nobody 3 504 Opublikowano 12 czerwca 2014 Opublikowano 12 czerwca 2014 (edytowane) Marzę nieśmiało o powrocie do misji kooperacyjnych rodem z Peace Walker, oraz walk (wraz z możliwością przejmowania) z pojazdami opancerzonymi, śmigłowcami i czołgami. O motyw ekonomiczny związany z jej rozbudową się nie martwię, ale nudniejszej miejscówki Kojima nie mógł już chyba wybrać. Edytowane 12 czerwca 2014 przez nobodylikeyou Cytuj
Gość _Milan_ Opublikowano 12 czerwca 2014 Opublikowano 12 czerwca 2014 To nie Kojima wybrał tą miejscówkę! Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 12 czerwca 2014 Opublikowano 12 czerwca 2014 Dobra, do zestawu potencjalnych miejscówek dorzuciłem zaśnieżone szczyty górskie i industralne placówki. Już jest trochę lepiej. Cytuj
Gość _Milan_ Opublikowano 12 czerwca 2014 Opublikowano 12 czerwca 2014 Tak było naprawdę, wieć Kojima odtwarza po prostu prawdziwe wydarzenia. thats the spirit! Cytuj
Ekansik 294 Opublikowano 12 czerwca 2014 Opublikowano 12 czerwca 2014 Naprawdę? Chcielbyście mieć więcej fabuły w trailerze? No błagam. Weźcie najlepiej też MGSV przejdźcie sobie na Youtubie. 1 Cytuj
MEVEK 3 618 Opublikowano 12 czerwca 2014 Opublikowano 12 czerwca 2014 (edytowane) W dniu 11.06.2014 o 16:30, MEVEK napisał(a): to dobrze, bo za każdym razem bieganie do chopera by mnie wykończyło, a tak siuup i mam to i owo. pewnie czołgów sie nie da, jak to miało miejsce w PW, al to akurat przeżyje W dniu 12.06.2014 o 11:54, Bansai napisał(a): szybko zdementowałeś moja bledną wypowiedz. kozak normalnie! Edytowane 12 czerwca 2014 przez MEVEK Cytuj
raven_raven 12 014 Opublikowano 13 czerwca 2014 Opublikowano 13 czerwca 2014 Kurde, jaram się. Podoba mi się ta męskość wylewająca się z trailera, klimat jest pierwszoligowy. Nie umiem wskazać co mi to przypomina, być może nic, ale jest po prostu świetnie. Podoba mi się, że gameplay jest mocno Kojimowy oraz że cały czas stara się go jakoś urozmaicić. Jeśli odrzucić obrazę do serii za zjadanie własnego ogona to może być nawet przyjemne doświadczenie. Cytuj
Accoun 252 Opublikowano 13 czerwca 2014 Opublikowano 13 czerwca 2014 (edytowane) Jeśli kogoś interesuje, ma być demo. A nie, sorry. To chyba jedna z tych rzeczy "lost in translation", bo na GAFie się kłócą, że jednak nie. Edytowane 13 czerwca 2014 przez Accoun Cytuj
Daffy 10 636 Opublikowano 13 czerwca 2014 Opublikowano 13 czerwca 2014 W dniu 12.06.2014 o 11:00, Bansai napisał(a): Szkoda ze prawdopodobnie wiekszej roznorodnosci nie bedzie nam dane zobaczyc, cala gra ponoc ma sie dziac na tym obszarze. Liczylem na kilka duzych ale zroznicowanych stref a nie jedna ogromna. No ale wciaz jaram sie jak kurtyzana na widok szylinga. tylko jeden obszar??? kule bele ja liczylem na lokacje rozrzucone po swiecie, a nie jedna przepotezna piatka sie jaram tak jak kiedys mgs3 - PRZEOGROMNIE, potworze sie jeszcze raz ta gra ma szanse byc najlepszym i najambitniejszym mgs w historii i pierwszym bialym krukiem zmierzajacym na next geny Cytuj
artex 28 Opublikowano 13 czerwca 2014 Opublikowano 13 czerwca 2014 cziekawe czy ten gamplay 30min który kojima pokazał za zamkniętymi drzwiami nie był czasem odpłatny , i żeby go zobaczyć trzeba zapłacić 1 Cytuj
