Opublikowano 15 czerwca 20159 l dobra (pipi)a, yebać to, i tak będzie zagranie jak hooy xdpokaza cos jeszcze, poza tym nędznym trailerem na e trzy? Edytowane 15 czerwca 20159 l przez Andżej
Opublikowano 15 czerwca 20159 l Ogólnie się jaram się, ale: ;/ Bez żadnego kontekstu wygląda to jak scena z innej gry wrzucona do trailera MGSa przez pomyłkę. Dla mnie jest to na równi z bossami z mgs4 [emoji14]
Opublikowano 15 czerwca 20159 l Wszystko takie głupie, bez sensu, a później będziecie sączyli spermę Hideo z lodem i kawiorem. Dlaczego niby zombie cycki nie mogą skakać.
Opublikowano 15 czerwca 20159 l Pozatym myślę, że skull face to gray fox Już czekamy na nagranie PythonaSelkana
Opublikowano 15 czerwca 20159 l Najbardziej mnie martwi to jak fabularnie bedzie wygladac kolejan czesc po PP jesl i w ogole powstanie, nie wiadomo na ile prawda jest ten bajzel z odejsciem kojimy, no ale: MGS1 wiadomo, malo skomplikowany bo i zrobiony 20 lat temu ale cala historia byla dosyc spojna i nei przytlaczala miliardem watkow - bylo kilka postaci wokol ktorych cala gra sie toczyla i wszystko bylo dobrze przyszedl mgs2 i zaczal sie rozdrabniac z watkami i postaciami, mamy wiecej wszystiego i zaczal juz wtedy robic sie maly balagan w mgs3 troche z tym przystopowana i fabularnie jesli chodzi o "szerokosc" poruszanych watkow blizej bylo do mgs1, znowu kilka tylko postaci i skupienie sie tylko na nich i patriotach wpadl mg4 i wiadomo cyrk na kolkach, star trek, jurrassic park, wywiad z wampirem pomieszany z buda i pomielonym psem i teraz sie zapowiada ze PP pociagnie to dalej. Fabula pojdzie w szerokosc, znowu bedzie lapanie stu srok za ogon i wyjdzie misz masz Jezeli takei cos sie zapowiada, to ja sie boje o unwiersum jak porusza watek outer heaven i starcia big boss vs solid snake - marzy mi sie aby to zrobili na wor mgs1, zimny i bardziej powazny, mroczny klimat a nie fallout new vegas w afganistanie na kolkach
Opublikowano 15 czerwca 20159 l A róg to przecież jakiś odłamek (może z katastrofy z GZ), który ciało wypycha więc jest wrażenie, że on rośnie Pozatym myślę, że skull face to gray fox to akurat najmniej możliwe że ciało go wypycha bo wszystkie sceny do tej pory pokazywały dosyć płaski ten róg - a w nowym trailerze w cscenie z zakrwawioną twarzą róg jest trójkątny i spiczasty - więc to serio wygląda jak by to była jego piertotna fotma i potem został obcięty. jeśli ciało by go wypychało to powinien spiczasty kawałek coraz bardziej wystawać i nadal być spiczasty a wyraśnie widać że gdy jest króki to jest dosyć płaski - tak jakby spiczasty czubek został odmłamany
Opublikowano 15 czerwca 20159 l PythonSelkan robili spoko analizy i fajne teorie, ale jak zaczeli pisac o hexagonach i tym ze sa tworem szatana i Patriotow to poczulem ze jednak ktos chyba poplynal z melanzem na jakims festiwalu muzyki psychodelicznej. Yanek, ale wez ty sie jakos do sceny w szpitalu odnies, bo tam snejk nie pelzal z halabarda wystajaca z czachy. Edytowane 15 czerwca 20159 l przez Najtmer
Opublikowano 15 czerwca 20159 l Drugi trailer Nawet PSX się załapał ! Edytowane 15 czerwca 20159 l przez Starh
Opublikowano 15 czerwca 20159 l A róg to przecież jakiś odłamek (może z katastrofy z GZ), który ciało wypycha więc jest wrażenie, że on rośnie Pozatym myślę, że skull face to gray fox to akurat najmniej możliwe że ciało go wypycha bo wszystkie sceny do tej pory pokazywały dosyć płaski ten róg - a w nowym trailerze w cscenie z zakrwawioną twarzą róg jest trójkątny i spiczasty - więc to serio wygląda jak by to była jego piertotna fotma i potem został obcięty. jeśli ciało by go wypychało to powinien spiczasty kawałek coraz bardziej wystawać i nadal być spiczasty a wyraśnie widać że gdy jest króki to jest dosyć płaski - tak jakby spiczasty czubek został odmłamany duzy rog byl juz pokazany w pierwszych trailerach ground zeroes razem z jego spilowana wersja, metalowa reka i cygarem przy harleyu
