Gość Kasias Opublikowano 25 czerwca 2014 Opublikowano 25 czerwca 2014 Co nie zmienia faktu, że pod względem zgodności tego elementu z fabułą sagi, japoński dubbing jest lepszy. Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 26 czerwca 2014 Opublikowano 26 czerwca 2014 30-minutowy gameplay z E3 w 1080p i 60 klatkach. http://uk.ign.com/videos/2014/06/26/metal-gear-solid-5-the-phantom-pain-gameplay-demo-e3-2014-1080p60?utm_campaign=ign+main+twitter&utm_source=twitter&utm_medium=social Cytuj
Gość _Milan_ Opublikowano 29 czerwca 2014 Opublikowano 29 czerwca 2014 nie wiem jakim sposobem ale nie widziałem wczesniej tego gameplayu, pewnie sam trailer mi wystarczył i nie sadziłem ze pokaża wtedy coś więcej Cytuj
tk___tk 4 795 Opublikowano 29 czerwca 2014 Opublikowano 29 czerwca 2014 prawie jak scorsese https://www.youtube.com/watch?v=9qUou4fzoSI Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 9 lipca 2014 Opublikowano 9 lipca 2014 (edytowane) rozłożona na części analiza trailera dotycząca motherbase (ogolnie polecam tego kolesia jeśli chodzi o analizy dotyczące MGS) co ciekawe, chociaż to tylko przypuszczenia, ale pod koniec filmiku gość mówi że ataki na baze być może nie będą jedynie skryptami związanymi z tym kogo w grze mamy za sojusznika a kogo za wroga, ale być może baza bedzie też polem do rozgrywek multiplayer!! kurfa jak sobie to wyobraziłem to dostałem lekkiego wzwodu. mam nadzieje że chociaż częściowo to będzie prawdą. już samo to że baza miała by być areną do multiplayera powoduje że zamiast 5-10 mapek jak to zwykle bywa w multi będziemy mieli możliwość grać na tysiącach map-baz stworzonych przez graczy. a tryby gry też mogą wyjść bardzo ciekawie, pierwsze co mi przychodzi do głowy (i jest wspomniane na filmiku) to opcja że gracz-wróg kieruje jedną postacią i musi infiltrować baze wrogiego gracza żeby uzyskać jakiś założony cel, a gracz-obrońca stara się mu przeszkodzić zarówno poprzez odpowiednie zaplanowanie bazy ale też jako żołnierz obrońca bazy kierujący też NPCami w bazie. ale prócz takiego pomysłu uważam że równie dobrą rozgrywką byłby tryb gdzie kilku graczy sprzymierza się jako obrońcy, i kilku innych jest w teamie jako atakujący, i poprostu mamy coś w stylu TDM tylko że w bazie jakiegoś gracza, a atakujący mogą mieć różne cele, od zniszczenia jakiegoś ważnego punktu po dotarcie do "skarbca" i zdobycie pieniędzy lub ważnych informacji dających przewage czy to w singlu czy w innych rozgrywkach multi a kolejnym argumentem potencjalnej za(pipi)istości takiego multi jest to że w bazie mamy też pojazdy! czy to pojazdy opancerzone czy małe mechy (metal geary) oraz helikoptery, zapewne atakujący też mieli by szanse przywieźć ze sobą jakiś cięższy sprzęt, to mogło by dać pole do popisu niczym w battlefield niestety to wszystko gdybanie, ale zamysł za(pipi)iscie mi sie podoba i nie moge sie doczekać żeby zobaczyć czy coś z tego będzie prawdą. a zarazem całość mother base jest fajnym dodatkiem który zapewne jeszcze bardziej przedłuży czas spędzony z grą i może dać dużo frajdy osobom które mają zapędy budowniczego jaram sie EDIT inna sprawa omawiana na ww filmiku to to jak duża jest mozliwosc customizacji bazy, czy można zmieniac kolory itp, i czy to ttylko przypadek że pokazana baza przypomina big shell - mi sie wydaje że to nie przypadek i że ta baza serio ma docelowo być big shellem z MGS2 (chociaż nie jestem aż tak dobrze obeznany z lore serii i nie wiem czy jest fabularne uzasadnienie że motherbase może być serio big shellem) Edytowane 9 lipca 2014 przez Yano Cytuj
