Skocz do zawartości

Metal Gear Solid V: The Phantom Pain


Fuji

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Ja tam wydałem 120zł bez mrugnięcia okiem i czyje się z tym świetnie i wiem czego się spodziewać po tym "demie".

Edytowane przez masta_g
  • Plusik 2
Opublikowano (edytowane)

włacha. skończcie pie.rdolić o tych pieniądzach. Pogadajmy o grach.

 

Czy tylko ja wykminiłem, że seria MGS nie jest o szpiegach, wojnach, robotach, a o.... człowieku?

 

Tak - o człowieku. O tym co sprawia, co ma wpływ na to, kim jesteśmy. Na to w co wierzymy. Na to jak się zmieniamy.

 

GENE - wpływ genów na powłokę, którą mamy, na nasze ciało, a tym samym poziom interakcji z otaczającym światem

MEME - wpływ informacji, które przyswajamy, wpływ informacji, które decydują, które informacje przyswajamy itd. Co kreuje nasze "ja", nasze ego.

SCENE - wpływ otoczenia, miejsca, ludzi, którzy przy nas są - to jaki oni mają wpływ na nasz rozwój, który trwa całe życie, nie tylko w dzieciństwie

SENSE - to, że każdy człowiek postrzega rzeczywstość przez własne zmysły, które, jeśli się zmienią, cała rzeczywistość się zmienia.

PEACE - jak ważny jest spokój i pokój do rozwoju. Że organizmy, w tym ludzie, najlepiej się rozwijają, gdy nie muszą walczyć o przetrwanie.

 

LIFE - strzelam, że to będzie następny motyw przewodni. Czym jest życie całościowo. Na tym zapewne skupi się Kojima. Gra odpowie graczowi czym jest życie domykając całą historie MGS'a. Zostanie pokazana prawdziwa istota życia jak i rzeczywistości. Czym one są. Myślę, że po Phantom Pain nie będzie już więcej gier kanonicznych z serii MGS. Kojima dopełni swoje życiowe dzieło, pokazania graczowi, kim tak naprawdę jest. Reszta - szpiedzy, roboty, snejki - to tylko nośnik za pomocą którego ta nauka jest graczowi przekazana przez oświeconego człowieka z Japonii.

Edytowane przez Ekansik
  • Plusik 1
Opublikowano

Ale poruszenie w temacie, co za emocje. Dostałem info że gra do mnie jedzie, więc jutro sam się przekonam czy warto było wydać 120zł. Oczywiście że czas gry jest zbyt krótki, może nawet skandalicznie krótki, ale ja to traktuje jako cegiełkę dla Konami na pełnoprawnego MGS V. Ufam Kojimie że piątka będzie wielka i niesamowita. I lepsza od czwórki.

Opublikowano

Ale o co Wam chodzi. Przecież rynek to popyt-podaż. Jak bedą chcieli to wydadzą demo za 200zl a oryginalną grę za 500 euro. Kto im zabroni?

 

Dlatego ludzie powinni popatrzec na GZ, parchnac smiechem i kupic sobie PS+ na rok. Ale zaczyna sie usprawiedliwianie, ze to dla marki, dla kojimy, ze to nieduzo itp. inwalidy. Osobiscie nic nie mam do tego na co i ile ktos przeznacza zarobiony pieniadz. Moze za GZ dac 5 stow, tysiac zl albo oddac siostre w jasyr. Ale robiac to daje sygnal, ze akceptuje takie praktyki jak platne dema. Jeszcze zrozumiem typa co do konsoli wklada tylko plytki z MGS ale jak ktos patrzy na branze w szerszej perspektywie i widzi co sie ku.rwa zaczyna wyprawiac to nie wiem jak moze sie na to godzic (i jeszcze to tlumaczyc).

  • Plusik 5
Opublikowano

Jak fani gwałtów zagłosują portfelem to się nagle okaże,że TPP ze wględu na swoje rozbudowanie,wielkość(200 razy jak GZ) zostanie rozbite na trylogie coby gracze nie poczuli się zbytnio przytłoczeni i mogli odpocząć między kolejnymi wydaniami.

Opublikowano

Eurogamer ukończył główny wątek w 10 minut.

