a gra została dopiero wydana w czerwcu 2008. Więc nic w tym dziwnego, że tyle czasu ją będą robić. Tym bardziej, że Phatom Pain będzie na PS3/PS4/X360/XONE.

Opublikowano (edytowane)

W 2016 to co pokazali na E3 zostanie wysmiane.

 

Podejrzewam ze gra jest w poznym stadium produkcji lub nawet na ukonczeniu tylko za malo next-genow jest w domach to trzeba poczekac, money money money.

Edytowane przez Bansai
Gość Kasias
Opublikowano

Coś takiego Kojima mówił, tylko że on dużo gada, a często nic z tego nie wynika. Np. od pierwszej zapowiedzi "piątki" w każdym wywiadzie mówił, że jara się intergracją konsol ze smartfonami, że to przyszłość branży, itp. A co mamy z tego w Ground Zeroes? Mapkę na małym ekranie...

Opublikowano

Bo gra juz jest pewnie na ukonczeniu, jednak za malo pieniazkow by wpadlo, musi byc duuuuuzo current-genow w domciu, hajs musi sie zgadzac, chuy z reszta.

Opublikowano (edytowane)

Byle by się nie skończyło tak że gdy GZ odniesie sukces to panowie w krawatach z konami mogą postanowią pociąć PP i go w takich kawałkach będą sprzedawać bo i tak się sprzeda bo "Fani" i tak kupią.

Sorry ale dla mnie GZ to próba rozdrabnianie tej marki na drobne i jako osoba ją lubiąca nie przyłożę do tego ręki eh gdyby chociaż cena była adekwatna do długości :(

Edytowane przez Karas
Opublikowano (edytowane)

No wlasnie mnie grafa przeszkadza, bo specjalnie dla GZ mialem kupic Ps4 i poczuc nextgenowe pyrdlnięcie w Kojimowskim opakowaniu, tak jak to bylo z MGS2, ale niestety coś takiego juz sie nie zdarzy. Mam nadzieje ze zarowno fani jak i recenzenci zjadą tą ponoć 5cio-minutową demówke tak, ze będzie to przestroga dla reszty deweloperów próbujących bawić się w wypuszczanie takich pokazówek.

 

Odnośnie PP: Oby tylko nie skopai free-roamu. RDR, FC3 pokazaly jak maja takie gry wygladac. Jesli trzeba bedzie unikac glownych dróg, podkradac sie pod plandeki konwojów w celu bezpiecznego przemieszczania sie i przed wejsciem do kazdej wioski, rozbic ją na czesci pierwsze z oddalonego pagórka przy pomocy lornetki, to mnie kupią za grosze, nawet jesli głównym bossem bedzie krasnolud hałabura. Wspominałem juz o polowaniu na zwierzyne, napadanie na posterunki i obozy, w celu ogarnięcia niezbędników do przezycia, których  w bedzie jak na lekarstwo? 

 

Mogliby jeszcze dodać motyw kondycji i zmęczenia bohatera. Ale nie jakis tam pasek staminy, tylko coś, co by nas po grubszej inicjatywie, zmuszało do rozbicia sie pod drzewkiem i przenocowania. Ale na to nie ma co liczyc. Kojima już pokazal, ze surwiwal w jego mniemaniu to jest zamienianie krokodyli w konserwy i leczenie złamanej nogi przy pomocy plastra,

Edytowane przez Andżej
Opublikowano

No wlasnie mnie grafa przeszkadza, bo specjalnie dla GZ mialem kupic Ps4 i poczuc nextgenowe pyrdlnięcie w Kojimowskim opakowaniu, tak jak to bylo z MGS2, ale niestety coś takiego juz sie nie zdarzy. Mam nadzieje ze zarowno fani jak i recenzenci zjadą tą ponoć 5cio-minutową demówke tak, ze będzie to przestroga dla reszty deweloperów próbujących bawić się w wypuszczanie takich pokazówek.

Heh...pozdro. Już teraz widać że między 7 a 8 generacją nie będzie takiego przeskoku w jakości grafiki...Teraz pójdą w detale, coraz bardziej szczegółowe lokacje, interaktywne otoczenia, ruchome krzaczki itd...Jeżeli oczekiwałeś takiego przeskoku jak przesiadka z PSX'a na PS2 to będziesz rozczarowany do końca generacji. 

Opublikowano

Wczoraj Kojima obsr.al twittera masa zdjec i komentarzy z pokazu (i ogrywania) GZ dla prasy w Nasu. Mozna zobaczyc nawet jakie buty mial mistrz na sobie :ninja:

Opublikowano

Finished GZ for the first time in about 90 minutes. Total game completion? 9%. I think that tells you all you need to know.

 

Wiec speed run to pewnie bedzie kolo godziny czyli gameplayu jest nie za duzo na demo, jak dwie gierki dodawane do psx jako demodisc, abe i statki.

Gralo bedzie sie dluzej bo rozmowy i filmy ale samej gry i sterowania na poltora godziny wiec za te pieniadze to masakra

  • Minusik 1
Gość Kasias
Opublikowano

Dla mnie premiera roku 2014. A tutaj coś dla płaczków:

 

Opublikowano (edytowane)

Porównanie wersji na X360/PS3/PS4/Xbone:

http://gematsu.com/2014/02/metal-gear-solid-v-ground-zeroes-runs-1080p-playstation-4-720p-xbox-one-60-fps

 

Myślałem, że edycja na PS3 będzie gorzej wyglądać. Całe szczęście, że się myliłem i bez obaw można będzie brać taką wersję.

Edytowane przez Paliodor
Opublikowano

sprawsze wersje 60kl/s na TV, ale teraz jak tak patrze na 1080p z jutuba, to cos mi nie gra... imho wersja z ps3 wyglada lepiej niz x360 i mam tu na mysli kontrast, nasycenie kolorów oraz jakby mniejsze rozmazanie ekranu na ps3. 

 

Jak jest z najnowszym PES-em? wie ktos? 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...