M.Bizon24 2 612 Opublikowano 21 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2014 okladka pasuje to assasins black flag ten pirat aaarrgghhhhhhh Cytuj Odnośnik do komentarza
waldusthecyc 4 767 Opublikowano 21 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2014 na necie używki już po 80zł jeszcze miesiąc i po 5 dych będą i warto kupić. opinie dość pozytywne. Cytuj Odnośnik do komentarza
CoATI 1 050 Opublikowano 21 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2014 mysle, ze to nawet taniej będzie chodzić niż 50zł.ogolnie bawię się juz tym dobrych kilka godzin i jeszcze sporo mi zostało do roboty np nie ukończyłem jeszcze misji deja vu. Ogolnie bardzo mi sie podoba, tylko obraz całości psuje fakt, ze trzeba było za to zapłacić x) Cytuj Odnośnik do komentarza
Bansai 11 198 Opublikowano 21 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2014 (edytowane) Moze ktos powiedziec 2 slowa o grafice na PS4 ? Bo na PS3 to jest masakryczna, poszarpana sraka, krzaki i niektore tekstury doczytuja nam sie na oczach, podobnie jak nawet STRAZNICY. Edytowane 21 Marca 2014 przez Bansai Cytuj Odnośnik do komentarza
walek 96 Opublikowano 21 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2014 Kolega zadal bardzo dobre pytanie, bo gry z reguly robione na stara i nowa generacje, zazwyczaj na next-gen'a wygladaja bardzo slabo. Przykladem moze byc np. Assassin Creed. Natomiast jesli chodzi o MGS:GZ, to jest inaczej. Gra naprawde wyglada fenomenalnie- ostre jak brzytwa tekstury, niesamowite efekty swietlne, w ogole czuc ten namacalny klimat, dobrze strzezonej bazy wojskowej. Do jednej rzeczy moge sie przyczepic, ano animacja raczej malo next-genowa. Owszem to bardzo duzy postep w stosunku d MGS4, ale na PS4 oczekuje wiekszego realizmu. Chociaz jak odpalimy sprint, to fajnie czuc ten ciezar Snake. Suma summarum, jesy wypas, git majonez. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
RajuPL 129 Opublikowano 22 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2014 (edytowane) --- Edytowane 26 Lipca 2014 przez RajuPL 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
masta_g 63 Opublikowano 22 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2014 Jedyna słuszna recenzja ziew Cytuj Odnośnik do komentarza
MEVEK 3 440 Opublikowano 22 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2014 (edytowane) Ta mapka jest konkretna. Dobrze, ze jesten koneserem gatunku, bo inaczej bym juz siedzial na yt w poszukiwaniu znajdziek :-) Na ps4 wszystko jest na wysokim pozionie. Dodam ze chcialbym powrot fultona z pw, te bieganie mnie wykancza ;-) Edytowane 22 Marca 2014 przez MEVEK Cytuj Odnośnik do komentarza
Emtebe 2 524 Opublikowano 22 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2014 Też Wam nie pokazuje listy utworów jak chcecie dodać własne? Jak wejdę w opcje i import własnych utworów, to nie pokazuje mi artystów/tytułów i muszę na ślepo wybierać. Cytuj Odnośnik do komentarza
Dahaka 1 851 Opublikowano 22 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2014 (edytowane) ograłem główną misję i podzielę się najpierw tym co imo nie zagrało: 1. Kontekstowy cover system nie zawsze ogarnia kiedy chce się schować za osłoną a kiedy nie. Najgorzej jest w jakichś ciasnych miejscach, gdzie przylepić się do ściany tak jak się tego chce graniczy z cudem.2. Używania lornetki podczas korzystania z cover systemu. Kiedy bierzesz lornetke, to snejk zamiast się wychylić, odlepia się od osłony i wgapia w ścianę za którą się chował. W(pipi)ia to strasznie. 3. Kamera w ciasnych miejsach potrafi w(pipi)ić, bo jest zbyt blisko snejka, przez co często (pipi) widać, a to w połączeniu z świrującym cover systemem potrafi zirytować. 