qraq_pk 371 Opublikowano 10 lipca 2014 Opublikowano 10 lipca 2014 (edytowane) Nie ma uzasadnienia. Big shell stał zaraz obok Nowego Jorku przecież. Podobieństwa wynikają po prostu z tego, że wszystkie tego typu konstrukcje przemysłowe (platformy, elektrownie itp) wyglądają podobnie. Kratki, schodki, poręcze, ściany - wszystko projektowane tak samo bo nie ma wyglądać, tylko spełniać zadanie. edit: co najwyżej to takie mrugnięcie okiem do fanów mgs2 (jak patrz na design drzwi na przykład) Edytowane 10 lipca 2014 przez qraq_pk Cytuj
hooki 194 Opublikowano 10 lipca 2014 Opublikowano 10 lipca 2014 no dokładnie + big shell został zbudowany dopiero po "incydencie z tankowcem". Cytuj
Bansai 11 198 Opublikowano 11 lipca 2014 Opublikowano 11 lipca 2014 Co prawda mam na to wybite ale jesli kogos ciekawila ta kwestia to: Cytat - Nie ma szans na lokalizację - mówi bez ogródek Gembicki w odniesieniu do Metal Gear Solid V: Phantom Pain - Konami jest bardzo konserwatywne w tej kwestii. Poza tym przypuszczam, że nie chce dopuścić do żadnej sytuacji, w której informacje o grze wydostają się na zewnątrz. Może gdyby polski rynek był większy - ale mówimy tu o nieosiągalnym dla nas poziomie. Zrodlo: http://polygamia.pl/Polygamia/1,107162,16302809,Nie_ma_szans_na_polska_wersje_Metal_Gear_Solid_V_.html Cytuj
Andżej 2 268 Opublikowano 11 lipca 2014 Opublikowano 11 lipca 2014 (edytowane) Pier.dolenie, tyle powiem zoltki musza kase oszczedzac (co widac na kazdym kroku, nie tylko technologicznie) bo japonskie firemki zaczynaja powoli wymierac EDIT albo inaczej: mgs5 wydaje sie narazie jedyna nadchodzaca grą, bez polskiego tlumaczenia. O jakim poziomie wiec mowi gembicki? Edytowane 11 lipca 2014 przez Andżej Cytuj
Mejm 15 365 Opublikowano 11 lipca 2014 Opublikowano 11 lipca 2014 Rozumiem, ze chodzi o napisy bo nie wiem co bym pomyslal o ludziach, ktorzy byc chcieli aby snjek mowil glosem boberka ;/ Cytuj
Bansai 11 198 Opublikowano 11 lipca 2014 Opublikowano 11 lipca 2014 Jak Snejk to tylko Linda albo Fronczewski xD ... Chcialbym to uslyszec... Pokaż ukrytą zawartość serio Ale tak, chodzi tylko o kinowa wersje. @Andzej Destiny tez nie bedzie po polsku Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 11 lipca 2014 Opublikowano 11 lipca 2014 już linda z(pipi)ał kratosa, nie powinien sie nawet zbliżać do snejka.. uczcie sie angielskiego a nie płaczecie o brak tłumaczenia - i tak nawet najlepsze tłumaczenie zawsze gubi mase smaczków i niuansów, co jest ważne zwłaszcza w takiej grze jak mgs 1 Cytuj
Gość _Milan_ Opublikowano 11 lipca 2014 Opublikowano 11 lipca 2014 gdyby gra była po polsku yano by nic nie zrozumial Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 11 lipca 2014 Opublikowano 11 lipca 2014 W dniu 11.07.2014 o 16:08, Bansai napisał(a): Kto placze ? andrzej nieco sie spina, ale zawsze sie znajdzie ktoś kto ma problem że gra nie zostanie przetłumaczona, i właśnie dla takich osób mówię - lepiej pouczcie sie angielskiego a problem zniknie, będziecie mogli w pełni docenić gre w originale