Skocz do zawartości

Metal Gear Solid V: The Phantom Pain


Fuji

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

btw powracam do temau długości gry - typek na PPE napisał że przewiduje długość fabuły na 30 godzin, wydaje mi sie to mocno zaniżone, tym bardziej że w kilku miejscach można przeczytać że dziennikarze którzy mieli okazje zagrać w gre po około 15 godzinach grania mieli zrobione ok 15% fabuły i ok 10% ogólnego postępu w grze - to wyraźnie pokazuje że przejście mgs5 to jest ok 100-150 godzin, a nie mizerne 30h a to mnie cieszy

 

zresztą ja prawie 30h nabiłem przechodząc PW który był przecież malutki w porównaniu z TPP

 

zapowiada się naprawde cudowna gra.

GZ pokazał że mechanika skradania a nawet zwyklego poruszania się jest nieporównywalnie lepsza względem starszych mgsów, a doatkowo duży świat zapewne da nam naprawde minimum kilkadziesiąt godzin cudowenej zabawy, a tym którzy będą sie chcieli troche zagłębić w gre zapewne na luzie da kilkaset godzin zabawy! i to jest światna wiadmość!

 

 

ps zastanawiam sie czy te 30godzin które podał gość z PPE nie wynika z odmiennego stylu gry dziennikarzy growych - dostają oni gre niedługo przed premierą i chcą się wyrobić z recenzją na premiere lub przed - to może powodować że zamiast się cieszyć grą jak zwykły gracz to rushują i przypsieszają co sie da żeby jak najszybciej napisać recke - takie podejście napewno odbiega od podejścia prawdziwych fanów którzy chcą się nacieszyć grą jak nabardziej i jak najwięcej.

oczywiście ten "problem" dotyczy dużych gier jak wiedźmin albo mgs5 - gier któe pozwalają na setki godzin zabawy. bo oczywiście taki the order którego sie przechodzi w 8 godzin nie stwarza takiego problemu - bo czy to gracz czy dziennikarz - i tak przejdą gre w dwa wieczory

Opublikowano

jak nie bedziesz rushowal to 100h fabula pamietaj, bedzie cacy i zrobisz kilka aczikow w stylu "przyczep 1000 krow do balonu aby odblokowac krowie gunwo camo"

 

 

czekam na ten trailer z e3 liczac, ze pozamiata ale cos sie boje ze dostaniemy znowu afganistan, troche Quiet, kilka urywkow, ktore byly do tej ppry i tyle

Opublikowano

ja prdl wiadomo że wątek gł. to ok. 25-30h, a z dodatkowymi zabawami będzie min. drugie tyle. jakoś 100h spędzone w PW nie przeszkodziło w ogarnięciu fabuły (również przez system powtarzania misji, który powraca w TPP).

Opublikowano

czekam na ten trailer z e3 liczac, ze pozamiata ale cos sie boje ze dostaniemy znowu afganistan, troche Quiet, kilka urywkow, ktore byly do tej ppry i tyle

 

krazy przekonanie, ze oprocz prologu 

 

na Cyprze

 

jedynimi planszami beda pustkowia i dzungla. Ludzie zapominaja, ze MGS to infiltracja baz, a w trailerach duzo jest fragmentow dziejacych sie chyba w bazie DD. Mam nadzieje ze przy budowie motherbase bedzie mozna pozwiedzac takie obszary jak kuchnie, oddzial kliniczny, zbrojownie i przede wszystkim hangar z Zeke'iem.

Opublikowano

No jak gameplay da radę to czemu nie? nowy Metal przypomina swoją strukturą Wieśka 3, gdzie jest co do roboty poza wątkiem gł. Nie wiadomo na ile okaże się to prawdą, a na ile marketingową ściemą, ale wg Kojimy jeśli Quiet, albo DD zginie, albo ich nie zwerbujemy, ominiemy tym samym kilka opcjonalnych quetsów z własnymi cut scenkami.

 

A przecież jest jeszcze online i infiltracja baz innych graczy. 

Opublikowano

 

czekam na ten trailer z e3 liczac, ze pozamiata ale cos sie boje ze dostaniemy znowu afganistan, troche Quiet, kilka urywkow, ktore byly do tej ppry i tyle

 

krazy przekonanie, ze oprocz prologu 

 

na Cyprze

 

jedynimi planszami beda pustkowia i dzungla. Ludzie zapominaja, ze MGS to infiltracja baz, a w trailerach duzo jest fragmentow dziejacych sie chyba w bazie DD. Mam nadzieje ze przy budowie motherbase bedzie mozna pozwiedzac takie obszary jak kuchnie, oddzial kliniczny, zbrojownie i przede wszystkim hangar z Zeke'iem.

 

 

 

Ja nie nastawiaj sie na wiele nowych scenerii tylko martwie sie o trailer, nie pokaza niczego ciekawszego od tego co teraz bylo - oby to byly jakies porzadne urywki z fabuly bo mapka z ground zeroes albo ten oklepany motyw z koniem i tymi miejscowkami, popier dolkami z afganistanu juz sie przejadly.

