Opublikowano 15 marca 201411 l No technologicznie, gra siedzi w past genie. Nie spodziewajmy się po kojimie zniszczen otoczenia, bo to jeszcze nie jego liga. Ale rozwija się nasz mistrz, co udowodnil urozmaicając mechanikę postaci. Chociaz przyznam szczerze, ze jak na filmiku naperdalał z ACP do januszy, to troszkę to komicznie wygladalo. Edytowane 15 marca 201411 l przez Andżej
Opublikowano 15 marca 201411 l nikt nie kaze robic silnika z destrukcja jak w battlefield no ale nie robmy sobie jaj, nawet czarnej plamy w miejscu uderzenia pocisku nie dali
Opublikowano 15 marca 201411 l W dniu 15.03.2014 o 13:49, Wiolku napisał(a): Od razu mi się przypomina sytuacja forumowa przed premierą Fallout'a 3. Znaczy, przypomina mi się nie do końca, bo wiem, że chodziło o jakąś błahostkę z ghulami, a jeden kolo się zarzekał, że przez to nie kupi gry. To co Żubr, brak dziur w powierzchniach = brak przeżywania zapowiedzi kolejnej, kapitalnej historii? mex peyn mial i kapitalna opowiesc i dziury po pociskach ale japonczyk na pewno nie mogl tego zrobic ps4 za slabe
Opublikowano 15 marca 201411 l To, ze ma 14 lat, nie musi oznaczac, ze gosciu się myli. Przestan minusowac, wiołku. Taka prawda. Kojima to technologiczny pierdzel gorszy niz kazunori san.
Opublikowano 15 marca 201411 l Japońska szkoła tworzenia gier to nie zachodnie studia. Szkoda, że jeszcze nie wszyscy to ogarniają. Po za tym jak ktoś kiedyś wspomniał - "MGS się przeżywa".
Opublikowano 15 marca 201411 l W dniu 15.03.2014 o 15:21, Nemesis napisał(a): Japońska szkoła tworzenia gier to nie zachodnie studia. Szkoda, że jeszcze nie wszyscy to ogarniają. Po za tym jak ktoś kiedyś wspomniał - "MGS się przeżywa". Raczej szkoda, ze japonska szkoła tworzenia gier, nie ogarnia rozwoju technologicznego.
Opublikowano 15 marca 201411 l Przecież zawsze tak było/jest/będzie. Dopóki firmy nie zaczną korzystać z outsourcingu (przykładem korzystania z asysty zewnętrznych osób niech będzie RE5,które graficznie bardzo ładnie się prezentowało) tak zostanie. Chociaż Phantom Pain na zwiastunach robi wrażenie.
Opublikowano 15 marca 201411 l W dniu 15.03.2014 o 15:27, Nemesis napisał(a): Przecież zawsze tak było/jest/będzie. Dopóki firmy nie zaczną korzystać z outsourcingu (przykładem korzystania z asysty zewnętrznych osób niech będzie RE5,które graficznie bardzo ładnie się prezentowało) tak zostanie. Chociaż Phantom Pain na zwiastunach robi wrażenie. akurat mnie sie wydaje, ze do generacji ps2 to oni byli pionierami technologicznymi. I w tejze generacji, pozostali.
Opublikowano 15 marca 201411 l No bo tak właśnie było. Kiedy nowa generacja zmusiła devów do wytężonej pracy nad efektami cząsteczkowi, lepszym AI to okazało się, że przewagę w kadrze ma East Coast xD.