M.Bizon24 2 612 Opublikowano 13 czerwca 2014 Opublikowano 13 czerwca 2014 konami uruchomi specjalna usluge pre paid aby doladowac sobie konto aby moc uzywac kartonu w grze jako kryjowke, kazde wlaczenie pudla na sobie bedzie zjadac limit na karcie np 50 groszy Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 15 czerwca 2014 Opublikowano 15 czerwca 2014 Gameplay, czyli Twoje własne zoo na środku oceanu - funkcjonowanie systemu Fultona uzależnione jest od panujących aktualnie warunków pogodowych. W trakcie dobrej atmosfery skuteczność ewakuacji wynosi na ogół 80%. Ilość ta drastycznie zmniejsza się podczas złych warunków pogodowych. W zamkniętych pomieszczeniach wartość ta zostaje zredukowana do zera - żołnierz wysłany podczas burzy piaskowej prawdopodobnie umrze - złapane jednostki tak jak w Peace Walkerze przypisujemy określonym działom. Żołnierze odpowiedzialni za wywiad zdradzają położenie i ścieżki wrogich patroli, które potem nanosimy na interaktywną mapę - Snake może podpiąć balon pod kontener lub dowolny pojazd a następnie na nim pozostać z czym wprawdzie wiąże się pewne ryzyko ale jest efektownym i prześmiewczym sposobem dostania się do bazy pomijającym tradycyjne techniki ewakuacji - za odzyskiwanie przedmiotów za każdym razem musimy wyłożyć określoną sumę pieniędzy. Fundusze zbieramy m.in przez gromadzenie surowych diamentów. Materiały jakie znajdziemy w środku kontenerów także przekładają się na konkretne zyski – przesłu(pipi)ąc strażników otrzymamy informację o zawartości skrzyń, jednak od nas zależy decyzja czy odzyskany sprzęt przekształcimy w walutę albo może przeznaczymy materiały do produkcji broni i amunicji - zebrane finanse przeznaczamy na rozwój Mother Base jak też kupujemy przedmioty do wykorzystania w trakcie walki w rodzaju kartonowego pudła, które następnie jest dostarczane drogą powietrzną okolicy pozycji Big Bossa lub jest zrzucane bezpośrednio na głowę wroga - pudło funkcjonuje teraz na szeregu różnych sposobów dostosowując się do ruchów Snake. Bohater może z niego wyskoczyć zaskakując nieświadomego strażnika, za pomocą pudła również możemy fultonować przeciwników. Z kartonu można także wypaść wykonując charakterystyczny rzut postacią na glebę, pudło zostawiając w celu dywersji - patrole mają własny cykl dnia, w nocy zobaczymy żołnierzy kończących swoją zmianę i kładących się spać - każdy element Bazy Matki podlega swobodnej customizacji: sprzęt sprowadzany z misji, ludzie, zwierzęta, wygląd bazy w tym jej rozplanowanie i dobór kolorystyki - żołnierze w bazie mówią i porozumiewają się używając macierzystych języków - obecność Big Bossa zwiększa morale zrekrutowanych żołnierzy, statystyki jednostek podnosimy przez treningi CQC a także szkolenia na strzelnicy. Podczas zwiedzania bazy spotkamy również Ocelota, tym razem odpowiedzialnego na zarządzanie bazą. Kiedy skierujemy się w jego stronę, kowboj gestykuluje dłońmi tak jak to robił w MGS 3 - w potyczkach online nasza baza może zostać zaatakowana przez grających przyjaciół Zerżnięte z: http://metalgearsolid.pl/2014/06/14/hideo-kojima-podal-date-premiery-metal-gear-solid-v-jest-co-najmniej-enigmatyczna/ Cytuj