Opublikowano 15 czerwca 20159 l Bez żadnego kontekstu wygląda to jak scena z innej gry wrzucona do trailera MGSa przez pomyłkę. nie no, poprostu wzorem CODa dorzucili zombie mode xDD a na serio to były już dziwniejsze rzeczy w mgsie;p Yanek, ale wez ty sie jakos do sceny w szpitalu odnies, bo tam snejk nie pelzal z halabarda wystajaca z czachy. chętnie sie odniose ale daj mi linka do jakiegoś trailera gdzie widać wielkość tego odłamka, bo na nowym tego nie widać
Opublikowano 15 czerwca 20159 l A i juz sa pierwsze bugi w PP, raportuje je doniosle: Quiet przy przeladowaniu swojej pieknej bolt action rifle nie wyrzuca luski wiec albo fox engine jest tak nedzny ze tego nie ogarnia!!!!1111 albo quiet to snajper idiotka ktora przeladowuje pusta bron aby dodac sobie +5 do fame'u na pustyni lol
Opublikowano 15 czerwca 20159 l na tym nowym trailerze widać coś co znacznie bardziej przypomina ZEKE i tym bardziej sugeruje że to co było wcześnie co wyglądało jak REX to nie jest zeke btw zauwazyliscie ze w poprzednim trailerze ten dziadek z którym gada snake ma bardzo podobne ciemne plamy na około oczu jakie sie czasem pojawiają u quiet? Quiet przy przeladowaniu swojej pieknej bolt action rifle nie wyrzuca luski gdzie to widać? Edytowane 15 czerwca 20159 l przez Yano
Opublikowano 15 czerwca 20159 l powtorka wojny mechow z mgs4? co do rogu, w sensie ze czego nie widac? vs
Opublikowano 15 czerwca 20159 l PythonSelkan robili spoko analizy i fajne teorie, ale jak zaczeli pisac o hexagonach i tym ze sa tworem szatana i Patriotow to poczulem ze jednak ktos chyba poplynal z melanzem na jakims festiwalu muzyki psychodelicznej. Yanek, ale wez ty sie jakos do sceny w szpitalu odnies, bo tam snejk nie pelzal z halabarda wystajaca z czachy. Mój komentarz odnosił się własnie do tego, że PythonSelkan odleciał .
Opublikowano 15 czerwca 20159 l Ktos tu napisal, ze ta gra pieknie wyglada, Ficus ? Wez zrob sobie pauze na zolnierzy z tymi dwoma malymi mechami obok i popatrz na nich i na scenerie za nimi bo to bida jak ja pier dole tam gdzie jest jakas gra swiatel to to wyglada fajnie, tak jak GZ w deszczu i w nocy ale czaszki nie urywa - dla mnie jest dobrze/bardzo dobrze bez wygorowanych wymagan (odpalem max detale na pc z AA) ale na otwartych lokacjach to to tej poziom assasins creed, i bynajmniej nie mam na mysli Unity tylko wczesniej a ci zolnierze z ta koslawa trawa i mehami to bida panie bida niestety najtmer ale szpital jest przed powstanie rogu, a bb z rogiem we lbie wpada siac zniszczenie do bazy za skull face'em
Opublikowano 15 czerwca 20159 l no teoria mrogu jest podobno taka ze powstal w wyniku zderzenia sie dwoch helikotperow w GZ tak? GZ to prolog, i kolejnym etapem jest intro z PP ze szpitalem, ktore zostalo oficjalnie ogloszone 9.06. wiec albo rog ma inna geneze albo rosnie. ja moge przystanac przy teorii, ze rosnie, no ale ten spor jest oczywiscie niewyjasnialny do premiery.
Opublikowano 15 czerwca 20159 l nie masz racji, szpital jest pozniej, po uratowaniu Millera, kiedy juz nosi te ciuchy diamond dogs z okularami, ma proteze nogi i laske. Dopiero potem snake trafia do szpitala.
Opublikowano 15 czerwca 20159 l Dupy nie urywa, ale gra chyba chodzi w 60 klatkach i jak na taki fps wygląda genialnie
Opublikowano 15 czerwca 20159 l nie masz racji, szpital jest pozniej, po uratowaniu Millera, kiedy juz nosi te ciuchy diamond dogs z okularami, ma proteze nogi i laske. Dopiero potem snake trafia do szpitala. tej no teraz to mam mindfuck, bo wydawalo mi sie, ze kiedy po tym zamknietym pokazie dla prasy, 9.06 zaczely pojawiac sie tweety, to ludzie mowili ze szpital to poczatek gry. poza tym, gdzie widzisz ciuchy DD u Millera? bo okulary to ma w GZ tez. TPS jak juz Starh. Millera ratuje sie de facto 2 razy- 1 podczas cutscenki z konca GZ, i drugi chyba w Afganistanie, gdzie w trailerze snake go wyswobadza z okowow, zaklada okulary i rozerwanego bierze na bary. Edytowane 15 czerwca 20159 l przez Najtmer
Opublikowano 15 czerwca 20159 l Ktos tu napisal, ze ta gra pieknie wyglada, Ficus ? Wez zrob sobie pauze na zolnierzy z tymi dwoma malymi mechami obok i popatrz na nich i na scenerie za nimi bo to bida jak ja pier dole >open world >60 fps >zdziwko że modele postaci są słabsze niż korytarzu 30 fps nie polecam patrzeć na postacie w GTA V, po zagraniu w TLOU.
