masta_g 63 Opublikowano 18 marca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 marca 2014 (edytowane) Ja tam wydałem 120zł bez mrugnięcia okiem i czyje się z tym świetnie i wiem czego się spodziewać po tym "demie". Edytowane 18 marca 2014 przez masta_g 2 Cytuj Odnośnik do komentarza
Ekansik 294 Opublikowano 18 marca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 marca 2014 (edytowane) włacha. skończcie pie.rdolić o tych pieniądzach. Pogadajmy o grach. Czy tylko ja wykminiłem, że seria MGS nie jest o szpiegach, wojnach, robotach, a o.... człowieku? Tak - o człowieku. O tym co sprawia, co ma wpływ na to, kim jesteśmy. Na to w co wierzymy. Na to jak się zmieniamy. GENE - wpływ genów na powłokę, którą mamy, na nasze ciało, a tym samym poziom interakcji z otaczającym światem MEME - wpływ informacji, które przyswajamy, wpływ informacji, które decydują, które informacje przyswajamy itd. Co kreuje nasze "ja", nasze ego. SCENE - wpływ otoczenia, miejsca, ludzi, którzy przy nas są - to jaki oni mają wpływ na nasz rozwój, który trwa całe życie, nie tylko w dzieciństwie SENSE - to, że każdy człowiek postrzega rzeczywstość przez własne zmysły, które, jeśli się zmienią, cała rzeczywistość się zmienia. PEACE - jak ważny jest spokój i pokój do rozwoju. Że organizmy, w tym ludzie, najlepiej się rozwijają, gdy nie muszą walczyć o przetrwanie. LIFE - strzelam, że to będzie następny motyw przewodni. Czym jest życie całościowo. Na tym zapewne skupi się Kojima. Gra odpowie graczowi czym jest życie domykając całą historie MGS'a. Zostanie pokazana prawdziwa istota życia jak i rzeczywistości. Czym one są. Myślę, że po Phantom Pain nie będzie już więcej gier kanonicznych z serii MGS. Kojima dopełni swoje życiowe dzieło, pokazania graczowi, kim tak naprawdę jest. Reszta - szpiedzy, roboty, snejki - to tylko nośnik za pomocą którego ta nauka jest graczowi przekazana przez oświeconego człowieka z Japonii. Edytowane 18 marca 2014 przez Ekansik 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
aux 3 784 Opublikowano 18 marca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 marca 2014 Ale poruszenie w temacie, co za emocje. Dostałem info że gra do mnie jedzie, więc jutro sam się przekonam czy warto było wydać 120zł. Oczywiście że czas gry jest zbyt krótki, może nawet skandalicznie krótki, ale ja to traktuje jako cegiełkę dla Konami na pełnoprawnego MGS V. Ufam Kojimie że piątka będzie wielka i niesamowita. I lepsza od czwórki. Cytuj Odnośnik do komentarza
Mejm 15 293 Opublikowano 18 marca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 marca 2014 Ale o co Wam chodzi. Przecież rynek to popyt-podaż. Jak bedą chcieli to wydadzą demo za 200zl a oryginalną grę za 500 euro. Kto im zabroni? Dlatego ludzie powinni popatrzec na GZ, parchnac smiechem i kupic sobie PS+ na rok. Ale zaczyna sie usprawiedliwianie, ze to dla marki, dla kojimy, ze to nieduzo itp. inwalidy. Osobiscie nic nie mam do tego na co i ile ktos przeznacza zarobiony pieniadz. Moze za GZ dac 5 stow, tysiac zl albo oddac siostre w jasyr. Ale robiac to daje sygnal, ze akceptuje takie praktyki jak platne dema. Jeszcze zrozumiem typa co do konsoli wklada tylko plytki z MGS ale jak ktos patrzy na branze w szerszej perspektywie i widzi co sie ku.rwa zaczyna wyprawiac to nie wiem jak moze sie na to godzic (i jeszcze to tlumaczyc). 5 Cytuj Odnośnik do komentarza
44bronx 459 Opublikowano 18 marca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 marca 2014 Dokładnie o to tu chodzi. Niestety ludzie coraz częściej pokazują, że lubią być rvchani w pupy. Cytuj Odnośnik do komentarza
YETI 10 977 Opublikowano 18 marca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 marca 2014 Eurogamer ukończył główny wątek w 10 minut. Cytuj Odnośnik do komentarza
MYSZa7 8 920 Opublikowano 18 marca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 marca 2014 zaczekam aż będzie w Plusie Cytuj Odnośnik do komentarza
SlimShady 3 376 Opublikowano 18 marca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 marca 2014 Jak fani gwałtów zagłosują portfelem to się nagle okaże,że TPP ze wględu na swoje rozbudowanie,wielkość(200 razy jak GZ) zostanie rozbite na trylogie coby gracze nie poczuli się zbytnio przytłoczeni i mogli odpocząć między kolejnymi wydaniami. Cytuj Odnośnik do komentarza
Guts 7 Opublikowano 18 marca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 marca 2014 Eurogamer ukończył główny wątek w 10 minut. Ale są jeszcze misje dodatkowe i znajdźki. Z pewnością "gra" starczy na 10 godzin. Tak przecież powiedział Hideo, mistrz i geniusz elektronicznej rozrywki. Chociaż, te 10 min i tak są zapewne lepsze niż wielogodzinna mordęga z MGS4. Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość _Milan_ Opublikowano 18 marca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 marca 2014 brawo, 10 minut lecenia na pałę i zabijania z trybem reflex, naprawdę eurogamer? Wierzę że można przejsc główny wątek w powiedzmy 30 minut spieszac się, ale żyłowanie na czas i pisanie ze tyle zajmuje przejscie to troche slabe. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