Accoun 252 Opublikowano 17 czerwca 2014 Opublikowano 17 czerwca 2014 Porównanie obszaru gry z mapami z poprzednich części: Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 17 czerwca 2014 Opublikowano 17 czerwca 2014 Wybaczcie laickie pytanie, ale czy grajac w Ground Zeroes przed przejsciem wczesniejszych czesci zaspoileruje sobie cos waznego? Gra jest krotka i ma byc wprowadzeniem do MGS V: PP i wydawalo mi sie ze o zapoznanie sie z mechanika glownie tam chodzi, a misja polega na odbiciu dwojki dzieci ktore pojawialy sie w serii. Zajaral mnie MGS V, chcialem sie zapoznac z mechanika i pograc w GZ, a w wakacje zabrac sie za serie. Kolejnosc troche odwrocona, ale GZ to smakowity kasek przez Phantom Pain Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 17 czerwca 2014 Opublikowano 17 czerwca 2014 Wojtek nie bądź głupi. Ukończ wpierw MGS3 HD. To pierwsza chronologicznie odsłona i początek historii, która pokazuje początek przemiany Big Bossa. No i jeden z najlepszych scenariuszy w grach video ever. Ostrzegam przed konwencją filmów z Bondem. Cytuj
Soban 4 102 Opublikowano 17 czerwca 2014 Opublikowano 17 czerwca 2014 Rozgrzewka prze phantom pain to Mgs3->peace walker->ground zeroes. Znajomośc 1,2 i 4 jakaś bardzo obowiązkowa się nie wydaje. Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 17 czerwca 2014 Opublikowano 17 czerwca 2014 Najlepiej ograć w tej kolejności 3 - Portable Ops - Peace Walker - GZ - TPP. Z tym że PO wyszło tylko na psp, a PW to raczej spin off. Wystarczy więc MGS3 z psn, względnie MGS HD Collection, gdzie będzie również Peace Walker. Cytuj
Bansai 11 198 Opublikowano 17 czerwca 2014 Opublikowano 17 czerwca 2014 Chyba PO to spin-off, PW to jak najbardziej kanoniczna czesc. PO mozna calkowicie olac cieplym moczem i przeczytac na wiki streszczenie fabuly, gameplay to ogromne drewno. Cytuj
Ekansik 294 Opublikowano 17 czerwca 2014 Opublikowano 17 czerwca 2014 (edytowane) Najlepiej grać w kolejność taką, w jakiej wychodziły gry. Jeśli chcesz poznać dzieło tak jak Twórca założył byś je poznał, czyli najpełniej, to właśnie tak powinieneś to robić. Zasada jest ta sama co przy star wars. Najpierw poznajesz Luke'a, który walczy z Vader'em. Dlaczego Vader jest Vader'em dowiesz sie po obejrzeniu epizodu I, II i III (które swoją droga były spie.rdolone ale to inna bajka), które wyszyły po IV, V i VI epizodzie. Przyjmij że MGS1 to taka "Nowa Nadzieja", a MGSV to taka "Zemsta Sithów" Edytowane 17 czerwca 2014 przez Ekansik Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 17 czerwca 2014 Opublikowano 17 czerwca 2014 @ Bansai No PW nie wprowadza za wiele do fabuły (no chyba że motyw bazy, który wraca w MGS V i ending). W PO mamy powrót do motywu z Ewą, Ocelotem, współpracą z Para Medic i Sigintem. Kojima odcina się jednak od tej części ze względu na to że sam miał z nią nie wiele wspólnego. trochę skoda że nie pojawiła się w HD Collection. Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 17 czerwca 2014 Opublikowano 17 czerwca 2014 Panowie, panowie. Spokojnie. MGS 3 i 2 HD mam z kolekcji na Vite, ktore czekaja na liscie do ogrania na samej jej gorze. Przed nimi jeszcze zalatwie sobie MGS. Grac raczej bede tak jak gry wychodzily. Przeczytam tylko streszczenie Metal Gear 1 i 2 bo nie wiem jak w nie zagrac na sprzetach ktore mam dostepne. Pytanie moje jednak polegalo na tym, czy Ground Zeroes sprzeda mi powaznego spoilera z gier MGS 1, 2, 3 i 4. Wiem, ze jest bardzo krotka i chce w nia zagrac glownie dla przejscia i pobawienia sie sama mechanika gry, przechodzenia na rozne sposoby itd. A sam watek fabularny jest przeciez bardzo krotki. Cytuj