4. Brak możliwości wchodzenia do pomniejszych budynków, czy namiotów. Jak zaczynałem grać, to aż się prosiło aby wbić gdzieś przez okno/szyb wentylacyjny/drzwi no ale lipa, nie można. Czułem się trochę ograniczony przez to. 5. Pojazdy są mało użyteczne, aczkolwiek w pełniaku będzie inaczej pewnie. Niemniej wkurza fakt, że wybuchają one po dwóch seriach z karabinu =/ Do ucieczki w gorącej sytuacji się nie nadają, do zakradnięcia też nie, bo zaraz cię zauważą za kierownicą. Generalnie za mały teren, żeby cokolwiek sensownego z nimi zrobić w tej misji. A no i największa głupota - jak pojazd się zapali to snejk automatycznie z niego wyskakuje, zostawiając więźnia, którego wcześniej tam wsadziłem w środku. Ciężarówka się zapale, snejk wylatuje, a ona jedzie dalej do końca drogi i już mission failed, bo nie zdążę dobiec i wyciągnąć więźnia przed wybuchem, co byłoby możliwe, gdyby gra nie grała za mnie =/ 6. Gdzie kamuflaż ja się pytam? Oby nie zabrakło w pełniaku. 7. Informacje od przesłuchiwanych przeciwników są w większyości zbędne. Dają namiary na lądowiska helikopterów, które i tak są zaznaczone na mapie. Chyba, a nawet jak nie są, to mapa nie jest na tyle duża, abym po 2 minutach rozglądanie się sam nie zauważył połowy z nich. To samo wskazówki o zbrojowniach, które można samemu łatwo znaleźć. Mam zamiar wymaxować to demo, więc się jeszcze zobaczy, co tam mają do zaoferowania ciekawego jeszcze. 8. Brak gwizdania/pukania/wołania. Niby utrudnia grę, ale z drugiej strony ogranicza. Co mi się podoba to solidny poziom trudności nawet na normalu. Tryb reflex imo dobry mechanizm, big boss nareszcie nie ma 10 sekundowej reakcji na nieoczekiwanego przeciwnika i można szybko reagować, jak na superżołnierza przystało. Codec mocno uproszczony, można tylko to Kaza drydnąć i posłuchac jego komenatrzy o rzeczach, ktore obserwujemy lornetką. Próbowałem dzwonić po zbliżeniu na krocze przeciwnika w oczekiwaniu na jakiś śmieszny komentarz i inne takie, no ale nic jeszcze nie wyłuskałem Generalnie zapowiada się najlepszy MGS(aczkolwiek w 4 jeszcze nie grałem), ale ground zeroes idealne nie jest i jeśli Kojima wykorzysta to demo do poprawienia pewnych elementów w TPP, to pewnie będzie mesjasz, a jak nie to tylko goty. editgra na klocu360 doczytuje przeciwników momentami =/ granie na current genach w phantom pain to będzie profanacja i nikt nie powinien tego robić. kupuje ps4 na premiere, nie ma opcji Edytowane 22 Marca 2014 przez Dahaka 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Farmer 3 268 Opublikowano 22 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2014 ground zeroes idealne nie jest i jeśli Kojima wykorzysta to demo do poprawienia pewnych elementów w TPP, to pewnie będzie mesjasz, a jak nie to tylko goty To już wiecie po co Hideo wypuścił GZ. To nie jest demo tylko beta test. Prawie jak w Battlefieldach tyle, że płatne. Miejmy nadzieję, że z komentarzy graczy odnośnie GZ, Mistrz wyciągnie wnioski i da nam najlepiej dopracowanego MGS-a. Bo jeśli te i inne niedopracowane elementy znajdą się w PP to będzie niezła beka. O fabułę się nie martwię. Cytuj Odnośnik do komentarza