Opublikowano 15 marca 201411 l nie tlumaczmy niedorobienia 'japonska szkola gier' bo to jakas bzdura jest phantom pain zapowiada sie super i ja czekam na pelna wersje ale znowu wielki rezyser straszy nas jakimis glupotami teraz nagle wszyscy podjarani ze realizm i w ogole 2 bronie tylko ze to jest stare jak swiat i bylo w pierwszym splinter cell kiedy hideo serwowal mgs2 z glupotami jak postacie na wrotkach jezeli on chce robi powazna gre to niech wyjrzy za okno i zrobi powazna gre killera bo jak narazie animacjami sam fisher zjada nowego big bossa jak chce a gdyby kojima chcial to by wzial wszystko co najlepsze ze splintera i osadzil w swietnym uniwersum metal gear solid i wtedy mielibysmy gre 20/10 no kurcze blade chlopaki mamy 2014 rok, playstation4, ludzie w kosmos lataja a kojima nie potrafi ogarnac dziur po pociskach jezu
Opublikowano 15 marca 201411 l Różne zarzuty w stosunku do MGS V słyszałem, ale o wściekliźnie spowodowanej brakiem dziur po kulach do dziś jeszcze nie czytałem. Edytowane 15 marca 201411 l przez Kasias
Opublikowano 15 marca 201411 l W dniu 15.03.2014 o 17:22, M.Bizon24 napisał(a): nie tlumaczmy niedorobienia 'japonska szkola gier' bo to jakas bzdura jest phantom pain zapowiada sie super i ja czekam na pelna wersje ale znowu wielki rezyser straszy nas jakimis glupotami teraz nagle wszyscy podjarani ze realizm i w ogole 2 bronie tylko ze to jest stare jak swiat i bylo w pierwszym splinter cell kiedy hideo serwowal mgs2 z glupotami jak postacie na wrotkach jezeli on chce robi powazna gre to niech wyjrzy za okno i zrobi powazna gre killera bo jak narazie animacjami sam fisher zjada nowego big bossa jak chce a gdyby kojima chcial to by wzial wszystko co najlepsze ze splintera i osadzil w swietnym uniwersum metal gear solid i wtedy mielibysmy gre 20/10 no kurcze blade chlopaki mamy 2014 rok, playstation4, ludzie w kosmos lataja a kojima nie potrafi ogarnac dziur po pociskach jezu Są! Cale dwa. Wysrubowany wynik.
Opublikowano 15 marca 201411 l W dniu 15.03.2014 o 14:35, Andżej napisał(a): No technologicznie, gra siedzi w past genie. To kilknij niżej na powiększenie screena z PS4. A zawansowane zniszczenia są skradance potrzebne tak, jak k.urwie majtki. Edytowane 15 marca 201411 l przez Kasias
Opublikowano 15 marca 201411 l MGS jest jak piekna, mądra i błyskotliwa kobieta która trzaska drzwiami w samochodzie, trzeba wybaczyć.
Opublikowano 16 marca 201411 l Ciekawostka: po przejściu misji Deja Vu na poziomie Hard odblokowuje się strój Gray Foxa z umiejętnością Ninja Run, którą w Metal Gear Rising dysponuje Raiden. Podejrzewam, że ten strój będzie niemal obowiązkowy przy masterowaniu poszczególnych misji na rangę "S". Jest szansa, że The Phantom Pain pojawi się już za rok: Edytowane 16 marca 201411 l przez Kasias
Opublikowano 16 marca 201411 l Tymczasem pojawiły się pierwsze oceny Ground Zeroes: Cytat Wspomniane teksty opublikował francuski serwis Gamekyo, mało znany na światowej scenie.Ocena jaką postawili redaktorzy portalu wynosi w obu przypadkach marne 4/10 - jednak mogli tak zrobić aby wywołać trochę kontrowersji i wzbudzić zainteresowanie swoim miejscem pracy. Jako główne plusy wymienia się technologię graficzną odpowiedzialną za włosy (XOne), nowe możliwości mechaniki rozgrywki, multum opcji wykonania misji - za każdym razem inaczej. Dodatkowym aspektem opowiadającym się za produkcja jest wygląd lokacji. Jako najważniejsze minusy redaktorzy wypunktowali brak Davida Haytera i oczywiście wygórowaną cenę, ponieważ gra starcza na od 30 minut do 2 godzin. http://www.ppe.pl/news-27395-mamy_pierwsza_ocene_metal_gear_solid__ground_zeroes___bedzie_hit_czy_kit_.html Ale minusy głównie za czas gry. Swoją drogą trochę trzeba być chyba zayebistym ortodoksem, żeby wlepiać brak voice aktora jako główną wadę. Hayter to kultowa postać ale obecny aktor mi akurat odpowiada. Tak samo jak gość od Chris'a z RE5/RE6 wczuł się w Batmana w Arkham Origins. Edytowane 16 marca 201411 l przez Nemesis
