Bansai 11 198 Opublikowano 21 listopada 2014 Opublikowano 21 listopada 2014 Snake wyglada identycznie, a otoczenie bez porownania lepiej na PC, ten pierwszy screen dobitnie to pokazuje, znacznie wiecej zrodel swiatla, masakra ... Czyli na PC trzeba bedzie ograc. Cytuj
raven_raven 12 014 Opublikowano 21 listopada 2014 Opublikowano 21 listopada 2014 No fajnie, ale ile czekania na te kilka światełek . Cytuj
M.Bizon24 2 612 Opublikowano 22 listopada 2014 Opublikowano 22 listopada 2014 I bez karty graficznej za 1500 zł nie podchodz Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 22 listopada 2014 Opublikowano 22 listopada 2014 kurna różnica w ilości obiektów i świateł na dalszym planie jest naprawde przykra na konsoli prawopodobnie będzie spory pop-up skoro kilkanaście metrów od kamery nie widać połowy obiektów które są na PC, wiec muszą one wyskoczyć w którymś momencie (bo widać że blisko snejka obiekty są takie same w obu wersjach) Cytuj
Karas 433 Opublikowano 22 listopada 2014 Opublikowano 22 listopada 2014 Ja (pipi)ę stękanie że GZ po prawie roku od premiery lądując na PC wygląda lepiej :facepalmz: Poczekajcie z tym do premiery PP i wtedy porównujcie i ewentualnie marudźcie , no chyba że na PC znowu wyjdzie prawie rok po wersji konsolowej 1 Cytuj
Masamune 181 Opublikowano 23 listopada 2014 Opublikowano 23 listopada 2014 No wygląda jak nowszy, lepiej zoptymalizowany i dopracowany build. Jeśli wersja na PS4 ma nie mieć tych bajerów, to chyba sobie Kojima jakieś jaja z nas robi. Cytuj
M.Bizon24 2 612 Opublikowano 23 listopada 2014 Opublikowano 23 listopada 2014 kurna różnica w ilości obiektów i świateł na dalszym planie jest naprawde przykra na konsoli prawopodobnie będzie spory pop-up skoro kilkanaście metrów od kamery nie widać połowy obiektów które są na PC, wiec muszą one wyskoczyć w którymś momencie (bo widać że blisko snejka obiekty są takie same w obu wersjach) przeciez te pop up jest dobrze widoczny na demie afganistan, ktorym sie tak tutaj jaraliscie, nie wiem na co wy liczycie, szalu na konsoli nie bedzie Cytuj
iDAK 44 Opublikowano 23 listopada 2014 Opublikowano 23 listopada 2014 tutaj fajne porównanie (PS4 vs PC) przesuwając na boki kursorem. http://international.download.nvidia.com/geforce-com/international/comparisons/metal-gear-solid-v-ground-zeroes/metal-gear-solid-v-ground-zeroes-pc-vs-playstation-4-comparison-1.html to jest po prostu miazga, jak dwie różne gry. Cytuj
Gość Kasias Opublikowano 23 listopada 2014 Opublikowano 23 listopada 2014 Pamiętajcie, że wersja na PS4 i tak jest zdecydowanie najmocniejsza, jeśli chodzi o edycje konsolowe. Cytuj
oFi 2 490 Opublikowano 23 listopada 2014 Opublikowano 23 listopada 2014 po co grać w to na PC? A i druga sprawa od kiedy w mgs'ach zaczeła się liczyć grafika, a nie mechanika gry i historia? Trzymajcie mnie..... 2 1 Cytuj
artex 28 Opublikowano 23 listopada 2014 Opublikowano 23 listopada 2014 (edytowane) Tylko ja włożę płytę do konsoli i odpalę grę , a na PC pozmieniasz ustawienia grafiki żeby w ogóle gra ruszyła , taka jest różnica między konsolą a PC-tami. Edytowane 23 listopada 2014 przez artex 1 1 Cytuj
Fanek 669 Opublikowano 23 listopada 2014 Opublikowano 23 listopada 2014 co do grafiki, to o czym pisałem wcześniej: PC vs PS4 http://screenshotcomparison.com/comparison/101056 http://screenshotcomparison.com/comparison/101054 po najechaniu na screen wersja PC jest dobrze! mam wrażenie, że sam Snake wygląda lepiej na PS4, otoczenie lepiej na PC macie wrażenie, że sam Snake wygląda lepiej na PS4? jest jakby więcej detali na nim wyrazniejszych (czy sobie wmawiam ) otoczenie ofc PC Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 23 listopada 2014 Opublikowano 23 listopada 2014 Wyglądają identycznie na obu wersjach tylko po prostu na PC screenie inaczej światlo pada i jest ciemniej i przez to wydaje się, że brak detali na jego plecach. Cytuj
raven_raven 12 014 Opublikowano 23 listopada 2014 Opublikowano 23 listopada 2014 po co grać w to na PC? A po co grać w to na konsolach? Ale macie problemy, jeez. Co za różnica kto na czym gra? Dajcie se siana z tymi durnymi tekstami, które niczego nie wnoszą do tematu. Cytuj
Wojtas1986 1 622 Opublikowano 23 listopada 2014 Opublikowano 23 listopada 2014 po co grać w to na PC? A po co grać w to na konsolach? Ale macie problemy, jeez. Co za różnica kto na czym gra? Dajcie se siana z tymi durnymi tekstami, które niczego nie wnoszą do tematu. Ale granie na konsoli jest najbardziej prawilne! Cytuj
Shankor 1 650 Opublikowano 23 listopada 2014 Opublikowano 23 listopada 2014 (edytowane) Christy Ciekawy jestem ile sobie zażyczą za GZ na PC. W końcu to jest demo. Edytowane 24 listopada 2014 przez Shankor Cytuj
Bansai 11 198 Opublikowano 24 listopada 2014 Opublikowano 24 listopada 2014 Christy jestem ile sobie zażyczą za GZ na PC. W końcu to jest demo. No hej Christy, John jestem. Cena na steamie pewnie bedzie podobna do konsolowych, zobaczymy jak w Polsce obniza. Cytuj