aux 3 784 Opublikowano 22 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2014 Brakuje wielu rzeczy (pukanie, karton), a "one button codec" to śmiech na sali. Mam nadzieję że pełna V będzie dopieszczona i bogata w atrakcje. Ufam Kojimie, ale jednocześnie zdaje sobie sprawę jaki jest największy rynek i jakich ma graczy Robiłem dziś misję "Deja Vu", genialna sprawa. Ci co grali w klasyka z PS1 będą zachwyceni. Mnóstwo nawiązań i żartów (np. logotypy poprzednich Metali namalowane na ścianach i komentarze Kaza). Bardzo fajny bonusik zwieńczony nie lada atrakcją, a mianowicie quizem z wiedzy o MGS! Musiałem od nowa przechodzić misję, bo raz się pomyliłem. Już nie ta pamięć cholera Po poprawnym zaliczeniu tej misji dostajemy skórkę z pixelowym Snejkiem, śnieg i chyba pixelowych przeciwników 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Bansai 11 198 Opublikowano 22 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2014 Brakuje wielu rzeczy (pukanie, karton), a "one button codec" to śmiech na sali. Mam nadzieję że pełna V będzie dopieszczona i bogata w atrakcje. Ufam Kojimie, ale jednocześnie zdaje sobie sprawę jaki jest największy rynek i jakich ma graczy Robiłem dziś misję "Deja Vu", genialna sprawa. Ci co grali w klasyka z PS1 będą zachwyceni. Mnóstwo nawiązań i żartów (np. logotypy poprzednich Metali namalowane na ścianach i komentarze Kaza). Bardzo fajny bonusik zwieńczony nie lada atrakcją, a mianowicie quizem z wiedzy o MGS! Musiałem od nowa przechodzić misję, bo raz się pomyliłem. Już nie ta pamięć cholera Po poprawnym zaliczeniu tej misji dostajemy skórkę z pixelowym Snejkiem, śnieg i chyba pixelowych przeciwników Jak przejdziesz te misje na hardzie to odblokujesz: Skina Grey Fox'a 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
aux 3 784 Opublikowano 22 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2014 O, super. Rano sobie przejdę. Cytuj Odnośnik do komentarza
Emtebe 2 524 Opublikowano 23 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2014 Najlepsze i tak jest... Uratowanie Hideo Kojimy w jednej z dodatkowych misji. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
walek 96 Opublikowano 23 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2014 edit gra na klocu360 doczytuje przeciwników momentami =/ granie na current genach w phantom pain to będzie profanacja i nikt nie powinien tego robić. kupuje ps4 na premiere, nie ma opcji Gralem przez godzine na current-genach w MGS:GZ (PS3), i musze z przykroscia stwierdzic, ze to kupa wielkosci Manhatanu. Pomijam fakt grafiki, ktora kuleje w kazdym aspekcie( imersja na PS4, naprawde, robi wrazenie), ale ogolne odczucia z grania, to kpina z graczy na stara generacje. Na przyklad nasi oponenci w tej kubanskiej bazie- w kwestii zachowania i animacji, to kalka z MGS4. Natomiast na nowej generacji, to wmagajacy oponent, ktory porusza sie jak "czlowiek", i zachowuje sie jak homo-sapiens. Normalnie przepasc! Jak jestes wielkim fanem serii, to polecam zdecydowanie dodatek. PS. Czy na current-genach, Snake porusza ustami, gdy przeslu(pipi)e schwytanego zoldaka? Maly detal, a cieszy. Cytuj Odnośnik do komentarza
Dahaka 1 851 Opublikowano 23 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2014 Serio jest różnica w AI przeciwników między current a next genem? Cytuj Odnośnik do komentarza
CoATI 1 050 Opublikowano 23 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2014 tej, w misji deja vu... znajdujemy taka kamienna głowę a'la z wyspy wielkanocnej.. gdzie ona była w pierwszym MGS? za cholere nie moge sobie tego przypomnieć, a ukonczyłem pierwszego mgs ponad 40x okee "wygoogleowałem" sobie... Cytuj Odnośnik do komentarza
MEVEK 3 440 Opublikowano 23 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2014 Teren jest zniszczalny, nie calkiem, ale jest jak np. Wieze straznicze. Pekaja w pyl, gdy sie do nich wali z wiekszej broni. Niestety sa bledy(ja mam problem z kasetami, zbieram koncze misje a ich nie ma), ale i sa smaczki. Nie tylko snake rusza ustami podczas rozmowy, bo straznicy tez tak maja. Bulet time tez kozak. W ogole mozna normalnie na nim grac - pierwsza S tak wbilem. Cytuj Odnośnik do komentarza