nieskalaną słabym tłumaczeniem (bo nawet dobre tłumaczenie jest słabe) Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 11 lipca 2014 Opublikowano 11 lipca 2014 W dniu 10.07.2014 o 06:48, qraq_pk napisał(a): Nie ma uzasadnienia. Big shell stał zaraz obok Nowego Jorku przecież. Podobieństwa wynikają po prostu z tego, że wszystkie tego typu konstrukcje przemysłowe (platformy, elektrownie itp) wyglądają podobnie. Kratki, schodki, poręcze, ściany - wszystko projektowane tak samo bo nie ma wyglądać, tylko spełniać zadanie. Jednak jak na standardy gier video, wypadało by tego typu miejscówki nie waliły monotonią i przesadną sterylnością. A w przypadku BS z MGS2 wystarczyło by dodać nieco odmiennej kolorystyki, unoszącej się pary, rys, i "brudu", czy wreszcie pokusić o zachmurzone niebo, czy przycinającą ulewę, podczas podróży między jednym, a drugim "plantem". Rany ależ ta miejsówka była rozflaczała względem Shadow Moses. BS ver. 2.5 z MGSV jednak sporo da się wybaczyć. To tylko jedna z wielu miejscówek. 1 Cytuj
walek 96 Opublikowano 13 lipca 2014 Opublikowano 13 lipca 2014 Taki tam moj montaz w SHARE for fun. https://www.facebook.com/photo.php?v=1450815961837353&set=vb.100007268884081&type=2&theater Cytuj
Bansai 11 198 Opublikowano 13 lipca 2014 Opublikowano 13 lipca 2014 Blagam jak pies, Kojima, niech to bedzie troll. Cytuj
Soban 4 102 Opublikowano 13 lipca 2014 Opublikowano 13 lipca 2014 Jak Chico zrobi się babką to skomentuję to tylko tak: xD.Patrząc po trailerach mam nadzieję na trochę poważniejszego metal gear'a,ale jak takie gender kwiatki będą to XDDDDDDDDDDI niech już dadzą sobie spokój z tym wywoływaniem Haytera.Sutterland brzmi dużo naturalniej niż Dave ze swoją wymuszoną manierą,która z każdą kolejną częścią drażniła mnie coraz bardziej. Cytuj
M.Bizon24 2 612 Opublikowano 13 lipca 2014 Opublikowano 13 lipca 2014 akkurat dawid hayter to mial najlepszy i najbardziej naturalny glos w mgs1 a potem to juz mocno przesadzal z akcentem na sile jak teraz gralem wmg1 dla przypomnienia to glosy i dialogi byly najlepsze Cytuj
Soban 4 102 Opublikowano 13 lipca 2014 Opublikowano 13 lipca 2014 W takich zimnych wypranych z emocji kwestiach był genialny,ale już jak trzeba było odegrać tą manierą głosu trochę więcej emocji to sztucznie to wypadało i z każdą kolejną częścią było gorzej. Cytuj
Andżej 2 268 Opublikowano 14 lipca 2014 Opublikowano 14 lipca 2014 W dniu 11.07.2014 o 21:13, Yano napisał(a): W dniu 11.07.2014 o 16:08, Bansai napisał(a): Kto placze ? andrzej nieco sie spina, ale zawsze sie znajdzie ktoś kto ma problem że gra nie zostanie przetłumaczona, i właśnie dla takich osób mówię - lepiej pouczcie sie angielskiego a problem zniknie, będziecie mogli w pełni docenić gre w originale nieskalaną słabym tłumaczeniem (bo nawet dobre tłumaczenie jest słabe) Jesteś mało rozgarnięty janusz. Gdzie ja powiedzialem, ze wole polskie wersje bo mam problemy z angielskim? Skomentowałem sam fakt braku lokalizacji i argumenty tego goscia ku temu. Jestes naprawde umiarkowanie bystry Cytuj
BoroBoro 161 Opublikowano 15 lipca 2014 Opublikowano 15 lipca 2014 (edytowane) A ja sobie sprawiłem takie małe cudeńka, niby nic a cieszy na starej koszulce hehe. Edytowane 15 lipca 2014 przez BoroBoro 2 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.