Opublikowano

co sie tu wyprawia?

napisałem że dziennikarze po 15 godzinach gry mieli ok 15% wykonanej fabuły - na tej podstawie napisałem że raczej przejście gry będzie bliżej 100h a nie 30h.

 

i co dostaje w zamian? bizon wrzuca pierdyliard emotek, kompletnie nie wiem co chce przez to pokazać. kto inny wysmiewa mgsa w kwestii długiej fabuły

 

 

gdzie ja jestem? w temacie o mgs5? czy w temacie gdzie jakieś niedoruchane trolle próbują zniszczyć gre zanim jeszcze wyszła?

  • Plusik 1
Opublikowano

tak, wysylamy koperty z mąka w środku do siedziby konami z pogrozkami aby zrobili slaba gre bo jak nie to pozaluja

 

 

wez sie lecz yano albo daj jakiejs nauczycielce z jezyka polskiego kilak swoich postow do przeczytania to moze ci podpowie jak nie byc glupkiem w internecie bo piszesz takie pie rdoly nie tylko tu, ze glowa mala

Opublikowano

ale to ty mowisz o sobie w kwestii niedoruchanych trolli o tym ze mgs bedzie mial fabule na 100 godzin tak? bo ja innego niedoruchanego trollingu tu nie widze.

 

bizon- tak wiem, poszedlem z wnioskami w troche inna strone, wiadomo ze w afganistanie czy afryce jest do pokazania wiele, ale mnie zastanawia co jeszcze ukrywaja poza tym wszystkim ;) . Gray Fox? maly Solid? kurde no, nie wszystko musza pokazywac i odzierac z wieloznacznosci, ale cos nowego rzeczywiscie by sie przydalo w kwestii fabuly. no i przede wszystkim ciekawi mnie motyw BB na motorze w skorze. czy teren w ktorym rozgrywa sie ta scena przypomina ktorys z nam znanych?

  • Plusik 1
Opublikowano

ja czekam mocno na etapy zamkniete, brykanie koniem po pustyni albo jakims jeepem na dluzsza mete bedzie nuzace bo patzrac na gameplay z afganistanu to mamy ten sam schemat co w far cry czyli duza mapka, kilka baz do wjechania aby zrobic rozpi erduche, odczekaj, cwiczenie powtorz.

 

Dla mnie liczy sie tylko story, zbieranie jablek i wykonywanie powtarzalnych misji rozniacych sie kolorami aby nabic 100-150h to dla mnie strata czasu i sztuczne wydluzanie pozornej zywotnosci gry, wole odpalic i masterowac tetrisa - po ogarnieciu fabuly i ewentualnie jej roznych scenariuszy to bede wtedy content i zabiore sie do innej gry a janusze niech sobie graja aby potem wrzucic w sygnaturke kilka pikseli reprezentujacych pucharek no i moga sie pochwalic u pani krystyny w biedronce jak beda kupowac rogaliki ze wymasterowali phantom pain

 

podejrzewam ze jej reakcja bedzie taka jak moja czyli

 

  :yao:  "ta dzisiejsza mlodziez"

  • Plusik 1
  • Minusik 1
Opublikowano

moj mokry sen to motyw nak.urwiania sie wlasnorecznie zbudowanymi metal gearami jak w Czworce. Afganistan jest do tego idealny. no ale wiadomo ze not gonna happen, wiec to udoskonalanie bazy i infiltracja na poziomie multi zamknie kolo nieskonczonego zbierania surowcow zeby produkowac amunicje i rationy. 

Opublikowano

tak, wysylamy koperty z mąka w środku do siedziby konami z pogrozkami aby zrobili slaba gre bo jak nie to pozaluja

 

 

wez sie lecz yano albo daj jakiejs nauczycielce z jezyka polskiego kilak swoich postow do przeczytania to moze ci podpowie jak nie byc glupkiem w internecie bo piszesz takie pie rdoly nie tylko tu, ze glowa mala

Ja bym użył proszku do pieczenia. Więcej dramaturgii  :reggie:

 

Ostatnie MGS-y poszły w kierunku otwartych lokacji. Zarówno Snake Eater i Guns of the Patriots miały sporo połaci choć wciąż korytarzowych i szczerze powiedziawszy tęsknię trochę do tych zimnych i mokrych ścian baz. Klaustrofobiczne pomieszczenia i korytarze dodawały klimatu pierwszemu MGS-owi z PSX-a. Chciałbym chociaż kilka takich lokacji w PP.

Opublikowano
tęsknię trochę do tych zimnych i mokrych ścian baz. Klaustrofobiczne pomieszczenia i korytarze dodawały klimatu pierwszemu MGS-owi z PSX-a

 

miałeś to przecież w mgs4 ;p

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...