CoATI 1 050 Opublikowano 23 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2014 omg... zbierałem dziś kasety, w sumie 2 mi zostały (z misji z wysadzaniem działek oraz za S-ki), gra się posypała, konsola zawiesiła i efekt: save sie skasował xD chyba nie chce mi sie kolejny raz wszystkiego odblokowywać _-_ w kazdym razie jakies ~6h przegrałem na tym demku. Przypominają mi się stare czasy z ery PSX-a kiedy masterowało się demka z gazet Cytuj Odnośnik do komentarza
Nemesis 1 268 Opublikowano 23 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2014 Jeszcze parę tygodni i grę może uda się wyrwać za jakieś bardziej godziwe pieniądze. Cytuj Odnośnik do komentarza
Bansai 11 198 Opublikowano 23 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2014 (edytowane) Uuuu ... tez nie wiem czy by mi sie chcialo, ja na szczescie juz wszystko zebralem (12 godzin na liczniku i 78% completion), pozostalo tylko robienie misji HARD na S oraz wszystkie Triale (nie wiem czy bedzie mi sie chcialo). Swoja droga odsluchalem kasety Chico ... masakra, widac ze w tej czesci Kojima nie zamierza isc na zadne kompromisy, tortury fizyczne jak i psychiczne, gwalt zwykly oraz zbiorowy, ciekaw jestem co nam jeszcze zaserwuje w Phantom Pain'ie. Edytowane 23 Marca 2014 przez Bansai Cytuj Odnośnik do komentarza
Andżej 2 268 Opublikowano 23 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2014 (edytowane) Tylko czekać az odpowiednie komórki organizacyjne związane z ta branżą, przypomną o sobie, na padołku kojimowskiego dzieła. Ale to dobrze. Kojimie akurat nie zagrożą. Edytowane 23 Marca 2014 przez Andżej Cytuj Odnośnik do komentarza
Ölschmitz 1 514 Opublikowano 25 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2014 wczoraj sobie pogralem kilka godzin w GZ, ale raczej rekreacyjne. ogolnie gra jest wysmienita, ale kilka rzeczy bym zmienil: idiotyczne jest to, ze np chowam sie oslona i chce sobie popatrzec za lornetki i szef patrzy sie wtedy w sciane. moglby sie jakos automatycznie wychylac. animacja biegu jest glupia. szef biega wyprostowany jakby mial zalozonego pajaczka. zero naturalnosci znanej chocby z uncharted czy last of us. pojazdy dodane troche na sile. rozumiem ich sens, ale jezdza dretwo. mam nadzieje, ze w pelnej piatce beda bardzo obligatoryjne. GDZIE JEST (pipi)A CODEC!!!!!????? ciezko mi sie przyzwyczaic do glosow szefa i kaza. w sensie brzmia dosc podobnie i na tym poczatkowym filmiku nie zawsze wiedzialem kto akurat gada ;p (aczkolwiek sutherland brzmi bardzo spoczko. lepiej niz doyle w czworce) ciezko mi powiedziec czy podoba mi sie fakt noszenia tak malej ilosci broni. brakuje mi troche wyciagania 10 karabinow z dupy. szkoda, ze nie ma wskaznika kamuflarza. pozostaje tylko chowanie sie za oslona. ciezko np. schowac sie w cieniu. wydaje mi sie, ze zmiana haytera na sutherlanda to nie tylko kosmetyka. jestem niemal pewien, ze hayter sie w grze pojawi stad ta zmiana (zeby nie gadali ze soba tym samym glosem). skoro gra dzieje sie raptem kilka lat po peace walkerze to zmiana aktora nie byla konieczna (do tej pory to kojimie nie przeszkadzalo - skok pomiedzy jedynka i czworka jest wiekszy i tam jest ten sam aktor). czekam! Cytuj Odnośnik do komentarza
MEVEK 3 440 Opublikowano 25 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2014 (edytowane) Szukam gryzoni w Deja Vu i jak narazie mam tylko 7(4 w okolicy szybu gdzie sie misje konczy, oraz 3 w nim), a gdzie ost? Edit. Mam je all Edytowane 25 Marca 2014 przez MEVEK Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.