 

 

Ale są jeszcze misje dodatkowe i znajdźki. Z pewnością "gra" starczy na 10 godzin. Tak przecież powiedział Hideo, mistrz i geniusz elektronicznej rozrywki. Chociaż, te 10 min i tak są zapewne lepsze niż wielogodzinna mordęga z MGS4.

Gość _Milan_
Opublikowano

brawo, 10 minut lecenia na pałę i zabijania z trybem reflex, naprawdę eurogamer?

Wierzę że można przejsc główny wątek w powiedzmy 30 minut spieszac się, ale żyłowanie na czas i pisanie ze tyle zajmuje przejscie to troche slabe.

  • Plusik 1
Opublikowano

ale to nie o to chodzi, mgs1 na psx tez mozna przejsc w 30 min jednak gra za pierwszym razem starcza na dlugo i trzeba odroznic speedruny od normalnej gry bo to nie ma znaczenia jezeli ground zeroes bawi na 2h to fajnie ale placic za to bo to bez sensu zupelnie i potem za coraz nowsze rzeczy bedziemy placic ja wiem ze kupuje phantom pain w zestawie a nie na premiere kiedy potem dodzadza wersje z misjami czy prologami i epilogami

Gość _Milan_
Opublikowano

nie zgadzasz się ze mna ale przyznajesz mi rację, yes  i cant

Gość _Milan_
Opublikowano

Moim zdaniem grze daleko od dema, i daleko do platnego prologu za 120zł.

Ale zdecydowowanie za 79zł + mgs PW jest lepszym wydaniem pieniedzy niż taki journey który starczy na 2h i jest umownie nazywany grą czy inna słaba gra któa oferuje singla na 8godzin  które są 100 razy gorszej jakości niż GZ.

Opublikowano

Ja sie w ogole nie zdziwie jak konami pare miechow przed PP powie, ze zdecydowali sie jednak nie dawac GZ bo psuloby to spojnosc historii i prawdziwi fani mogliby byc zniesmaczeni, ze drugi raz placa za cos na co wydali 40$. A jak ktos nie nabyl jeszcze GZ to mu oferuja wersje cyfrowa za 25$ + dynamiczny motyw na pulpit ps3.

Opublikowano (edytowane)

Oni chyba tam dopiero ten silnik okielznali i chcą się pochwalić i zbić kabze, a teraz mają czas na zrobienie pelnej gry mają.

Edytowane przez _Be_
Opublikowano

Czy tylko ja mam takie wrazenie, ze animacje w Ground Zero, to epoka lodowcowa. Jak dla mnie, to nikly progres w stosunku do MGS4. W ogole w kwestii mechaniki, to tez raczej poprzednia generacja. :( Mimo wszystko, kupuje GZ w czwartek.

Opublikowano

Cutscenki to co innego a animacje w grze to co innego te w splinter cell są lepsze bo bardziej naturalne a w metal gear solid zawsze bylo tak ze motion capture byl robiony z aktorami i kijkiem od szczotki czyli animacj animacja i nagle uwaga kij od szczotki w tylek (straznik ma wykrzyknik bo nas zaobaczyl) i z reszta jest tak samo animacja animacja i nagle drewno na wymuszona jakas akcje albo ruch i tak w kolko

Opublikowano

No najbardziej mnie rozperdala ten skok z wiekszej wysokisci na ziemie. Jak to wyglada sztucznie xd szybuje jak trinity z matrixa, po czym dotyka podloza, jakby z dywanu skakał

Opublikowano

ostatnio ogladalem wszystkie cutscenki na jutube 720p z metal gear4 z fragmentami gameplayu i animacja tam to byla padaczka najpierw plynne ruchy i tance ninja w filmikach a potem drewno dziadek w gameplayu to juz w starym splinter cell conviction animacje bily na glowe i co dziwne ja nie wierze ze japonczycy nie grali albo nie widzieli tych gier aby stwierdzic hej my tez zatrudniami aktorow i robimy taki motion capture aby byc na topie

 

potem sie okaze ze w phantom payne animacja dalej jest sztuczna ale kojima powie ze mozna znalezc w 3 misji aparat i robic zdjecia duchow w specjalnych miejscach i animka nie jest potrzebna

  • Plusik 2
Gość _Milan_
Opublikowano

może tylko głowna misja bez dodatkowych, bez zbierania i odsłuchiwania kaset, i  z elementami których można się czepiac.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...