Najtmer 1 082 Opublikowano 27 listopada 2014 Opublikowano 27 listopada 2014 (edytowane) Our first look at the new Metal Gear Online will happen next week at The Game Awards in Las Vegas, Nevada, host Geoff Keighley announced on Twitter today. Series creator Hideo Kojima will be there to "world premiere Metal Gear Online," Keighley said. The original Metal Gear Online was part of PlayStation 3 game Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots, and was sold as a separate standalone game in Japan. It featured online multiplayer for up to 16 players across a variety of modes that included deathmatch, team stealth, capture and rescue. Metal Gear Online service was terminated in June 2012. The new Metal Gear Online will apparently be the online multiplayer component of next year's Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain. In an interview with CVG earlier this year, Kojima said that the online game will be paired with Snake's next big adventure. "Multiplayer right now is being created at our LA studio as well as us," Kojima said at the time. "We're working closely to create a vast multiplayer for all the fans." The Game Awards 2014 will take place Friday, Nov. 5 and will be streamed live across a variety of platforms, including PlayStation Network, Xbox Live, Wii U, Steam, YouTube, Twitch and more. For more on the show, read Polygon's interview with host Geoff Keighley. Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain was first unveiled at the Spike TV VGAs, also hosted by Keighley, two years ago. It was announced under the name The Phantom Pain by Moby Dick Studios, and later revealed to be a Metal Gear game that would be delivered in two parts. twitter.com/geoffkeighley/status/537773804274348033 Edytowane 27 listopada 2014 przez Najtmer Cytuj
Gość Kasias Opublikowano 27 listopada 2014 Opublikowano 27 listopada 2014 Jak na VGA albo na PSE nie padnie dokładna data premiery, to w 2015 nie wierzę. Cytuj
oFi 2 490 Opublikowano 28 listopada 2014 Opublikowano 28 listopada 2014 celuje w winter 2015 jak tak dalej będą zwlekać z informacjami o premierze...... Cytuj
M.Bizon24 2 612 Opublikowano 28 listopada 2014 Opublikowano 28 listopada 2014 jezeli to wyjdzie dopiero pod koniec 2015 to znowu bedzie troche technologicznie odstawac od reszty gierek na bank bedzie gadka, omgcje pinokio big bossa to ludzikow z the division 2 Cytuj
Gość Kasias Opublikowano 28 listopada 2014 Opublikowano 28 listopada 2014 MGS V wygląda po prostu fajnie - taka cena multigeneracyjnej multiplatformowości. Nie będzie to Uncharted 4, ale biorąc pod uwagę rozbudowanie, to trzeba się cieszyć z ogólnej prezencji i smaczków. Big Boss animowany jest świetnie, zwłaszcza w porównaniu do poprzednich MGS-ów, no i na PS4 i XO jest 60fps - czyli cymes. the division Kolejny, być może największy, przekręt od Ubisoftu? 2 1 Cytuj
Bansai 11 198 Opublikowano 28 listopada 2014 Opublikowano 28 listopada 2014 betonowe 60 fps > wszystkie inne graficzne (pipi) Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 28 listopada 2014 Opublikowano 28 listopada 2014 kurna różnica w ilości obiektów i świateł na dalszym planie jest naprawde przykra na konsoli prawopodobnie będzie spory pop-up skoro kilkanaście metrów od kamery nie widać połowy obiektów które są na PC, wiec muszą one wyskoczyć w którymś momencie (bo widać że blisko snejka obiekty są takie same w obu wersjach) przeciez te pop up jest dobrze widoczny na demie afganistan, ktorym sie tak tutaj jaraliscie, nie wiem na co wy liczycie, szalu na konsoli nie bedzie ja akurat zauważyłem ten pop-up i pisalem tutaj o nim, możesz poszukać. przyznam że o ile dropy animacji potrafię znieść to op-up mnie wkurza po co grać w to na PC? A i druga sprawa od kiedy w mgs'ach zaczeła się liczyć grafika, a nie mechanika gry i historia? Trzymajcie mnie..... to akurat prawda, w mgs grafa nie jest najważniejsza ale jednak troche boli ta różnica.. macie wrażenie, że sam Snake wygląda lepiej na PS4? jest jakby więcej detali na nim wyrazniejszych (czy sobie wmawiam ) otoczenie ofc PC wg mnie na tych porównaniach snake wygląda tak samo dobrze, ponieważ jest na pierwszym planie, jednak ogromna różnica jest na dalszym planie - na pc widać znacznie więcej detali i oświetlenie, gdy na konsoli w dalszej odległości widać brak wielu elementów terenu i oświetlenia, więc te elementy muszą kiedyś wyskoczyć na ekran gdy sie do nich zbliżymy (pop-up) Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 2 grudnia 2014 Opublikowano 2 grudnia 2014 zakradanie się do bazy innych graczy online nie jest częścią nowego MGonline hm nie wiem co o tym myśleć, mam nadzieje że mimo tej informacji to jednak będzie możliwość walk online w bazach graczy, w końcu można to uznać poprostu za edytor map, a w grze online więcej map to zawsze więcej zabawy przecież.. no chyba że specjalnie to rozdzielają i będą wypuszczać potem paczki map do multi tak jak w cod i battlefieldzie Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.