M.Bizon24 2 612 Opublikowano 18 marca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 marca 2014 ale to nie o to chodzi, mgs1 na psx tez mozna przejsc w 30 min jednak gra za pierwszym razem starcza na dlugo i trzeba odroznic speedruny od normalnej gry bo to nie ma znaczenia jezeli ground zeroes bawi na 2h to fajnie ale placic za to bo to bez sensu zupelnie i potem za coraz nowsze rzeczy bedziemy placic ja wiem ze kupuje phantom pain w zestawie a nie na premiere kiedy potem dodzadza wersje z misjami czy prologami i epilogami Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość _Milan_ Opublikowano 18 marca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 marca 2014 nie zgadzasz się ze mna ale przyznajesz mi rację, yes i cant Cytuj Odnośnik do komentarza
YETI 10 977 Opublikowano 18 marca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 marca 2014 Mi się wydaje, ze Milan w tym temacie trolluje. Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość _Milan_ Opublikowano 18 marca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 marca 2014 Moim zdaniem grze daleko od dema, i daleko do platnego prologu za 120zł. Ale zdecydowowanie za 79zł + mgs PW jest lepszym wydaniem pieniedzy niż taki journey który starczy na 2h i jest umownie nazywany grą czy inna słaba gra któa oferuje singla na 8godzin które są 100 razy gorszej jakości niż GZ. Cytuj Odnośnik do komentarza
M.Bizon24 2 612 Opublikowano 18 marca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 marca 2014 nie zgadzasz się ze mna ale przyznajesz mi rację, yes i cant nie pisalem w twoja strone nie przesladuj mnie Cytuj Odnośnik do komentarza
MEVEK 3 456 Opublikowano 18 marca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 marca 2014 RE6 sobie odpuscilem bo to bylo dymanie graczy korzystajac z marki. Tutaj to zupelnie inna bajka. No i to tylko przedsmak, przed daniem glownym :-) Cytuj Odnośnik do komentarza
Mejm 15 293 Opublikowano 18 marca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 marca 2014 Ja sie w ogole nie zdziwie jak konami pare miechow przed PP powie, ze zdecydowali sie jednak nie dawac GZ bo psuloby to spojnosc historii i prawdziwi fani mogliby byc zniesmaczeni, ze drugi raz placa za cos na co wydali 40$. A jak ktos nie nabyl jeszcze GZ to mu oferuja wersje cyfrowa za 25$ + dynamiczny motyw na pulpit ps3. Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość _Be_ Opublikowano 18 marca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 marca 2014 (edytowane) Oni chyba tam dopiero ten silnik okielznali i chcą się pochwalić i zbić kabze, a teraz mają czas na zrobienie pelnej gry mają. Edytowane 19 marca 2014 przez _Be_ Cytuj Odnośnik do komentarza
walek 96 Opublikowano 18 marca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 marca 2014 Czy tylko ja mam takie wrazenie, ze animacje w Ground Zero, to epoka lodowcowa. Jak dla mnie, to nikly progres w stosunku do MGS4. W ogole w kwestii mechaniki, to tez raczej poprzednia generacja. Mimo wszystko, kupuje GZ w czwartek. Cytuj Odnośnik do komentarza
M.Bizon24 2 612 Opublikowano 18 marca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 marca 2014 Cutscenki to co innego a animacje w grze to co innego te w splinter cell są lepsze bo bardziej naturalne a w metal gear solid zawsze bylo tak ze motion capture byl robiony z aktorami i kijkiem od szczotki czyli animacj animacja i nagle uwaga kij od szczotki w tylek (straznik ma wykrzyknik bo nas zaobaczyl) i z reszta jest tak samo animacja animacja i nagle drewno na wymuszona jakas akcje albo ruch i tak w kolko Cytuj Odnośnik do komentarza
Andżej 2 268 Opublikowano 18 marca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 marca 2014 No najbardziej mnie rozperdala ten skok z wiekszej wysokisci na ziemie. Jak to wyglada sztucznie xd szybuje jak trinity z matrixa, po czym dotyka podloza, jakby z dywanu skakał Cytuj Odnośnik do komentarza
M.Bizon24 2 612 Opublikowano 18 marca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 marca 2014 ostatnio ogladalem wszystkie cutscenki na jutube 720p z metal gear4 z fragmentami gameplayu i animacja tam to byla padaczka najpierw plynne ruchy i tance ninja w filmikach a potem drewno dziadek w gameplayu to juz w starym splinter cell conviction animacje bily na glowe i co dziwne ja nie wierze ze japonczycy nie grali albo nie widzieli tych gier aby stwierdzic hej my tez zatrudniami aktorow i robimy taki motion capture aby byc na topie potem sie okaze ze w phantom payne animacja dalej jest sztuczna ale kojima powie ze mozna znalezc w 3 misji aparat i robic zdjecia duchow w specjalnych miejscach i animka nie jest potrzebna 2 Cytuj Odnośnik do komentarza
MEVEK 3 456 Opublikowano 18 marca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 marca 2014 Nie nudzi sie wam to psioczenie na kojime? Chlop taki juz jest i nic tego nie zmieni - za to wlasnie go kochamy :-) Cytuj Odnośnik do komentarza
Milo 56 Opublikowano 18 marca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 marca 2014 Naszła mnie taka myśl jak by wyglądało demo tego dema Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość _Milan_ Opublikowano 18 marca 2014 Udostępnij Opublikowano 18 marca 2014 może tylko głowna misja bez dodatkowych, bez zbierania i odsłuchiwania kaset, i z elementami których można się czepiac. Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.