jandersun 4 Opublikowano 17 czerwca 2014 Opublikowano 17 czerwca 2014 O wydarzeniach z Metal Gear 1 i 2 można się dowiedzieć z MGS, streszczenie nie jest konieczne. Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 17 czerwca 2014 Opublikowano 17 czerwca 2014 (edytowane) Jednak mgs2 i 3 tylko na duzym ekranie. No i serio polecam zacząć od trójki. Chyba że grafika i sterowanie z 98' nie są ci straszne, to jedynkę. Imo warto. Edytowane 17 czerwca 2014 przez nobodylikeyou Cytuj
Andżej 2 268 Opublikowano 18 czerwca 2014 Opublikowano 18 czerwca 2014 (edytowane) CHyba ktos zartuje, sugerujac zamiar odpuszczenia sobie jedynki. Jedynka TO jest właśnie metal gear solid, jedyny, niepowtarzalny. Ja niedawno sobie sciagnalem z pss i na moim tv 52 cale 200hz super -du.per - whatever who gives a shit - miałem ciary na plecach po pierwszej cutscence i od deski do deski przeszedłem do białego rana, a miałem iść pomasować brzuch matce mojego dziecka. Wszystkie pozycje wiadomo obowiązkowo, zwłaszcza dla niepowtarzalnych indywiduów, ktorzy nie mieli stycznosci z seria jeszcze nigdy, ale MGS1 to jest esencja tego, czym ta seria jest. Na temat tego klimatu, kazdego pixela i każdego dzwieku, powinni pisac piesni, a wiekszosc kwestii bohaterów to ja bede pamiętał do konca zycia (do tej pory mi sie zdarza którąś wypowiedziec do siebie, gdy jestem pod prysznicem naebany). MGS1 to jak seks z pierwsza dziewczyna, w dodatku dziewicą. Rozpiernicza emocje, zawładnie duszą, łączy was duchowo na zawsze w sferze, której nic z zewnątrz nie zdoła przebic, mimo ze z perspektywy czasu, kiepskiej jakosci. I nie ma nic lepszego, niz spotkac sie z ta sama dziewczyna po 10 latach i ją jeszcze raz ukochac, wlewając w nią bagaż 10cio letnich doświadczeń i patrzeć, jak zareagujecie, wchodząc znowu do tej sfery i czując to samo.. Zawsze mi sie marzyl zayebisty rimejk (bo tts to kupa), ale po ostatnim razie, gdy usłyszałęm ten zaszumiany kiepskim formatem i przesiąkniety słabą jakością dzwięk snieżycy w heliport, doszedlem do wniosku, ze nie! To tak jakby rimejkować ptaki hiczkoka, albo live koncert hendrixa w atlancie. To poprostu raz zatrząsło sercem i zostanie tam na zawsze.There is only room for one! Edytowane 18 czerwca 2014 przez Andżej 4 Cytuj
MYSZa7 8 962 Opublikowano 18 czerwca 2014 Opublikowano 18 czerwca 2014 W dniu 17.06.2014 o 17:11, nobodylikeyou napisał(a): Jednak mgs2 i 3 tylko na duzym ekranie. No i serio polecam zacząć od trójki. Chyba że grafika i sterowanie z 98' nie są ci straszne, to jedynkę. Imo warto. Przecież sterowanie w MGS 3 a w jedynce mało się różni. Najpierw zagrałem w 3 i przymierzając się do jedynki myślałem że będzie w tym względzie przepaść, a tu praktycznie mechanika się nie zmieniła. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.