Opublikowano 15 czerwca 20159 l o tym, ze japonska technologia gamedevu utknela gdzies w 2006, stwierdzilismy juz dawno, wiec nie ma sie co dziwic. Edytowane 15 czerwca 20159 l przez Andżej
Opublikowano 15 czerwca 20159 l nie masz racji, szpital jest pozniej, po uratowaniu Millera, kiedy juz nosi te ciuchy diamond dogs z okularami, ma proteze nogi i laske. Dopiero potem snake trafia do szpitala. tej no teraz to mam mindfuck, bo wydawalo mi sie, ze kiedy po tym zamknietym pokazie dla prasy, 9.06 zaczely pojawiac sie tweety, to ludzie mowili ze szpital to poczatek gry. poza tym, gdzie widzisz ciuchy DD u Millera? bo okulary to ma w GZ tez. TPS jak juz Starh. Millera ratuje sie de facto 2 razy- 1 podczas cutscenki z konca GZ, i drugi chyba w Afganistanie, gdzie w trailerze snake go wyswobadza z okowow, zaklada okulary i rozerwanego bierze na bary. W afganistanie juz ratuje go BB terminator i ma kawalek w głowie. Tu racja, zamieszalem sie z GZ. On w szpitalu ma ciuchy DD, tak mi sie wydaje bo to jakis mundur jego jest. Tak patrze teraz na te trailery wszystkie i ten odlamek z kolejnmi planszami bardziej wyrasta aby pod koniecgo przypilowal ? Cos mi sie wydaje ze Kojima nam zaserwuje jakis joke w stylu rosnaceo odlamka w odnesieniu do grzechow zabijania BB.
Opublikowano 16 czerwca 20159 l Czy te skaczące łyse zombie z cyckami to nie jest przypadkiem Quiet. Te same cycki, te same czarne plamy pod oczami i to samo znikanie
Opublikowano 16 czerwca 20159 l Zacytuje siebie z przed ponad roku włacha. skończcie pie.rdolić o tych pieniądzach. Pogadajmy o grach. Czy tylko ja wykminiłem, że seria MGS nie jest o szpiegach, wojnach, robotach, a o.... człowieku? Tak - o człowieku. O tym co sprawia, co ma wpływ na to, kim jesteśmy. Na to w co wierzymy. Na to jak się zmieniamy. GENE - wpływ genów na powłokę, którą mamy, na nasze ciało, a tym samym poziom interakcji z otaczającym światem MEME - wpływ informacji, które przyswajamy, wpływ informacji, które decydują, które informacje przyswajamy itd. Co kreuje nasze "ja", nasze ego. SCENE - wpływ otoczenia, miejsca, ludzi, którzy przy nas są - to jaki oni mają wpływ na nasz rozwój, który trwa całe życie, nie tylko w dzieciństwie SENSE - to, że każdy człowiek postrzega rzeczywstość przez własne zmysły, które, jeśli się zmienią, cała rzeczywistość się zmienia. PEACE - jak ważny jest spokój i pokój do rozwoju. Że organizmy, w tym ludzie, najlepiej się rozwijają świadomościowo, gdy nie muszą walczyć o przetrwanie. LIFE - strzelam, że to będzie następny motyw przewodni. Czym jest życie całościowo. Na tym zapewne skupi się Kojima. Gra odpowie graczowi czym jest życie domykając całą historie MGS'a. Zostanie pokazana prawdziwa istota życia jak i rzeczywistości. Czym one są. Myślę, że po Phantom Pain nie będzie już więcej gier kanonicznych z serii MGS. Kojima dopełni swoje życiowe dzieło, pokazania graczowi, kim tak naprawdę jest. Reszta - szpiedzy, roboty, snejki - to tylko nośnik za pomocą którego ta nauka jest graczowi przekazana przez oświeconego człowieka z Japonii. Ten trailer pokazuje, że właśnie będą poruszone trudne i często kontrowersyjne (a dla niektórych bzdurne) tematy jak świadomość, rzeczywistość, ego i osobowość, a nawet to czym jest materia (motyw z materializującymi się postaciami). Będzie ciekawie Aha. Na końcu nie widzimy Snake'a. To jest nadal Eli vel Liquid, który jest podczas OOBE i widzi swoje ciało. Ten temat jak i szamanizmu, duszy czy nawet narkotyków również będzie poruszony. Yano - MOŻE W KOŃCU ZROZUMIESZ O CO MI CAŁY CZAS CHODZI W INNYCH TEMATACH :} Edytowane 16 czerwca 20159 l przez Ekansik
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.