Opublikowano 16 marca 201411 l W dniu 16.03.2014 o 19:53, Nemesis napisał(a): Tymczasem pojawiły się pierwsze oceny Ground Zeroes: Cytat Wspomniane teksty opublikował francuski serwis Gamekyo, mało znany na światowej scenie.Ocena jaką postawili redaktorzy portalu wynosi w obu przypadkach marne 4/10 - jednak mogli tak zrobić aby wywołać trochę kontrowersji i wzbudzić zainteresowanie swoim miejscem pracy. Jako główne plusy wymienia się technologię graficzną odpowiedzialną za włosy (XOne), nowe możliwości mechaniki rozgrywki, multum opcji wykonania misji - za każdym razem inaczej. Dodatkowym aspektem opowiadającym się za produkcja jest wygląd lokacji. Jako najważniejsze minusy redaktorzy wypunktowali brak Davida Haytera i oczywiście wygórowaną cenę, ponieważ gra starcza na od 30 minut do 2 godzin. http://www.ppe.pl/news-27395-mamy_pierwsza_ocene_metal_gear_solid__ground_zeroes___bedzie_hit_czy_kit_.html Ale minusy głównie za czas gry. Swoją drogą trochę trzeba być chyba zayebistym ortodoksem, żeby wlepiać brak voice aktora jako główną wadę. Hayter to kultowa postać ale obecny aktor mi akurat odpowiada. Tak samo jak gość od Chris'a z RE5/RE6 wczuł się w Batmana w Arkham Origins. Ale z tym voice aktorem to zadna przesada kojima zrobil przeciez marke ze haytera jako snejka i teraz go nie ma a w splinter cell ostatnim tez zawalili sprawe i nie ma juz oryginalnego aktora tylko dali jakiegos chlopaczka i sam fisher to juz nie to samo mimo ze cala gra jest swietna a jak hitmana kto inny bedzie gral na przyklad z filmu timoti olyphant to tez niby nie bedzie zaden minus ???
Opublikowano 16 marca 201411 l pierwszy raz sie spotykam na tym forum z gosciem, ktory ma problemy z pisaniem, a z ktorym zgadam się w stu procentach.
Opublikowano 16 marca 201411 l "Recenzent" z tej stronki to amator. Ground Zeroes na 2 h? Od czasu głośnego artykułu w GI wiadomo przecież, że tyle trwa pierwsze przejście misji fabularnej. A co o 4 Side Ops i dodatkowym Extra Ops "Deja Vu"/"Jamais Vu"? O opcjonalnych zadaniach wewnątrz każdej z łącznie sześciu misji? Jak ktoś się uprze, to i kultową jedynkę w trzy godziny zrobi. Ale o czasie gry w przypadku GZ dyskutować już chyba nie warto, bo ignorantów jest więcej niż mrówek. Edytowane 16 marca 201411 l przez Kasias
Opublikowano 16 marca 201411 l jesli ktoś na serio bierze tą recke i ocenę to znaczy że nie kocha tej serii. To jest ocena kogoś kogo jara titanfall, conajmniej.
Opublikowano 16 marca 201411 l Podejrzewam ze wbicia na stronke od czasu tej recenzji podskoczyly o jakies 1000% od najwiekszej frekwencji jaka kiedykolwiek mieli. O nic innego tu nie chodzi. Edytowane 17 marca 201411 l przez Bansai
Opublikowano 16 marca 201411 l Ja mam pytanie trochę z innej beczki. Wiecie może ile będzie kosztowało u nas Ground Zeroes na PS4 w wersji cyfrowej?
Opublikowano 16 marca 201411 l Pomijajac kwestie dlugosci gry (30-120min misja fabularna) wszystko jest na swoim miejscu i na ten moment TPP to najbardziej wyczekiwana przeze mnie premiera.Z mniejszych minusów przeszkadza troche fakt ze Miller i Snake maja zbyt podobne do siebie głosy i czasami nie wiadomo kto wypowiada dana kwestie(jednak Hayter jako snake był nie do pod(pipi)ania),co nie znaczy ze Sutherland wypada źle.Koniecówka GZ to jeden z bardziej mocnych/odwaznych motywow w grach w ogole,ale nie do konca zadziałało na mnie tak jak powinno i nie wiem czy to kwestia swego rodzaju znieczulicy czy tego że praktycznie wszystko pokazali w trailerach,a nic by sie nie stało jakby poprzestali na intrze(typuje ze nie planowali pierwotnie wydawac prologu osobno).
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.